Прочетен: 39756 Коментари: 137 Гласове:
Последна промяна: 12.08.2012 07:36
ГЕНОЦИД
Понеже съм в отпуск ми остава време да скитам из България. Срещам се с блогъри, а също и стари приятели, симпатизанти. Говорим си често за трудния път на истината, защо е било нужно да се чернят дедите ни, защо заслугите им са приписани на други хора? Защо дори и днес когато дори генетиката показва тракийските ни корени все още не идва признанието?
Причините са доста, но основната се в това, че истината за произхода ни ще открие и едно ужасно престъпление. В момента, в който света разбере, че дедите ни траките са в основата на европейската цивилизация, ще бъде зададен въпроса – кой и защо омърси името на народа на Орфей? Ще бъде запитано и кой изби милиони наши деди?
През V-ти век преди Христа, Херодот определя траките като най-големия европейски народ. По-късно, поради войните с Рим населението на страната ни намалява.Тази тенденция обаче спира през ІІ-ри, ІІІ-ри век и Тракия става отново многолюдна. Някои изследователи смятат, че броят на траките под римска власт през ІІІ-ти век е бил около 3 240 000. В следващите ІV-ти и V-ти век дедите ни са във върха на силата си. Траки сядат на римски престол и определят политиката на империята до началото на VІІ-ми век. Тракийските генерали търсят войници предимно в своите земи, понеже както знаем от Прокопий гърците са били страхливи и негодни за военна служба...за сметка на това обаче са били хитри успяват да грабнат властта в Константинопол.
В края на VІІ-ми век, когато е извоювана пълната независимост на България от Римската Империя, в страната ни е имало поне 9 000 000 жители...и доста повече в отвъддунавските територии, т.е. били сме около 20 000 000 души... Може спокойно да се каже, че по времето на Тервел българите са били най-големия европейски народ...
Многобройността на едно население е важен фактор оформящ неговата сила. От друга страна обаче е лесно различните групи да се настроят една срещу друга и то до такава степен, че да се стигне до разцепление. Веднъж поквари ли се благородническата прослойка вече е лесно да се създават конфликти и да се започне с унищожаването на обществото.
Всяко падение на държавата ни е предшествано от покваряването на аристокрацията и упадък на морала. Това, което директен въоръжен конфликт не може да направи, го могат заговори, подкупи, подмолни действия. Настройвайки дедите ни срещу своите съседи, в края на Х-ти век гърците успяват да отслабят страната ни до такава степен, че да бъде лесно превзета...Какво става обаче после, какви действия предприемат гърците до момента в който Асеневци освобождават България през ХІІ-ти век? Според някои изследователи през този период се започва усилено обезбългаряване на граничните региони. Гори се книжнина, по време на гоненията срещу българските богомили, под предлог, че става дума за борба с ересите за кратък период са избити със зверски садизъм стотици хиляди наши сънародници. Какъв е точния брой на избитите наши предци едва ли ще узнаем, може и милиони българи да са станали жертва на около век и половина гръцка окупация...Странното е това, че нито наши, нито чужди историци не определят ужасното престъпление на гърците като геноцид!!!
Калоян възръща силата и славата на Родината ни, но така и не успява да премахне корена на злото заплашващо България...След няколко века гърците довеждат турците на Балканите. Преди азиатците да започнат своето нападение срещу земята ни, нашата държава е разединена, а благородниците са под контрола на чужденци...Не е нужно да се описват нечовешките зверства, които изтърпява народа ни през петте века окупация.
В края на 19-ти век населението на България е едва 3 700 000 души... т.е. били е систематично редуцирано по време на турската окупация... От около 20 000 000 през VІІ-ми –VІІІ-ми век намаляваме на 3 700 000 през 19-ти век, но колко са изследователите, които да нарекат това геноцид! Чудовищните престъпления извършвани срещу българския народ биват премълчавани...И не само това, но името на българите бива систематично чернено, организирано се разпространяват лъжи...Това обаче се търпи от хората занимаващи се с история!!!
Раковски с болка разказваше как гърците упорито унищожават старата ни писменост. Важна литература – старите книги на дедите (споменати от Калоян), евангелия, държавни документи ...всичко това е потънало в пламъци. Гърци рушат и каменни надписи показващи величието на българите...И това не е геноцид!!!
Траките трябваше да изчезнат от историята и да бъдат заклеймени като кръвожадни варвари защото, ако Европа знаеше, че дължи културата, писмеността и цивилизацията на дедите ни, то не един, а хиляди учени щяха с негодувание да питат – Кой унищожи този велик народ, кой изби създателите на Европа?... Тогава на крадците на история, на убийците на дедите ни щеше да бъде потърсена отговорност и щяха да бъдат покрити с презрение...
Злото обаче не се дава лесно. Убиеца криминализира жертвата си най-нагло. Не можеш да търсиш достойнство и чест в престъпници, те не познават морала.
Признание никога няма да излезе от покварените устни на злодеите. Ние обаче трябва да помним и никога да не забравяме жертвите, които дадохме. Бяхме наказани за добротата си, но не станахме варвари. Не заробихме други хора, не горяхме книжнитата им, не ги настройвахме срещу братята им, не вадехме очи на пленени войници, не избивахме пеленачета, не режехме уши и пръсти, за да вземем златни обеци и пръстени...Това го направиха “културните” гърци...
Уважаеми учени от БАН, време е да свалите превръзката от очите си и да започнете да изобличавате убийците на предците на народа, който плаща заплатата ви!
ДО ВСИЧКИ КОМЕНТИРАЩИ:
ДО 14 АВГУСТ СЛЕДОБЕД НЯМА ДА СЪМ В БЛОГА. КОМЕНТАРИ ЩЕ БЪДАТ ОДОБРЯВАНИ СЛЕД 14 АВГУСТ. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ТЪРПЕНИЕТО!
Използвана литература:
1.Веселин Бешевлиев, “Проучвания върху личните имена у траките”
2.Херодот, История
3.Страбон, География
4.Г.Раковски
http://www.youtube.com/watch?v=YvzbfYk9Ccc
Koй довежда османските турци в Европа?
http://www.youtube.com/watch?v=plVFN8JoXLc&feature=relmfu
ЗАЩО ДОГАН ДОПУСНА ПЕЕВСКИ И ГО НАРЕЧЕ &...
ТАНГРА И ЗЕВС – ДВЕТЕ ЛИЦА НА ЕДИН И СЪЩ...
Предварително благодаря!
Нека уважаваме писмеността си!
10.08.2012 17:41
Знаеш ли, те номерата се въртят от малка група хора...Те обаче създават лошо име на народа си...
Поздрави!
Приятелю, сега е важно да направим така, че на нашите деца да не се налага да изпитват ненавист. Ще си търсим правата, ще показваме и истината - упорито, неотстъпно, но най-вече заедно!
ИВАН ВАЗОВ
София, 8 януари 1904 г.
МРЪСЕН НАРОД !!!!!
Да, за съжаление си прав, справедливостта, истинността в политиката и в историята са относителни понятия...
Дано обаче ние да успеем да сложим прът в колелото на порока. Скъпо ще ни излезе, но поне ще си струва...
Поздрави!
10.08.2012 18:26
Каравангелис*, пастирът Христови,
яви се весел при пашата пак:
- Паша ефенди! Днес комити нови
открих: готви тъмници и окови.
Бог нек закриля царя наши драг!
- Владико, аферим на теб и слава.
Слуга си верен на султана, брава!
II
Каравангелис, верният слуга
на падишаха, пак е при пашата:
- Ефенди, радост пълни ми душата:
комити други аз открих сега.
Против исляма дигаха раята!
- Фала и чест на тебе, баш кишиш**.
Султана много ще задоволиш!
III
Каравангелис, честният владика,
яви се пак и с тържествующ глас:
- Паша ефенди, радостен извика,
готви бесилки: трийсет йощ клетнйка,
душмани царски, днес подуших аз!
- Брилянтен орден в знак на благодарност
султанът готви зарад твойта вярност.
IV
Каравангелис пак се появи:
- Паша ефенди, веч съмненье няма:
комити с пушки крият се във храма.
Нек паднат тозчас техните глави
под славний ятаган на Дин-Исляма!
Кога излезе черний грък, пашата, блед,
плюна по него и пошушна: пис миллет!***
София, 8 януари 1904 г.
* Гръцки владика в Македония днес, прочут по мръсните си шпионства и предателства спрямо въстаниците.
** Главен духовник
*** Мръсеи народ
Доволна съм, че ми отдели време в историческият музей във Варна. Верно, че има легенда към всеки експонат, но умните знаят, че не всичко се пише там. Много важни неща остават скрити за масовото им представяне, включително и неточната им датировка, което си е също вид унищожаване на историческите факти.
Относно темата ти, Павел, не е тайна, че едно прикрито престъпление, завихря след себе си и друго. Всички историци твърдят, че омировата "Илиада" е гръцко произведение, но странното е, че липсват исторически потвърдени данни за съществуването на авторът. За мен лично това произведение е троянският кон в древната ни история. Навярно оттук трябва да се започне с доказателствата кое е гръцко и кое тракийско...:)
Този път съм повече от сериозна.
Мисля, че с този постинг малко минаваш границата на добрия тон и толерантността.Това си е една чисто антигръцка пропаганда и един чисто националистически постинг.
Никой няма да спечели от това да се настройваме войнствено и да започнем да мразим до смърт нашите съседи.
...................
За състоянието на нашия дух, история, минало и настояще СМЕ СИ ОТГОВОРНИ ЕДИНСТВЕНО НИЕ САМИТЕ. Никой друг!
Никой не ни е крив,че сме позволили да бъдем под чуждо влияние през половината от съществуването ни като държава.
Причините за това трябва да търсим в себе си , а не в съседите.
...............
Извини ме, но ще споделя,че с този постинг ти определено ме разочарова.
Доволна съм, че ми отдели време в историческият музей във Варна. Верно, че има легенда към всеки експонат, но умните знаят, че не всичко се пише там. Много важни неща остават скрити за масовото им представяне, включително и неточната им датировка, което си е също вид унищожаване на историческите факти.
