Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2021 13:49 - Разкрач (+18)
Автор: superpunch Категория: Тя и той   
Прочетен: 927 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Едно време имах една приятелка,  която нямаше нищо.

От чувство за самосъхранение, до вина и срам, та чак до образование.

Последното го нямаше, защото родителите й липсваха непрекъснатопоради някакви причини и тя се озоваваше сама вкъщи доста често.

Не беше лош човек или нещо такова, просто израстна с по-различни представи за света от останалите деца. Сега като се замисля, не знам дали е жива все още…

Беше много приятно в нейната компания, а тя беше винаги съгласна за всичко. Това го знаехме много малко хора, защото тя беше трудно откриваема и рядко си стоеше вкъщи. Беше нещо като мафията – тя се свързва с теб и те намира, а ти не.

Веднъж тя ме намери в нас, по-точно в стаята ми ( което не беше нещо кой знае какво, защото често се намирам в стаята си в два през нощта ).

-        - Защо спиш още? Ставай. – беше влязла през прозореца без да я усетя.

-        - Пфф…хмф…а? – успях да кажа. Не се изненадах, че тя е в стаята ми, но е трудно да повярваш на каквото и да е в този час.

След няколко минути се озовахме долу. Не знам как се измъкнах от нас без да ме усетят наще. Не знам и защо се съгласих на всичко това, но се чувствах спокоен и ми беше донякъде приятно.

Тръгнахме надолу по улицата, аз пеша и леко залитайки сънен, а тя до мен с някакво колело.

-        - Откъде това колело? – попитах аз, защото вече десет минути ходех след нея без да си обелим и дума.

-        - Не е мое – отвърна тя. – Намерих го.

Същото колело беше всеки ден пред магазина за плод и зеленчук в квартала. Намерила го била.

-        - Сигурна ли си? – погледнах я с укор.

-       -  Ще го върна де! – Отвърна тя след кратко мълчание.

Озовахме се в парка и се качихме нагоре по една пътечка. Беше толкова тъмно, че се наложи да изплозваме фара на колелото, за да вървим нагоре още десет минути и да спрем в началото на една ливада.

Там никой не ходеше, защото беше много стръмно и пълно с храсти.

Тя подпря колелото до едно дърво и стъпи на един счупен клон, който беше достатъчно ниско.

Тогава видях, че тя беше по сандали. Имаше гривна на глезена, от тези сребърните, на които висяха различни елементи като слончета и лунички.

Имаше и пола.

Колко сънен съм в момента?

Тя направи опит да се качи нагоре, но не успя и се ядоса. Погледна нагоре към короната на дървото и посочи.

-        - Виждаш ли там горе?

-        - Има нещо, но … - за миг се замислих. – това къщичка ли е?

-        - Да, и искам да я видя!

-        - Не знаеш ли на кого е?

-        - Има ли значение? Нали е в гората?

-        - Да, всъщност – отвърнах й – няма да ти е първото влизане с взлом за тази нощ.

-        - Да, прав си. Сега ще ми помогнеш ли?

Огледах се наоколо, разбирасе нямаше никой. Поляната до нас беше пустна и се разхождаха само светулки и лунни лъчи.

Тя стъпи отново на клона.

-        - Е? – усмихна се.

Аз й направих стълбичка с ръцете ми. Тя стъпи отново и единият й крак се огъна повече отколкото трябваше и тя залитна.

-        - От полата е – изпуфтя. След което слезе на земята. Свали я без никаква суета и зачака.

Извърнах поглед настрани, за да не гледам.

-        - Ще ми помогнеш ли или…?

Аз застанах до нея и левият й крак проблесна на лунна светлина, а дървото и листата му разхождаха сенките си по него. Бедрото й потрепна от усилието да се набере.

насочих поглед към колелото и полата й върху него.

-        - Къде си? – попита тя. Беше се набрала на половината път до къщичката.

Погледнах нагоре мълчаливо. Отчасти за радвах, че е тъмно, защото това, което може би щях да видя, щеше да ме накара да припадна.

-        - Идвал ли си някога тук? – чу се гласа й от къщичката. Аз вече се бях качил до входа й.

Вътре се виждаше как има две малки дупки с размерите на прозорец, който е в тоалетна.

-        - Не. Не мисля, че дори съм си представял някога да идвам до тук.

-        - Отвън има някакви флагчета, които висят – сподели тя. – Оставих блузата си да изсъхне.

-        - Да изсъхне? Че от какво се намокри?

-        - Разлях си шишето с вода докато се качвах, виж – тя обърна шишенцето с вода надолу с главата и капнаха няколко капки.

Наведе се и открадна едно одеяло, за да се завие. След това седна на земята, придърпа двете огромни възглавници и подреди една до друга. После бавно пропълза върху тях и легна.

Светлината от луната се настрани върху лицето й и леко се разходи из одеялото. Чак тогава забелязах колко всъщност е привлекателна, красива дори. По един нейн си начин.

Винаги е била такава всъщност, но просто тази нощ беше нещо, което се случваше за пръв път.

Беше с пусната коса, която се разливаше по възглавницата и усмивка като диамантено поле.

-        - И … така – започна тя и се повдигна леко на лакти. – намерих си това местенце.  Мисля, че е чудесно скривалище за лятото. Ти какво мислиш?

-        - Ами да, всъщност мисля, че…

-        - Ела тук – прекъсна ме тя. Защото откакто се качихме, аз стоях в средата на къщичката.

Краката ми само това чакаха. Без дори да се замислят потеглиха без мен.

Стигнах до възглавницата и седнах до краката й.

Тя изкара единият си крак изпод одеялото и го постави в скута ми.

Усетих колко мека и гладка е кожата й и инстинктивно я погалих с върха на пръстите ми.

-        - Легни до мен де – каза тихо тя.

Послушно си свалих обувките и се настаних плахо до нея.

-        - Така ли си лягаш вкъщи? – с усмивка ми направи забележка.

-        - Какво имаш предвид?

-        - С дрехите?

Свалих си панталоните и блузата, останах само по боксерки.

Беше ми за пръв път.

Никога до тогава не бях лягал до момиче.

Особено гол.

Усетих студената й кожа, до моята.

Усетих пулса й.

Стараех се да гледам дискретно в тавана, за да не направя нещо, което да развали мига.

-        - Сега се обръщаш към мен и ме целуваш – прошепна тя.

-        - Добре – отвърнах аз.

И света пропадна.

Стаята заблестя.

Времето се разпиля и тя се оплете около мен с крака.

-        - Свали ми сутиена.

-        - Добре.

-        - Млъкни.

-         - Добре.

Тя се качи върху мен и се усмхна, закри тялото си с одеялото.

-       -  Не гледай.

Не казах нищо.

-        - Искаш ли да видиш?

Поклатих глава. Добре, че е тъмно, сигурно щях да съм с цвят на домат в момента.

-        - Не може.

Тя хвърли одеялото по мен и остана отдолу. Усетих мокрите й целувки по гърдите ми. Исках да я погледна и повдигнах одеялото, но тя рязко спря и го върна отново.

-        - Не гледай!

Усещах целувките й да слизат все по-надолу и по-надолу. Знаех какво предстои, знаех и как се случват нещата, но никога не ми се беше случвало.

Докато тя не го освободи от боксерките. Чу се едно тихо „еха“.

И след това всичко се преплете. Усетих ръката й, усетих усните й. Меките й устни върху главичката.

Тя го целуваше бавно и тихо, а сетне го облизваше леко.

Опитах се да си представям ситуации, които да ме накарат да издържа по-дълго. Наистина. Постарах се.

Но когато тя го налапа целия, просто се случи. Нямах и грам контрол върху случващото се.

Настана миг тишина, миг. Миг от секунда-две-пет.

После се чу тихичко „ммммм“.

Усетих как се връща отново нагоре по дялото ми с език.

Показа главата си и се усмихна.

-       -  Искам пак.




Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: superpunch
Категория: Тя и той
Прочетен: 22523
Постинги: 14
Коментари: 2
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930