Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2022 18:26 - СЕДЕМ ФАКТА ЯСНО УКАЗВАТ, ЧЕ КОМУНИЗМА И РУСОФИЛИЗМА ОЩЕ НЕ СА СИ ОТИШЛИ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 6716 Коментари: 20 Гласове:
57

Последна промяна: 06.11.2022 04:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                СЕДЕМ ФАКТА ЯСНО УКАЗВАТ, ЧЕ КОМУНИЗМА И РУСОФИЛИЗМА ОЩЕ НЕ СА СИ ОТИШЛИ


   У нас всеки може да твърди че комунизмът у нас си е отишъл,но това съвсем не е така. Русофилизмът,който е тясно свързан с него също продължава да трови обществения живот на България и да пречи на нашето развитие. Има седем факта,които сочат това и те са най-верния критерий че съм прав:

1. В "нашата" история още не е записана истината за помакедончването на 2 млн. Българи в бивша "Югославия".
2. В "нашата" фалшива история още се подвизават цели рояци подправени данни, включително някакви изсмукани от пръстите тюрки и "славяни",които изместват Българите от истинската им роля в създаването на хилядолетната Българска държава.
3. У нас още не е проведена никаква лустрация т.е.- не е наложена забрана за бивши червени и руско-предателски подривни елементи да заемат високи обществени, политически и икономически постове!
4. У нас още има улици,градове и села с имена на червени символи, руски злодеи или национални предатели като македонистите Гьорги Дмитров, Димитрий Благоев, Вела Пеева, Яне Сандански, злодея Толбухин (който още присъства на автомобилните регистрации в Добричка област), жалкия руски предател Радко Димитриев, ул. Ален мак, ул. Партизанска и пр.,а в нашето ТВ-пространство още се лансират сръбски песни и песни за борба срещу някакви неизвестно откъде пръкнали се "фашисти".
5. У нас още не е съборен нито един съветски паметник!
6. В нашия парламент още има руски партии като "Възраждане" (лицемерни борци за възраждането на съвецкия съюз, русофилизма и анти-Българизма), БСП, ДПС (партия на руската агентура с турско-циганско-татарски произход) и пр.
7. Спортния клуб ЦСКА на руската армия не само че не е забранен и ликвидиран,а вместо това се рои и процъфтява! 

                                image

  Тези факти са напълно достатъчни за да покажат,че реални реформи у нас още няма и ако някой искрено вярва,че други освен комунисти и русофилисти са ни управлявали в последните 33 години,той най-горчиво се лъже и е наивен глупак!



Гласувай:
57



1. dupedalo - Има поне още 6 факти за това.
03.11.2022 18:54
Има поне още 6 факти за това.
цитирай
2. dobrodan - Това ти изречение не ми е ясно донякъде -
03.11.2022 19:29
ДПС (партия на руската агентура с турско-циганско-татарски произход).

Искаш да кажеш, че руските и турските интереси у нас съвпадат?
И откога?
Относно ролята на българите в създаването на Дунавска България - не си прав и го знаеш много добре. Една държава се създава от управниците, не от народа, какъвто и да бил той. В случая няма нищо изсмукано от пръстите, а ясна, точна и конкретна писмена информация.
цитирай
3. mt46 - Божиле,
04.11.2022 20:10
ти да не си Ангел?...
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
05.11.2022 00:52
Краси, много добре знаеш ,че славяни в този вид е русизъм и е от 16- ти век термин
Словени е терминът и е пряко свързан с хората ,заниманащи се със словото! Слово е свещена дума и в католицизма Писал съм ,че думичката слово ,на Български е изписана на витража на покрива на Мадридската катедрала заедно с аналозите ипарола, пароль , палабра
Словени първоначално са Българите, занимаващи се със словото Азбуката е създадена за ттях, да пиша!т Има го в " О писменехь", кратко и точно! После и в другите народи се нарекли пишещите на нашия език словени И всички пишещи ,чрез писаното слово станали един народ Дотук има ли някаква грешка в условието на задачата, която според мен е решена безгрешно!?
Дюканж пише за славяни при Аспарух за, седем племена, но за седем племена ,тракийски пише и ромейски историк, давал съм го преди А пък за славяни и Българи смесванията също съм посочвал Например ,че царе на Българите били Драго и Бузан?
Човек, направил генетични изследвания казва ,че от Българите ,насилствено и с фалшификации са създадени 10 държави Азиатското ни е 0.1 % ,по -малко от на англичаните!
Лека нощ!
цитирай
5. bojil - Има поне още 6 факти за това. Знам и ...
05.11.2022 02:31
dupedalo написа:
Има поне още 6 факти за това.