Относно темата ти, Павел, не е тайна, че едно прикрито престъпление, завихря след себе си и друго. Всички историци твърдят, че омировата "Илиада" е гръцко произведение, но странното е, че липсват исторически потвърдени данни за съществуването на авторът. За мен лично това произведение е троянският кон в древната ни история. Навярно оттук трябва да се започне с доказателствата кое е гръцко и кое тракийско...:)
Снеже, въпроса с Илиада е сложен. За едно си права, в основата си това в никакъв случай не е гръцко произведение. В по-късни времена са правени множество редакции, а в крайна сметка гърците си приписват всичко...
Днес всеки специалст знае, че омировите ахейци не са гърци. Гърците разрушават ахейската цивилизация, която е тракийска по произход.
Ахейците Менелай и Агамемнон са потомци на фригиеца Пелопс...кой го знае обаче това:)
...Бог да ги съди!
Този път съм повече от сериозна.
Мисля, че с този постинг малко минаваш границата на добрия тон и толерантността.Това си е една чисто антигръцка пропаганда и един чисто националистически постинг.
Никой няма да спечели от това да се настройваме войнствено и да започнем да мразим до смърт нашите съседи.
...................
За състоянието на нашия дух, история, минало и настояще СМЕ СИ ОТГОВОРНИ ЕДИНСТВЕНО НИЕ САМИТЕ. Никой друг!
Никой не ни е крив,че сме позволили да бъдем под чуждо влияние през половината от съществуването ни като държава.
Причините за това трябва да търсим в себе си , а не в съседите.
...............
Извини ме, но ще споделя,че с този постинг ти определено ме разочарова.
Джойси, аз не пиша, за да очаровам, или разочаровам някого. Пределно ясно ми е, че ще има и сърдити хора, неизбежно е.
Непочтено е обаче от твоя страна да ме изкарваш човек който подтиква към омраза. Та нима истината за престъпленията трябва да се крие!
Зверското изтребване на стотици хиляди български богомили си е документирано от гърците.
Документирано е и садистичното ослепяване на войниците на цар Самуил.
Гръцки изследователи си признават, че Кантакузин е този, заради когото турците стъпват в Европа.
Да си чувала случайно за гръцките зверста при етническото прочистване на Беломорска Тракия, има голямо количество писма на гръцки войници хвалещи се, че извършват геноцид над българите...
Джойси, не отправяш укорите си към когото трябва. Аз не съм убивал, насилвал, или пък ограбвал никого. Непочтено, дори нечовешко е да защитаваш убийците на българския народ!
10.08.2012 19:04
Този път съм повече от сериозна.
Мисля, че с този постинг малко минаваш границата на добрия тон и толерантността.Това си е една чисто антигръцка пропаганда и един чисто националистически постинг.
Никой няма да спечели от това да се настройваме войнствено и да започнем да мразим до смърт нашите съседи.
...................
За състоянието на нашия дух, история, минало и настояще СМЕ СИ ОТГОВОРНИ ЕДИНСТВЕНО НИЕ САМИТЕ. Никой друг!
Никой не ни е крив,че сме позволили да бъдем под чуждо влияние през половината от съществуването ни като държава.
Причините за това трябва да търсим в себе си , а не в съседите.
...............
Извини ме, но ще споделя,че с този постинг ти определено ме разочарова.
..................................................
Джойси, ти от коя планета падаш, та досега да не си разбрала за тези проблеми? Това не е първият постинг на Павел с подобна тематика, явно с годините забравяш съществени неща...:)
един чисто националистически постинг."
Сега изпей "Интернационала",
излез на прозореца и извикай "Слава на БКП",
Слава на всички БКПта по 'сички земни кълбета и ще се успокоиш.
И утре кажи че ИВАН ВАЗОВ е фашист,
'щото е написал "ЖИДОВ ГРОБ" на 1 февруари 1906.
Тук го прочети: http://vbox7.com/user:jidov_grob
Радост!
.................
О, моля те, не прекалявай.
И не извъртай нещата.
НИКОГО НЕ ЗАЩИТАВАМ!
Къде видя да ЗАЩИТАВАМ някого?
НО аз съм човек, който предпочита мирното съвместно съществуване ДНЕС, решаване на проблемите с разум и разбиране, а не с агресия и омраза.
В днешния свят място за войни и жестоки дразги няма.
Аз имам син. И не желая той да загива в битки провокирани от размисли като в този постинг.
..................
Освен това, съвременните хора никого не са убивали, драли и клали. Нито съвременните турци, нито съвременните гърци. Защо да мразя хората СЕГА?
10.08.2012 20:10
Вчера, без връзка си спомних ослепените български войници при битката при Беласица, когато нашият цар Самуил получава сърдечен удар при ужасяващата гледка. И ето, днес ти пишеш и за това. Да постъпиш така с военнопленници е висша проява на низост и най-вече на безсилие!
Колкото до Калоян - сложил ги е на колене и това, което мечът им е бил безсилен да направи, низостта го е сторила. Би ли ми казал нещо повече, къде нашият цар Калоян, споменава това?
Дори аз се учудвам от числеността на народа ни. Но логиката е такава. Тя е и в паметта на родния ми град. От 20 000 население, сега е по-малко от 2 000!
Вече дадох пример, защо Европа провъзгласява Константин Кирил философ и брат му, Методий за светци и първоучители на стария континент. Защо папата още през 9 век извършва не едно!, а всички богослужения, след тяхната мисия и на български, и на латински.
Защо най-старите ордени в света - религиозни ордени! - носители на върховна власт! отдават почести пред България? Защото светът много добре знае това, което и децата виждат, дори, когато сравнят звученето на ирландската и българската гайда, на танците, на ритмите..., на древните обичаи, обряди, вярвания... Основали сме Европа, бранили сме я! Геополитически светът не би бил същият, а Европа нямаше да я има, ако не бяха дедите ни! Говорихме за това в предишни твои постинги, цитирайки Варненският халколитен некропол - най-старото технологично обработено злато на планетата! По-старо от Месопотамия! Какво повече... това е генеологията на духа, чиято памет, уви! се предава по други пътища - и за жалост на много хора, - не може да бъде прекъсната или отнета. Някой ще реагира с насмешка - нека реагира, но да прочете постинга ти за проучванията на кръвта на нашите прадеди - траките и изводите на световни учени!
Благодаря за този постинг!
Винаги сме били бранители на континента, винаги нашата кръв е заплащала свободата на останалите европейци. Колкото и скромни да сме, редно е да си поискаме признание за заслугите...
Относно твърдението на Калоян, това го прочетох в една книга на Д.Овчаров, Победите на цар Калоян, страницата не мога да си спомня, трябва да се поровя в архива си.
Аз не изкам от гърците репарации, не искам паднали глави, но е почтено и човешко да получим признание, а и извинение от южните ни съседи за многобройните беди, които са ни причинили...
Поздрави!
.................
О, моля те, не прекалявай.
И не извъртай нещата.
НИКОГО НЕ ЗАЩИТАВАМ!
Къде видя да ЗАЩИТАВАМ някого?
НО аз съм човек, който предпочита мирното съвместно съществуване ДНЕС, решаване на проблемите с разум и разбиране, а не с агресия и омраза.
В днешния свят място за войни и жестоки дразги няма.
Аз имам син. И не желая той да загива в битки провокирани от размисли като в този постинг.
..................
Освен това, съвременните хора никого не са убивали, драли и клали. Нито съвременните турци, нито съвременните гърци. Защо да мразя хората СЕГА?
Джойси, къде прочете, че аз съветвам да се мразят гърците...
Колкото и странно да ти звучи, аз не ги мразя изобщо, не мразя никого защото омразата не е българска черта.
Истината обаче трябва да се знае, или трябва да забраним филмите и книгите за войните в миналото понеже могат да предизвикат омраза. Да вземем да оправдаем и всички престъпници, защото, ако ги наречем убийци, изнасилвачи и грабители ще предизвикаме негативните реакции на роднините на жертвите...
Джойси, аз имам един принцип - Помни миналото, но не живей в него!
Не желая отмъщение, а признание за сторената неправда, извинение за милионите убити... Какво лошо има в това?
.................
О, моля те, не прекалявай.
И не извъртай нещата.
НИКОГО НЕ ЗАЩИТАВАМ!
Къде видя да ЗАЩИТАВАМ някого?
НО аз съм човек, който предпочита мирното съвместно съществуване ДНЕС, решаване на проблемите с разум и разбиране, а не с агресия и омраза.
В днешния свят място за войни и жестоки дразги няма.
Аз имам син. И не желая той да загива в битки провокирани от размисли като в този постинг.
..................
Освен това, съвременните хора никого не са убивали, драли и клали. Нито съвременните турци, нито съвременните гърци. Защо да мразя хората СЕГА?
Извинявай но съгласно мирното съвместно съществуване преди да развалим Варшавският договор беше подписано споразумение войските на NATO да не преминават границата Одер -Ниса
Днес самият пакт NATO не е вече отбранителна организация ,а световен наказателен жандарм.
Разум може да прояви силният Слабият си отива независимо от разумът му
И ние, българите, като Яков нападаме и връхлитаме безстрастния Ангел надъхани с омраза, разкъсвани от противоречия, жадни за земна власт и добруване, забравяйки, че сме и носители на "небесна". Жалка история! Ако чужденци четат този блог ще ни презрат и с право нарекат "варвари"! Ангелът от този стенопис би могъл да бъде чудесна метафора на нашата История, на нашето Слово, на нашата кръв - и той със сигурност ще надделее. Вялвам в това! Неравна е тази битка за нишите духом - ден до пладне и истината ще възтържествува - духовното ще надделее над преходното, животът - над смъртта. Ние колкото и да не искаме, ще приемем участта си на това, което сме. Това, което съдържа кръвта ни. А колко хубаво би било да се поучим от по-млади нации и да реагираме като един! Съединението прави силата.
