Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2023 23:02 - Не си ровичкай мозъка бадева ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 2348 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                               .....

НИЕ СИ ЗНАЕМ, ЧЕ БУКЕТЧЕТО В ЛЯВАТА РЪКА Е ЗА ПЪРВИЯТ НА "ЛЪВОВ МОСТ" :)

image
                                    ИНАЧЕ, АКО АЗ БЯХ СЕ ИЗТИПОСАЛ С ТЕЗ БУТИЛКИ

                                                         ... КАЗАНЪТ МИ  - СМАЧКАН.


                      ДНЕС УВАЖИХ РОЖДЕН ДЕН  НА ЕДНО ОТ ДЕЦАТА СИ, ... ЮБИЛЕЙ !

                                      ЦЕНАТА НА БУТИЛКАТА  ... НЯМА ДА КОМЕНТИРАМ,

                                                        САМО ЩЕ СЕ  ... ПОДХИЛКВАМ :)))
... 



Гласувай:
2



1. getmans1 - Да го еба, това ли разбирате от БЛ...
28.05.2023 23:25
Да го еба, това ли разбирате от БЛОГУВАНЕ ... да мерите задници с педи и казани?
Споделил някой нещо от живота си ... хи-хи-хи и ха- ха-ха , и за аргумент-против ... СВС /случки за всеки случай/ а аргументи просто, ниц .

В такива случаи в Делиормана казваме " Мерси, дори за ... кур не ме търси"

... ТОЛКОВА Е ДЪЛБОКО ОТВРЪЩЕНИЕТО !!!
цитирай
2. vencivaleri1951 - Да ти е живо и здраво детето и да хиляди
29.05.2023 00:09
Вместо да си радостен, да излезеш от амплоато на заядливец се ежиш отново.
Какво толкова ти попрече един шеговит текст
Аз никога не съм купувал скъпо алкохола си. Или от фриш шопа, като някои от тези бутилки, или на времето Кореком. Много алкохол и ми подаряват-при наместник "вратата се отваря с крак" Истина е че и аз , за да свърша работа много съм подарявал, но най-чисто си е кеш
Колкото до Орлов мост-бъркаш родата Твоите може да са били на моста-дядо е бил изселен, баща и чичо зад граница-тях са ги посрещали на мостовете-Белград, Виена
Щом си толкова серт, можеш ли честно да отговориш Преди 10ти ноември пропускал ли си без уважителни причини избори. Аз два пъти-първият път не исках да си развалям морето, втория път не бях изтрезнал след тежка нощ и забравих
Посрещал съм Гагарин като дете и нашите национали през 94та И в двата случая бях активна страна-първият път измолих баща ми за пропуск пред банката бях, а вторият път , по млад колега на баща ми ме уреди с място до пистата-той бе шеф на нещо си там
цитирай
3. getmans1 - Благоодаря за благопожеланията но не аз съм заядливеца ...
29.05.2023 01:00
... Лекинко си спомни колко пъти си НИ пращал на Лъвов мост - АЗ НЯМАМ ЛИ ТОВА ПРАВО, а ???

Иначе, милиони българи не са посрещнали Гагарин и националите ни ПО РАЗБИРАЕМИ ПРИЧИНИ И НТОВА ПО - МАЛКО БЪЛГАРИ ГИ ПРАВИ ГИ ПРАВИ, а???

А, ТИ ЗНЕШ ЛИ, ЧЕ АЗ ПОМНЯ ВЛИЗАНЕТО НИ В ТКЗС- то, и предшестващият "случаен" пожар на скромните ни стопански постройки, пожар който можеше да унищожи две къщи - в едната бяхме 5 а, в другата 4-рима?

И знаеш ли какво ще ти кажа " за капак" - ДА ТИ ПИКАМ НА АРГУМЕНТИТЕ !!!


vencivaleri1951 написа:
Вместо да си радостен, да излезеш от амплоато на заядливец се ежиш отново.
Какво толкова ти попрече един шеговит текст
Аз никога не съм купувал скъпо алкохола си. Или от фриш шопа, като някои от тези бутилки, или на времето Кореком. Много алкохол и ми подаряват-при наместник "вратата се отваря с крак" Истина е че и аз , за да свърша работа много съм подарявал, но най-чисто си е кеш
Колкото до Орлов мост-бъркаш родата Твоите може да са били на моста-дядо е бил изселен, баща и чичо зад граница-тях са ги посрещали на мостовете-Белград, Виена
Щом си толкова серт, можеш ли честно да отговориш Преди 10ти ноември пропускал ли си без уважителни причини избори. Аз два пъти-първият път не исках да си развалям морето, втория път не бях изтрезнал след тежка нощ и забравих
Посрещал съм Гагарин като дете и нашите национали през 94та И в двата случая бях активна страна-първият път измолих баща ми за пропуск пред банката бях, а вторият път , по млад колега на баща ми ме уреди с място до пистата-той бе шеф на нещо си там

цитирай
4. marana69 - Олеле гетьо при тебе става още по-страшно
29.05.2023 13:37
Започваш да се държиш, като изкукала бабичка посред нощ
Роса Bоса, така правишe
крадеше ми снимките,за да ме обижда .
цитирай
5. getmans1 - IGNORE !!!
29.05.2023 14:12
marana69 написа:
Започваш да се държиш, като изкукала бабичка посред нощ
Роса Bоса, така правишe
крадеше ми снимките,за да ме обижда .

цитирай
6. vmir - Почесването по главата е традиционен знак за нужда от ъпдейт.
30.05.2023 09:38
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6070157
Постинги: 2741
Коментари: 26486
Гласове: 9633
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031