Знам и повече- прав си,но тук описах само най-важните според моя възглед :)
цитирай
6. bojil - ДПС (партия на руската агентура с ...
05.11.2022 02:34
dobrodan написа:
ДПС (партия на руската агентура с турско-циганско-татарски произход).

Искаш да кажеш, че руските и турските интереси у нас съвпадат?
И откога?
Относно ролята на българите в създаването на Дунавска България - не си прав и го знаеш много добре. Една държава се създава от управниците, не от народа, какъвто и да бил той. В случая няма нищо изсмукано от пръстите, а ясна, точна и конкретна писмена информация.

Интересите съвпадат още от времето на Ленин. А къде видя древна писмена информация за тюрки и "славяни" в България- в сънищата маймай? :)
цитирай
7. bojil - ти да не си Ангел?. . . Негов следо...
05.11.2022 02:36
mt46 написа:
ти да не си Ангел?...

Негов следовник и последовател съм- а ти? Май беше на срещата в Търново ако не се лъжа??
цитирай
8. bojil - Краси, много добре знаеш, че сла...
05.11.2022 02:39
leonleonovpom2 написа:
Краси, много добре знаеш ,че славяни в този вид е русизъм и е от 16- ти век термин
Словени е терминът и е пряко свързан с хората ,заниманащи се със словото! Слово е свещена дума и в католицизма Писал съм ,че думичката слово ,на Български е изписана на витража на покрива на Мадридската катедрала заедно с аналозите ипарола, пароль , палабра
Словени първоначално са Българите, занимаващи се със словото Азбуката е създадена за ттях, да пиша!т Има го в " О писменехь", кратко и точно! После и в другите народи се нарекли пишещите на нашия език словени И всички пишещи ,чрез писаното слово станали един народ Дотук има ли някаква грешка в условието на задачата, която според мен е решена безгрешно!?
Дюканж пише за славяни при Аспарух за, седем племена, но за седем племена ,тракийски пише и ромейски историк, давал съм го преди А пък за славяни и Българи смесванията също съм посочвал Например ,че царе на Българите били Драго и Бузан?
Човек, направил генетични изследвания казва ,че от Българите ,насилствено и с фалшификации са създадени 10 държави Азиатското ни е 0.1 % ,по -малко от на англичаните!
Лека нощ!

Чудесна подкрепа- Благодаря!
цитирай
9. dobrodan - Божиле, сега, искаш или не, ще научиш нещо.
05.11.2022 10:26
Вуйчото на Кубрат е Органа. Византийски :) документи се намират.
Сега си представи, че не е Органа, защото такова име няма на света,
а ОРХАН.
Няма да ти разводнявам постинга, но да ти кажа, имам и доста още материал.
цитирай
10. get - До 6. bojil - Тук Божиле - БЕЗАПЕЛАЦИОННО си ПРАВ !
05.11.2022 10:28
bojil написа:
[quote=dobrodan]ДПС (партия на руската агентура с турско-циганско-татарски произход).

Искаш да кажеш, че руските и турските интереси у нас съвпадат?
И откога?
...


- Само един факт!?
Чували сте предполагам за поредицата от териростични актове(атентати) извършени в периода 1984 – 1987 г., в хода на т.нар. Възродителен процес, в България ?
- Част от виновните - преките извършители бяха задържани - Но? Не бяха "осветени" подбудителите (тези които стояха в сянка), тоест лицата които стояха реално зад тези актове на терор?

- Ето част от интервю в което донякъде се обяснява - същностното по случая?

- Цитат по интервюто на проф. Янко Николов Янков-Вельовски - политически затворник по време когато са били задържани "терористите":

"През шесте години и половина, през които бях в затвора, имах възможността да опозная доста добре целия таен държавен ... механизъм голяма част от който днес върлува като част от силовите структури на Червената мафия, също така и някои от бъдещите политици на комунистическата и посткомунистическата мафия като например Ахмед Доган, опознах много добре и терористите, извършили няколкото атентати през 1984 и 1985 г.

Когато дойдоха в затвора, тези хора се представяха за автентични “борци за свобода” и “герои”. Първоначалната им представа за себе си бе почти пълно копие на филмовите версии на комунистическата пропаганда за героичните постъпки на партизаните-комунисти, и те очакваха всеобщ респект, овации и преклонение пред личността и пред постъпките им.
Впоследствие обаче започнаха да осъзнават, че са безкрайно далеч от всичко, което са очаквали, и най-вече, че вместо ордени на гърдите ще получат по един куршум в главата. Разговарял съм с тях изключително дълго време и съм имал време да приложа всичките си професионални знания, за да ги мотивирам да започнат да си задават въпроси, каквито те съвсем определено отбягваха да си задават, и да стигат до отговори, каквито не им се искаше да получават.
Преценявайки умствения им багаж и факта, че В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА НЯКОЛКО ГОДИНИ Държавна сигурност „НЕ Е МОГЛА ДА ГИ ОТКРИЕ”, аз още в самото начало проумях, че ТЕ СА БИЛИ САМО ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ЕДНА ПРЕДВАРИТЕЛНО И ПРЕЦИЗНО ЗАМИСЛЕНА ОПЕРАЦИЯ, И ЧЕ “МОЗЪКЪТ” Е ДРУГАДЕ. Не ми беше трудно да се досетя къде е това “другаде”, но все пак реших бавно и предпазливо да ги “манипулирам” така, че сами да ми признаят истината. Като психика и като мислене и тримата бяха твърде примитивни, но все пак притежаваха минималната доза здрав разум, необходим им да проумеят, че са били излъгани и изоставени. Няколко мои аргументи ги съкрушиха окончателно и ТЕ МИ ПРИЗНАХА, ЧЕ СА БИЛИ НЕ САМО ПОДБУДЕНИ, НО ДОРИ И ПОДРОБНО РЪКОВОДЕНИ В ОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО НА ТЕРОРИСТИЧНИТЕ АКТОВЕ ИМЕННО ОТ АГЕНТУРНИТЕ СИ РЪКОВОДИТЕЛИ от Държавна сигурност от Бургас и от София.
Наскоро след като излязох от затвора, през 1990 г. станах депутат във Великото Народно събрание, избран преди всичко с гласовете на българските турци от Бургаския избирателен район, и по-точно от родните места на тримата терористи. Тогава се срещнах няколко пъти с роднините и на тримата, и успях прецизно да проверя всички съществени факти и обстоятелства ПО ВЕРБУВАНЕТО ИМ от Държавна сигурност И ИЗПОЛЗУВАНЕТО на тримата “терористи” за осъществяване на секретните операции на тази зловеща тайна организация.
Когато приключих с проверките си, направих няколко пресконференции, които, разбира се, не бяха отразени абсолютно никъде.
После НАПИСАХ специално и доста обемисто ИЗЛОЖЕНИЕ до Главния прокурор с ИСКАНЕ ЗА РАЗСЛЕДВАНЕ НА “ВЕРСИЯТА”, ЧЕ АТЕНТАТИТЕ ВСЪЩНОСТ СА БИЛИ ДЕЛО на Държавна сигурност. Това изложение е от 17 април 1992 г., то е регистрирано в регистрите на Главната прокуратура и е публикувано в издавания тогава от мен вестник “Либерален конгрес” и в първия том на документалната ми книга “Документ за самоличност”.
В това изложение изрично и недвусмислено СЪМ ОБОСНОВАЛ ТЕЗАТА, ЧЕ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ “ТУРСКИ ТЕРОРИСТИ В БЪЛГАРИЯ” ВСЪЩНОСТ ВЪОБЩЕ НЕ СА БИЛИ “ТЕРОРИСТИ НА САМОИЗЯВА”, А БИЛИ ДОБРЕ РЪКОВОДЕНИ И ДОБРЕ МАНИПУЛИРАНИ ОТ СЛУЖБИТЕ на Държавна сигурност.

Соня Събчева: - Извинете, ИСКАТЕ ДА КАЖЕТЕ, ЧЕ ТЕЗИ ТЕРОРИСТИЧНИ АКТОВЕ СА БИЛИ ПЛАНИРАНИ от Държавна сигурност, БИЛИ СА ВЪЗЛОЖЕНИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на тези лица и те са ги извършили, след което по нареждане на същата Държавна сигурност тези хора са били осъдени и разстреляни!
Янко Янков: - Именно! Именно!?"
- край на цитата!