Отговорите на тези и подобни въпроси се намират високо над нас, както и много под нас. Трябва да се престрашим да погледнем на горе, за да разберем истината за нашата история. Тогава наистина ще се разбере какво означава МК-Е-ДН, ДК-АСС, АР-И-АН.
Само, трябва, наистина малко смелост.
10.08.2012 21:03
Заради гърците(и "боговете"им) се принудихме да направим "формацията" Юнак.
Юнак значи богоравен.Те са клон от юдите,може би най гадния,както и циганите,и помаците!!!
Палестинците са от същата "формация.Но имат един проблем!!! "Формацията" Юнак има едно неудобство за тях,а то е че с намаляването ни, се концентрира сила/знания в оставащите Българи.И това е непреодолимо за тях.Справка ставащото в света сега.Мърдане няма, сами се надупиха,хем бяха предупредени,преди хиляди години.Сега на планетата се възвръща Българския дух/възДУХ.Няма прошка и давност за деянията!!!Силата е им в това, че намериха начин да ни се месят в живота чрез енергийните ни тела(чрез сънища) ,а там е табу.Сега са последните им времена,и няма мърдане!!!Не съм пророк,но обърни внимание колко народи ще започнат да изучават български!!!
за да узнаем всички за него, трябва да разпространим информацията за него
а това може да стане по един много лесен начин :)
надявам се да е скоро
за да узнаем всички за него, трябва да разпространим информацията за него
а това може да стане по един много лесен начин :)
надявам се да е скоро
Прав си, първо всички ние трябва да узнаем за чудовищния геноцид, а след това да разказваме на света за престъпленията на тези, които се пишат жертви...
Поздрави!
Радост!
Така е, не се гаси това що не гасне!
-----
се равнява на геноцид. Какво остава след човек, ако не именно писмени паметници за постиженията, развитието, тревогите... Преиначаването на родната история поради непрестанно сервилничене към различни силни на деня и чужденци е крайно време да спре. Нека българите уважават истинската история на народ с достойно и славно минало!
Браво за смелостта за подобна позиция ;-)
-----
се равнява на геноцид. Какво остава след човек, ако не именно писмени паметници за постиженията, развитието, тревогите... Преиначаването на родната история поради непрестанно сервилничене към различни силни на деня и чужденци е крайно време да спре. Нека българите уважават истинската история на народ с достойно и славно минало!
Браво за смелостта за подобна позиция ;-)
Благодаря ти! Трябва да уважаваме историята си, но и да потърсим сметка за престъпленията извършени срещу нас. Не ни трябва отмъщение, не са ни нужни репарации, но извинение трябва да дойде. За да можем да живеем като добри съседи е нужно да знаем истината и да заклеймим престъплниците...
Поздрави!
ИМА ПРЕЕЕЕ МНОГО ДА СИ ПЛАЩАТЕ....ТОВА ОЩЕ НИЩО НЕ Е.
10.08.2012 22:41
минало.Огледайте се,колко са тези,които изобщо се интересуват от него.А къде са
останалите?
..Няма ги.Има само тела,заети със своя гечинмек, с турските сапунки и задника на
Азис.Тези тела са мъртви духом."Нацията" я няма.И нас ни няма,госпожи и господа.Днешните окови не гърмят глухо и страшно.Те са духовната паяжина,
оплела вече понятието,наречено "български народ".Народът вече не е заспал.Ще
ше да е поносимо,ако това бе така.Народът вече е духовно умрял.А от духовната,
до физическата смърт,има само една малка крачка.Пишештият това ви говори с
болка.Но,той е вече на възраст и се чувства безпомощен да направи,каквото и е.
Не мога въобще да говоря на тази тема с моите близки и приятели,колкото и
малко да са те.Всички,подчертавам,ВСИЧКИ опити са били блъскане в стена.
Безразличие,насмешка и съжаление съм виждал в погледите им,в случаите,когато директно са ми казвали да не говоря глупости и да спра с разните теории за конспирации.
Това е реалността.Моята реалност.Ще се радвам,да е само моя.Дано бъда опроверган от реалността.Дано.А дотогава...
..МОЛЯ,ВИ,ВЪРНЕТЕ СЕ В РЕАЛНОСТТА.В СЪВРЕМИЕТО!НАПРАВЕТЕ НЕЩО,НО
НЕ САМО ПРЕД КОМПЮТРИТЕ,НО И НА УЛИЦАТА!
....Докато все още в България има и тела на българи.
10.08.2012 22:59
10.08.2012 23:01
комунисти и андарти ,на българите.Не можеш да ме заблудиш мръсно гръцко мекере,защото макар и на 10 години бях свидетел на вашите боеве,на вашата собствена територия,когато ваште собствени самолети денонощно бомбардираха вашите собствени села край границата с България.Знаеш ли бе гръцко мекере,
колко села край границата бяха мобилизирани,за да извозват хилядите гръцки
партизани,повечето ранени,в българска територия.Тогава самите гръцки парти-
зани-комунисти са разказвали за вашите собствени кланета,които сте си уреждали.А това го зная от моя дядо,лекар,перфектно владеещ гръцки език,който,беше мобилизиран по тези събития,като лекар и преводач и имаше непосредствени впечатления от тези събития,от разговори с ранените.
...А това беше само край границата с България...Какво е било другаде,може само
да се гадае,г-н идиотикос.
10.08.2012 23:05
Този път съм повече от сериозна.
Мисля, че с този постинг малко минаваш границата на добрия тон и толерантността.Това си е една чисто антигръцка пропаганда и един чисто националистически постинг.
Никой няма да спечели от това да се настройваме войнствено и да започнем да мразим до смърт нашите съседи.
...................
За състоянието на нашия дух, история, минало и настояще СМЕ СИ ОТГОВОРНИ ЕДИНСТВЕНО НИЕ САМИТЕ. Никой друг!
Никой не ни е крив,че сме позволили да бъдем под чуждо влияние през половината от съществуването ни като държава.
Причините за това трябва да търсим в себе си , а не в съседите.
...............
Извини ме, но ще споделя,че с този постинг ти определено ме разочарова.
10.08.2012 23:10
10.08.2012 23:12
10.08.2012 23:17
10.08.2012 23:26
10.08.2012 23:28
10.08.2012 23:41
10.08.2012 23:57
ИМА ПРЕЕЕЕ МНОГО ДА СИ ПЛАЩАТЕ....ТОВА ОЩЕ НИЩО НЕ Е.
Зорбас, ще ти разкажа едни стари истини които са съхранени във вечната памет на Вселената и една предстояща която я има пак там. Ако се понапънеш, ти и всеки който желае може да ги "прочете".
Преди много много еони, сиреч -епохи, когато Бог създавал подреден Хаос (на гречки май му викате Космос), на всеки един народ дарявал звезда или планета да го пази и предпазва в неговият път. Улисан в своето творение забравил за най-близките свой помощници - АР-И-АН -ите. И когато те попитали защо Бог ги е забравил и не им е дарил звезда, Творецът останал като "гръмнат". Тогаз Той решил кардинално нещата - за да поправи грешката си сътворил Млечният Път да бди над АР-И-АН и им дал титлата БаГ-А-ТоР. Ама не защото се чувствал гузен, ами защото разбрал, че тоз народ бил достоен да носи огромна отговорност. И когато на Земята изпращал свой представител, наричан от Земляните - мирови Учител, именно Баг-А ТоР -ите от народа АР-И-АН ставали негова сянка. По късно народа приел названието Баг-АР-И-АН. Какво общо има това с бъдещето? Много!!
Минали много години и един Български хан бил изправен пред огромна дилема - да приеме Християнството (новото име на Орфизма) или да следва старото вярване. Отишъл в планината Хем, и цели 3 дни беседвал с един стар мъдрец-отшелник. Тогаз му се открил един грандиозен план за чието изпълнение бил определен народа БалГ-АРИ-ан. Трябвало да приемем "новата вяра" за да го изпълним. Ако ли пък не го направим, сме били обречени на гибел. За беля приемането на "новата вяра" станало със проливането на свещена кръв за което не малка вина има и Византия. Нея вече я няма, а ние сме изплатили своята вина.
Последният Учител, Бейнса Дуно, казал на един цар следното: Къде си тръгнал да ходиш на Бялото море, то само ще дойде при теб.
Нали разбираш какво ти хортувам?
Не зная тези 60 000 мирни граждани на чий дом са били, та са убити? За колко имота Гърция е платила обезщетения за имоти, колко хора са прогонени от земята им и от домовете им?
А и цялата Гърция лежи май на костите на хора, които не са канили никой на гости.
Някъде прочетох неизвестни факти от Втората световна.1000 военнопленници са или удавени , или оставени на остров без питейна вода, без гробове.
Човек не съди и не прощава, Бог съди и бог прощава ! Ние не се месим в божиите дела.
Някой има да си плаща. За ослепените войници, за удавените военопленници, за прокудените от домовете им , ...Но тоя, който ще им иска сметката не признава парите за разменна монета. Трябва май покаяние!
ИМА ПРЕЕЕЕ МНОГО ДА СИ ПЛАЩАТЕ....ТОВА ОЩЕ НИЩО НЕ Е.
с нашата кръв ще се задавите и няма да ви е за първи път!
"„Много ще се пише и говори за нечовешките изстъпления и дивите инстинкти на воюващите в последната Балканска война, ала едно събитие, клането на стотини, подло измамени и арестувани българи в Серската девическа гимназия, ще запази първенство на недосегаема проява на дивашка озвереност у един още слабокултурен и много подъл народ, надъхан с безкраен шовинизъм, какъвто е гръцкият."
- Никос Казандзакис, Нобеловият лауреат поставя в устата на героя си, Алексис Зорбас думите: " ... не е грък тоя, който не е ял българско месо !".
- Joysii - Много те моля !!! - недей да демонстрираш поведение и мисли присъщи на ... голяма бяла, водоплаваща птица, изписвана с пет букви ... вземи прочети Резултатите оповестени от Карнегиевата комисия ... и после говори за шовинизъм !
- Каракачанчето де не се вре, като пърле пред майка си и да демонстрира простотия и идеи, присъщи действително за един простак , тоест прекият смисъл на думата вулгарос ! - с тази негова тъпня: "вулгарите ... ИЗБИХА 60 000 МИРНИ ГЪРЦИ ПРЕЗ 1941-1945 ???" - Много си нефелен у главата мойто момче, ако си вярваш в това, което си написал !!
11.08.2012 03:45
САМО СИ СЕДЯ...
ВСЕ ПАК,ЗАПАДНА ЕВРОПА--100 ГОДИШНИ ВОИНИ,ТРОВЕНИЯ С ГАЗ И Т.Н.Т ИПАК СИ
ЖИВЕЯТ,КАТО ХОРАТА...
ПРОДЪЛЖАВАМ ДА СИ СЕДЯ...
ТА,ДОБРЕ Е ТОВА ДА СЕ ЗНАЕ.БЛАГОДАРЯ.НЕЗНАЕХ ЗА ТАКА НАРЕЧЕНИЯ
ПЕТРИЧКИ ИНЦИДЕНТ,НО ЗНАМ ЧЕ 1905 СЪРБИТЕ ПОДКОКОРАСАНИ ОТ КРЕМЪЛ
НИ НАПАДАТ И Т.Н.Т.
ЗНАМ,ЧЕ ПО--КЪСНО В ДОБРУЖА КРЕМЪЛ УЧАСТВА НА СТРАНАТА НА
РУМЪНЦИТЕ СРЕЩУ НАС.НАШАТА ВОЙСКА ИЗВЪРШВА ЕДИНСТВЕНАТА
НОЩНА КАВАЛЕРИИСКА АТАКА СРЕЩУ СМАЯНИТЕ КРЕМЪЛСКИ ВИЙНИЦИ
В ОКОПИТЕ.
ХВЪРЧАЛИ СА КРЕМЪЛСКИ ГЛАВИ ДРЪЗНАЛИ ДА ЗАСТАНАТ СРЕЩУ НАС.
ТОГАВА НЕ СА НИ УПРАВЛЯВАЛИ (УПОТРЕБЯВАЛИ) КРЕМЪЛСКИ ПОДЛОГИ
НАТРЕСЕНИ НА ВЛАСТ НА 09.09.'44 ОТ ОКУПАЦИОННИТЕ КРЕМЪЛСКИ ОРДИ.
Аз зная че си правиш сметка на парите. И ако си глупав, че не си правиш сметката, самите твои сънародници ще те вразумят.
Глупчо!?!
Не обръщай внимание на екземпляри като Джойси и Вулгарос.Те са илитерати.
Истинско безумие е историците да ми плещят за елинизъм,когато т.нар елини,първо са били нашественици по нашите земи и,второ, са ограбили както митологията,така и културата и историята на траките приписвайки я на себе си.
11.08.2012 09:43
http://buzair.com/en/watch-live-air-traffic/ - как самолет излита от нива или от планината!!! и не му се изписва от кое летище до кое лети! Освен това там ще може да се види как радарът е МАНИПУЛИРАН И ПОКАЗВА ГОЛЯМА ВИСОЧИНА, а в същото време самолета лети толкова ниско, че грохота е невероятен. Eто и едно от доказателствата за ниската височина http://prikachi.com/images.php?images/755/3538755S.jpg
Този геноцид става със знанието на властите в БГ. ние сме лош матрял. Само, че българинът нехае и мисли, че това са болни фантазии, но не са. Да си чул някога бюлетина на МОСВ за състоянието на въздуха в София? Имало повишена запрашаемост над 400 %, но не се уточнява произхода на праха!! А съставът му почти сигурно ще бъде наночастици алуминий! За водата също - там ще има силно завишени нива на барий, кадмий. Но МОСВ също мълчи. Но от къде се взеха, те няма да кажат! Наночастицата е 0.001 от милиметъра и вече дори ниско технологично оборудвани фирми могат да ги произвеждат! Задачата на кемтрейлса е ДЕПОПУЛАЦИЯ НА НАСЕЛЕНИЕТО! А ТОВА Е СЪЩО ГЕНОЦИД! На каква база нашите управляващи допускат това? Спазват ли Констуцията на БГ, защото това е престъпление! Не било истина? Ами нека всеки провери - това е ежедневие над главите ни. Било нормални следи от самолети - НЕ, НЕ СА! небето се замъглява всеки ден и няма да го виждате вече светло синьо. Болестите и смъртността растат стремително. А като прибавим и отровите в храни и напитки нещата стават УЖАСНИ! А БЪЛГАРИНЪТ СПИ! СПИ!
Българите СА фактор и винаги са БИЛИ, а не „марионетки”, именно, защото през вековете са имали „собственическо държавно мислене”. Дори по времето на полувековното ни привидно сателитно пребиваване на политическата сцена, имахме такива българи и сред политиците. И то сред политическия ни елит. Които заплатиха за проявата на дързост и самостоятелно мислене с живота си, но ни преведоха през пустинята. Ние и сега подкрепяме съседите си и водим политика на разбирателство и взаимопомощ, първите на Балканите сме, които пазим, укрепваме и затвърждаваме мира, че и нечии кожи спасяваме, но добре е да се знае и помни, кои сме, накъде идваме и къде отиваме. Добре е, добрината ни да не се тълкува като будалък и търпението ни за безгранично.
Казвате, „траките никога не са имали държава”. Твърдите това на езика на траките. Защото, повтарям, екип от водещи международни учени доказа при генетично изследване, че във вените на обитаващите днес България, тече същата кръв, каквато и във вените на траките. Ние сме до голяма степен техни потомци. Да кажем, че не сме, да опровергаем подобно изследване, означава дебилност или глупост. Все едно, едно дете да заяви, че го е родил единствено и само баща му!? Че е потомък на овцата Доли!? Вие говорите езика на нашите предци, предавате мислите си на него – как би било възможно това, ако те не са имали държава и са били безволно разпилени като прах от вятъра племена? Я помислете – би ли било възможно?
Има ли значение, дали някой от нас е „помак”? Когато се каже „американец”, какво се разбира? Горд американец – това. А не индиец, евреин, турчин, арабин, помак, черен, бял, китаец, японец, шиит, католик... Вие питате, дали Серафимов бил "помак", за да делите, да противопоставяте – това е тенденциозно провокационно и недобронамерено питане. Докато вниманието ни се отклонява с междуособици, политиката „разделяй и владей”, ще ни дърпа за ушите и води за носа. Това и на децата е ясно. Вие обвинявате автора на тази статия в служене на чужди интереси. А вие, чии интереси обслужвате? Защото политиката не е литература. Тя е начин на геополитическо оцеляване и да, нациите ще изчезнат и нашият народ винаги ще служи на доброто и българите ще бъдат негови пратеници чрез синовете си – доброто ще владее света. Защото, повтарям – добрината може да изглежда овчедушие или будалък, но е проява на смелост и е отличителен белег на СИЛА.
Низоста ти се вижда още в ника ти, на който искаш да припишеш собствената си подлост. Още повече я приписваш на сънародниците си, като правиш всичко да им навредиш, уж заради "загриженост". Подъл си до мозъка на костите и единственото, което умееш, е да приписваш на околните точно това, което най-прилежно и неотменно правиш за да навреждаш на българите заради чужди интереси. Подлостта, която движи теб и себеподобните ти е отваряла портите на българските крепости, за да предаде защитниците им. Всички такива сте отвратителни изчадия без собствено лице, които се препитавате живеейки под маските на онези, на които пакостите като им приписвате мерзостите си. Гнусни проклети твари.
11.08.2012 11:06
п.п
И махни този тъп въпрос за годината на основаването на българската държава.Ако знаеш годината на основаването на първата държава в Европа Одриската тогава може да сложш подобен въпрос.
п.п
И махни този тъп въпрос за годината на основаването на българската държава.Ако знаеш годината на основаването на първата държава в Европа Одриската тогава може да сложш подобен въпрос.
Нека уточним някои неща.
1. Народът на Киевска Рус са...украинците...
2. До края на 19-ти век румънците си пишеха на кирилица, а над 50% от словесното им богатство се състоеше от български думи.
3. Не аз съм поставил 681 като година на основаването на Българската държава, това е приумица на някой от админите...
Браво.Спароток!
Някой, тук, пък пророкува, че видите ли- както траките изчезнали, така ще стане и с България.
По-спокойно, драги! Както траките никога не са изчезвали, освен в главите на историците, така и България не ще изчезне, освен в главите на нихилистите.
Заставам зад думите ти - Както траките никога не са изчезвали, освен в главите на историците, така и България не ще изчезне, освен в главите на нихилистите.
Поздрави!
Хайде, кажи най-сетне - интересите на чия чужда политическа сила обслужвам, кой има интерес българите да получат самочувствието, което заслужават, а и уважението на другите народи...
Ти плюеш по българщината, гавриш се с жертвите от миналото, а упрекваш мен в чуждопоклонничество...
Доволен съм обаче, че се появи, така българите ще разберат и за ренегати като тебе, които са клали народа ни както никой друг не го е клал...
Човечето подвизаващо се под псевдонима BUSH не притежава нито чест, нито мъжественост, нито достойнство. Такива, които плюят българското и оневиняват чуждите престъпления са най-страшните противници на българския народ!
Не обръщай внимание на екземпляри като Джойси и Вулгарос.Те са илитерати.
Истинско безумие е историците да ми плещят за елинизъм,когато т.нар елини,първо са били нашественици по нашите земи и,второ, са ограбили както митологията,така и културата и историята на траките приписвайки я на себе си.
Прав си приятелю, истината е ужасно ощетена и е време нещата да се изяснят.
Стига все ние сме плащали сметката, стига все ние да сме лошите...
Джойси и Вулгарос обаче не са чак толкова глупави за колкото се представят. Те си вършат поръчковата работа добре...
Не зная тези 60 000 мирни граждани на чий дом са били, та са убити? За колко имота Гърция е платила обезщетения за имоти, колко хора са прогонени от земята им и от домовете им?
А и цялата Гърция лежи май на костите на хора, които не са канили никой на гости.
