Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2022 00:15 - Нещо ке те питам бабо, право да ми кажеш
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1293 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Моят колега Тодор е голям технолог. От него зависи производството.

Един такъв висок и слаб. Много скромен. Има си две дъщери.

От къде да знам , че е внук на прочутия воевода Тодор Александров.

За неговия дядо песни се пеят !
Родовата памет е жива в нас Българите !
 

Македонија Тракија Мизија Добруџа и Румејлија обединети треба да бидеме и да се споиме во една држава

Petar Georgievski

На днешният ден , 26 май 1917 година, геройски загина полковникът от българската армия Борис  Дрангов, родом  от Скопие. Вечна памет и слава на българските герои от Македония, Мизия и Тракия!  

Нещо ке те питам, бабо, право да ми кажеш, Право да ми кажеш, бабо, без да ме излажеш. Кои войводи бе"а бабо, у вас на вечера, Дали Гоце Делчев, бабо или Даме Груев? Кат ме питаш, а"бре аго, право ке ти кажа, право ке ти кажа, аго, без да те излажа. Нито Гоце Делчев, аго нито Даме Груев, Най си беше, а"бре, аго, Тодор Александров. Тодор Александров, аго с неговата чета. Тука вечерая, аго, и си заминая, и си заминая, аго за Пирин планина. Знамето им беше, аго, църно и цървено. И на знаме пише, аго, "Смърт или свобода", смърт или свобода, аго за Македония.

https://www.youtube.com/watch?v=PaXZs-FxGGY

 






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6838723
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56401
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031