Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2022 11:35 - ПО ТАЗИ ЛОГИКА ХАЙДЕ ДА ИЗГОНИМ АМЕРИКАНЦИТЕ, ЗАПАДНЯЦИТЕ, ТУРЦИТЕ ,ТА И В НС НАТРЕСЕНИ! Протест в Русе
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 04.07.2022 16:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Протест в Русе по повод изгонването на руските дипломати ...цяла североизточна България остава без руско консулство -турците ли да бъдат там, дпс -то?Или кои..?!

https://www.youtube.com/watch?v=EAczCmjdkh4


 ТУК не се ли срамувате  да пускате гнусотии като тролове и анонични с по 20 профила?! Що за простащина?! Знае се  хонорара Ви.Тези парички са мръсни не Ви виждам.А ЗА ХАКЕРСТВАТА И МИЗЕРИИТЕ КОИТО СЕ ПРАВЯТ НА ТАКИВА КАТО МЕН ЩЕ СИ ОТГОВАРЯТЕ пред бога,  ЗНАЕТЕ КОИ СТЕ  НА ХОНОРАР И ТУК.

ЗАЩО МЕ СКРИХТЕ ОТ КАТЕГОРИИ, ДОРИ ЗА АКТИВНА МЕ НЯМАТЕ,
ЗА ДА ОСТАНАТ ВРАГОВЕТЕ НА БЪЛГАРИЯ,БРАВО БЕ!


БЪЛГАРИ,БЪЛГАРКИ,ПФУ! АМА НЕ СТЕ ТАКИВА.


А ПРЕДАТЕЛИТЕ БЪЛГАРИ СА ГНУСНА ПАСМЕН И РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ СИ ГО ПОЛУЧАТ НЕЗАВИСИМО КЪДЕ ЩЕ СЕ КРИЯТ ПО СВЕТА .При това продължават и тук да пишат анонимно,дори мене са ме заличили отвсякъде , явно и сайта е превзет. Нима не съм от активните ПРИ ТОВА ОТКРИТА, АЛО АДМИНКЕ ?!


Напрежение в НС: Петков и Василев не се явиха на блиц контрол

Нинова: Кого ще подкрепим е само наша работа Това заяви тя от парламентарната трибуна

Борисов: Подкрепяме правителството за решението за руските дипломати
...ха ,ха и той се вре!

престанете да пишете за мен от профила на Копукова
  не се ровете в семейството ми детето ми

ще Ви чукне Вас

детето ми е жертва знаете на кои
гледайте си хонорара и любовниците тук


това не се касае за всимки слава Богу

Определено в американското посолство не е 1 човек ,че еднолично е взето. Кой знае колко членове в американското посолство са го взели това решение...но едно е сигурно, не е на 1 човек.

Името на новия кандидат за министър-председател трябва да бъде обявено до минути от Кирил Петков във видеообръщение



Не по-малко бдителни трябва да сме срещу американските шпиони, защото от тях идват мизериите. Виж какво направиха в Украйна - докараха ги до война. Мерси от такива "съюзници"!


КАКВО ЗАБОГА ПЕЧЕЛИ БЪЛГАРИЯ с изгонването и скъсването на дипломатически отношения с РУСИЯ. Не некви общи приказки от кандаския клоун. ДАНС одавна стана помийна ЯМА.


Само като сметнеш колко руснаци пътуват до България и колко българи до Русия, колко руски инвестиции има у нас и колко наши в Русия, колко руско и съветско оборудване има тук и колко наше там... и ше ти се изясни картинката... Имали били много дипломати... Ми имат, щото имат интереси тука... Всички дипломати са половин шпиони и докладват на шефовете... По тая логика дай да изгоним и американските, щото и те не решават судокута по цел ден...

.....не знаехме, че... градинари, фризьори, чистачи, готвачи, шофьори и т.н. са дипломати. защо ни правите на индианци, бе индианци?
..това с реципрочността се изтърка преди още да е хванало дикиш!!! И само за справка питам какъв е персонала на турското или американското посолство например!? Или този палат на Козяк е пълен с въздух!? Ама верно ни хванахте за балъци...

ПО ТАЗИ ЛОГИКА ХАЙДЕ ДА ИЗГОНИМ АМЕРИКАНЦИТЕ, ЗАПАДНЯЦИТЕ, ТУРЦИТЕ ,ТА И В НС НАТРЕСЕНИ!

защо се навряхме там дето не ни е мястото

ЗАЩОТО СЕ ПРОДАВАМЕ

ВЪПРОСЪТ Е 

ДАЛИ БЪЛГАРИ ПРОДАДОХА БЪЛГАРИ ИЛИ ТОВА СА ТУРЦИ,ЦИГАНИ, ТУРКИНИ,ЦИГАНКИ....И  В ИНТЕРНЕТА. ЗА ПАРИ ПЛЪЗНАЛИ.


 престанете да пишете за мен от профила на Копукова не се ровете в семейството ми детето ми

ще Ви чукне Вас

детето ми е жертва знаете на кои
гледайте си хонорара и любовниците тук


това не се касае за всимки слава Богу

https://www.youtube.com/watch?v=91BN7RAS5VI

Изказване на Костадин Костадинов - 01.07.2022г

https://www.youtube.com/watch?v=8NWf7rtXuBw

Нека Нинова извърши един МОРАЛЕН акт, спрямо българския народ..

https://www.youtube.com/watch?v=VZX7OGCgQEo

Цончо Ганев с критика към Нинова - Н.С. 01.07.2022 г.


https://www.youtube.com/watch?v=xLWjog22y_o

Просто Киро и дипломацията с Русия..




https://www.youtube.com/watch?v=lQBqqUuZ9LI

нота за нота










Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2464351
Постинги: 2849
Коментари: 1224
Гласове: 14446
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930