Някъде прочетох неизвестни факти от Втората световна.1000 военнопленници са или удавени , или оставени на остров без питейна вода, без гробове.
Човек не съди и не прощава, Бог съди и бог прощава ! Ние не се месим в божиите дела.
Някой има да си плаща. За ослепените войници, за удавените военопленници, за прокудените от домовете им , ...Но тоя, който ще им иска сметката не признава парите за разменна монета. Трябва май покаяние!
Истина е - цялата Гърция лежи май на костите на хора, които не са канили никой на гости.
Истина е и това, че е нужно покаяние от страна на гърците...
п.п
И махни този тъп въпрос за годината на основаването на българската държава.Ако знаеш годината на основаването на първата държава в Европа Одриската тогава може да сложш подобен въпрос.
Нека уточним някои неща.
1. Народът на Киевска Рус са...украинците...
2. До края на 19-ти век румънците си пишеха на кирилица, а над 50% от словесното им богатство се състоеше от български думи.
3. Не аз съм поставил 681 като година на основаването на Българската държава, това е приумица на някой от админите...
Точно това искам да кажа ,че румънците и украинците са бивши българи. Извинявай за годината най отдолу не знаех ,че е на админа.
11.08.2012 12:28
Невена, гръцката инфилтрация в тракийската благородническа прослойка започва още през І-во хилядолетие преди Христа. Една от съпругите на Ситалк е гъркиня...
Когато южните ни съседи са виждали, че не могат да манипулират нашите владетели те са ги убивали. Котис І е убит от двама гърци, които атиняните провъзгласяват за герои.
Всъщност гърците са правили доста опити да убият и Ситалк, но все не са успявали. Чак при изкуствено създадения конфликт с трибалите славния тракийски цар намира смърта си...
п.п
И махни този тъп въпрос за годината на основаването на българската държава.Ако знаеш годината на основаването на първата държава в Европа Одриската тогава може да сложш подобен въпрос.
Нека уточним някои неща.
1. Народът на Киевска Рус са...украинците...
2. До края на 19-ти век румънците си пишеха на кирилица, а над 50% от словесното им богатство се състоеше от български думи.
3. Не аз съм поставил 681 като година на основаването на Българската държава, това е приумица на някой от админите...
Точно това искам да кажа ,че румънците и украинците са бивши българи. Извинявай за годината най отдолу не знаех ,че е на админа.
Разбрахме се, това е важното!
С "Достойнство и вяра" наистина може да се гради бъдеще!
Поздрави!
ИМА ПРЕЕЕЕ МНОГО ДА СИ ПЛАЩАТЕ....ТОВА ОЩЕ НИЩО НЕ Е.
Ако тия, на които трябва да плащаме са страхливи като тебе...ще стане интересно.
Жал ми е за тебе, че днес когато никой не те принуждава ти загърбваш интересите на народа си и вземаш страната на тези, които са клали твоите деди и са им промили съзнанието...
11.08.2012 12:56
.................
О, моля те, не прекалявай.
И не извъртай нещата.
НИКОГО НЕ ЗАЩИТАВАМ!
Къде видя да ЗАЩИТАВАМ някого?
НО аз съм човек, който предпочита мирното съвместно съществуване ДНЕС, решаване на проблемите с разум и разбиране, а не с агресия и омраза.
В днешния свят място за войни и жестоки дразги няма.
Аз имам син. И не желая той да загива в битки провокирани от размисли като в този постинг.
..................
Освен това, съвременните хора никого не са убивали, драли и клали. Нито съвременните турци, нито съвременните гърци. Защо да мразя хората СЕГА?
Спароток, няма да спре да ме удивлява и вдъхновява устойчивата на възвишените идеи у нас. Няма как низостта да не открие хранителна среда и условия за паразитиране в това богатство. Турци, гърци, българи, румънци говорим на неразбираеми помежду си езици, докато цели континенти ползват един официален език... Други обратно, гламаво търсят слава като борци срещу империализма, сами поробени или отровени от имперското си световъзприятие и амбиции. Беглият поглед наоколо показва, че обитателите на днешните български земи от древни времена са странели от империите и са понасяли несгодите на представите си за свободата, даващи свобода и на имперските агенти помежду си.
Погледни румънците, които са били многократно по-кратко римляни от нас, но са кръстили държавата си на оригиналното име на римската империя. Османската Империя сама говори за себе си, а у българина няма и следа от гордост, че е бил част от съмнителната слава на тази империя. Гърците, които за векове присъствие в Римската Империя като всеки друг от стотиците етноси в нея редом с траките, накрая успяват да пробутат езика си за официален и да доунищожат Римската Империя, опитвайки се припряно да я представят за гръцка империя, а в нови времена пак ни изпревариха с членство в ЕС, с идеята, че другите са длъжни да ги хранят. И въпреки, че сме били част и от тази ипперия, не искаме да имаме общо и с Византия, още по-малко с пословичната византийщина, приета като световен еталон за коварство и подлост. За руснаците е достатъчно да се сетим, че векове се имат правоприемници на измислената Византийска Империя (нерде Ямбол, нерде Стамбол), а днес най-много май държат да са в авангарда на световния антиимпериализъм, макар самите да говорят на стотици езици.
Днес само някои имперски фенове приплакват за "славните" времена на съветската империя, когато под нейното крило на олимпиадата в Москва бяхме трети в света, Западът не участваше в тази олимпиада, а човечеството трепереше пред страха от ядрено самоунищожение, крайно желателно заради окончателната и необратима победа на комунизма. Ясно е, че всеки от съседите ни си е подредил историята както на него му е удобна, а ние – българите, наследниците на оригиналните антиимпериалисти траките, трябва да търпим имперските им измишльотини и жалките им византийски мурафети и родоотстъпничества. Какво по-велико историческо постижение от това постоянство?
Хайде сега глупендерите и измекярите да ми се изрепчат, че величая траките или ги превъзнасям да засенчват любимите им съвременни "борци", направили епохалното научно откритие колко лошо нещо са империите...
приятел!!!завинаги!!!
Вие като "дошляци" на Балканите,трябва да сте благодарни на византийците, че са ви дали земя под аренда и все още не са поискали обещетение от вас, за безчинствата които сте вършили в Северна Гърция по времето на Втората Световна Война, като васали на хитлеристите. Отгоре на всичко ви хранят и спасиха половин България от гладен геноцид и мизерия. А вие като диви маймуни-макаци лаете,като неблагодарни кьопеци.
Г-н Бр... напуснал Струмица на 24 август стар стил. Но Комисията има много надеждни показания от едно лице, което е било в Струмица на 15/28 август и което е видяло края на пожарите. Г-н Милетич ["Документи", стр. 166-168 Имаме показанията на един български учител, който пристигнал в Струмица на 19 август] е публикувал също така показанията на друг свидетел, една гувернантка от Струмица, г-ца Ичева, останала в града през цялото време."
191
започнаха пропаганда сред гръцкото население, като го приканваха да напусне този район. Те вселиха в умовете им страха, че ще бъдат измъчвани или дори убити от българите. Обещаваха на хората, че за тях ще бъде построена една „Нова Струмица" до град Кукуш. [Владево, село близко до Воден, действително е получило името „Нова Струмица"] Самият гръцки крал щял да поеме грижата за населението. Всъщност беше известно още преди това, че след насилственото изселване на гърците, евреите и турците самият град е обречен на разрушение, както Ксанти, Гюмюрджина и някои други населени места в Тракия.
След като чуждестранните консули в Струмица били съответно информирани, те се посъветвали помежду си и телеграфирали на своите представители да направят постъпки в Атина. Гръцкото правителство се съгласило да запази всички тези населени места до пристигането на българската армия. Но тази новина се получила в Солун на 8/21 август - същия ден, в който в Струмица започват пожарите. Десет дни преди това гръцките жители свободно влизаха и излизаха в града, пренасяйки своите стоки и покъщнина на камиони, предоставени им от правителството. Турците и евреите се принудиха да ги последват. След завършването на тази операция гърците запалиха пазарите в югозападната част на града, близо до къщата на гръцкия доктор Риксопуло."
11.08.2012 16:01
па пак пиши.
Много 'лабаво се изказа.
Чети братко, чети повече !
Че по кръв наистина си ми брат.
Остани със здраве.
11.08.2012 19:43
Драги ми Османе! Траките са били 3 240 000 души преди 1700 години. По това време турците са били малко бедно племенце от не повече от 50 000 души.
В днешната 80 милионна Турция има 15-20 милиона кюрди, 8 милиона арамеи, около милион араби и милион азербайджанци. Да не забравяме грузинците, дагестанците и др. В Турция има около 20 значителни малцинствени групи, това прави хората с турско самосъзнание около 40 милиона.
По-голямата част от тези турци са всъщност претопени (насилствено, или доброволно) арменци, кападокийци, галати, гърци, да не забравяме и българите...
Истинските турци са около 8 милиона, за тях е характерно плосколицието, епиканта на окото, по-тъмната пигментация на кожата, черната, твърда коса...
Прочети нещо за генетичния обик на днешните турци и ще ти се изяснят много неща...Дано разбираш разликата между гражданин на Турция и индивид принадлежащ на тюрко-алтайската етническа общност...
Поздрави!
Вие като "дошляци" на Балканите,трябва да сте благодарни на византийците, че са ви дали земя под аренда и все още не са поискали обещетение от вас, за безчинствата които сте вършили в Северна Гърция по времето на Втората Световна Война, като васали на хитлеристите. Отгоре на всичко ви хранят и спасиха половин България от гладен геноцид и мизерия. А вие като диви маймуни-макаци лаете,като неблагодарни кьопеци.
Българския народ е казал - храни куче да те лае...
Прибрахме ви от Африка, храниме ви, а вие отхапахте ръката ни...
Колко време мислиш европейците ще вярват на лъжи?
приятел!!!завинаги!!!
Благодаря ти Слънце!:)
11.08.2012 20:23
===================================
Нещо като тебе,нали ?
===================================
Нещо като тебе,нали ?
Ей, хвана ме, тъкмо си мислех, че съм заблудил всички:)))))))))))
11.08.2012 21:20
Спараток, много-о-о си наивен!
11.08.2012 21:23
Български етнос има,турски не! Чети Мидхад паша,какво казва за "турците" в България.Щом казваш български,значи,ти си българин,забравил си обаче и сега имаш чуждо самосъзнание.То е важно!Ти може и сигурно си българин,като повечето "турци",но си повлиян,т.е. не си вече българин.Но,ако четеш повече,сам ще стигнеш до изводите,които трябва,ако не си това,което соча в заглавието.Имаше навремето един такъв "турчин",Индже се викаше.Прочети и за него.Иначе е приятно да се правиш на велик,когато си пред невъоръжен и при това с вързани ръце!Но е подло и недостойно!А,точно това е в момента състоянието на нещата.
ДО 14 АВГУСТ СЛЕДОБЕД НЯМА ДА СЪМ В БЛОГА. КОМЕНТАРИ ЩЕ БЪДАТ ОДОБРЯВАНИ СЛЕД 14 АВГУСТ. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ЗА ТЪРПЕНИЕТО!
12.08.2012 09:26
Това е една изтъркана лъжа, която обслужва нечистопътните души- те добре се знаят кои са. истината е, че историята съди всички ни, а не само силните на деня, без начение колко е дълъг той и черен за народа ни М И
Ти си за 4-ти киломерът. няма такова животно кото български турчин оли си българин или си турчин . друг е въпросът за вярата, тя няма нищо общо с етноса. В българия има изповядващи ислям и в Турция има изповядващи християнство. Явно добре са Ви промили мозъците. Бил съм в република Турция и съм говорил с техни греждани. случайно да знаеш, че в Търция няма турска етност има мизи, ятричи , витини и тн/ ако прочетеш добре статиите на Спаро ще разбереш, че това са тракойски племена/ Интересно ми е как като в Турция няма турски етнос- как при нас се сформира такъв/ явно неграмотните/ като Вас, дето не правят разлика между етнос и религия са лапни шарани. Това коетп младотурците/ Солунския синод/ все още не успяват да направят в Турция- да създадат турски етнос, но наштрвиха с парите си в България. Що за безобразие и май му идва края М И
към мразещи , мразени , виновни и невинни
за всички тези които искат мирно съществуване ще цитирам един велик военен : "ако искаш мир готви е за война" и още "уважава се само силния слабият само се съжалява"
та искам да ви рекна : ИСКАМ ДА МЕ УВАЖАВАТ НЕ ДА МЕ СЪЖАЛЯВАТ
що се отнася до постинга харесва ми макар че малко се приема желаното за действително :) не че не си прав де :)
все някога ще изплуват всички истини... неминуемо е...
времето е справедлив съдник на делата ни...
поздравявам те, приятелю...
най-сърдечно..
14.08.2012 14:57
Това са т.н. некреативни ,деструктивни лидери и лидерствувания.
Градивният лидер води лидирана общност към демографски ,културен,материален,териториален просперитет и жизненост,като ярка отлика от некреативният.Както се казва "По делата ане по думите ще се познаят"
Няма лидиране без обаяние.Ако име то е кратко и нерезултатно.Просто така е устроен човешкия вид.Лидер без харизма може да има всички други качества за креативност ,но просто ще бъде елиминиран бързо от общноста.човешката популация за съжаление не се отличава много от животинскатаи често действа първосигнално .Разума не винагани ,даже рядко има своите проявления.
Да не говорим за хора без обаяние,без здрав разум и с объркани несистематизирани ,неосмислени познания-обща култура .Те простовнасят много паразитен шум и дразнещи вибрации в социалната система.
Качественият градивен лидер подбира и качествен екип чрез който се подтискат създаващите шум в системата ,оптимизират се социалните процеси в системата и се насочват към креативни цели.Резултатите показват какъв е успехът в тази посока.
Затова противостоящите им лидери ако са качествени целят ,чрез митовете-вид дезинформация, медии,слухове да дезориентират противостоящата общност,да и наложат некреативни лидери или направо индивиди без лидерски качества и по този начин да предизвикат сепарарации в геометрична прогресия водещи до атомизирането им.
Задължително обаче преди това са консолидирали своя социум и са го пригодили да усвоява или унищожава "атомите"
14.08.2012 15:51
Според някои историци приемане на административната кавърверсия на християнството,заменила апостолическото морално християнство в дунавска българия от Борис михаил довежда до загуба на полските ,панонските и украинските земи които се отцепват.
преди това в резултат на козните от ИРИ се създава от българотракиски племена сръбското княжество.
В по ново време от остатъчното все така огромно българоетническо землище се отцепва Влашко и Молдова-най старите български земи ,служили за убежище на тракобългарите при междуособици с тракобългарите от еленизираната Македония и при навлизане на Рим.Това отцепване става с помоща на фанариотите гърци работещи в османска угода и разбира се с помоща на предателството на остатъчната след поробването от османците на южнодунавският дял,феодална българска аристокрация,преди има няма 250-300г.
За разкъсване на българското землище от Русия при освобождаването ни знаем всички .моравско и западно българските земи са подарени на сърбите.Горе долу в този период сърбите дебългаризират и асимилират Косово.Румънците получават подарък Тулчанско.Гърците получават Беломорието и земите под сегашна Македония.Албанците имат 400 000 българи християни и мюсюлмани ,ведно с територията им в голо бърдо,Гора
Опита за създаване на Македонска идентичност с българско население и земя.
Явно не му е съдено да успее ,но противостоенето с тях помага само на албанците в Македония и малцинствата в България които ще доунищожатостатъците от огромното някога българско етноземлище.
В по ново време ,опитите за създаване на тракийска,добруджански нации извършван чрез БКПт.с. под натиска на Коминтерна.Тези опити са преустановени чак по времето на Т.Живков от самият Живков.
В на ново време опитите за създаване на помашки етнос от население което няма общност на езика,носиите обичаите различен от българският,освен рзличната религия.
14.08.2012 16:10
Първото от радославов-1913г явно изпълнение на капитулации
Второто е от турското разузнаване което успява да консолидира всички мюсюлмнски общонсти на протурска основа създавайки културнопросветната организация "Туран"в периода 1927-1934г.Българското разузнаване инициира една не много интелегентна политика да пдкрепа криминалните елементи сред българомохамеданите които тероризират само българомохамеданското население и така да го подтикват към изселване.населението е качествено откъм човешки материал ,поради което Турция го приема с охота .така получава добри земеделци занаятчии, интелигенция която рабти за турските интереси.
чак през 1934г К.Георгиев преустановява тази политика и поради внушенията на определени интелектуалци българомохамедани -близки до царя поема нов правилен курс да подкрепя зародилото се сред Българомохамеданитедвижение за културно издигане на българомохамедание и единение с братята българи християни .Историята сочи такъв човек и това еИван Родопски-син на българският патриот от Златоград Борис Родопски/Енвер Хъков/същият с юридическо образование и турски офицер от запаса загинал от турска ръка заради твърдият си българизъм.Иван Родопски е и племенник на Серафим Родопски/Ешреф Хъков/същият брат на Борис Родопски .серафим родопски е обесен заедно с неколцина други Златоградчани на една черница близо до сегашният общински пазар в кърджали заради неукротимият си български патриотизъм.И двамата заедно с обесените други златоградчани имат паметници с камбани в Златоград.Та за кого бият камбаните -питам пътьом.
Третото потурчване на българомохамеданиет е по времето на изборите през 1946-7г от БКП.Преустановено окончателно от агента на гешев според някои и патриот според мен Т.Живков.Преустановил и македонизацията поне в България.
Четвъртотоо е от 1989г насам ,близо 22 години .
Да не забравяме партийното ато
14.08.2012 16:14
да не забравяме унищожаването на промишленоста,селското стопанство ,морала, остатъците от меритокрацията,НАРКОВОЙНАТА -200 000 НАРКОМАНИ ,прогонването на младите в чужбина ,демографският срив.
Да не забравяме подменената ни история и унищоженото ни образование и култура и още много други неща които всеки може да допълни .
Като чета разнообразните постинги, идвам до извода че геноцида е към истината, знанията за нещата , в частност към траките, .,
Та Никола Теслата се е родил само преди около 150 години , а днес се установява че просто е забравен , много от неговите идеи са загубени?! А сърбин ли е бил?
Казват, че сам той е унищожил откритията си! Предлага ги за пари на Германия, САЩ , Русия.Парите влага в свои други открития и остава без цент. Какво е правил? Един човек е балансирал световните военни сили ?
Не е ли възможно самите траки да са имали знанията и самите те да са си ги унищожили че да не попаднат в неподходящи ръце , както се предполага за Никола Тесла.Предполага се така наречения тунгуски метеорит , всъщност е гигантска кълбовидна мълния създадена от него.Как е получавал знанията си?Имал е за основа университетско образование , но другото просто е било в главата му . Той просто започва да чертае откритията си , почти да ползва формули?!Владеел е с лекота медитацията и е черпил знанията си от мозъка ли?
Такива ли са били и траките ?
Александър Македонски е купил знания за една златна каляска . Всичко ли обаче му е било продадено?
Какво е било обществото на траките? Едно племе е владеело знанията, друго е защитавало тези знания за да просъществува и процъфтява дълго време тази цивилизация.Когато са видели че знанията попадат в ръцете , например на гърците , и са ги унищожили.Та възможно е знанието да е притежание на един човек, или една група просветени и при опасност от посегателства да се унищожава . Та чета заглавията на Спароток за царете, за геноцида и това ми дойде на ум. В тази връзка, за геноцида.Евреите са подложени на геноцид.Какво правят обаче те. Купуват знания. Знанията са притежание на други. Тези другите обаче са индивидуалисти. За такивасе определят траките , които не са имали силна държава, за такива се определят и българите .Какво тук значи силна държава за хора които знаят че може да притежават знанията на света?
Не само руснаци и сърби,украинци и още много имат нашия произход.Дано и те го знаят,добро начало ще е. Господари ми са Истината и Националната Кауза за България! За Православието,не плюй и не сочи към Атон,чети Асен Чилингиров,белким ти светне. За червеното знаменце си прав,носил съм,и чичко Чер-вен-ков съм викал,и комсомолски секретар съм бил,какво да правя,колеги ме избраха.Още по-компроментиращо за мен е,че като малък се нааквах,ма като гледам сега и големи го правят.Срам не срам...Ако още нещо те гложди питай.Забравих за бръмбарите,ама без коментар,имай една точка от мен,да се кефиш.Че и лакейски хе-хе.
Тоя номер с недопускането на коментари е стар, измисли нещо ново:)
Събери смелост, регистрирай се в блога и от своето място можеш да пускаш каквито си искаш постинги...
Успех!
все някога ще изплуват всички истини... неминуемо е...
времето е справедлив съдник на делата ни...
поздравявам те, приятелю...
най-сърдечно..
Благодаря ти! Времето наистина е съдник, но и ние самите трябва да търсим справедливостта!
Поздрави!
Филипе, не тези хорица аз не обръщам внимание. Далеч съм от всяка мисъл за реваншизъм и отмъщение, ти знаеш това...Общувам почти ежедневно с гърци и нямам проблеми с тях. Точно заради кръвопролитията в миналото трябва да търсим приятелство със съседите си...като това разбира се не бива да ни кара да премълчаваме срамните и страшните страници от историята.
Поздрави!
Благодаря ти!
Поздрави!
15.08.2012 09:16
бриз
15.08.2012 11:15
Нека не се занимаваме със следствията , а да помислим дружно наистина, ЗАЩО се провежда геноцида над българщината и българите. Какво е това нещо, което не може засега да се открадне, без да се мине през тотален геноцид? Аз мисля че това е земята българска. Но не като източник на земеделие /иначе нямаше да искат да отровят с добив на шистов газ. Или това което е под нея? Агарта? Там където е спрял хан Аспарух, или някъде наоколо? Или е нужно да се унищожат все българи, носители на У хромозома с 7800 годишна давност, за да останат заместниците, техни наследници? Може би само от тук може да се управлява новия световен ред?
Нека не се занимаваме със следствията , а да помислим дружно наистина, ЗАЩО се провежда геноцида над българщината и българите. Какво е това нещо, което не може засега да се открадне, без да се мине през тотален геноцид? Аз мисля че това е земята българска. Но не като източник на земеделие /иначе нямаше да искат да отровят с добив на шистов газ. Или това което е под нея? Агарта? Там където е спрял хан Аспарух, или някъде наоколо? Или е нужно да се унищожат все българи, носители на У хромозома с 7800 годишна давност, за да останат заместниците, техни наследници? Може би само от тук може да се управлява новия световен ред?
Не зная дали само от България може да се управлява света, но със сигурност в земята ни има нещо особено! Няма друга територия като Стара Тракия, която да е дала толкова способни императори и генерали на Рим. Няма такава територия, в която да има толкова много будители и борци за свобода!
бриз
Верно е, крие се това, което е откраднато, а крадеца изпитва панически страх да не го уловят...което си е неизбежно...
Поздрави!
Съгласен съм, че ниския стандарт на живот убива народа, но трябва да разберем и едно важно нещо - нашата пасивност до голяма степен е спомогнала да бъдем поставени в днешното състояние.
Искаме ли по-добър живот трябва всекидневно да се борим за него и да не се примиряваме с мръсотия, неуредици, несправедливост...Силния човек само кове съдбата си!
Поздрави!
Всеки ден си повтарям това - Бог да пази България и Българите!
Поздрави!
Не броя на хората, а тяхното държание и политика определят силата им. Гърците са се клали един друг както никой друг не ги е клал, но пък жаждата им за власт е неразривно свързана с инстинкта им за оцеляване....
към мразещи , мразени , виновни и невинни
за всички тези които искат мирно съществуване ще цитирам един велик военен : "ако искаш мир готви е за война" и още "уважава се само силния слабият само се съжалява"
та искам да ви рекна : ИСКАМ ДА МЕ УВАЖАВАТ НЕ ДА МЕ СЪЖАЛЯВАТ
що се отнася до постинга харесва ми макар че малко се приема желаното за действително :) не че не си прав де :)
Съгласен съм - уважава се само силния слабият само се съжалява...
Дали обаче някой е силен, или слаб понякога е въпрос на избор...
15.08.2012 13:29
Труд онлайн: Между 8 000 и 12 000 българки са на международния секс-пазар!
Българската организирана престъпност е заела сериозна ниша в сферата на секс услугите в Западна Европа, но секс-индустрията има своите клиенти и в България, като най-доходоносна била курортната проституция, пише dw.de.
Проститутки или бизнес дамите ни в чужбина
Между 8 000 и 12 000 българки са на международния секс-пазар. Техният „бизнес" налива годишно в нашенската организирана престъпност около 1 млрд. евро. Същевременно се поддържа и вътрешния пазар - само през 2010 г. откритите от полицията „горещи точки" на проституцията в страната са 156, а закритите обекти - 1 078.
Сделки, лов, банкет и малко секс
България остава сред страните в ЕС с най-високо потребление на секс-пазара, въпреки че първенците са в Испания и Скандинавия. 39% от мъжете в Испания са плащали поне веднъж в живота си за секс услуги. В Норвегия делът им е 11 на сто, а във Финландия - 13%. В България едва 2,8% са заявили, че са търсили платен секс, но около 5 на сто са отказали да отговорят. 92,7% са били категорични, че никога не са търсили платен секс. Експертите обаче смятат, че в България интересът към секс-услуги е доста по-висок от заявения. Типично за вътрешното потребление в България е използването на платена любов при събирания на мъже - лов, банкети, бизнес срещи. Най-често до услугите на проститутки прибягват таксиметрови шофьори, бизнесмени и туристи.
Българската проститутка - най-желаната туристическа дестинация
Черноморските курорти Златни пясъци, Слънчев бряг и Албена са в топ 3 на курортната проституция.Най-често за секс-услугите плащат англичани и германци. Според анкета сред чуждестранните туристи пък всеки втори от тях е получавал оферта от бг проститутка. За тях, разбира се, тарифата е по-висока отколкото за българи между 50 и 99 евро.
15.08.2012 17:20
Интересно ми е защо не ми ги публикуваш.
Нека не се занимаваме със следствията , а да помислим дружно наистина, ЗАЩО се провежда геноцида над българщината и българите. Какво е това нещо, което не може засега да се открадне, без да се мине през тотален геноцид? Аз мисля че това е земята българска. Но не като източник на земеделие /иначе нямаше да искат да отровят с добив на шистов газ. Или това което е под нея? Агарта? Там където е спрял хан Аспарух, или някъде наоколо? Или е нужно да се унищожат все българи, носители на У хромозома с 7800 годишна давност, за да останат заместниците, техни наследници? Може би само от тук може да се управлява новия световен ред?
и ще видиш,че е ИСТОРИЯТА БЪЛГАРСКА! НЕ,ЗЕМЯТА! ИСТОРИЯТА! НА НАС ИСТОРИЯТА НИ ДАВА ПРАВАТА ВЪРХУ ТАЗИ СВЕЩЕНА ЗЕМЯ! Затова е нападан Спароток,затова тук има такива изблици на такава неистова омраза! Вземи на народа историята и след това всичко можеш да му вземеш!
Труд онлайн: Между 8 000 и 12 000 българки са на международния секс-пазар!
Българската организирана престъпност е заела сериозна ниша в сферата на секс услугите в Западна Европа, но секс-индустрията има своите клиенти и в България, като най-доходоносна била курортната проституция, пише dw.de.
Проститутки или бизнес дамите ни в чужбина
Между 8 000 и 12 000 българки са на международния секс-пазар. Техният „бизнес" налива годишно в нашенската организирана престъпност около 1 млрд. евро. Същевременно се поддържа и вътрешния пазар - само през 2010 г. откритите от полицията „горещи точки" на проституцията в страната са 156, а закритите обекти - 1 078.
Сделки, лов, банкет и малко секс
България остава сред страните в ЕС с най-високо потребление на секс-пазара, въпреки че първенците са в Испания и Скандинавия. 39% от мъжете в Испания са плащали поне веднъж в живота си за секс услуги. В Норвегия делът им е 11 на сто, а във Финландия - 13%. В България едва 2,8% са заявили, че са търсили платен секс, но около 5 на сто са отказали да отговорят. 92,7% са били категорични, че никога не са търсили платен секс. Експертите обаче смятат, че в България интересът към секс-услуги е доста по-висок от заявения. Типично за вътрешното потребление в България е използването на платена любов при събирания на мъже - лов, банкети, бизнес срещи. Най-често до услугите на проститутки прибягват таксиметрови шофьори, бизнесмени и туристи.
Българската проститутка - най-желаната туристическа дестинация
Черноморските курорти Златни пясъци, Слънчев бряг и Албена са в топ 3 на курортната проституция.Най-често за секс-услугите плащат англичани и германци. Според анкета сред чуждестранните туристи пък всеки втори от тях е получавал оферта от бг проститутка. За тях, разбира се, тарифата е по-висока отколкото за българи между 50 и 99 евро.
НЕ МУ ОБРЪЩАЙТЕ ВНИМАНИЕ,НЕ СЕ БОРЕТЕ СЪС СВИНЯ,ЩЕ ВИ ОКАЛЯ!
16.08.2012 09:43
16.08.2012 10:32
Нека не се занимаваме със следствията , а да помислим дружно наистина, ЗАЩО се провежда геноцида над българщината и българите. Какво е това нещо, което не може засега да се открадне, без да се мине през тотален геноцид? Аз мисля че това е земята българска. Но не като източник на земеделие /иначе нямаше да искат да отровят с добив на шистов газ. Или това което е под нея? Агарта? Там където е спрял хан Аспарух, или някъде наоколо? Или е нужно да се унищожат все българи, носители на У хромозома с 7800 годишна давност, за да останат заместниците, техни наследници? Може би само от тук може да се управлява новия световен ред?
и ще видиш,че е ИСТОРИЯТА БЪЛГАРСКА! НЕ,ЗЕМЯТА! ИСТОРИЯТА! НА НАС ИСТОРИЯТА НИ ДАВА ПРАВАТА ВЪРХУ ТАЗИ СВЕЩЕНА ЗЕМЯ! Затова е нападан Спароток,затова тук има такива изблици на такава неистова омраза! Вземи на народа историята и след това всичко можеш да му вземеш!
Значи и според тебе крайната цел е земята, а отнемането на историята е началото на геноцида? Интересно как нашите учЕни се съгласиха че мощи на Йоан Кръстител има в Созопол? /м/у които има и лицева кост, а се знае, че главата на предтечата се намира другаде/ И това ако не е покана за верски поход, здраве му кажи...Изглежда някой бърза да ускори нещата от предсказанието на Севрюкова, още преди да е доведен докрай геноцида. Павел е абсолютно прав.
Би ли пояснил как съм вреден за България?
Аз съм този, който се гордее както със заслугите на дедите ни в миналото, така и с достойното и благородно поведение на много съотечественици днес.
Ти от друга страна се държиш като гробокопач на Родината и твърдиш, че няма за какво да се гордеем, че сме българи.
Аз съм за независима България, която поддържа приятелство със всички. Ти желаеш да видиш Родината ми като поредната съветска република...
Пари от чужденец не съм взел, но за теб имам съмнения, че ти се плаща да мърсиш блоговото пространство...Крадецът вика дръжте крадеца...
16.08.2012 22:25
16.08.2012 22:28
Какво правим сега?Пелазгите , етруските били руснаци .Споменава се санскритски, староруски .Стигнаха от Триполието до Индия.Не споменават, кой е стигнал до Индия. ..От Север идвало всичко, .Линеар А , линеар Б били славянски.Стигнаха до сега до 3 век преди Христа, като Чудомир.Гърците казват, че идва от юг. Няма я средата! Кандидати за кражби, колкото искаш. Няма траки , българи.Ще открият че е имало летящи чинии и са летели директно от Карпатите до Атина.
А , пък този изследовател ,http://www.youtube.com/watch?v=hDObRE8B5OQ&feature=related,
казва че Наполеон ,открил една пирамида ,предполага че евреи са я построили за да си крият златото. Водил в Египет 200 инженера и по същата технология построили копия на сфинксовете.Та намерили една маска на фараон от злато и мед и празни пирамиди. Няма и една глинена чиния..
Мачу Пикчу бил построен по същия начин. Най интересното е че го открили испанците , ама те водили със себе си един монах , за който мимоходом казва,че бил славянин. поляк или русин.Можел да си говори с местното население по руски. Нещо за избити богомили даже не се споменава.Та за какво са били войните,за съкровища, за злато?Та кръстоносните походи , та Наполеон, та Хитлер.Водят със себе си разни монаси,учени.Къде са били рудниците за злато , мед?Та турския мореплавател Пиърс имал много интересна карта , пак появила се в средновековието .Те така те.Някакъв световен елит строи скривалища по баири и пустини, , за съкровища и злато и води със себе си разни монаси,които говорят санскрит . Изобразява по строежите един европеиден Бог, и хиляди лица на аборигени .
Гърците,с гръцката цивилизация, родоначалници на европейската, пък идват от Египет , дето не са могли да забъркат кал за една чиния.Италианците и днес купуват монолитни блокове мрамор от Тракия.Та някой знае ли как е построен Акропола,статуите в Гърция и Италия?Трудна ти е задачата Спароток.
Побързай ! Баняджийте спят.
19.08.2012 19:43
Добре, вече десетки пъти чух, че съм нечестен, че работя против България и т.н.
Хайде пусни нещо по-оригинално, за какво ти плащат иначе?
Събери най-сетне мъжественост (която виждам, че ти липсва напълно) и си отвори блог. От този твой блог убеждавай хората, че няма повод да се гордеем с България, клевети ме колкото искаш, обвинявай ме в каквото си искаш...
Ще си намериш почитатели, българомразци има ...за съжаление.
Ше си паснете идеално.
19.08.2012 22:45
31.08.2012 15:35
Интересно от къде авторът е взел тези данни... и как е стигнал то цитираните цифри?
Защото през VІІ век цялото население на света е било около 250-270 милиона.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0
Видно от таблицата в началото на новата ера населението на света е било 200 милиона, а през 1000г е 310 милиона. Или се е увеличавало средно с около 10 милиона на век. Т.е през VІІ век е било, както посочих около 250-270 милиона.
Проста сметка показва, че 20 милиона е около 8-9 % от цялото световно население, заедно с индийци, китайци, маи и всички останали. Дали някой сериозно го вярва? В момента целия ЕС е 7,57% от цялото световно население.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8A%D0%BA_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D0%BF%D0%BE_%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5
Интересно от къде авторът е взел тези данни... и как е стигнал то цитираните цифри?
Защото през VІІ век цялото население на света е било около 250-270 милиона.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0
Видно от таблицата в началото на новата ера населението на света е било 200 милиона, а през 1000г е 310 милиона. Или се е увеличавало средно с около 10 милиона на век. Т.е през VІІ век е било, както посочих около 250-270 милиона.
Проста сметка показва, че 20 милиона е около 8-9 % от цялото световно население, заедно с индийци, китайци, маи и всички останали. Дали някой сериозно го вярва? В момента целия ЕС е 7,57% от цялото световно население.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D1%8A%D0%BA_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D0%BF%D0%BE_%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5
Вълчо, много е лесно, иска се непредубедено мислене и четене на специализирана литература.
В работата си Проучване на личните имена у траките, стр. 51, В. Бешевлиев представя резултат от изследване на учени, които смятат, че само през първите три века на римско владичество населението на Тракия е 3 250 000 души.
До времето на Аспарух това население е нарастнало до около 9 милиона...ето защо. През І-ви век поради войните с Рим в Тракия има около 1 000 000 ( от които 215 000 са бойци, 200 000 пехота и 15 000 конница според Страбон).
Щом за около 250 години тракийското население може да се утрои, то няма пречка от ІІІ-ти до VІІ-ми век тракийското население да не 9 000 000...ако не и повече.
За способността на траките да се множат и да дават силни войници се споменава в Totus Orbis Descriptio като Тракия е наречена НЕИЗЧЕРПАЕМ ИЗВОР на способни бойци. Това е свидетелство на латински автор...
На север от река Дунав територията не само, че е по-голяма, но и населението не е подвластно на Рим. Малката част от Дакия, която Траян завоюва е отвоювана обратно от свободните траки по времето на Аврелиан. Римските императори са така изплашени от свободните траки, че на Балканите биват построени 6 пъти повече крепости отколкото в цялата азиатска територия на Римската Империя ( Ф. Курта).
Римляните не са се плашели току така, за да може Дунавския лимес да е така силно защитен, то населението на отвъддунавските територии е превъзхождало многократно това от Тракия.
На няколко пъти римялните са успели да депортират хора от север на юг с цел да засилят позицията на федератите си. Един път Елий Кат депортира 50 000 гети, после по времето на Константин Велики на юг от Дунава са заселени 300 000 сармати...и все пак опасността от север не намалява. Напротив, от времето на Траян, та до това на Юстиниан Велики броя на крепостите нужни да защитят земите на империята на Балканите само расте и расте. Това означава и, че свободното тракийско население, обитаващо земите на север от река Дунав нараства.
Както виждаш Вълчо, когато човек разполага с достатъчно данни и е може да мисли като непредубеден човек, не е никак трудно да се разбере истината.
Следващия пък, ако искаш отговор моля те, аргументирай се по-добре и не я карай на принципа – така ми се чини. Малко са хората умеещи да критикуват със стил и аргументирано...
Според неща, които поне аз вярвам, траките са били носители на Знания, Чистота и Вяра, които не са по вкуса на духовните сили на злото. Гонението към самите траки, впоследствие към богомилите, катарите, а после и към българите като наследници на тази култура не е спирало никога!
Според същите тези неща, надеждата не е пресекнала, докато има хора жадни за Истинската Истина. Както си и ти.
А и какво прави един народ - велик народ? Според мен, не силата, която притежава, за да размаже останалите... А силата, която притежава за да благослови останалите. Траките са я имали!
тук има една невероятна реч на тракийски цар, пред гръцкия цар, която ако и да е част от апокриф, бих включила в учебниците по история на децата: http://eklekti.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D1%87-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0/
Според неща, които поне аз вярвам, траките са били носители на Знания, Чистота и Вяра, които не са по вкуса на духовните сили на злото. Гонението към самите траки, впоследствие към богомилите, катарите, а после и към българите като наследници на тази култура не е спирало никога!
Според същите тези неща, надеждата не е пресекнала, докато има хора жадни за Истинската Истина. Както си и ти.
А и какво прави един народ - велик народ? Според мен, не силата, която притежава, за да размаже останалите... А силата, която притежава за да благослови останалите. Траките са я имали!
тук има една невероятна реч на тракийски цар, пред гръцкия цар, която ако и да е част от апокриф, бих включила в учебниците по история на децата: http://eklekti.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D1%87-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B8%D1%8F-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0/
Люляче, благодаря ти за интересното четиво!
Не мога да кажа нищо за достоверността му, но със сигурност е ценно и възпитателно!
Поздрави!
повечето пъти поради обективни причини. Така са се обособили страни като Русия,Влашко,Молдова,Полша,Великоморавия,Сърбия,Хърватска,Унгария и пр. Ето къде са повечето от народностните ни загуби,а всеки геноцид срещу нас е бил съвършено безплоден докато древно- Българските племена,обитаващи споменатите територии,са били част от нашата територия.
повечето пъти поради обективни причини. Така са се обособили страни като Русия,Влашко,Молдова,Полша,Великоморавия,Сърбия,Хърватска,Унгария и пр. Ето къде са повечето от народностните ни загуби,а всеки геноцид срещу нас е бил съвършено безплоден докато древно- Българските племена,обитаващи споменатите територии,са били част от нашата територия."