П.П.
За мен служещият като криминален полицай - тогава в МВР ... целият "възродителен процес" плюс "терористичните актове" - бяха добре замислен, планиран и осъществен процес - с цели?
1-во
Насаждане недоверие и омраза между групи от различен етносен произход;
2.
Това няма как да е извършено без участието и на определени - кръг доверени лица, от службите на бившата Държавна сигурност на България - която в него момент бе просто филиал на Комитета за государствена безопасност (КГБ) на СССР
3.
Непосредствено целената/планирана задача - Е създаване на изкуствено политическо напрежение от дестабилизиране във вътрешно политически план и от там ...
4.
Сваляне режима на Тодор Живков - който бе неудобен на определени политически среди както в СССР така и на запада, към него момент. ... това нямаше как да стане без установяване оперативни контакти на високо ниво, между службите на СССР и турската МИД !

- Толкова ... и ако щете вярвайте на мен - че, като служител на МВР виждах и виждам събитията - отвътре, от "кухнята"!!!? ... дори и като проЗД милиционер - както някои от пишещите Тук - обичат да "иронизират" !
цитирай
11. bojil - Вуйчото на Кубрат е Органа. Виза...
06.11.2022 03:46
dobrodan написа:
Вуйчото на Кубрат е Органа. Византийски :) документи се намират.
Сега си представи, че не е Органа, защото такова име няма на света,
а ОРХАН.
Няма да ти разводнявам постинга, но да ти кажа, имам и доста още материал.

А ти си представи,че дивите тюрки са взели името Органа от нас понеже не са имали прилични имена,и по клептомански маниер са го изопачили. Така представите ще станат 1:1,но втората е много по-правдоподобна.
цитирай
12. bojil - ДПС (партия на руската агентура с ...
06.11.2022 03:53
get написа:
bojil написа:
[quote=dobrodan]ДПС (партия на руската агентура с турско-циганско-татарски произход).

Искаш да кажеш, че руските и турските интереси у нас съвпадат?
И откога?
...


- Само един факт!?
Чували сте предполагам за поредицата от териростични актове(атентати) извършени в периода 1984 – 1987 г., в хода на т.нар. Възродителен процес, в България ?
- Част от виновните - преките извършители бяха задържани - Но? Не бяха "осветени" подбудителите (тези които стояха в сянка), тоест лицата които стояха реално зад тези актове на терор?

- Ето част от интервю в което донякъде се обяснява - същностното по случая?

- Цитат по интервюто на проф. Янко Николов Янков-Вельовски - политически затворник по време когато са били задържани "терористите":

"През шесте години и половина, през които бях в затвора, имах възможността да опозная доста добре целия таен държавен ... механизъм голяма част от който днес върлува като част от силовите структури на Червената мафия, също така и някои от бъдещите политици на комунистическата и посткомунистическата мафия като например Ахмед Доган, опознах много добре и терористите, извършили няколкото атентати през 1984 и 1985 г.

