Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2021 04:27 - ОБЩИ ЧЕРТИ НА МАКЕДОНСКИЯ И ГЕРМАНСКИЯ НАЦИЗЪМ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 6762 Коментари: 54 Гласове:
81

Последна промяна: 01.01.2022 06:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                      ОБЩИ ЧЕРТИ НА МАКЕДОНСКИЯ И ГЕРМАНСКИЯ НАЦИЗЪМ


   "Македонските" нацисти и расисти,вилнеещи във Вардарска България имат силна прилика с германските,а основните сходства между тях са показани в следната таблица (кликни за да увеличиш):
             image

  Излишно е да напомням,че нацистката държава "Македония" бе създадена по изрично настояване на Сталин,който се преструваше на "освободител" от фашизма,а всъщност го вкара за първи път в България. Целта на тази държава е да възпитава поразени от расистката идеология хора и да я превръща в начин на живот,което в много отношения вече се е случило.

                                  image

  Нацизмът и комунизмът са най-добрите средства за борба с патриотизма,които глобалистите са измисляли- където тези лъжеучения се пръкнат,масовия патриотизъм в крайна сметка загива и накрая бива изместен от масов нихилизъм. В бившите земи на нацистка Германия това отдавна се е случило,а в "Македония" този процес още не е стигнал до логичния си край но един ден неминуемо ще стигне,макар нещата там да се развиват неописуемо бавно в сравнение с онези,които се случиха в другите "кафяви" и "червени" страни. Основните признаци на нацизма и фашизма в тази расистка държава обаче са налице- "външните" Българи в нея са обявени априори за престъпници или персона нон грата,а "вътрешните" Българи – за "македонци" по генетичния си код а не по името на държавата,която ги отродява и прекръства!

      image

  Бавния ход на нещата е един от последните експерименти на социализма-глобализма,чиито отрочета са либерализма и фашизма. Той позволи на Скопските расисти да оцелеят необикновено дълго време за разлика от германските,които бяха унищожени след истерично 12-годишно буйстване из цяла Европа. "Генетичния код" обаче се оказа въздух под налягане чиито номера вървят само там,където народът е безпросветен и можеш да го баламосаш с въображаеми "гръцки", "еврейски", "германски", "славянски", "хунски" и "македонски" гени. Истината е,че в науката и в реалността такива гени НЕ СЪЩЕСТВУВАТ: те са измислени от съвременни спекуланти,чиято задача е да пазят статуквото въпреки крещящите му несъвършенства!

  Приликите на "македонския" и германския нацизъм са поразяващи и единствената сериозна разлика е тази,че "Македония" е прекалено малка и слаба,та не може да нападне и анексира всички съседни народи така,както го правеше Хитлерова Германия. Това не й пречи обаче да трови живота и нервите на всичките си съседи (с изключение на държавата-майка Сърбия),като непрекъснато им поставя условия, ултиматуми и червени линии,като ги обвинява в измислени от Белградските й шефове "престъпления" и "кражби" на "македонска" идентичност и "културно" наследство. Ограничеността на "македонския" проблем обаче не го прави малък: той също лесно би излязъл от контрол ако намери силен съюзник,какъвто се явява днешната Путинова Русия. Членството в НАТО не гарантира нищо- и Турция е формален член на НАТО,но краде технологии от него и е готова още утре да тръгне с Русия, Сърбия, Китай и "Македония",ако Ердоганските капризи й наложат това!

  Съществуването на македоноеничарския фашизъм днес е поставено на карта и Скопските расисти отлично осъзнават,че и най-малката стъпка в посока към истината ще ги ликвидира по-бързо от нов Нюрнбергски процес! Затова се стремят да намърдат държавата си в Евросъюза,за да получат тъй нужната за оцеляването глътка въздух под формата на големи финансови средства,с които да укрепят дивия си анти-Българизъм и да го превърнат в общоевропейска политика. Твърдата съпротива на България обаче ги спира и води нацистката им държава към разпад който ще настъпи неминуемо,ако нашите държавници продължат да следват досегашните безкомпромисни позиции. Това може да отнеме време но ще се отплати богато на народа на България,понеже ще премахне най-злостния му враг и ще ликвидира едно от най-опасните расистки огнища на Балканите!





Гласувай:
81


Вълнообразно


1. germantiger - руския и тракийския шовинизъм н...
27.12.2021 08:14
руския и тракийския шовинизъм надминават всяаккъв германски и македонски нацизъм
цитирай
2. krumbelosvet - Сталин и "Македонската нация".
27.12.2021 13:09
Да, Сталин благославя създаването на македонска нация, за да запази съюзът с Титова Югославия и излаза на Адриатика. КЛАНЕТО органицирано от СРЪБСКИТЕ специални служби, става СЛЕД скъсването на Тито със Сталин.
Но колегата shtaparov страда от ПАТОЛОГИЧЕН антикомунизъм, славянофобия и русофобия. Това обяснява неговото обяснение на "македонския въпрос".
цитирай
3. radostinalassa - Русия винаги е искала нашите земи да са наши, а не...
27.12.2021 17:08
турски и ни е поматала за това. Но какво искат руските евреи е друг въпрос. Правете разлика, за да не пострадаме от руски ракети.




цитирай
4. mt46 - И
27.12.2021 18:17
българският краен национализъм е подобен на тях...
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей,Ангеле!
28.12.2021 00:08
Добри сравнения си направил, безспорно!
Но виждам ,че има твърдения сред коментарите ,че си приличаме с тях? По национализъм?
Дори и да изглежда краен, няма нищо общо с техния
Коя история крадем? Крадената гръцка, като всичко останало при тях ли?
Че е така, само два крещящи примера са достатъчни- Евклидовата геометрия и Анхиало, че било основано от гърци Чак от Милет и по- надолу?!
Има свидетелства и то от географи, като Ами Буе, че Македония е заселена от Българи Нестраведливо Берлинският конгрес я отделя от България Заради нея участваме в четири войни В договорките между Сърбия, Гърция и България при Лървата Балканска война ,тя е определена като" безспорна Българска зона"
Така ,че никакъв, при това и краен национализъм няма в случая!
Ако национализъм е това, че освен, че се късат територии от нас, се краде и историята ни, то да станем кръводарители на всеки, който си хареса нещо от нас? За да не сме националисти?
Ако някой твърди че сме дошляци, турко- татари, даваме му този дял от " историята ни", за да не ни завижда! Да спи с него ако иска!?
Да си свалим и гащите ли, за да сме по - лесни!?
Да не богохулствам, мина 12 часа
цитирай
6. nedovolen - И само таблицата достатъчно пок...
28.12.2021 08:50
И само таблицата достатъчно показва.
Важното е, че народите се обичат и тачат.
Какво твори управата, е друга бира.
:)))
цитирай
7. elizabethborislavova - А защо не се учим от историята и отново залагаме на битата карта
28.12.2021 10:43
?
цитирай
8. get - Щапаров, като чета четиримата и...
28.12.2021 12:56
Щапаров, като чета четиримата из-дефекали ли се по темата - ще кажа едно:

- От уродчето на МАРКСИЗМА, с име "македонизъм" са поразени - не само във Вардарско а и в българско!
Докато не се освободим от комунизма, с типичното за него тотално опростачване на следовниците му. Разни пролетарски ЕнтЕлЕктуалци-отродители, а от там и българофоби, винаги ще има!!
цитирай
9. shtaparov - руския и тракийския шовинизъм н...
28.12.2021 14:04
germantiger написа:
руския и тракийския шовинизъм надминават всяаккъв германски и македонски нацизъм

За руския съм съгласен,но другия не съм го срещал :)
цитирай
10. shtaparov - Да, Сталин благославя създаването на македонска нация ...
28.12.2021 14:09
krumbelosvet написа:
Да, Сталин благославя създаването на македонска нация, за да запази съюзът с Титова Югославия и излаза на Адриатика. КЛАНЕТО органицирано от СРЪБСКИТЕ специални служби, става СЛЕД скъсването на Тито със Сталин.
Но колегата shtaparov страда от ПАТОЛОГИЧЕН антикомунизъм, славянофобия и русофобия. Това обяснява неговото обяснение на "македонския въпрос".

Моята "славяно"-фобия се обяснява с две неща:

1. "Славяни" никога не е имало- те са влизат в историите чак през 16-17 век,когато са всъщност измислени в интерес на великата сила на север от нас.
2. Когато България губеше своите земи,а "славяни" от Сърбия избиваха нашето население и го помакедончваха а руснаци го преселваха към Казахстан,кажи ми кой "славянин" по света си мръдна пръста за нас и кой "славянин" скочи да ни защити- има ли поне един???

Кажи ми и друго- след скъсването между Тито и Сталин защо последният не си мръдна пръста за нас и не разказа как се създаде фалшивата "нация" в наш ущърб от побеснели титовисти,а подмолно продължи да подкрепя и нея,и титовите главорези???
цитирай
11. shtaparov - турски и ни е поматала за това. Но ...
28.12.2021 14:15
radostinalassa написа:
турски и ни е поматала за това. Но какво искат руските евреи е друг въпрос. Правете разлика, за да не пострадаме от руски ракети.





В Русия май още няма руски ракети по твоята логика- не мислиш ли?
цитирай
12. shtaparov - българският краен национализъм е ...
28.12.2021 14:16
mt46 написа:
българският краен национализъм е подобен на тях...

Интересно ми е защо не съм срещал такъв- кажи къде го намери,та да го видя и аз!
цитирай
13. shtaparov - И само таблицата достатъчно пок...
28.12.2021 14:18
nedovolen написа:
И само таблицата достатъчно показва.
Важното е, че народите се обичат и тачат.
Какво твори управата, е друга бира.
:)))

И това е истина приятелю- така е!
цитирай
14. shtaparov - (А защо не се учим от историята и отново залагаме на битата карта)
28.12.2021 14:19
elizabethborislavova написа:
?

Сигурно щото историята ни е фалшива и народът се чуди на кое всъщност да вярва!

цитирай
15. shtaparov - Щапаров, като чета четиримата и...
28.12.2021 14:21
get написа:
Щапаров, като чета четиримата из-дефекали ли се по темата - ще кажа едно:

- От уродчето на МАРКСИЗМА, с име "македонизъм" са поразени - не само във Вардарско а и в българско!
Докато не се освободим от комунизма, с типичното за него тотално опростачване на следовниците му. Разни пролетарски ЕнтЕлЕктуалци-отродители, а от там и българофоби, винаги ще има!!

Абсолютно вярно приятелю- това е основният ни проблем!
цитирай
16. shtaparov - Добри сравнения си направил, ...
28.12.2021 14:26
leonleonovpom2 написа:
Добри сравнения си направил, безспорно!
Но виждам ,че има твърдения сред коментарите ,че си приличаме с тях? По национализъм?
Дори и да изглежда краен, няма нищо общо с техния
Коя история крадем? Крадената гръцка, като всичко останало при тях ли?
Че е така, само два крещящи примера са достатъчни- Евклидовата геометрия и Анхиало, че било основано от гърци Чак от Милет и по- надолу?!
Има свидетелства и то от географи, като Ами Буе, че Македония е заселена от Българи Нестраведливо Берлинският конгрес я отделя от България Заради нея участваме в четири войни В договорките между Сърбия, Гърция и България при Лървата Балканска война ,тя е определена като" безспорна Българска зона"
Така ,че никакъв, при това и краен национализъм няма в случая!
Ако национализъм е това, че освен, че се късат територии от нас, се краде и историята ни, то да станем кръводарители на всеки, който си хареса нещо от нас? За да не сме националисти?
Ако някой твърди че сме дошляци, турко- татари, даваме му този дял от " историята ни", за да не ни завижда! Да спи с него ако иска!?
Да си свалим и гащите ли, за да сме по - лесни!?
Да не богохулствам, мина 12 часа

Много си точен както винаги Лео: според някои нашенци с ретроградно мислене все ние трябвало да се нагаждаме към вкусовете на крадците,за на бъдем "националисти" а когато те ни крадат,рисуват като цигани или клеветят по чужбина- това не било национализъм и расизъм! Ааа не байковци- сега вече нещата ще се обърнат,а вие в Скопие и Белград ще трябва да се обяснявате пред Европа дали не сте крадци,фашисти и расисти!
цитирай
17. radostinalassa - В Русия май още няма руски ракети по твоята логика- не мислиш ли?
28.12.2021 15:23
Какво значи това?
цитирай
18. radostinalassa - Гетчо има високо самочувствие като Божил....
28.12.2021 15:25
на когото е консултант. А ние го смятаме за примат.
цитирай
19. nedovolen - Щапаров, тебе Кирето защо не те с...
28.12.2021 17:50
Щапаров, тебе Кирето защо не те сложи из нарочните комисии. Ще му замръзне усмивката. Или Мустафата ще му я замрази.
:)))
цитирай
20. shtaparov - (В Русия май още няма руски ракети по твоята логика- не мислиш ли?)
28.12.2021 23:11
radostinalassa написа:
Какво значи това?

Че и Путин е от онези,от които се оплакваш :)
цитирай
21. shtaparov - (Гетчо има високо самочувствие като Божил....)
28.12.2021 23:13
radostinalassa написа:
на когото е консултант. А ние го смятаме за примат.

Вие го смятахте,а той ви задмина и сега му дишате прахта ли? :)
цитирай
22. notfun - ..това ,не са коментари, а ..маргинални задЕвки, нИКОЙ НЕ е казал, че мсе..татари, и Тюрки..КАВКАЗЦи сме)))
28.12.2021 23:14
още и монголи, и скити, и арамейци, и Гети, и онугури..и..тИраки
идва, от град ТИР, Финикия!!
пиша, та пиша.по История,Книги, снимки, разни..автори- ки..
но ,вие четете, САМО Вас си!

Ако някой твърди че сме дошляци, турко- татари, даваме му този дял от " историята ни", за да не ни завижда! Да спи с него ако иска!?
Да си свалим и гащите ли, за да сме по - лесни!?
Да не богохулствам, мина 12 часа
цитирай
23. shtaparov - ... тебе Кирето защо не те сложи из ...
28.12.2021 23:16
nedovolen написа:
Щапаров, тебе Кирето защо не те сложи из нарочните комисии. Ще му замръзне усмивката. Или Мустафата ще му я замрази.:)))

На Кирето не съм му ортак а за Мустафъта имам нива,която ще му връча да прекопава до живот и баири,на които ще го пратя да пасе козите на бай Мите :)
цитирай
24. notfun - тук, вече...не е смешно, а тъпо, и срамно..и, безсрамно..
28.12.2021 23:18
РУСИЯта, е в РЪцете на баш Евреите..а,на кой, му пука за "народа, руский"!!

3. radostinalassa - Русия винаги е искала нашите земи да са наши, а не...
27.12 17:08
турски и ни е поматала за това. Но какво искат руските евреи е друг въпрос. Правете разлика, за да не пострадаме от руски ракети.
цитирай
25. shtaparov - още и монголи, и скити, и арамейци, и ...
28.12.2021 23:20
notfun написа:
още и монголи, и скити, и арамейци, и Гети, и онугури..и..тИраки
идва, от град ТИР, Финикия!!
пиша, та пиша.по История,Книги, снимки, разни..автори- ки..
но ,вие четете, САМО Вас си!

Ако някой твърди че сме дошляци, турко- татари, даваме му този дял от " историята ни", за да не ни завижда! Да спи с него ако иска!?
Да си свалим и гащите ли, за да сме по - лесни!?
Да не богохулствам, мина 12 часа

По-скоро името на гр. Тир иде от о-в Тира и от Тиренските морски разбойници :)
цитирай
26. shtaparov - (тук, вече...не е смешно, а тъпо, и срамно..и, безсрамно..)
28.12.2021 23:22
notfun написа:
РУСИЯта, е в РЪцете на баш Евреите..а,на кой, му пука за "народа, руский"!!

3. radostinalassa - Русия винаги е искала нашите земи да са наши, а не...
27.12 17:08
турски и ни е поматала за това. Но какво искат руските евреи е друг въпрос. Правете разлика, за да не пострадаме от руски ракети.

Няма страшно- не им се притеснявай :)
цитирай
27. panazea - Коста Църнушанов е написал книгата , сега тук няма смисъл да коментирам.
29.12.2021 18:53
Ще пусна пост за нея ! Който е Българин , ще я прочете и разбере!
Който не се чувства Българин , няма смисъл да разговарям с него !
Коста Църнушанов Македонизмът и съпротивата на Македония срещу него .
цитирай
28. shtaparov - :)
29.12.2021 19:02
shtaparov написа:
[quote=panazea]Ще пусна пост за нея ! Който е Българин , ще я прочете и разбере!
Който не се чувства Българин , няма смисъл да разговарям с него !
Коста Църнушанов Македонизмът и съпротивата на Македония срещу него .

Да- помня я книгата и дори я имам някъде вкъщи но никога не съм успял да я изчета цялата при което вече не помня къде съм я сложил,щото неприятните факти посочени в нея с македонистките престъпления така ме нервират,че ми иде веднага да помелям от бой първия срещнат македонист! Но мисля че ще е чудесно да ни припомниш някои факти от нея,та да ги тикнем в носа на болните от титофрения малоумници! :)
цитирай
29. get - До 21. shtaparov - (Гетчо има високо самочувствие като Божил....) ... Таз Росна-интелектуална ливада, ТВЪРДЕ СЕ Е РАЗПАСАЛА ?!
29.12.2021 19:17
shtaparov написа:

radostinalassa написа:
на когото е консултант. А ние го смятаме за примат.

Вие го смятахте,а той ви задмина и сега му дишате прахта ли? :)


Позволила си да пише БЕЗ ПОЗНАВАНЕ НА ФАКТОЛОГИЯ И международно-правни ПРОЦЕСИ(споразумения) - Следното ?
radostinalassa написа:
Или НАТО се оттегля доброволно до границите от 1997, или ще ги принудим със сила


Ще си позволя ДА И ОТБЕЛЕЖА ФАКТА - толкова е "УМНА", та дрънка като ГАЗЕНО ТЕНЕКЕ - про-руски КУХИ глупости !!

Ако действително ИСКА СЪС СОБСТВЕНАТА СИ ... А НЕ СЪС ПУТИНСКАТА ГЛАВА - да разбере ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ ?

Нека НА ПЪРВО ВРЕМЕ прочете КАК РУСИЯ ХАРИЗА БЪЛГАРИЯ НА НАТО ... Подписвайки съответно на 22 юни 1994 год. в Брюксел съглашението «Партнерство во имя мира», с НАТО ... РЕСПЕКТИВНО САЕДИНЕНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ЩАТИ ?

В резултат НА НЕЙНАТА НА РУСИЯ СЪГЛАШАТЕЛСКА ПОЛИТИКА със САЩ, респективно НАТО ... Българските-русо/блудстващи в лицето на БСП ... кандиса и по време когато управляваше заедно с НДСВ България ... Пристана на Северо-атлантически съюз НАТО.
Като следва ИЗРИЧНО ДА ОТБЕЛЕЖА ... ТОВА КАНДИСВАНЕ-ПРИСТАВАНЕ на пост-комунистическа България СТАНА мълчаливото и БЛАГОСКЛОННО СЪГЛАСИЕ от страна на ментора Й, РУСИЯ !!

П.П.
Идиотското русо-раболепеие НИКОГА НЕ ще, ТОЛЕРИРАМ !!!
Както прави това преди няколко минути в блога си КОМЕНТИРАЛАТА МЕ ... старозагорската "рус(к)о-ментална-ливада" известна като Рада-Таласа ?!

В статия със заглавие:
"Путин: плюя на филма, който отрече българите! българия е родината на нашата азбука" ... На същата ПРИПОМНЯМ?
1.
През 2017 г. Путин зае позицията, че "славянската писменост идва в Русия от македонската земя".
2.
Материалът и е КОПИРАНА ОТ сайта "Гласове" - статия оневиняваща, че уж Путин ... бил се разсърдил и казал "Писмеността ни идва от България" - Но?
3.
Но с подобна съмнителност за достоверност ИМАМА ОБРАТНОТО ... По повод ПОРЪЧКОВИЯ ФИЛМ НА РУСКОТО ПОСОЛСТВО В МАКЕДОНИЯ ... В туитер излезе СЛЕДНИЯ СТАТУС ... Можете сами да се убедите на Адрес:

https://twitter.com/Russian_Emb_MKD/status/1396654237875064840?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1396654237875064840%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwebcafe.bg%2Finternational%2Fputin-pismenostta-doyde-pri-nas-imenno-ot-makedonskata-zemya.html

- Какво твърдят МАКЕДОНСКИТЕ-БЪЛГАРОФОБИ, по отношение... Какво е казал Путин, за ПРОИЗХОД НА АЗБУКАТА !!
цитирай
30. radostinalassa - Не, драги, просто го заболя корема и се покри някъде
29.12.2021 19:37
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
на когото е консултант. А ние го смятаме за примат.

Вие го смятахте,а той ви задмина и сега му дишате прахта ли? :)

цитирай
31. nikikm - Всъщност..
30.12.2021 17:26
ВСЪЩНОСТ ГОВОРИМ ЗА СРЪБСКИ МАКЕДОНИЗЪМ!
цитирай
32. shtaparov - ВСЪЩНОСТ ГОВОРИМ ЗА СРЪБСКИ МАК...
30.12.2021 17:49
nikikm написа:
ВСЪЩНОСТ ГОВОРИМ ЗА СРЪБСКИ МАКЕДОНИЗЪМ!

Точно сръбски е най-точната дума,щото друг освен сръбски не съществува :)
цитирай
33. shtaparov - (Не, драги, просто го заболя корема и се покри някъде)
30.12.2021 17:50
radostinalassa написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
на когото е консултант. А ние го смятаме за примат.

Вие го смятахте,а той ви задмина и сега му дишате прахта ли? :)


Надали- той не е от захар и не го боли корем от изпаренията при готвене :)
цитирай
34. radostinalassa - А мене това не ме интересува
30.12.2021 18:43
Обидите не са аргумент , а простотия. Чао.
цитирай
35. panazea - Германският шовинизъм е съизмерим с френския.
30.12.2021 19:12
Полският шовинизъм е съизмерим с Германския.
Гръцкият шовинизъм е съизмерим със сръбския.
Руският шовинизъм е съизмерим с Германския.
Полският шовинизъм е съизмерим с Руския.
Има ли смисъл да ги сравняваме?
Само Българските политици предават Българските интереси.
Българските политици са Интернационалисти, т.е. за тях Чуждите интереси са над Българските!
цитирай
36. radostinalassa - Гетчо е блоговият генетик на годината.
30.12.2021 19:13
Твърди отдавна, че русите са угрофини. Хаплогрупата Р1а е тръгнала от Балканите преди 12500 г. според англ. учени на север и на изток до Индия. Значи и брамините са угрофини, както и 80% от русите. Големият тулуп пречи на мисълта и на отделянето на серотонин. Оттук и без да чета чаршафи и по минали впечатления знам, че генетика май беше комунист.






цитирай
37. get - До 36. radostinalassa - Радке, Радо ... росна ливадо!!
30.12.2021 19:55
radostinalassa написа:
Твърди отдавна, че русите са угрофини. Хаплогрупата Р1а е тръгнала от Балканите преди 12500 г. според англ. учени на север и на изток до Индия. Значи и брамините са угрофини, както и 80% от русите. Големият тулуп пречи на мисълта и на отделянето на серотонин. Оттук и без да чета чаршафи и по минали впечатления знам, че генетика май беше комунист.




На твърдението 80% "славянски" R1а - ще кажа:
- А посмали Манго :)))

Тъй като ... Най-големият процент на този ген достига в западната част на Русия ... и се изразява в 55-56% при ТОВЕ действителното ЕВРОПЕЙСКО НАСЕЛЕНИЕ в руската федерация!!
Тоест НАСЕЛЕНИЕ което МОСКОВСКОТО ФИНО-ТЮРКСКО КНЯЖЕСТВО пресъединява към своята територия вече СЛЕД ШЕСТНАДЕСЕТИ ВЕК !!

- Не само сте глупава а и нагло лъжете ... като СТАРОЗАГОРКА от СМУГЛАта РОДА НА ИНДИЙСКИТЕ БРАМИНИ в Ески-заара :))) !
цитирай
38. kvg55 - shtaparov,
01.01.2022 23:12
За много години Здрави и живи!

Има общи черти. Към тях трябва да се добавят и украинците.
цитирай
39. shtaparov - За много години Здрави и живи! ...
02.01.2022 00:22
kvg55 написа:
За много години Здрави и живи!

Има общи черти. Към тях трябва да се добавят и украинците.

Живи и здрави и за много години приятелю! Има още доста примери които можем да добавим,но македонистите ги познавам най-добре и в момента те създават най-сериозни проблеми на страната ни,та е по-лесно да пиша за тях! :)
цитирай
40. shtaparov - Обидите не са аргумент, а просто...
02.01.2022 00:24
radostinalassa написа:
Обидите не са аргумент , а простотия. Чао.

Аз не те обиждам- сигурно се оплакваш от някой друг :)
цитирай
41. shtaparov - Полският шовинизъм е съизмерим с ...
02.01.2022 00:27
panazea написа:
Полският шовинизъм е съизмерим с Германския.
Гръцкият шовинизъм е съизмерим със сръбския.
Руският шовинизъм е съизмерим с Германския.
Полският шовинизъм е съизмерим с Руския.
Има ли смисъл да ги сравняваме?
Само Българските политици предават Българските интереси.
Българските политици са Интернационалисти, т.е. за тях Чуждите интереси са над Българските!

Права си Тони- колко ли прост трябва да е един политик,за да продаде близките си?
цитирай
42. shtaparov - Твърди отдавна, че русите са угр...
02.01.2022 00:32
radostinalassa написа:
Твърди отдавна, че русите са угрофини. Хаплогрупата Р1а е тръгнала от Балканите преди 12500 г. според англ. учени на север и на изток до Индия. Значи и брамините са угрофини, както и 80% от русите. Големият тулуп пречи на мисълта и на отделянето на серотонин. Оттук и без да чета чаршафи и по минали впечатления знам, че генетика май беше комунист.







Той казва както разбрах,че московитите (прекръстени на "руси") са бивши угрофини- останалите са бивши Българи, тюрки, татари, поляци, хазари, касоги (казаки), киргизи, кавказци, кумани и пр.
цитирай
43. shtaparov - Твърди отдавна, че русите са угрофини ...
02.01.2022 00:38
get написа:
radostinalassa написа:
Твърди отдавна, че русите са угрофини. Хаплогрупата Р1а е тръгнала от Балканите преди 12500 г. според англ. учени на север и на изток до Индия. Значи и брамините са угрофини, както и 80% от русите. Големият тулуп пречи на мисълта и на отделянето на серотонин. Оттук и без да чета чаршафи и по минали впечатления знам, че генетика май беше комунист.




На твърдението 80% "славянски" R1а - ще кажа:
- А посмали Манго :)))

Тъй като ... Най-големият процент на този ген достига в западната част на Русия ... и се изразява в 55-56% при ТОВЕ действителното ЕВРОПЕЙСКО НАСЕЛЕНИЕ в руската федерация!!
Тоест НАСЕЛЕНИЕ което МОСКОВСКОТО ФИНО-ТЮРКСКО КНЯЖЕСТВО пресъединява към своята територия вече СЛЕД ШЕСТНАДЕСЕТИ ВЕК !!

- Не само сте глупава а и нагло лъжете ... като СТАРОЗАГОРКА от СМУГЛАта РОДА НА ИНДИЙСКИТЕ БРАМИНИ в Ески-заара :))) !

В Източна Европа наистина са се случили толкова много тъмни неща,укрити от очите на любознателните читатели,че на тукашните "исторически" консерватори ум ще им зайде ако ги изредим!
цитирай
44. shtaparov - на когото е консултант. А ние го ...
02.01.2022 00:47
get написа:
shtaparov написа:

radostinalassa написа:
на когото е консултант. А ние го смятаме за примат.

Вие го смятахте,а той ви задмина и сега му дишате прахта ли? :)


Позволила си да пише БЕЗ ПОЗНАВАНЕ НА ФАКТОЛОГИЯ И международно-правни ПРОЦЕСИ(споразумения) - Следното ?
radostinalassa написа:
Или НАТО се оттегля доброволно до границите от 1997, или ще ги принудим със сила


Ще си позволя ДА И ОТБЕЛЕЖА ФАКТА - толкова е "УМНА", та дрънка като ГАЗЕНО ТЕНЕКЕ - про-руски КУХИ глупости !!

Ако действително ИСКА СЪС СОБСТВЕНАТА СИ ... А НЕ СЪС ПУТИНСКАТА ГЛАВА - да разбере ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ ?

Нека НА ПЪРВО ВРЕМЕ прочете КАК РУСИЯ ХАРИЗА БЪЛГАРИЯ НА НАТО ... Подписвайки съответно на 22 юни 1994 год. в Брюксел съглашението «Партнерство во имя мира», с НАТО ... РЕСПЕКТИВНО САЕДИНЕНИТЕ АМЕРИКАНСКИ ЩАТИ ?

В резултат НА НЕЙНАТА НА РУСИЯ СЪГЛАШАТЕЛСКА ПОЛИТИКА със САЩ, респективно НАТО ... Българските-русо/блудстващи в лицето на БСП ... кандиса и по време когато управляваше заедно с НДСВ България ... Пристана на Северо-атлантически съюз НАТО.
Като следва ИЗРИЧНО ДА ОТБЕЛЕЖА ... ТОВА КАНДИСВАНЕ-ПРИСТАВАНЕ на пост-комунистическа България СТАНА мълчаливото и БЛАГОСКЛОННО СЪГЛАСИЕ от страна на ментора Й, РУСИЯ !!

П.П.
Идиотското русо-раболепеие НИКОГА НЕ ще, ТОЛЕРИРАМ !!!
Както прави това преди няколко минути в блога си КОМЕНТИРАЛАТА МЕ ... старозагорската "рус(к)о-ментална-ливада" известна като Рада-Таласа ?!

В статия със заглавие:
"Путин: плюя на филма, който отрече българите! българия е родината на нашата азбука" ... На същата ПРИПОМНЯМ?
1.
През 2017 г. Путин зае позицията, че "славянската писменост идва в Русия от македонската земя".
2.
Материалът и е КОПИРАНА ОТ сайта "Гласове" - статия оневиняваща, че уж Путин ... бил се разсърдил и казал "Писмеността ни идва от България" - Но?
3.
Но с подобна съмнителност за достоверност ИМАМА ОБРАТНОТО ... По повод ПОРЪЧКОВИЯ ФИЛМ НА РУСКОТО ПОСОЛСТВО В МАКЕДОНИЯ ... В туитер излезе СЛЕДНИЯ СТАТУС ... Можете сами да се убедите на Адрес:

https://twitter/Russian_Emb_MKD/status/1396654237875064840?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1396654237875064840%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwebcafe%2Finternational%2Fputin-pismenostta-doyde-pri-nas-imenno-ot-makedonskata-zemya

- Какво твърдят МАКЕДОНСКИТЕ-БЪЛГАРОФОБИ, по отношение... Какво е казал Путин, за ПРОИЗХОД НА АЗБУКАТА !!

Не мога да забравя как през Втората световна война Русия ни е погодила същия номер: в 1941 г. ни е притиснала да влезем в Тристранния пакт,а после ни е окупирала като наказание за това че сме влезли! ... А името Радостина-ласа аз го тълкувам като Радостина-раса (Радостина-рускиня) но знам ли? :)
цитирай
45. dobrodan - Щапаров, написал си нещата
09.01.2022 12:12
ТОЧНО КАКТО СА В ДЕЙСТИТЕЛНОСТ.
Нищо, ще доживеем да видим Велика Албандония и Велика Макесърбия.
цитирай
46. shtaparov - (Щапаров, написал си нещата)
10.01.2022 01:22
dobrodan написа:
ТОЧНО КАКТО СА В ДЕЙСТИТЕЛНОСТ.
Нищо, ще доживеем да видим Велика Албандония и Велика Макесърбия.

Здравей Краси- дано да не се случват тия неща все пак: в Западна България нямат място ни албанци,ни сърбомакедонци!
цитирай
47. krumbelosvet - Ох, Щапаров,
12.01.2022 04:08
Искаш Сталин да си признае грешката? Тито измени на Русия. А ние колко пъти й изменяхме? В две, Д В Е войни й изменяхме, сегашната е третата.
Вечно у тебе политическите ЧУВСТВА вземат връх над историческата истина. Ще се оправиш като на гърбавия гърбицата.
цитирай
48. shtaparov - Искаш Сталин да си признае грешк...
13.01.2022 03:11
krumbelosvet написа:
Искаш Сталин да си признае грешката? Тито измени на Русия. А ние колко пъти й изменяхме? В две, Д В Е войни й изменяхме, сегашната е третата.
Вечно у тебе политическите ЧУВСТВА вземат връх над историческата истина. Ще се оправиш като на гърбавия гърбицата.

Тито е изменил на Русия,но не и на Сталин- схващаш ли тънката разлика? А ние не сме изменили на никого- Русия не ни е благоверна съпруга,на която дължим брачна лоялност! Ако погледнем от тази гледна точка обаче,тя измени на "славянството" и на нас,а за какво??? За своите тясно егоистични интереси разбираш ли!!! ...
цитирай
49. nedovolen - К47
13.01.2022 19:36
Гърбицата се изправя. Ако питаш, ама ти не питаш.
Не като в Хитър Петър, а сериозно.
:)))
цитирай
50. shtaparov - Гърбицата се изправя. Ако питаш, ...
15.01.2022 05:19
nedovolen написа:
Гърбицата се изправя. Ако питаш, ама ти не питаш.
Не като в Хитър Петър, а сериозно. :)))

Много е важно човек да знае кого и как да пита :)
цитирай
51. zaw12929 - не ги разбирам македонците и защ...
15.01.2022 19:04
не ги разбирам македонците и защитниците им
цитирай
52. shtaparov - не ги разбирам ма...
16.01.2022 01:50
zaw12929 написа:
не ги разбирам македонците и защитниците им

Имаш право- ние сме честни хора и гнусните им лъжи са ни чужди!
цитирай
53. schumpov - По- лоши от македонските комунисти ...
24.01.2022 19:48
По- лоши от македонските комунисти са българските комунисти. Защо онова което искаме от македонските комунисти не го поискаме първо от българските комунисти , че : в България не е имало фашизъм, България не е окупирала Македония, Г. Димитров е национален предател и да се смени името на Димитровград, на Благоевград, Велинград и др. и др.
цитирай
54. shtaparov - По- лоши от македонските комунисти ...
26.01.2022 11:08
schumpov написа:
По- лоши от македонските комунисти са българските комунисти. Защо онова което искаме от македонските комунисти не го поискаме първо от българските комунисти , че : в България не е имало фашизъм, България не е окупирала Македония, Г. Димитров е национален предател и да се смени името на Димитровград, на Благоевград, Велинград и др. и др.

На мен тези престъпни елементи ми се виждат все една стока- еднакво лъжливи и крадливи,еднакво престъпни и продажни а имената на градовете,когато и да ги сменим,винаги ще бъде късно...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4816134
Постинги: 267
Коментари: 9067
Гласове: 136736
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи