Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2021 01:35 - ВИЙТ РОМАН ИВАНОВИЧ, СТАРШИ ЛЕЙТЕНАНТ ОТ ФСБ, ЗА САТАНИЗМА СРЕД РУСКИЯ ЕЛИТ
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 2229 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageАз съм Вийт Роман Иванович, старши лейтенант от Федералната Служба за Безопасност (ФСБ – Русия), все още действащ, не уволнен (показвам си страниците от паспорта пред камерата, за да видят всички, за да не се съмняват). Ако руските патриоти не се поддават на заплахи или не се продават за пари, юдеите сатанисти, с компромати ги принуждават да работят против собствения си народ. А ако няма с какво да ги шантажират, те им устройват нужните компромати. И поради страх от разгласяване на компроматите, активистите стават послушни марионетки и изпълняват всичко каквото им заповядат.
Така се случии с мен, 2012 г. Когато в Уляновск се занимавах с обществена работа и сериозно засегнах темата за сатанинското капище, – мавзолея, на главния площад в Москва, мен ме притиснаха за дълговете, които имах, и имам. С мен работеше хасидът (юдей) Лазарев Валерий Иванович, представящ се за обществен деец. Той използва моята хомосексуална зависимост, придобита насила в детските ми години, и ме принуди да му направя минет, а след това ме изнасили. И веднага започна да ме заплашва, че ще разгласят току що заснетите на видео, неприятни за мен кадри, и че щели да ме вкарат в затвора, заради дълговете ми, ако не се съглася да им служа.

Той все ме заплашваше с тези компромати, и започна да ме води в масонския Ротари клуб в г. Уляновск, където същите, като него, сатанисти хасиди – масони издевателстваха над мен, и ме принуждаваха да им смуча „членовете“ на всички тях. А също ме и насилваха отзад. И всичко се записваше на видео.
След което, плашейки се от разгласяване, аз изпълнявах всичко, което ми нареждаха. Следях патриотичните дейци и събирах компромати за тях, понеже патриотите ме считаха за техен човек. Събирах и всяка информация за тях, и всичко докладвах на хасидите (юдеи). Същото направиха и с активиста от Уляновск, Владимир Веселков, като го пречупиха духовно и го принудиха да работи за тях, също, както и мен.
Това видео е продължение на предишните, където правя чистосърдечно признание. В тези видео записи аз чистосърдечно се кая за злодеянията си, и как по заповед на висшестоящото началство възбудух 2014 година наказателно дело Номер..... срещу напълно невинен човек, за публикуваното Видение Н, на Талипина Наталия Ивановна. Като се хващах за думите и, съдавах компромати срещу нея, осакатих й живота в монашеския й подстриг, морално я пречупих, през тези години. Целта беше да я опороча, да я оклеветя и да я представя за морално разложен човек. За да компрометирам всичко казано от нея в записа на диска “Видение Н“, което е качено в ютюб. За да не приемат хората сериозно тази крайно важна информация, да не слушат диска й, и да не вярват ни на една дума, казана в диска. Причината поради която се вършеше това, беше по заповед на висшестоящите чиновници, да я опозоря и накрая даже физически да я отстраня (убия). Понеже в съня-видение, който и бил показан 1994 година, тя видяла (освен всичкото друго) конкретни чиновници (политици) и тежките им грехове, които те са извършили в реалния живот, което предизвика паника сред тези чиновници. И като я следях и я контролирах тотално, те разбраха, че тя е безкомпромисен, честен човек, който няма да тръгне срещу собствената си съвест, и за всичките богатства на света, и въпреки всичко, ще продължи да говори това, което 1994 година и е заповядал Господ, - да разгласи истината Божия. И за това те организираха тормоз и публикуване на компромати срещу нея, за да я опорочат в очите на обществеността, да опорочат доброто и име, та хората да не възприемат сериозно тази уникална и важна информация, озвучена от нея, на диска “Видение Н“.
За съжаление, даже въпреки публикуваните предишни записи, от мен, аз Роман Иванович /още веднъж показвам паспорта си, та никой да не се съмнява, че това съм аз/, продължавах да водя това дело, поради мои амбициозни мотиви, желанието ми за кариера и за да се оженя за предишната си любовница, а също и от страх пред силните в този свят. Макар, че общувайки с Телепина Наталия Ивановна, аз самият се убедих, че тя говори истината. И това което тя ми е казвала през тези 4 години, в лични разговори за бъдещето, се сбъдваше пред очите ми, и в реалния живот. Даже и разбирайки че клеветя Истината Божия, не можех да се спра, понеже съм сключил договор с дявола, и заради желанието ми за богатствата на света и заради кариера, влязох в масонството още 2012 година, докато още живеех в Уляновск, и участвах в отвличания на деца, и в изнасилването им, когато им разкъсвахме органите, чрез съвокупления, мушкахме ги с игли и зверски ги изтезавахме, въпреки виковете им от непоносимите болки. Като изобщо не им съчувствах, а се опивах от техните болки и страдания. И след като ги изтезавахме, ги убивахме, принасяйки ги в жерта на сатана. Ритуално им опитвах кръвта и ядех плътта им (както правеха всички други). От което още повече озверявах и ставах бесноват /обзет от бяс/. Същото се случваше и след преместването ми в Москва. И моята любовница, старши лейтенант от ФСБ, Аня, също вземаше активно участие /с която аз изменях на законно венчаната за мене жена, Телепина Наталия Ивановна/...

Подиграването ми с Наталия Ивановна /Видение Н), с интимна близост, също беше по заповед на масонството, за да я оскверня и да я лиша от благодатния й покров, даден й от Бога, с който Бог я защитаваше от стрелите сатанински.

Първо искам да назова, с фамилиите, практически всички тези, които у нас непосредствено, на ниво – цялото Държавно Ръководство, вземат активно участие в подобни масонски ритуали, жертвоприношения на деца и т.н.

И така, започвайки от Президента – Путин... и администрацията му, започвайки от ръководството, и конкретно Вайно, Громов, Кириенко, Песков, Белоусов, Сурков, Левитин, Кожин, Ушаков, Фурсенко, Шчоголев, Федотов...

Също и членовете на Съвета за Безопасност, - Министър Председателя Медведев, Иванов, Патрушев, Платоновоч, Бортников / директорът на ФСБ/, Володин, Гризлов, Касианов, Кудрин, Лавров /министър на външните работи/, Матвиенко, Миронов, Нарович, Лужков, Нургали, Полтавченко, Силуанов, Фратков, Чайка, Чубайс /койо е и наблюдател са Русия, от страна на Световното (юдосатанинско) Правителство/, Греф, Набулина /директор на централната банка на Русия/, Жириновски и цялата фракция на ЛДП, Зюганов и, практически, цялата фракция на КПРФ/, цялата фракция на Справедлива Русия в Държавната Дума, Абдуалиевич – главата на Единна Русия и цялата им фракция.

Също и цялото ръководство на Съвета на Федерацията, Същия Матвиенко със заместниците му, /отворете списъка на съвета на федерацията в интернет и четете имената им, наред!/.

Също, ФСБ – цялото и висше и средно ръководство, също и службата за външно разузнаване, силовите структури ВД, - всички те са масони, вземащи участие в ритуални убийства. А които са ниско в ранга, те не участват а само ги използват, като зомби. Там, нормални, адекватни хора, практически няма.

Освен това, много обществени дейци, например, Решетников и колегите му, Георгий, и т.н.

Обществената организация „Двуглавият Орел“. Тази организация е създадена да привлече истинските монархисти, които радеят за възстановяване на Православната Монархия в Русия, за да се объркат хората, за да се отвлекат встрани, за да могат чрез тази организация да пробутат своя лъже-цар. Това са Мария Владимировна и Георгий, които са Хохенцолгери, които също са масони. Те наистина са потомци на Романовите, но техният предтеча е изгубил правото си на Престола. И именно този цар те рекламират.

Също и много политолози, които са масони-сатанисти, като Сатановски и редица други...

Можете да погледата което и да е Ток-Шоу, където всички които викат и крещят са масони. Всичко това е декор, за да отвличат вниманието на хората, от насъщните им дела.

Също и всички, които участват в предаването “Воскресная Вечер“ (Неделна Вечер)... Всички те са юдомасони-сатанисти и взимат участие в ритуални убийства на деца...

Също и всички от Международния Фонд за Славянска Писменост и Култура... вкл. представителите на бандитските групировки... и т.н. и т.н....

https://www.youtube.com/watch?v=mlbtekRSlnk&t=475s image



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 901320
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031