Когато дойдоха в затвора, тези хора се представяха за автентични “борци за свобода” и “герои”. Първоначалната им представа за себе си бе почти пълно копие на филмовите версии на комунистическата пропаганда за героичните постъпки на партизаните-комунисти, и те очакваха всеобщ респект, овации и преклонение пред личността и пред постъпките им.
Впоследствие обаче започнаха да осъзнават, че са безкрайно далеч от всичко, което са очаквали, и най-вече, че вместо ордени на гърдите ще получат по един куршум в главата. Разговарял съм с тях изключително дълго време и съм имал време да приложа всичките си професионални знания, за да ги мотивирам да започнат да си задават въпроси, каквито те съвсем определено отбягваха да си задават, и да стигат до отговори, каквито не им се искаше да получават.
Преценявайки умствения им багаж и факта, че В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА НЯКОЛКО ГОДИНИ Държавна сигурност „НЕ Е МОГЛА ДА ГИ ОТКРИЕ”, аз още в самото начало проумях, че ТЕ СА БИЛИ САМО ИЗПЪЛНИТЕЛИ НА ЕДНА ПРЕДВАРИТЕЛНО И ПРЕЦИЗНО ЗАМИСЛЕНА ОПЕРАЦИЯ, И ЧЕ “МОЗЪКЪТ” Е ДРУГАДЕ. Не ми беше трудно да се досетя къде е това “другаде”, но все пак реших бавно и предпазливо да ги “манипулирам” така, че сами да ми признаят истината. Като психика и като мислене и тримата бяха твърде примитивни, но все пак притежаваха минималната доза здрав разум, необходим им да проумеят, че са били излъгани и изоставени. Няколко мои аргументи ги съкрушиха окончателно и ТЕ МИ ПРИЗНАХА, ЧЕ СА БИЛИ НЕ САМО ПОДБУДЕНИ, НО ДОРИ И ПОДРОБНО РЪКОВОДЕНИ В ОСЪЩЕСТВЯВАНЕТО НА ТЕРОРИСТИЧНИТЕ АКТОВЕ ИМЕННО ОТ АГЕНТУРНИТЕ СИ РЪКОВОДИТЕЛИ от Държавна сигурност от Бургас и от София.
Наскоро след като излязох от затвора, през 1990 г. станах депутат във Великото Народно събрание, избран преди всичко с гласовете на българските турци от Бургаския избирателен район, и по-точно от родните места на тримата терористи. Тогава се срещнах няколко пъти с роднините и на тримата, и успях прецизно да проверя всички съществени факти и обстоятелства ПО ВЕРБУВАНЕТО ИМ от Държавна сигурност И ИЗПОЛЗУВАНЕТО на тримата “терористи” за осъществяване на секретните операции на тази зловеща тайна организация.
Когато приключих с проверките си, направих няколко пресконференции, които, разбира се, не бяха отразени абсолютно никъде.
После НАПИСАХ специално и доста обемисто ИЗЛОЖЕНИЕ до Главния прокурор с ИСКАНЕ ЗА РАЗСЛЕДВАНЕ НА “ВЕРСИЯТА”, ЧЕ АТЕНТАТИТЕ ВСЪЩНОСТ СА БИЛИ ДЕЛО на Държавна сигурност. Това изложение е от 17 април 1992 г., то е регистрирано в регистрите на Главната прокуратура и е публикувано в издавания тогава от мен вестник “Либерален конгрес” и в първия том на документалната ми книга “Документ за самоличност”.
В това изложение изрично и недвусмислено СЪМ ОБОСНОВАЛ ТЕЗАТА, ЧЕ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ “ТУРСКИ ТЕРОРИСТИ В БЪЛГАРИЯ” ВСЪЩНОСТ ВЪОБЩЕ НЕ СА БИЛИ “ТЕРОРИСТИ НА САМОИЗЯВА”, А БИЛИ ДОБРЕ РЪКОВОДЕНИ И ДОБРЕ МАНИПУЛИРАНИ ОТ СЛУЖБИТЕ на Държавна сигурност.

Соня Събчева: - Извинете, ИСКАТЕ ДА КАЖЕТЕ, ЧЕ ТЕЗИ ТЕРОРИСТИЧНИ АКТОВЕ СА БИЛИ ПЛАНИРАНИ от Държавна сигурност, БИЛИ СА ВЪЗЛОЖЕНИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ на тези лица и те са ги извършили, след което по нареждане на същата Държавна сигурност тези хора са били осъдени и разстреляни!
Янко Янков: - Именно! Именно!?"
- край на цитата!

П.П.
За мен служещият като криминален полицай - тогава в МВР ... целият "възродителен процес" плюс "терористичните актове" - бяха добре замислен, планиран и осъществен процес - с цели?
1-во
Насаждане недоверие и омраза между групи от различен етносен произход;
2.
Това няма как да е извършено без участието и на определени - кръг доверени лица, от службите на бившата Държавна сигурност на България - която в него момент бе просто филиал на Комитета за государствена безопасност (КГБ) на СССР
3.
Непосредствено целената/планирана задача - Е създаване на изкуствено политическо напрежение от дестабилизиране във вътрешно политически план и от там ...
4.
Сваляне режима на Тодор Живков - който бе неудобен на определени политически среди както в СССР така и на запада, към него момент. ... това нямаше как да стане без установяване оперативни контакти на високо ниво, между службите на СССР и турската МИД !

- Толкова ... и ако щете вярвайте на мен - че, като служител на МВР виждах и виждам събитията - отвътре, от "кухнята"!!!? ... дори и като проЗД милиционер - както някои от пишещите Тук - обичат да "иронизират" !

Чудесно допълнение- благодаря! Тук логиката наистина е проста: щом ДПС е партия на червеното ДС,значи е партия на КГБ!
цитирай
13. batogo - !!!:))) Чест и почитания за точния, навременен постинг, Божо!
06.11.2022 08:01
С две ръце се подписвам под всяка дума от постинга ти, защото си изразил ясно и точно Истината, която продажниците на Отечеството ни умело се опитват да прикриват, като с лицемерните си лъжи заблуждават наивниците и все още успяват да ги използват като оръжие за пъклените си планове срещу България и срещу истинските, осъзнати, родолюбиви българи!
Много мозъци промиха и продължават да промиват тези нещастни кремълски мекерета! Жалкото е, че мнозинство от хората продължават сляпо да им вярват и да наливат вода в продажната им, анти-българска мелница!
Радвам се, че в твое лице винаги съм виждал един истински будител на заспалата народна съвест, приятелю!
цитирай
14. barin - Здравей, Божиле. Ще се отнася до ...
06.11.2022 08:35
Здравей, Божиле. Ще се отнася до ДПС: тя е партия на етническа основа, а такава не трябва да има; години наред ДПС е 3-та или 4-та сила в Парламента и каквото иска-това става, лепва се за някоя партия, както сега за ГЕРБ и си прокарва интересите; иначе като прочетеш цялото име- Движение за права и свободи излиза, че в България има тираничен режим и те се борят против него; не може вече да заблудят никого. И друг път съм казвал- на първо място националните интереси, после тези на политическия или военния блок, в които членуваме.
Поздрави!
цитирай
15. laval - Абсолютно
06.11.2022 10:43
си прав, но има и още доста доказателства в подкрепа на това.
цитирай
16. krumbelosvet - О, фаши, фаши,
09.12.2022 23:38
Вечно забравят тия бесни продължители на Стамболов, че те, ТЕ, Т Е носят историческата вина за ДВЕТЕ НАЦИОНАЛНИ КАТАСТРОФИ, пречупили крилата на един млад и пълен със сили народ. Те, ТЕ, Т Е направиха българия изостанала и бедна зимидилска страна, практически БЕЗ индустрия.
цитирай
17. bojil - Много се радвам на тази възторжена подкрепа!
13.12.2022 16:34
batogo написа:
С две ръце се подписвам под всяка дума от постинга ти, защото си изразил ясно и точно Истината, която продажниците на Отечеството ни умело се опитват да прикриват, като с лицемерните си лъжи заблуждават наивниците и все още успяват да ги използват като оръжие за пъклените си планове срещу България и срещу истинските, осъзнати, родолюбиви българи!
Много мозъци промиха и продължават да промиват тези нещастни кремълски мекерета! Жалкото е, че мнозинство от хората продължават сляпо да им вярват и да наливат вода в продажната им, анти-българска мелница!
Радвам се, че в твое лице винаги съм виждал един истински будител на заспалата народна съвест, приятелю!

Благодаря приятелю!
цитирай
18. bojil - си прав, но има и още доста доказа...
13.12.2022 16:35
laval написа:
си прав, но има и още доста доказателства в подкрепа на това.

Има без съмнение- постарах се да синтезирам най-важните с пълното съзнание,че рискувам да пропусна доста! :)
цитирай
19. bojil - Вечно забравят тия бесни продъл...
13.12.2022 16:36
krumbelosvet написа:
Вечно забравят тия бесни продължители на Стамболов, че те, ТЕ, Т Е носят историческата вина за ДВЕТЕ НАЦИОНАЛНИ КАТАСТРОФИ, пречупили крилата на един млад и пълен със сили народ. Те, ТЕ, Т Е направиха българия изостанала и бедна зимидилска страна, практически БЕЗ индустрия.

Ако Стамболов,продължителят на Левски за тебе е фашист,значи Ботев и Левски за теб също са фашисти! Позор!!!...
цитирай
20. bojil - Здравей, ...
13.12.2022 16:38
barin написа:
Здравей, Божиле. Ще се отнася до ДПС: тя е партия на етническа основа, а такава не трябва да има; години наред ДПС е 3-та или 4-та сила в Парламента и каквото иска-това става, лепва се за някоя партия, както сега за ГЕРБ и си прокарва интересите; иначе като прочетеш цялото име- Движение за права и свободи излиза, че в България има тираничен режим и те се борят против него; не може вече да заблудят никого. И друг път съм казвал- на първо място националните интереси, после тези на политическия или военния блок, в които членуваме.
Поздрави!

ДПС е изключително вредна партия- когато и да я забраниш,винаги ще бъде късно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1773181
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада