Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2021 07:07 - Почему у ЛГБТ такой крутой гимн? ... ПОТОМУ ЧТО ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 8033 Коментари: 11 Гласове:
6

Последна промяна: 30.03.2021 11:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                           .....
                                                                            ...
                             ВАКцИНИРАЛИ СЕ ДВАМА,  ...
и дим, дим, дим да ги няма
                       ХУКНАЛИ КЪМ ТАЙГАТА ГОЛЯМА ... и дим, дим, дим да ги няма

                           ДА СИ МЕРЯТ
 ВЗАИМHО ТЕМПЕРАТУРАТА ... ха-ха-ха-а-а

                                ... САМО 
ДВАМАТА ... и дим, дим, дим да ги няма

                                                       И дим, дим, дим ... СЪР.

                                                                              .I.







Тагове:   Тайга,   сър,   ваксина,   взаимно,   дим,


Гласувай:
6



1. germantiger - ...
30.03.2021 08:03
мен ми звучи като комунистически или нацистки

ако това значи, че е крут

а сега кажи какво не съм разбрал
цитирай
2. getmans1 - . . . Ми, не знам ТИГРЕ, . . . въпросът в ...
30.03.2021 08:24
... Ми, не знам ТИГРЕ, ... въпросът в заглавието и видеото са оригинални.
Иначе музикалните спецове в блога са други ... „делиорманеца„ и в нея категория е непричом ... хахаха

germantiger написа:
мен ми звучи като комунистически или нацистки

ако това значи, че е крут

а сега кажи какво не съм разбрал

цитирай
3. krumbelosvet - ?
30.03.2021 11:41
?
Бъди сигурен, че тия дето "дим да ги няма в тайгата голяма", не са отишли за кеф. Ма бъш на тебе ще кажат заоти. Не знаем колко и какви специалисти са ги придружавали.
цитирай
4. panazea - Не бих го слушала !
30.03.2021 12:44
Защото и музиката им е отровна !
Съсипаха и символът на Седемцветната Дъга.
До каквото се докоснат , го оскверняват.
Искат да унищожат човечеството .
Те не могат да създават деца и ги е яд , че другите могат.
Хах , чиста завист !
цитирай
5. getmans1 - . . . въпросът не е до слушането. . . а, ...
30.03.2021 14:49
... въпросът не е до слушането ... а, до природата. Сбъркани от природата по цял свята там все едно ги няма ... ТОВА ли е „чистият народ„ а ... кой ще ги изпозастреля...
Аз, не мога да си представя „мъж да целува мъж„ но и немогада представя, че ще застрелямтакива, че ще тикна в затвор и т.н.

panazea написа:
Защото и музиката им е отровна !
Съсипаха и символът на Седемцветната Дъга.
До каквото се докоснат , го оскверняват.
Искат да унищожат човечеството .
Те не могат да създават деца и ги е яд , че другите могат.
Хах , чиста завист !

цитирай
6. vmir - За мен хомофобията е най-примитивния и глупав начин да се заявяваш като мачо.
30.03.2021 16:17
Талантът и развитието на способностите стоят много по-нависоко от баналния факт, че някой бил като останалите. Стадна гордост. Подозирам, че педерастията (печално известната поведенческа изява) е реакция на глупавото самоизтъкване на тъпите мачовци, които освен с агресия, нямат с какво друго да се покажат.

Когато забележа хомофобски петляркания се сещам за изключително талантливи хомосексуалисти като Алън Тюринг (по някои оценки е спасил около 2 милиона човешки живота през ВСВ), осъден за хомосексуализъм и кастриран по негова инициатива, за да не влиза в затвора и за да може да продължи изследванията си. Но да вземем по-известните днес - Фреди Меркюри, Елтън Джон или нашия Васил Найденов. Колко сбъркан трябва да е някой чалгаджия, за да се поставя с гордост над тях. Талантът е не само дар, той е и характер и личностни качества, които некадърника е готов с лека ръка да ликвидира, за да се самоизтъкне с "добродетел", за която няма никаква лична заслуга.
цитирай
7. panazea - Мен не ме интересува какви ги вършат, когато са сами !
30.03.2021 18:17
Против съм да развращават млади невинни душички.
Защото те са войнстваща секта .

цитирай
8. vmir - Тя и ролята на защитници на млади душички е обсебена от мачовците.
30.03.2021 19:26
В повечето случаи - единствено на думи.
цитирай
9. getmans1 - В повечето случаи - единствено на ...
30.03.2021 19:40
анонимен написа:
В повечето случаи - единствено на думи.


...тия двамата са много специЯлни...
цитирай
10. getmans1 - Против съм да развращават млади ...
30.03.2021 19:42
panazea написа:
Против съм да развращават млади невинни душички.
Защото те са войнстваща секта .



... Аз съм на същото мнение ... Това тук е политическа ...закачка:)
цитирай
11. germantiger - ...
31.03.2021 08:49
6. vmir - За мен хомофобията е най-примитивния и глупав начин да се заявяваш като мачо.

в тоя химкн няма хомофобия, а хетерофобия

а ако си говориш/пишеш по принцип за мен няма по-глупав начин да се заявиш жена като се направиш на педал като минчев киркоров куркински и азис
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6052638
Постинги: 2726
Коментари: 26374
Гласове: 9600
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031