Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2011 16:49 - ИЗЛЪГАХ СЕ, НО НЕ СЪЖАЛЯВАМ
Автор: sparotok Категория: Политика   
Прочетен: 28139 Коментари: 104 Гласове:
132

Последна промяна: 26.09.2011 17:03


 
                         ИЗЛЪГАХ СЕ, НО НЕ СЪЖАЛЯВАМ

 

 

 

Обичам историята, най-вече българската. Опитвам се да не пропускам възможност да науча нещо ново за нашето минало. Понякога неочаквано излизат важни данни и е хубаво човек да им обърне внимание. Преди няколко дни съзрях ето това заглавие в блога и то веднага ме заинтригува.

 

ДАКИТЕ, ДАКИТЕ СА НАРОД ГОРД ,ние, ние - ние не сме и народ!

 

http://paravankofivan1.blog.bg/recepti/2011/09/22/dakite-dakite-sa-narod-gord-nie-nie-nie-ne-sme-i-narod.824056

 

Даките са тракийско племе обитавало земите на север от река Дунав(там където днес живят румънците). Славели са се със своята храброст и свободолюбие. Как да не се събуди любопитството ми! Веднага чукнах на линка и попаднах на един интересен постинг...Не беше история, нямаше показани находки, нямаше и цитати на автори, които не познавах, но  въпреки това не бях разочарован. Колегата бе написал кратка, но стойностна работа. Препоръчвам ви да я прочетете. Ето и началото:

Чухте ли,

видяхте ли

какво

направиха потомците на Даките

в съседна Румъния?

Който се подпичква с държавата,народа

му се спира и проверяват ...лалетата!


А нашето племе си мирва

като пръдня в гащи,докато ни налазят

и фините...

...И ни налазиха веднагически.

 

Става дума за реакцията на румънците при отказа на Холандия и Финландия да приемат България в Шенген. На нашите северин съседи им е писнало да се бъзикат с тях и показват, че границата на търпението им е достигната. Спират на митницата трансторти с холандски лалета и ги подлагат на щателна проверка. Така и трябва!

 

Далеч съм от всякаква мисъл, че сме изпълнили перфектно всички условия по приемането ни в Шенген. Няма обаче и такова нещо като перфектно изпълнение. Граничния контрол на Гърция, Словения, Полша не е без недостатъци. Както хора, така и контрабандна стока минава всеки ден...А как мислите, че е в Холандия?

 

Тази страна е най-голмия производител и дистрибутор на синтетични и др. нароктици. Как бива разпращана тази отрова по света, не с пощенски гълъби, нали? През най-голямото пристанище – Ротердам, Холандия, минават тонове кокаин за цяла Европа. Това дреболия ли е? Дали е случайност това, че холандски политици искат да бъдат легализирани хероина и кокаина? Дали е случайност, че правителството забранява на специалните полицейски служби да инфилтрират наркомафията? Холандия има най-голямата сметка от потока от бели робини. Над 30 000 проститутки работят в тази страна, повечето принудително. А когато сводник е заловен, добре платени местни адвокати му издействат свободата...И тия хора размахват пръстче на нас!

 

Да, не сме без грешки, има много за оправяне в държавата ни, но стига са ни правили на маймуни. Не дойде ли ответна реакция от нас, даваме сигнал, че сме готови да преглътнем всичко...Докога обаче...докога?

 

Има си начини на културен протест, румънците дадоха прекрасен пример. Какво да направим ние, идеи, някой да подскаже нещо?

 



Тагове:   шенген,   румънци,   даките,


Гласувай:
136



1. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Sparotok!
26.09.2011 16:54
Защо да си се "излъгал"?
И друго - искам да ти благодаря за предишния постинг за най-древния български надпис... Често си го препрочитам. Поздрави и успешна седмица!
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Да протестираме първо срещу циганията в България, пък после и за тях ще дойде ред
26.09.2011 16:55
http://kasnaprolet9999.blog.bg/novini/2011/09/26/ciganiiata-v-bylgariia.826197
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - ps Оценката ти за Холандия е точна.
26.09.2011 16:58
Заставам зад всяка твоя дума в текста. Поздрави!
цитирай
4. sparotok - история
26.09.2011 16:59
malchaniaotnadejda7 написа:
Защо да си се "излъгал"?
И друго - искам да ти благодаря за предишния постинг за най-древния български надпис... Често си го препрочитам. Поздрави и успешна седмица!


Казах, че съм се излъгал, понеже в постинга на колегата нямаше нищо за далечното минало. ...за сметка на това бе дадено много за печалното настояще...

Знаеш ли, надписа от предишния постинг ще влезе в историята, помни ми думата!

Поздрави!
цитирай
5. sparotok - благодаря ти!
26.09.2011 17:01
malchaniaotnadejda7 написа:
Заставам зад всяка твоя дума в текста. Поздрави!


Благодаря ти!
цитирай
6. sparotok - протести
26.09.2011 17:02
kasnaprolet9999 написа:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/novini/2011/09/26/ciganiiata-v-bylgariia.826197


Да ти кажа честно събитията в Катуница ме разтърсиха. Яд ме е, че нямам възможност да се присъединя към протестиращите, но мисля, че това е само началото, та ще наваксам...
цитирай
7. ognena71 - Да бъде светла паметта на нелепо ...
26.09.2011 17:05
Да бъде светла паметта на нелепо отишлите си от нас деца:
ЗА ДНЕС ПРОТЕСТИ ИЗ ЦЯЛАТА СТРАНА - РАЗПРОСТРАНЯВАЙТЕ !
София- НДК, Пилоните 19:00
Пловдив - Площад "Съединение" 19:00
Варна - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично" 19:00
Бургас - Паметник "Альоша" 19:00
Русе - Площад "Свобода",
Общината 19:00
Велико Търново - Общината 18:00
Стара Загора - Общината 19:00
Хасково - Площад "Съединение" 19:00
Враца - Площад "Ботев" 19:00
Пазарджик - "Тортата" 19:00
Плевен - "Часовника" 19:00
Ловеч - СОУ "Климент Охридски" 19:00
Шумен - Входа на Градската градина 19:00
Сливен - Площад "Хаджи Димитър" 19:00
Казанлък - Парк "Розариум" 19:00
Ямбол - Общината 19:00
Монтана - Паметник Васил Левски 19:00..
Благоевград 18:30ч. пред Общината
Велико Търново 18:00ч. пред Общината
Кюстендил-18:00-на площад Велбъжд!!
цитирай
8. cefulesteven - Наистина силно и точно казано!
26.09.2011 17:07
Наистина силно и точно казано!

цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - sparotok - история
26.09.2011 17:10
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Защо да си се "излъгал"?
И друго - искам да ти благодаря за предишния постинг за най-древния български надпис... Често си го препрочитам. Поздрави и успешна седмица!


Казах, че съм се излъгал, понеже в постинга на колегата нямаше нищо за далечното минало. ...за сметка на това бе дадено много за печалното настояще...

Знаеш ли, надписа от предишния постинг ще влезе в историята, помни ми думата!

Поздрави!


Малко неща на този свят предизвикват мълчание. Ръцете ти замръзват във въздуха и не можеш да изръкопляскаш, а слушаш единствено кастанетено и оглушително тътена на миналото. Оттеква копнеж в сърцето за бъдещето на този наш изстрадал народ. И за миг не се съмнявам, че ще влезе в историята. Благодаря ти!
цитирай
10. sparotok - страдания
26.09.2011 17:14
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Защо да си се "излъгал"?
И друго - искам да ти благодаря за предишния постинг за най-древния български надпис... Често си го препрочитам. Поздрави и успешна седмица!


Казах, че съм се излъгал, понеже в постинга на колегата нямаше нищо за далечното минало. ...за сметка на това бе дадено много за печалното настояще...

Знаеш ли, надписа от предишния постинг ще влезе в историята, помни ми думата!

Поздрави!


Малко неща на този свят предизвикват мълчание. Ръцете ти замръзват във въздуха и не можеш да изръкопляскаш, а слушаш единствено кастанетено и оглушително тътена на миналото. Оттеква копнеж в сърцето за бъдещето на този наш изстрадал народ. И за миг не се съмнявам, че ще влезе в историята. Благодаря ти!


Праведните винаги са страдали, но пък и винаги са давали пример и са оставали в паметта на другите. Тираните дори и да властват с векове биват покрити с праха на забравата...
цитирай
11. sparotok - !
26.09.2011 17:16
ognena71 написа:
Да бъде светла паметта на нелепо отишлите си от нас деца:
ЗА ДНЕС ПРОТЕСТИ ИЗ ЦЯЛАТА СТРАНА - РАЗПРОСТРАНЯВАЙТЕ !
София- НДК, Пилоните 19:00
Пловдив - Площад "Съединение" 19:00
Варна - Катедрален Храм-Паметник "Свето Успение Богородично" 19:00
Бургас - Паметник "Альоша" 19:00
Русе - Площад "Свобода",
Общината 19:00
Велико Търново - Общината 18:00
Стара Загора - Общината 19:00
Хасково - Площад "Съединение" 19:00
Враца - Площад "Ботев" 19:00
Пазарджик - "Тортата" 19:00
Плевен - "Часовника" 19:00
Ловеч - СОУ "Климент Охридски" 19:00
Шумен - Входа на Градската градина 19:00
Сливен - Площад "Хаджи Димитър" 19:00
Казанлък - Парк "Розариум" 19:00
Ямбол - Общината 19:00
Монтана - Паметник Васил Левски 19:00..
Благоевград 18:30ч. пред Общината
Велико Търново 18:00ч. пред Общината
Кюстендил-18:00-на площад Велбъжд!!


Нека почиват в мир невинните жертви, да помним и да не забравяме, че може да стане и по-лошо!
цитирай
12. sparotok - Благодаря
26.09.2011 17:26
cefulesteven написа:
Наистина силно и точно казано!



Благодаря ти Стефо!
цитирай
13. idealist - Не смятам,
26.09.2011 17:30
че аз трябва да давам идеи как да постъпи България спрямо позициите на Холандия и Финландия. За това си има правителство, Президент, евро-депутати. Румъния си е избрала една от възможните реакции. Сигурно имат основание да постъпят така.
За мен е ясно, че ни приеха "по милост" в ЕС - заради ниския стандарт на живота у нас. Можем да покажем и ние мускули на холандци и финландци. Можем дори да заплашим ЕС, че и ние ще налагаме вето там, където решенията се вземат с пълно единодушие. Не знам дали това ще даде резултат, обаче. Или ще настрои допълнително и други държави срещу нас.
Вариантите за реакция трябва да се предложат и решат от нашата дипломация. Да не се шматка министър Младенов насам-натам да дава акъли на чужди държави, а да си свърши работата.
А Холандия и Финландия, ако не искат да хранят нашите и румънски търтеи, които отиват там заради помощи за безработни - да си оправят националното законодателство.
цитирай
14. mt46 - Здравей, Павел!
26.09.2011 17:33
Чел съм цитирания от теб постинг /авторът ми е в "любими"/...
Но мисля, че преди да се "сърдим" на Холандия, трябва да се разсърдим на себе си и на нашите у-правници, които превърнаха България в... Катунария...
цитирай
15. анонимен - Нека първо се опитаме да подредим ...
26.09.2011 17:37
Нека първо се опитаме да подредим нещата в собствената си държава по такъв начин,че да не разочароваме непрекъснато себе си и най-вече - нашите деца, които предпочитат да живеят... примерно - в Холандия.
Наркотиците там са най-малкият проблем, ако изобщо може да се каже,че е проблем.
В Холандия се живее лесно, интересно и има възможности за добро образование и удовлетворяваща реализация.
Това,че си дръпнал малко тревица някоя вечер в кафенето...не е болка за умиране.
Много по-лошо е младежи, с хубаво образование и в разцвета на силите си,да изпадат в депресия ,поради неадекватно заплащане на труда им,например.А това е често срещане явление в България.
Имам познати деца на приятели,които учат в Холандия. Моята дъщеря също беше там за известно време.Никой от тях не е недоволен, напротив - впечатленията от живота в тази страна, са очарователни.
цитирай
16. sparotok - управници
26.09.2011 17:38
mt46 написа:
Чел съм цитирания от теб постинг /авторът ми е в "любими"/...
Но мисля, че преди да се "сърдим" на Холандия, трябва да се разсърдим на себе си и на нашите у-правници, които превърнаха България в... Катунария...


Приятелю, лошото е, че ние избрахме тези уравници. Не можахме да съберем смелост за създаване на истинско гражданско движение, не търсим сметка на политиците за бездействието им по отношение на престъпните елементи...

Не си ли търсим правата в собствената държава, за чужденците си оставаме маймунка, която могат да си разиграват както си поискат и докато искат...

Редно е да дадем сигнал както на нашите, така и на чуждите политици.
цитирай
17. paravankofivan1 - Благодаря на всички и най-вече на Спаротока!
26.09.2011 17:45
Благодаря ти ,непознати Приятелю !

ЖИВ И ЗДРАВ БЪДИ

И ВИНАГИ ЧЕСТНО ПИШИ!
цитирай
18. sparotok - милост
26.09.2011 17:46
idealist написа:
че аз трябва да давам идеи как да постъпи България спрямо позициите на Холандия и Финландия. За това си има правителство, Президент, евро-депутати. Румъния си е избрала една от възможните реакции. Сигурно имат основание да постъпят така.
За мен е ясно, че ни приеха "по милост" в ЕС - заради ниския стандарт на живота у нас. Можем да покажем и ние мускули на холандци и финландци. Можем дори да заплашим ЕС, че и ние ще налагаме вето там, където решенията се вземат с пълно единодушие. Не знам дали това ще даде резултат, обаче. Или ще настрои допълнително и други държави срещу нас.
Вариантите за реакция трябва да се предложат и решат от нашата дипломация. Да не се шматка министър Младенов насам-натам да дава акъли на чужди държави, а да си свърши работата.
А Холандия и Финландия, ако не искат да хранят нашите и румънски търтеи, които отиват там заради помощи за безработни - да си оправят националното законодателство.


Прощавай, но мисля, че грешиш по отношение на това, че са ни приели по милост. Пътувам повече от 15 години в Западна Европа, познавам журналисти, полицаи, а дори и политици...Тези хора не познават понятието милост.

Причините за приемането ни в Европейската Общност са няколко
1. Така пазарите на западните компании се увеличават.
2. Конкуренцията от наша страна е контролирана.
3. Ограничено е влиянието на Русия.

Въпреки това ние можем да извлечем полза от участието си в Евросъюза. Нужни са ни обаче политици, които милеят за България. Нужни са ни най-вече дипломати...както ти сам отбеляза.

Поздрави!
цитирай
19. mitkaloto - С болка трябва да цитирам-" Не ...
26.09.2011 17:50
С болка трябва да цитирам-" Не сме народ ,а мърша"
цитирай
20. minavamottuk - Управниците натискат ,
26.09.2011 17:52
докато може д-та в столовете ,и може да е неправилно ,но се радвам на събитията напоследък ,тези деца не си отидоха напразно ,не проспахме смъртта им ,разбута се блатото и ако се търкулне камъкът по надолнище...може да се събудят за работа ,пословични сме с търпение ,но в кръвта ни дреме нещо ,и чака времето си,може би е дошло...за нас ,за света ,за лицемерните богати...и бедните има сила...
цитирай
21. sparotok - впечатления
26.09.2011 17:54
анонимен написа:
Нека първо се опитаме да подредим нещата в собствената си държава по такъв начин,че да не разочароваме непрекъснато себе си и най-вече - нашите деца, които предпочитат да живеят... примерно - в Холандия.
Наркотиците там са най-малкият проблем, ако изобщо може да се каже,че е проблем.
В Холандия се живее лесно, интересно и има възможности за добро образование и удовлетворяваща реализация.
Това,че си дръпнал малко тревица някоя вечер в кафенето...не е болка за умиране.
Много по-лошо е младежи, с хубаво образование и в разцвета на силите си,да изпадат в депресия ,поради неадекватно заплащане на труда им,например.А това е често срещане явление в България.
Имам познати деца на приятели,които учат в Холандия. Моята дъщеря също беше там за известно време.Никой от тях не е недоволен, напротив - впечатленията от живота в тази страна, са очарователни.


Вижте, аз не казвам, че Холандия е ад на земята, съвсем не. Смятам обаче, че политиците им нямат моралното право да ни упрекват.

Хората в Холандия са дружелюбни и добри, това не го отричам, но пак повтарям, не става дума за държавата като цяло, а за политиците и техните действия. Не мислете, че наркотиците са малка заплаха. Точно в Холандия има младежи на по 20-22 години, чийто мозък е скапан от трева и синтетични наркотици. Кой ще ги гледа тези хора след 20 години и колко ще струва това, кой ще плаща?

В Холандия има така наречената младежка заплата. Докато не навършиш 23 години ти се плаща по най-ниската тарифа и заплатата често е 800 евро, а стандарта на живота е висок.
цитирай
22. sparotok - жертви
26.09.2011 17:57
minavamottuk написа:
докато може д-та в столовете ,и може да е неправилно ,но се радвам на събитията напоследък ,тези деца не си отидоха напразно ,не проспахме смъртта им ,разбута се блатото и ако се търкулне камъкът по надолнище...може да се събудят за работа ,пословични сме с търпение ,но в кръвта ни дреме нещо ,и чака времето си,може би е дошло...за нас ,за света ,за лицемерните богати...и бедните има сила...


Всяка промяна си има своите жертви, Бог да ги прости. Искрено се надявам сънародниците ни да разберат, че имаме сили да построим своя България, крайно време е да съборим стените на мутренския резерват.
цитирай
23. sparotok - мърша
26.09.2011 18:00
mitkaloto написа:
С болка трябва да цитирам-" Не сме народ ,а мърша"


Прощавай, мисля, че е малко по-различно. Не сме мърша, някои положиха неистови усилия да ни направят да изглеждаме като мърша. Използваха добротата и чистосърдечието ни, няма причина да се срамуваме, но е време и да си отворим очите и да видим кой тегли държавата надолу.
цитирай
24. joysii - Анонимен 15 съм аз - joysii. Не зная ...
26.09.2011 18:03
Анонимен 15 съм аз - joysii.Не зная защо съм изписана като анонимен.
Нека първо се опитаме да подредим нещата в собствената си държава по такъв начин,че да не разочароваме непрекъснато себе си и най-вече - нашите деца, които предпочитат да живеят... примерно - в Холандия.
Наркотиците там са най-малкият проблем, ако изобщо може да се каже,че е проблем.
В Холандия се живее лесно, интересно и има възможности за добро образование и удовлетворяваща реализация.
Това,че си дръпнал малко тревица някоя вечер в кафенето...не е болка за умиране.
Много по-лошо е младежи, с хубаво образование и в разцвета на силите си,да изпадат в депресия ,поради неадекватно заплащане на труда им,например.А това е често срещане явление в България.
Имам познати деца на приятели,които учат в Холандия. Моята дъщеря също беше там за известно време.Никой от тях не е недоволен, напротив - впечатленията от живота в тази страна, са очарователни.
...............
Би ли изтрил анонимния коментар, моля те, за да не се получава дублиране?
цитирай
25. idealist - sparotok
26.09.2011 18:03
Естествено, че причините да ни приемат са политически и икономически. Изразих се образно, за краткост.
А че днешните ни управници са гола вода в дипломацията - това също е ясно за всеки непредубеден, прав си.
цитирай
26. sparotok - не се шегуваш, нали?
26.09.2011 18:07
joysii написа:
Анонимен 15 съм аз - joysii.Не зная защо съм изписана като анонимен.
Нека първо се опитаме да подредим нещата в собствената си държава по такъв начин,че да не разочароваме непрекъснато себе си и най-вече - нашите деца, които предпочитат да живеят... примерно - в Холандия.
Наркотиците там са най-малкият проблем, ако изобщо може да се каже,че е проблем.
В Холандия се живее лесно, интересно и има възможности за добро образование и удовлетворяваща реализация.
Това,че си дръпнал малко тревица някоя вечер в кафенето...не е болка за умиране.
Много по-лошо е младежи, с хубаво образование и в разцвета на силите си,да изпадат в депресия ,поради неадекватно заплащане на труда им,например.А това е често срещане явление в България.
Имам познати деца на приятели,които учат в Холандия. Моята дъщеря също беше там за известно време.Никой от тях не е недоволен, напротив - впечатленията от живота в тази страна, са очарователни.
...............
Би ли изтрил анонимния коментар, моля те, за да не се получава дублиране?


Не се шегуваш, нали?
цитирай
27. sparotok - !
26.09.2011 18:10
idealist написа:
Естествено, че причините да ни приемат са политически и икономически. Изразих се образно, за краткост.
А че днешните ни управници са гола вода в дипломацията - това също е ясно за всеки непредубеден, прав си.


Един добър дипломат трябва не само да е интелигентен, но и да обича народа си...повече от своя джоб. Трудно се намират такива хора, но ги има, значи има и надежда.

Поздрави!
цитирай
28. monaliza121 - Спароток,
26.09.2011 18:24
ако до сега не сме разбрали кой тегли държавата надолу, значи никога няма да разберем. Да размахваш пръст е лесно, когато си силен, но докато не станем от ръцете си няма шанс да размахваме пръст. Въпреки дрогата и проституцията, в Холандия има и лалета, нали?
цитирай
29. sparotok - надолу
26.09.2011 18:31
monaliza121 написа:
ако до сега не сме разбрали кой тегли държавата надолу, значи никога няма да разберем. Да размахваш пръст е лесно, когато си силен, но докато не станем от ръцете си няма шанс да размахваме пръст. Въпреки дрогата и проституцията, в Холандия има и лалета, нали?


Как да не знаем кой дърпа държавата надолу, променило ли се е нещо от 1989 до ден днешен? Как може да очакваме нещо добро от управлявалите в този период, нужно е да се появи нещо ново, това е разковничето според мен.

Поздрави!
цитирай
30. sparotok - !
26.09.2011 18:33
paravankofivan1 написа:
Благодаря ти ,непознати Приятелю !

ЖИВ И ЗДРАВ БЪДИ

И ВИНАГИ ЧЕСТНО ПИШИ!


Благодаря ти и аз, че привлече вниманието ми на тази тема!
цитирай
31. vostroto - Спароток:)
26.09.2011 19:08
Добре написано! :)Може би ако беше тук сега цар Симеон, който дал подобаващ отговор на византийците за преместването на тържището от Константинопол в Солун, щеше да даде хубава идея:) Макар, че е друго времето!
Трябват ни политици, които да не мислят с джоба си, истински българи ни трябват! Ще стане и това, и тези, днешните, горчиво ще съжаляват.
Поздрави!
цитирай
32. vmir - Когато е неоснователно, вайкането си е вайкане, дори и под формата на самокритика.
26.09.2011 19:51
Даките не са измислили кой знае какво в случая с тези лалета, за да правим широки обобщения. Повече ми харесва когато нашите певци от село ... затвориха селото си за англичани, след като в Англия им затвориха достъпа до някакво място.
Поздрави.
цитирай
33. bven - Не е важно да протестираме, а да сме единни във всичко, за което се борим!
26.09.2011 19:52
Иначе ще ни делят пръчка по пръчка - за да няма наръч от напобедими от нас. Какво ли не намериха - по етнос, по вяра, по жилища, по имоти, по партии, по доходи - но истината е една . БЪЛГАРИ СМЕ!!!
цитирай
34. nikikm - И да не
26.09.2011 21:50
idealist написа:
че аз трябва да давам идеи как да постъпи България спрямо позициите на Холандия и Финландия. За това си има правителство, Президент, евро-депутати. Румъния си е избрала една от възможните реакции. Сигурно имат основание да постъпят така.
За мен е ясно, че ни приеха "по милост" в ЕС - заради ниския стандарт на живота у нас. Можем да покажем и ние мускули на холандци и финландци. Можем дори да заплашим ЕС, че и ние ще налагаме вето там, където решенията се вземат с пълно единодушие. Не знам дали това ще даде резултат, обаче. Или ще настрои допълнително и други държави срещу нас.
Вариантите за реакция трябва да се предложат и решат от нашата дипломация. Да не се шматка министър Младенов насам-натам да дава акъли на чужди държави, а да си свърши работата.
А Холандия и Финландия, ако не искат да хранят нашите и румънски търтеи, които отиват там заради помощи за безработни - да си оправят националното законодателство.


И да не се заблуждаваме,че народите имат дял в тази политика! Нямат! И никъде по света нямат! Никъде народите нямат дял в изявленията и реализацията на външната си, а и вътрешна политика! Всичко се прави от шепа предатели по цял свят Двойнствена политика,манипулация и противопоставяне! Така се обезсилват народите,за да може да ги владеят!Колкото до това,че ни приеха "по милост" в Европа,аз например не съм молил,нито искал.И повечето са така! Но се направи така,че уж ние търчим и припираме, а те не ни искат,понеже ала-бала!Ала-бала!За глупаци! Сетете се, какво ви донесе унията с българското име Европа?! Мизерия,химия,геноцид и сънища,вместо реално и естествено пребиваване и потребление,като целта и е - НАШЕТО ИЗЧЕЗВАНЕ! НА БЪЛГАРИТЕ! НО НЕ ГО ИСКАТ НАРОДИТЕ НА ЕВРОПА! ТЕ НЕ ЗВАЯТ!
цитирай
35. yotovava - Един по един
26.09.2011 21:53
ще си минат по реда.
Открай време се подпичкват с нас, но иде Видов ден.


Поздрави
Валя
цитирай
36. ivanna4ev - Забиваме се в подробности - в м...
26.09.2011 21:56
Забиваме се в подробности
- в мониторингов доклад номер еди кой си някой писал еди-какво си
- на финландският специалист по пчелите не му харесвали българските глухарчета
- Шенген-Менген и не знам какви там
А фактите са трагични
1.За 20 години България стана най-скапаната държава в Европа
2.За същите тези години българите се превърнаха в най-мизерната нация в същата тази Европа
3.През всичките тези години на Еврочленство мизерствуващият българин внася в общата каса на богата Европа повече отколкото "милостинята",която със стиснат нос му подхвърлят от там.
Нашият проблем е Моделът - системата на цялостното държавно-обществено устройство,която европейските тарикати и шмекери ни наложиха.И първото задължително условие е този модел да се смени.За да може в държавното управление да виреят политически мъже,а не самовлюбени дрислювци,правещи се на пичове,долнопробни лакеи и измекяри,откровени търгаши и продажници.Тогава от самосебеси ще дойде и първата адекватна реакция - на масата на брюкселските филантропи категорична българска позиция - Преразглеждане условията за така нареченото еврочленсто на България и ако - "Не"- България не се счита задължена да изпълнява по-нататък каквито и да са решения,указания,условия,изисквания,директиви и всичко от този род на сегашните си европейски господари.
цитирай
37. shtaparov - Няма да ни е никак лесно
26.09.2011 22:20
Ние трябва да преборим първо вътрешния враг /съюзените турци и "социалисти",
които орташки крадат България неспирно/, след което няма да имаме никакъв проблем с външния. Но те са богати,дисциплинирани и добре организирани,а Българския народ е беден,разединен и дезорганизиран,от което се възползват най-безочливо тези безскрупулни паразити. Те по-скоро ще прогонят цялата ни младеж в чужбина,отколкото да допуснат патриоти начело на властта. Така че,стягайте коланите...
цитирай
38. get - - Ще си позволя да продължа мисълта ви vostroto ?!
26.09.2011 22:38
vostroto написа:
Добре написано! :)Може би ако беше тук сега цар Симеон, който дал подобаващ отговор на византийците за преместването на тържището от Константинопол в Солун, щеше да даде хубава идея:) Макар, че е друго времето!
Трябват ни политици, които да не мислят с джоба си, истински българи ни трябват! Ще стане и това, и тези, днешните, горчиво ще съжаляват.
Поздрави!

- Така е !! - цар Симеон Велики води две кампании за да възстанови нарушеното от ИРИ статукво във връзка с митните сборове и търговски облекчения !!
- Какво направи жалкото подобие от Мадрид - побирза да даде чрез с финансовият си министър на изполица митниците ни на частната фирма Agents of the crown ... това за мен е едно предтелство спрямо националният ни суверенитет !!!
- А да говорим ли за дадената гласност от Б.Б. и Цв.Цв.(в началото на мандата им), че годишно от митниците "се губят"(?!) ТРИ МИЛЯРДА, които не постъпват в държавната хазна !!?

Ще завърша, казвайки !!
- Народ, който не познава или не уважава историята - съдено му е да повтаря постоянно, едни и същи грешки !!
цитирай
39. brig - :)
26.09.2011 22:55
mitkaloto написа:
С болка трябва да цитирам-" Не сме народ ,а мърша"


Пробвай с малко по-оптимистичното "Не се гаси туй, що не гасне"

Поздрави.
цитирай
40. sparotok - "Не се гаси туй, що не гасне"
26.09.2011 23:59
brig написа:
mitkaloto написа:
С болка трябва да цитирам-" Не сме народ ,а мърша"


Пробвай с малко по-оптимистичното "Не се гаси туй, що не гасне"

Поздрави.


Така е то - "Не се гаси туй, що не гасне"
Нека да допълня

Тирани, всуе се морите!
Не се гаси туй, що не гасне!
Лучата, що я днес гасите,
тя на вулкан ще да порасне.

Тук всичко мре, изтлява, гние
и тез, що бдят, и тез, що падат,
престоли, царщини и вие
и червите, що вас изядат.

Едната светлина е вячна -
една във хаоса грамадни!
Със нея тоя свят се начна,
със нея няма да пропадне.

Във мрачен гроб фърлете нея -
тя повеч блясък ще се пръсне,
убийте я във Прометея -
тя във Волтера ще възкръсне.

И ако слънцето изчезне
от тия небеса приветни,
то някой в ада ще да влезне,
главня да вземе, да ни светне!

цитирай
41. sparotok - уроци
27.09.2011 00:02
get написа:
vostroto написа:
Добре написано! :)Може би ако беше тук сега цар Симеон, който дал подобаващ отговор на византийците за преместването на тържището от Константинопол в Солун, щеше да даде хубава идея:) Макар, че е друго времето!
Трябват ни политици, които да не мислят с джоба си, истински българи ни трябват! Ще стане и това, и тези, днешните, горчиво ще съжаляват.
Поздрави!

- Така е !! - цар Симеон Велики води две кампании за да възстанови нарушеното от ИРИ статукво във връзка с митните сборове и търговски облекчения !!
- Какво направи жалкото подобие от Мадрид - побирза да даде чрез с финансовият си министър на изполица митниците ни на частната фирма Agents of the crown ... това за мен е едно предтелство спрямо националният ни суверенитет !!!
- А да говорим ли за дадената гласност от Б.Б. и Цв.Цв.(в началото на мандата им), че годишно от митниците "се губят"(?!) ТРИ МИЛЯРДА, които не постъпват в държавната хазна !!?

Ще завърша, казвайки !!
- Народ, който не познава или не уважава историята - съдено му е да повтаря постоянно, едни и същи грешки !!


Гет, страната ни е била винаги в разцвет когато са я управлявали Българи.

Поздрави!
цитирай
42. sparotok - хора
27.09.2011 00:05
ivanna4ev написа:
Забиваме се в подробности
- в мониторингов доклад номер еди кой си някой писал еди-какво си
- на финландският специалист по пчелите не му харесвали българските глухарчета
- Шенген-Менген и не знам какви там
А фактите са трагични
1.За 20 години България стана най-скапаната държава в Европа
2.За същите тези години българите се превърнаха в най-мизерната нация в същата тази Европа
3.През всичките тези години на Еврочленство мизерствуващият българин внася в общата каса на богата Европа повече отколкото "милостинята",която със стиснат нос му подхвърлят от там.
Нашият проблем е Моделът - системата на цялостното държавно-обществено устройство,която европейските тарикати и шмекери ни наложиха.И първото задължително условие е този модел да се смени.За да може в държавното управление да виреят политически мъже,а не самовлюбени дрислювци,правещи се на пичове,долнопробни лакеи и измекяри,откровени търгаши и продажници.Тогава от самосебеси ще дойде и първата адекватна реакция - на масата на брюкселските филантропи категорична българска позиция - Преразглеждане условията за така нареченото еврочленсто на България и ако - "Не"- България не се счита задължена да изпълнява по-нататък каквито и да са решения,указания,условия,изисквания,директиви и всичко от този род на сегашните си европейски господари.


Първото и най-важното е ние да поискаме да управляваме. Защото, хайде да си признаем, до сега позволявахме на други да го правят...и после охкахме.

Само с едно гласуване не става, човек постоянно трябва да е буден и да следи да не бъдат накърнявани интересите му. Тази дума - постоянно -е разковничето.

Поздрави!
цитирай
43. sparotok - Видов ден
27.09.2011 00:07
yotovava написа:
ще си минат по реда.
Открай време се подпичкват с нас, но иде Видов ден.


Поздрави
Валя


Валя, наистина идва Видов ден, но ние трябва да направим нещо, да бъдем по-активни. Чудесата ги правят малките хора когато са обединени.
цитирай
44. sparotok - единство
27.09.2011 00:12
bven написа:
Иначе ще ни делят пръчка по пръчка - за да няма наръч от напобедими от нас. Какво ли не намериха - по етнос, по вяра, по жилища, по имоти, по партии, по доходи - но истината е една . БЪЛГАРИ СМЕ!!!


Съгласен съм, единството е важно!
цитирай
45. sparotok - протестна реакция
27.09.2011 00:17
vmir написа:
Даките не са измислили кой знае какво в случая с тези лалета, за да правим широки обобщения. Повече ми харесва когато нашите певци от село ... затвориха селото си за англичани, след като в Англия им затвориха достъпа до някакво място.
Поздрави.


Приятелю, прав си. Ето обаче ти сам даваш един прекрасен пример как хората от едно селце си търсят правата и не се сгушват когато някой ги настъпи.

Не ми е толкова до Шенген, а до това, че все още твърде малко от нас чакат...хората да оправят нещата. Да, но хората сме ние всички...

Ненужно е да викаме и протестираме за щяло и нещяло, важно е сънародниците ни да разберат, че не само от правителството, но и тях самите зависят много неща.

Поздрави!
цитирай
46. sparotok - Симеон
27.09.2011 00:19
vostroto написа:
Добре написано! :)Може би ако беше тук сега цар Симеон, който дал подобаващ отговор на византийците за преместването на тържището от Константинопол в Солун, щеше да даде хубава идея:) Макар, че е друго времето!
Трябват ни политици, които да не мислят с джоба си, истински българи ни трябват! Ще стане и това, и тези, днешните, горчиво ще съжаляват.
Поздрави!


Съгласен съм с тебе приятелю! Трябват ни политици като Симеон I, но и самите хора трябва да заслужат водача си, иначе не става.

Поздрави!
цитирай
47. bulgarinut57 - ДЪРЖАВА - ДЪРЖАВНИЦИ - ДЪРЖАВНОСТ ...
27.09.2011 00:26
ДЪРЖАВА - ДЪРЖАВНИЦИ - ДЪРЖАВНОСТ !

Отглаголно съществително,
глагола е ДЪРЖА.

Държат се достойно,
държат се продажно,
държат се ....
държат се ....
държат се .... ?

Според вас, има ли ДЪРЖАВАТА ни ДЪРЖАВНИЦИ ?

Според вас, има ли в ДЪРЖАВАТА ни ДЪРЖАВНОСТ ?

цитирай
48. kometapg - Ще доживеем ли някога да имаме уп...
27.09.2011 01:01
Ще доживеем ли някога да имаме управници, които да милеят за родината си!?
цитирай
49. rasate9 - Ген.Ив.Колев разгромява румънци и руснаци в Добруджа 1916
27.09.2011 01:38
Трябва да си възвърнем вярата в силата на българския дух. След това всичко е лесно.
Този велик но умишлено неизвестен момент в нашата история е добър пример.

Ген.Ив.Колев разгромява румънци и руснаци в Добруджа 1-3
1. http://www.youtube.com/watch?v=IvFdiTvioT0&feature=share
2. http://www.youtube.com/watch?v=xnzsMAMc89Q&feature=share
3. http://www.youtube.com/watch?v=0M7cldoUg2w&feature=share
цитирай
50. bulgarinut57 - "БЪЛГАРИЯ Е САМО ЕДНА"
27.09.2011 01:44
ОТ 5 ЮЛИ 1879, ДО ДНЕС
ТЕ УПРАВЛЯВАХА БЪЛГАРИЯ !
ЕДНИ Я СТРОИХА,
ДРУГИ Я ГОДЯВАХА,
ТРЕТИ Я ГРАБИХА !
Тодор Стоянов Бурмов Митрополит Климент Търновски
Драган Киряков Цанков
Петко Стойчев Каравелов
Йохан Казимир Густавович Ернрот Леонид Николаевич Соболев Васил Христов Радославов
Константин Стоилов Константинов
Стефан Николов Стамболов Димитър Панайотов Греков Тодор Иванчов
Рачо Петров Стоянов
Стоян Петров Данев
Димитър Николов Петков Димитър Янев Станчов Петър Тодоров Гудев Александър Павлов Малинов
Иван Евстратиев Гешов Стоян Петров Данев
Теодор Иванов Теодоров
Александър Стоименов Стамболийски Александър Цолов Цанков
Андрей Тасев Ляпчев
Никола Стойков Мушанов
Кимон Георгиев Стоянов
Пенчо Иванов Златев Андрей Славов Тошев Георги Иванов Кьосеиванов
Богдан Димитров Филов
Добри Божилов Хаджиянакиев Иван Иванов Багрянов Константин Владов Муравиев Георги Димитров Михайлов
Васил Петров Коларов
Вълко Вельов Червенков
Антон Танев Югов
Тодор Христов Живков
Станко Тодоров Георгиев
Георги (Гриша) Станчев Филипов Георги Иванов Атанасов
Андрей Карлов Луканов
Димитър Илиев Попов Филип Димитров Димитров Любен Борисов Беров Ренета Иванова Инджова Жан Василев Виденов Стефан Антонов Софиянски Иван Йорданов Костов Симеон Борисов Сакскобургготски Сергей Димитриевич Станишев Бойко Методиев Борисов
цитирай
51. vmir - 44. sparotok,
27.09.2011 07:19
sparotok написа:

Ненужно е да викаме и протестираме за щяло и нещяло, важно е сънародниците ни да разберат, че не само от правителството, но и тях самите зависят много неща.

Поздрави!


Да, неадекватно ни е отношението към властта но не бих казал, че е само от неразбиране. Като се обърна към миналото, виждам, че това отношение не е от вчера. Преди десетилетия даваха по кината игрален филм "Даките", бях много впечатлен от храбростта и качествата на даките, но най-силно ме впечатли и озадачи в до крайна степен това, че най-храбрия и благороден от всички, вместо да го направят цар или лидер някакъв поне, го пуснаха от крепостта върху забити вертикално копия, същото ликвидиране на най-добрите съм срещал писано и за други тракийски племена, а като гледам и днес същото разбирам, че няма как да нямаме и доста тракийска кръв, щом проявяваме като рефлекси тези стари разбирания.
Поздрави!
цитирай
52. mamkamu - Напълно съм съгласен! Една мижава ...
27.09.2011 09:27
Напълно съм съгласен! Една мижава позиция, или по-точно липса на такава, не ни прави никаква услуга. Напротив вреди на имиджа ни навред по света. Щото никой не обича мижитурките... Освен европейските чиновници де :)

А vanna4ev по-горе направо си лъже. България е най-изостаналата страна в Европа много преди 1989-та и българския народ винаги е бил сред най-бедните на континента още от Освобождението насам. Не от последните 20 години! Що се отнася до вноската ни в "касата на Европа", това че внасяме повече, отколкото получаваме е мит, който се разпространява от някои неуравновесени политици.
цитирай
53. ok3223 - Първото и най-важното е ние да по...
27.09.2011 09:56
Първото и най-важното е ние да поискаме да управляваме. Защото, хайде да си признаем, до сега позволявахме на други да го правят...и после охкахме.

Само с едно гласуване не става, човек постоянно трябва да е буден и да следи да не бъдат накърнявани интересите му. Тази дума - постоянно -е разковничето.

Говориш високопарни думи.Саам човек, единицата, 0-та е едно нищо.
Може да не спиш и следиш денонощно, е и...какво от това. КОЙ ТЕ БРЪСНЕ ТЕБ, МЕН, ВСИЧКИ НИ ЗА СЛИВА, АКО СМЕ ПООТДЕЛНО,Както сме сега.
Ние,народът, хилядите, милионите единици сме нещо,СТАВАМЕ НЕЩО, само и единствено ако сме обединени около някаква идея и цел в големи множества водени от инстинкти или желанието да постигнем и направим нещо добро за себе си и за народа.ЗА СЕБЕ СИ, МНОЖЕСТВОТО И НАРОДА. Като последното е следствие от първото.
ЗА СЕБЕ СИ И...ДРУГИТЕ, МНОЖЕСТВОТО, НАРОДА.
Другата приказки и ала-бала.
Като наложим такава организация и ред в групата,партията,парламента и държавата и създадем такава имунна система, която навреме и ефикасно да отстранява всичко вредно в лицето на отделни членове на множеството,партията, държавата.
ЧААК ТОГАВА МОЖЕМ ДА СИ ПОСТАВЯМЕ ВИСОКИ И ГОЛЕМИ ЦЕЛИ КАТО ОПРАВЯНЕ, ПОДОБРЯВАНЕТО НА НАШИЯ ЖИВОТ, И СЪЗДАВАНЕТО НА ДОБРЕ РАБОТЕЩА, ПО ПОДОБИЕ НА ФИНЛАНДСКАТА ПРИМЕРНО - ДЪРЖАВА.
Всичко друго са алабализми и приказки от 1001 нощ...
цитирай
54. boristodorov56 - Истината за Холандия е една - за България друга! Кой създава истините за България?
27.09.2011 11:28
Отношението към всяка държава във външнополитически аспект е такова, каквото тя самата си предизвика!

Като българин ми е трудно да приема, че страната ни се взема за втора ръка държава в Европа, но като свидетел на живота тук разбирам, че те в Европа дори не разбират цялата трагедия на смачкания български народ.
Още по-лошо е, че самите българи не го осъзнават!
цитирай
55. ve6titsa - И още знайни и незнайни,bulgarinut57.
27.09.2011 11:36
Как само се губи името Тодор Христов Живков...явно никой европеец няма да допусне силна и независима България.Нашите се напъваха да развиват машиностроене,когато Германия и Швейцария бяха в рецесия.Ясно беше,че трябва да си оправим селското стопанство и туризма,но кой да мисли тогава за България.Пък и аз тук само седя и си пиша.Вчера и на протестния митинг в Пловдив не успях да отида.А на жълтите павета трябва всеки ден да има хора.Всеки ден да се "набиват канчета".
цитирай
56. pevetsa - Щом не ни искат, добре, но като съ...
27.09.2011 13:40
Щом не ни искат, добре, но като съседите, е ние можем да им спретнем бойкот и не само на лалетата, на всичко!
Аз няма да купувам холандски лалета, нито никаква друга стока, за финладците същото важи.
Това мога, това и ще направя!
цитирай
57. mileidi46 - !!!!
27.09.2011 13:50
I kude e Kiro mangala??
Zadurjan li e i za6to ne?
Koi go krie v Sofiq i za6to?
Xaide ,ekspertite v politikata...obqsnete na nas prostite..kak stavat tezi raboti??
цитирай
58. denijane - Спароток, напълно съм съгласна. ...
27.09.2011 14:40
Спароток, напълно съм съгласна. Румънците определено ми се издигнаха в очите в последните 2 години. Защото всеки път, когато нашите министри и премиер мрънкаха, те се озъбваха, къде успешно, къде не толкова. Браво на тях.
И са съвсем прави. По договор, се оказа, че ЕС е задължен да приеме България и Румъния в Шенген, с право само да отлага, докато България и Румъния имат правото да откажат да влязат, ако преценят така. Нещо повече, бихме могли да поискаме да отпаднат границите само при въздушния транспорт, по този начин пак ще сме в Шенген, българите ще се чустват европейски граждани и въпреки всичко, спорната граница с Гърция ще остане. Бихме могли да поискаме и временно възстановяване (в нашия случай оставане) на границата с Гърция, така че да няма проблеми. Но не, нашите политици мълчат като задници.
Много ме е яд, защото за цяла Европа Шенген вече не е актуален, защото свободното движение на европейците е гарантирано в конституцията, но това не пречи да се използва за настройване на обществото срещу нас. И това и правят. А нашите политици като ученички се състезават да изпълняват някакви критерии. Какви критерии?! Да кажат, трябват ни еди-колко си милиона за подсигуряване на границата с Турция и ги имат. Защото това е външна европейска граница. Но те са твърде заети да се чудят как хем да влезем в Шенген, хем да продължат да печелят от контрабанда. Жалка история. Румъния поне се бори за Молдова. А ние се борим за Турция! Срам!
цитирай
59. lado - Ооо, Павле, здравей!
27.09.2011 16:05
Явно ти е накипяло здравата...Щом си напуснал историята и нагази в днешната политико-мутренска каша...Но да сложим малко ред и да обясним за Шенгеня. Че за някои това е нещо като Лопе де Вега - чули са за това, ама не знаят как изглежда. Усещат, че е фундаментално, но какво точно? Да влзем в Шенген за редовите граждани означава да си се разхождат където искат и колкото време искат из държавите, подписали проклетото споразумение. Е кой редови гражданин има тези ресурси, че да го прави целогодишно, полугодишно или през три месеца? И какво ще прави толкоз в една чужда държава?
Така - всеки от нас си има правото на свободно придвижване и престой за по три месеца на два пъти годишно в една и съща държава и сега. Другаде е въпросът. И той се състои в следното : ставаме външната граница. Образно казано - кучето на стадото. Един овчар, когато види че псето му се умилква на всеки чужд, подхвърлящ кокал, или си играе с вълците, дали няма да му набие гегата в задника и да го изрита от егрека? Те за това става въпрос - нашите псевдо-политически мутри, които са на власт , облекли овчата кожа, вкарват вълците в стадото непрекъснато...Е , кой ще си вземе за пазач вълк в овча кожа?
цитирай
60. styv - I kude e Kiro mangala?? Zadurjan ...
27.09.2011 16:59
mileidi46 написа:
I kude e Kiro mangala??
Zadurjan li e i za6to ne?
Koi go krie v Sofiq i za6to?
Xaide ,ekspertite v politikata...obqsnete na nas prostite..kak stavat tezi raboti??


Прави партизанлък Киро.Излязал е в нелегалност при ятаци.Да не мислиш,че ще го обвинят за Ангел?Ще си го отнесе физическият убиец,а не поръчителя..Кирил Рашков ще го смъмрят за данъците,пък ако е много нагъл,може и да го глобят.
Не чухте ли,как в телефонно интервю заплаши,че ако изгорят протестиращите някоя от другите му къщи/в които се живее/ лошо им се пише.

А що се отнася до протестите,трябва да продължат поне до изборите.Нека на управлявящите да им пари под краката и да са в час с мнението на простосмъртните
цитирай
61. dolsineq - Не е никак, ама никак зле да се поо...
27.09.2011 17:02
Не е никак, ама никак зле да се поогледаме и поучим от комшиите. Трябва да си отстояваме интересите, ако искаме да ни уважават, а не да ревем като вдовици за ... да не го довършвам, че ще ми наложат черна точка....;)
цитирай
62. brig - Левски
27.09.2011 17:17
vmir написа:
sparotok написа:

Ненужно е да викаме и протестираме за щяло и нещяло, важно е сънародниците ни да разберат, че не само от правителството, но и тях самите зависят много неща.

Поздрави!


Да, неадекватно ни е отношението към властта но не бих казал, че е само от неразбиране. Като се обърна към миналото, виждам, че това отношение не е от вчера. Преди десетилетия даваха по кината игрален филм "Даките", бях много впечатлен от храбростта и качествата на даките, но най-силно ме впечатли и озадачи в до крайна степен това, че най-храбрия и благороден от всички, вместо да го направят цар или лидер някакъв поне, го пуснаха от крепостта върху забити вертикално копия, същото ликвидиране на най-добрите съм срещал писано и за други тракийски племена, а като гледам и днес същото разбирам, че няма как да нямаме и доста тракийска кръв, щом проявяваме като рефлекси тези стари разбирания.
Поздрави!


Мдам, същото се случва и с Левски - най-достойния е даден курбан.
цитирай
63. audan - Трябва да изберем
27.09.2011 20:08
Помня какви трепети бяха дали ще ни "вземат", забелержете, в НАТО или няма. После пак същите трепети за "ЕС"ООД, сега за Шенген. Не знам какво още ще има.

Според мен България не беше "готова" ми за НАТО,ни за ЕС, а и сега заШенген. Т.е. все има критерии, на които не отговаряхме, обаче ... "ни взеха", "влязохме", "натикаха ни' или каквото ви харесва като израз.

Е, влязохме, защото ... имат нужда от нас, затова!
Намираме се на кръстопът, на важно географско място и без нас не става да си развяват байрака както си искат. ТОВА трябва да разберем! ТОВА е нашето преимущество!

Спомнете си как всички владетели се опитвали дфа завземат възлови точки от търговски идруги маршрути.

Браво на румънците! Но чувам, че и нашите вече заявиха, че няма да бързат за еврозоната (не ни и трябва да бързаме, ама хич даже). Та има надежда политиците на високо ниво да почнат да се държат достойно, а не като подлоги.
Ха, дано!
цитирай
64. urilozev - Не си се излъгал, неее.
27.09.2011 21:08
Затова че не съжаляваш е ясно, защото и ние не съжаляваме-четейки.Та здраве и каквото е казано, дано да стане.
цитирай
65. sparotok - !
27.09.2011 23:56
urilozev написа:
Затова че не съжаляваш е ясно, защото и ние не съжаляваме-четейки.Та здраве и каквото е казано, дано да стане.


Дано Юри, дано! Надявам се да се научим да си търсим правата и да даваме такъв отговор на тези, които се бъзикат с нас, че повече и през ум да не им минава да опитват.

Поздрави!
цитирай
66. sparotok - дано
27.09.2011 23:58
audan написа:
Помня какви трепети бяха дали ще ни "вземат", забелержете, в НАТО или няма. После пак същите трепети за "ЕС"ООД, сега за Шенген. Не знам какво още ще има.

Според мен България не беше "готова" ми за НАТО,ни за ЕС, а и сега заШенген. Т.е. все има критерии, на които не отговаряхме, обаче ... "ни взеха", "влязохме", "натикаха ни' или каквото ви харесва като израз.

Е, влязохме, защото ... имат нужда от нас, затова!
Намираме се на кръстопът, на важно географско място и без нас не става да си развяват байрака както си искат. ТОВА трябва да разберем! ТОВА е нашето преимущество!

Спомнете си как всички владетели се опитвали дфа завземат възлови точки от търговски идруги маршрути.

Браво на румънците! Но чувам, че и нашите вече заявиха, че няма да бързат за еврозоната (не ни и трябва да бързаме, ама хич даже). Та има надежда политиците на високо ниво да почнат да се държат достойно, а не като подлоги.
Ха, дано!


Аз искрено се надявам политиците ни най-сетне да започнат да се държат като силни и достойни хора...дано стане скоро!
цитирай
67. sparotok - държание
28.09.2011 00:00
dolsineq написа:
Не е никак, ама никак зле да се поогледаме и поучим от комшиите. Трябва да си отстояваме интересите, ако искаме да ни уважават, а не да ревем като вдовици за ... да не го довършвам, че ще ми наложат черна точка....;)


Снеже, това е най-важното - непрекъснато да си отстояваме интересите и в държавата, и навън.

Поздрави!
цитирай
68. sparotok - управляващи
28.09.2011 00:03
styv написа:
mileidi46 написа:
I kude e Kiro mangala??
Zadurjan li e i za6to ne?
Koi go krie v Sofiq i za6to?
Xaide ,ekspertite v politikata...obqsnete na nas prostite..kak stavat tezi raboti??


Прави партизанлък Киро.Излязал е в нелегалност при ятаци.Да не мислиш,че ще го обвинят за Ангел?Ще си го отнесе физическият убиец,а не поръчителя..Кирил Рашков ще го смъмрят за данъците,пък ако е много нагъл,може и да го глобят.
Не чухте ли,как в телефонно интервю заплаши,че ако изгорят протестиращите някоя от другите му къщи/в които се живее/ лошо им се пише.

А що се отнася до протестите,трябва да продължат поне до изборите.Нека на управлявящите да им пари под краката и да са в час с мнението на простосмъртните


Управляващите се интересуват от своите избиратели само когато им пари под краката...ама нас ни мързи да поддържаме огъня:)
цитирай
69. sparotok - Шенген
28.09.2011 01:24
lado написа:
Явно ти е накипяло здравата...Щом си напуснал историята и нагази в днешната политико-мутренска каша...Но да сложим малко ред и да обясним за Шенгеня. Че за някои това е нещо като Лопе де Вега - чули са за това, ама не знаят как изглежда. Усещат, че е фундаментално, но какво точно? Да влзем в Шенген за редовите граждани означава да си се разхождат където искат и колкото време искат из държавите, подписали проклетото споразумение. Е кой редови гражданин има тези ресурси, че да го прави целогодишно, полугодишно или през три месеца? И какво ще прави толкоз в една чужда държава?
Така - всеки от нас си има правото на свободно придвижване и престой за по три месеца на два пъти годишно в една и съща държава и сега. Другаде е въпросът. И той се състои в следното : ставаме външната граница. Образно казано - кучето на стадото. Един овчар, когато види че псето му се умилква на всеки чужд, подхвърлящ кокал, или си играе с вълците, дали няма да му набие гегата в задника и да го изрита от егрека? Те за това става въпрос - нашите псевдо-политически мутри, които са на власт , облекли овчата кожа, вкарват вълците в стадото непрекъснато...Е , кой ще си вземе за пазач вълк в овча кожа?


Приятелю, тия вълци си пият кафето със западните политици, за които не вярвам да са тъпи, или наивни. Имат си специални служби, знаят кой какъв е и с кого е свързан. Преди време евродепутати най-нагло се намесиха в изборите на Словакия и Унгария като предупредиха, че ако определена партия вземе властта, това няма да се отрази добре на бъдещето на страната.

Аз на това му казвам диктатура, но да си дойдем на думата. Поне аз не съм срещнал някакво вайкане в запазната преса когато днешните управляващи взеха властта...защо е така?

А и да ти кажа честно не ми е толкова до Шенген колкото до липсата на реакция от наша страна, когато ни бъзикат. Просто трябва да се научим да сме будни постоянно, а не да се пробуждаме като стане страшно...

Поздрави!
цитирай
70. sparotok - румънци
28.09.2011 01:27
denijane написа:
Спароток, напълно съм съгласна. Румънците определено ми се издигнаха в очите в последните 2 години. Защото всеки път, когато нашите министри и премиер мрънкаха, те се озъбваха, къде успешно, къде не толкова. Браво на тях.
И са съвсем прави. По договор, се оказа, че ЕС е задължен да приеме България и Румъния в Шенген, с право само да отлага, докато България и Румъния имат правото да откажат да влязат, ако преценят така. Нещо повече, бихме могли да поискаме да отпаднат границите само при въздушния транспорт, по този начин пак ще сме в Шенген, българите ще се чустват европейски граждани и въпреки всичко, спорната граница с Гърция ще остане. Бихме могли да поискаме и временно възстановяване (в нашия случай оставане) на границата с Гърция, така че да няма проблеми. Но не, нашите политици мълчат като задници.
Много ме е яд, защото за цяла Европа Шенген вече не е актуален, защото свободното движение на европейците е гарантирано в конституцията, но това не пречи да се използва за настройване на обществото срещу нас. И това и правят. А нашите политици като ученички се състезават да изпълняват някакви критерии. Какви критерии?! Да кажат, трябват ни еди-колко си милиона за подсигуряване на границата с Турция и ги имат. Защото това е външна европейска граница. Но те са твърде заети да се чудят как хем да влезем в Шенген, хем да продължат да печелят от контрабанда. Жалка история. Румъния поне се бори за Молдова. А ние се борим за Турция! Срам!


Денице, аз също започнах все повече да уважавам румънците и искрено се надявам скоро и ние да получим политици, които да се държат като мъже.

Поздрави!
цитирай
71. sparotok - !
28.09.2011 01:30
mileidi46 написа:
I kude e Kiro mangala??
Zadurjan li e i za6to ne?
Koi go krie v Sofiq i za6to?
Xaide ,ekspertite v politikata...obqsnete na nas prostite..kak stavat tezi raboti??


Едно обяснение - Гарван гарвану око не вади.
цитирай
72. sparotok - координация
28.09.2011 01:31
pevetsa написа:
Щом не ни искат, добре, но като съседите, е ние можем да им спретнем бойкот и не само на лалетата, на всичко!
Аз няма да купувам холандски лалета, нито никаква друга стока, за финладците същото важи.
Това мога, това и ще направя!


Можем да направим много, важното е да е по културен начин и да е координирано.
цитирай
73. sparotok - всекидневно
28.09.2011 01:33
ve6titsa написа:
Как само се губи името Тодор Христов Живков...явно никой европеец няма да допусне силна и независима България.Нашите се напъваха да развиват машиностроене,когато Германия и Швейцария бяха в рецесия.Ясно беше,че трябва да си оправим селското стопанство и туризма,но кой да мисли тогава за България.Пък и аз тук само седя и си пиша.Вчера и на протестния митинг в Пловдив не успях да отида.А на жълтите павета трябва всеки ден да има хора.Всеки ден да се "набиват канчета".


Така е, трябвада си търсим правата всекидневно.
цитирай
74. sparotok - представа
28.09.2011 01:38
boristodorov56 написа:
Отношението към всяка държава във външнополитически аспект е такова, каквото тя самата си предизвика!

Като българин ми е трудно да приема, че страната ни се взема за втора ръка държава в Европа, но като свидетел на живота тук разбирам, че те в Европа дори не разбират цялата трагедия на смачкания български народ.
Още по-лошо е, че самите българи не го осъзнават!


За средностатистическия холандец българите са:

- мургави хора с екзотично облекло
- просят пред магазини
- крадат коли
- занимават се с проституция

Този имидж го са го създали медиите, защо обаче не мога да отговоря...

Иначе си прав за две неща, нито в Европа, нито у нас мнозинството от хората разбират трагедията ни.

Поздрави!
цитирай
75. sparotok - реакция
28.09.2011 01:44
mamkamu написа:
Напълно съм съгласен! Една мижава позиция, или по-точно липса на такава, не ни прави никаква услуга. Напротив вреди на имиджа ни навред по света. Щото никой не обича мижитурките... Освен европейските чиновници де :)

А vanna4ev по-горе направо си лъже. България е най-изостаналата страна в Европа много преди 1989-та и българския народ винаги е бил сред най-бедните на континента още от Освобождението насам. Не от последните 20 години! Що се отнася до вноската ни в "касата на Европа", това че внасяме повече, отколкото получаваме е мит, който се разпространява от някои неуравновесени политици.


Значи е време дипломатите ни да покажат за какво получават заплата. Истерични реакции не са нужни, вежлив, но рядък отговор и вземане на подходящи мерки могат да свършат чудеса.

Европа е като двор на училище, популярни са мъжкарите, свитите, които си мълчат ги бъзикат всеки ден...

Поздрави!
цитирай
76. sparotok - поговорка
28.09.2011 01:53
vmir написа:
sparotok написа:

Ненужно е да викаме и протестираме за щяло и нещяло, важно е сънародниците ни да разберат, че не само от правителството, но и тях самите зависят много неща.

Поздрави!


Да, неадекватно ни е отношението към властта но не бих казал, че е само от неразбиране. Като се обърна към миналото, виждам, че това отношение не е от вчера. Преди десетилетия даваха по кината игрален филм "Даките", бях много впечатлен от храбростта и качествата на даките, но най-силно ме впечатли и озадачи в до крайна степен това, че най-храбрия и благороден от всички, вместо да го направят цар или лидер някакъв поне, го пуснаха от крепостта върху забити вертикално копия, същото ликвидиране на най-добрите съм срещал писано и за други тракийски племена, а като гледам и днес същото разбирам, че няма как да нямаме и доста тракийска кръв, щом проявяваме като рефлекси тези стари разбирания.
Поздрави!


Приятелю, има една поговорка - Каквото си направиш сам и Бог няма да ти го направи...

Хубаво ще е да отправим поглед към себе си и да започнем да мислим трезво, без страсти, без предразсъдъци. Често съм казвал, че трябва да помним миналото, но не и да живеем в него.

Поздрави!
цитирай
77. sparotok - гордост
28.09.2011 01:55
rasate9 написа:
Трябва да си възвърнем вярата в силата на българския дух. След това всичко е лесно.
Този велик но умишлено неизвестен момент в нашата история е добър пример.

Ген.Ив.Колев разгромява румънци и руснаци в Добруджа 1-3
1. http://www.youtube.com/watch?v=IvFdiTvioT0&feature=share
2. http://www.youtube.com/watch?v=xnzsMAMc89Q&feature=share
3. http://www.youtube.com/watch?v=0M7cldoUg2w&feature=share


Напълно прав си - Трябва да си възвърнем вярата в силата на българския дух!
Това е основата, моторът на промените.

Поздрави!
цитирай
78. sparotok - От нас зависи
28.09.2011 01:58
kometapg написа:
Ще доживеем ли някога да имаме управници, които да милеят за родината си!?


Това зависи от самите нас.
цитирай
79. sparotok - държавници
28.09.2011 02:00
bulgarinut57 написа:
ДЪРЖАВА - ДЪРЖАВНИЦИ - ДЪРЖАВНОСТ !

Отглаголно съществително,
глагола е ДЪРЖА.

Държат се достойно,
държат се продажно,
държат се ....
държат се ....
държат се .... ?

Според вас, има ли ДЪРЖАВАТА ни ДЪРЖАВНИЦИ ?

Според вас, има ли в ДЪРЖАВАТА ни ДЪРЖАВНОСТ ?



Държавниците не пилеят а събират, държавността означава законност...а нея нещо я няма...
цитирай
80. anior - няма идеални хора
28.09.2011 10:17
Няма идеални хора, оттам и идеални нации, държави и т.н. "Всяко стадо си има мърша" са казали хората. Но всеки е такъв, какъвто изглежда в очите на хората. Ние , българите, непрекъснато се делим, не сме единни, закопаваме се един друг и това се вижда от всички. В последствие и се ИЗПОЛЗВА от всички! Ако повечето хора (не казвам всички, защото това е невъзможно ) започнат да работят не само в името на собственото си благо , но и в името на общото такова, мисля, че нещата ще тръгнат напред. Докато се спасяваме поединично нищо добро не ни чака. Точно факта, че сме разединени и един - друг се маскарим , предоставя идеалната възможност на всеки да прави с нас каквото си иска.
цитирай
81. boristodorov56 - Да подкрепим исканията! ...
28.09.2011 11:20
Да подкрепим исканията!



Списък с искания на общонационалния протест от 1 октомври 2011!



1. Oставка на правителството в 7 дневен срок (до 7 октомври), заради неизпълнение на основни негови конституционни задължения, явна некадърност, очебийна обвързаност с криминалната престъпност и изпълнение на антибългарски проекти(Аец Белене, концесията за шистов газ, ГМО) .

В срок от един месец съставяне на Правителство на националното спасение под егидата на ЕС с участието на експерти и хора необвързани с политически партии, бившата ДС, комунистическата номенклатура, икономическите мафиотско-бандитски структори и преди всичко: Патриоти.



2. Незабавно освобождаване на арестуваните българи в протестите и незабавно снемане на обвиненията и отменяне на присъдите срещу тях.



3. Парична компенсация за семействата на двете загинали момчета (Ангел Петров и Павел Толев).



4. Справедлива и адекватна присъда за убиеца на Ангел Петров в съответствие с българското законодателство.



5. Отнемане на имотите на Кирил Рашков (Киро Циганина) според разпоредбите на закона наскоро приет от Парламента.

Осъждането му (не само заведено дело срещу него) по бързата процедура за съучастничество в и организиране на убийството на Ангел Петров.



6. Незабавно и бързо разследване, подвеждане под отговорност и осъждане на синът и другите престъпни роднини на Кирил Рашков за съучастничество и извършване на трафик с наркотици, проституция, кражби и убиство.



7. Подвеждане под отговорност по бързата процедура и осъждането на всички осигурили „политическият чадър“ (прокуратура, данъчно, полиция, политици и т.н.) над Кирил Рашков.



8. Публична оценка от страна държавната власт на всички медии и журналисти, които манипулираха и крият важна информация за личността на Кирил Рашков , представят участващите в протестите и справедливият и законен гняв по коренно различен начин с цел да оневиняване на престъпните деяния на Кирил Рашков и маргинализират народното недоволство.



9. Искаме оставки на Главния Прокурор на РБ за неадекватната му и престъпно поведение спрямо справедливия народен гняв и изразено вълнение, с което застана на страна на местните феодали и организирана престъпност.

Искаме нови хора в цялата съдебна и административна структора на управлението на страната. Млади,необвързани с никоя партия или мафиотска структура, хора с реален трудов стаж и реални професии, хора с морал, а не корумпирани хомелиони и безскрупулни екзекутори на българската нация и Държава.



10. Искаме без отлагане и незабавно изработването на Програма за национално спасение - с реални и осъществими мерки за справяне със демографския колапс на българската нация.



11. Искаме незабавна и без отлагане смяна на политическата, съдебната и правоохранителната система.

Искаме нова Конституция на Република България!





ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ!




Моля, тиражирайте и разпространете този текст!




Източник:
http://www.facebook.com/groups/214476198615736/doc/216276751769014/
цитирай
82. germantiger - ...
28.09.2011 14:49
Анонимния коментар за румънския, руския и циганския боклук по Европа е от мен.
Системата се беше бъгнала и предполагам ще "излезе" анонимен, ако го одобриш.
цитирай
83. vmir - 76. sparotok,
28.09.2011 15:01
sparotok написа:


Приятелю, има една поговорка - Каквото си направиш сам и Бог няма да ти го направи...

Хубаво ще е да отправим поглед към себе си и да започнем да мислим трезво, без страсти, без предразсъдъци. Често съм казвал, че трябва да помним миналото, но не и да живеем в него.

Поздрави!


Аз лично не се притеснявам от миналото, каквото и да е то. Вярвам, че дедите ми са имали напълно основателни причини да са постъпвали по техния начин, и затова не ми влияят обезкуражаващо опитите на някои да плюят по предците, обратното, в това намирам обяснения на действията им, защото това ми показва в какво положение са били поставени да съществуват. И както психолозите се опитват да върнат човека назад във времето с това, чe "всичко започва от детството" и го окуражават да преосмисли ранните си преживявания, същото е и с народите, стига да няма страх от миналото, а той идва от ролята, в която те набутват околните, за да си им най-удобен.
Поздрави!
цитирай
84. kostadin - ако до сега не сме разбрали кой тегли ...
28.09.2011 16:43
sparotok написа:
monaliza121 написа:
ако до сега не сме разбрали кой тегли държавата надолу, значи никога няма да разберем. Да размахваш пръст е лесно, когато си силен, но докато не станем от ръцете си няма шанс да размахваме пръст. Въпреки дрогата и проституцията, в Холандия има и лалета, нали?


Как да не знаем кой дърпа държавата надолу, променило ли се е нещо от 1989 до ден днешен? Как може да очакваме нещо добро от управлявалите в този период, нужно е да се появи нещо ново, това е разковничето според мен.

Поздрави!

В началото бях от тези които не са разбрали .Неприятното е ,че революциите са празник за народите ,но докато едни празнуват други се наместват и дълго мърсуват.
Може би народът ни е прав, като мисли, как да се спасява по единично и лично.Това не е добре ,но на това сме се научили досега.
Цялата истина е падни ти за да се настаня аз.
цитирай
85. djgator - Приятелю
28.09.2011 22:54
http://www.vbox7.com/play:5eca43e8
Ето един филм от Рос Кемп, известен английски журналист ... срам.
цитирай
86. germantiger - ...
29.09.2011 13:06
Ако както пишеш 15 години си пътувал из западна Европа би трябвало да знаеш за румънския боклук, предполагам, ще имаш впечатления и от руско-мафиотския такъв, иначе от турското бунище ти е замирисало, но не за него иде реч тук.
цитирай
87. sparotok - боклук
29.09.2011 20:07
germantiger написа:
Ако както пишеш 15 години си пътувал из западна Европа би трябвало да знаеш за румънския боклук, предполагам, ще имаш впечатления и от руско-мафиотския такъв, иначе от турското бунище ти е замирисало, но не за него иде реч тук.


Познавам доста румънци и бих ги определил като честни, приветливи и добри хора. Не оспорвам това, че има и други, за които тези качества са чужди, но нима може да се посочи народ само с добри, или само с лоши хора...
цитирай
88. demokrat63 - Последните 20 г сме свидетели на 2 ...
29.09.2011 22:20
Последните 20 г сме свидетели на 2 позорни за нас акта:
- договора за членство в ЕС;
- плана Ран- Ът
Вярно сте забелезли какво би направил Симеон Велики- а какво направи другия Симеон- неуки/ ще му се извиня, ако покаже документ за завършено образование/
А какво би направил Симеон Велики за тези дето приеха реализираха плана Ран- Ът - просто не смея и да си помисля.
Случайно до сега да сте чули да Ви кажат какво стана 1989 г. и" преход" от какво към какво.
Според мен- от Партокрация към Олигархия. Няма да споря кое е по- лошо, тъй като Олигархичната е единствената самоунищожаваща се система.
Може сами да си правите изводите какво ни чака. Това в катуница е само върха на айсберга. за Вас в блога едвали трябва да напомням, че 3-ри са ционоските теории в света- но не мога да проумея защо все още има българи, които да се продават, не взеха ли си поука от библията за 30-те сребърника.
цитирай
89. germantiger - ...
30.09.2011 13:20
Прав си Спароток, че няма всенародно зло или добро и че хората и качеството им не се определят от народност. Има обаче и манталитет и условия в които са израсли. Балканските условия най-вече раждат безкултурие, в масови мащаби. Няма съмнение, че раждат таланти и индивидуалности също!
цитирай
90. dulo - Рос Кемп
30.09.2011 14:33
Здравейте,
гледах филма на Рос Кемп и какво да ви кажа.....
1. Филма е сниман под така наречения "мистичен ъгъл" и е монтиран професионално. "Мистичния ъгъл" дава особен вид перспектива през, която всичко изглежда странно и изопачено. Освен това внимателно е подбирано осветлението и падането на слънчевите лъчи. Идеята е БГ да прилича на Диарбекир през 19 век. И аз мисля, че евала са го постигнали.
2. Стилът на филма е "Имперски", което означава, че едничката цел е да се покаже - "Глей колко са зле завалиите и глей ний колко сме напред и добре!". Ха, а този що не спомене че сме ги били позорно при Дойран. Или защо не спомене че хиляди години преди Лондон и Виена и стотици преди Рим в БГ е имало пътища от калдаръм и градове с улици без кал и настлани с камък и с права и обратна вода в къщите. Подчертавам обаче, че тези улици и пътища не са Римски, както упорито твърди Овчаров.
3. Характерно за всяка империя е да натяква на хората си че са Големи и че тяхната империя е най-велика, а всички останали са мизерници и гнусни крадци.
4. Ако има българин дето се радва на този филм и се асоциира с простотиите, които дават там то значи, че той се е примирил с имперското превъзходство.

И накрая напълно подкрепям Спаро за това, че ние трябва да се отъждествяваме с предците си, които не са скланяли глава, а са умирали вярвайки в идеали и борейки се ние днес да имаме място под слънцето. Траките изглеждат далече в миналото но :-) нека ви кажа, че светът и до днес се страхува от Атила.
цитирай
91. get - - Спараток, като хора интересуващи се от история - Мисля би следвало да си изясним, някои основни понятия !!
30.09.2011 15:04
- Каква форма на държавно управление има страната ни ?
- Демокрация, плутокрация, клептокрация или охлокрация ... най-вероятно това е някаква смесена форма от последните три (за мен) ?!

- Следва да си поставим въпросът й за ЛУСТРАЦИЯТА ?!(знам че някои ще кажат, че това е твърде закъсняло, като мярка - но дали е така ?) !

- Народът следва да се ограмотява исторически - защото историята, всъщност е описание на низ от политико-социални процеси !
- Ако това не се направи - хората, които справедливо искат промяна на статуквото, постоянно ще бъдат обект на заблуди и провокации, от поддръжниците на същото (тоест властимеещите) !

- Да не забравяме горчивата максима, добила популярност от времето на Френската революция, че ... Тя се подготвя от мъдреци, прави от храбреци, а се ползва ... от подлеци !!

- С уважение !
цитирай
92. aristotelis - Демокрация, плутокрация, клеп...
30.09.2011 18:32
Демокрация, плутокрация, клептокрация или охлокрация ........Много ми е приятно когато гет използва побългарен гръцки език, защото елинизма е навсякъде, просто навсякъде и без гръцки език просто не можете да се изразите а само лаете и лаете като кучета!!!!!!!!!!!!!
цитирай
93. get - - На мен ми е още по-приятно, че не сте загубили напълно качествата си да се заслушвате в разумната реч на другите !! :)
30.09.2011 19:33
aristotelis написа:
Демокрация, плутокрация, клептокрация или охлокрация ........Много ми е приятно когато гет използва побългарен гръцки език, защото елинизма е навсякъде, просто навсякъде и без гръцки език просто не можете да се изразите а само лаете и лаете като кучета!!!!!!!!!!!!!

- Ще ви обясня простичко ! Предполагам, че поне до 8-ми век преди Христос сме били значително близки с вашите предци, не само етносно но и като манталитет и религия !
- След това започва промяна в мисленето най-вече при вас, вследствие на което вие затъвате в грижите за личностното благополучие, от което пък произтича, фалшивото чувство за собствена значимост !
- Ще ме простите за цветистият език но ще ви илюстрирам накратко ситуацията, с едно вулгарно сръбско определение-изречение “Човек без пари е лайно, а лайно со пари е „личност“ ! Та, с това вие излизате от Пътя предначертан ни от Бог !
- Този процес е добре осветлен при Пизистрат тЮранина(!) именно след него се изражда богоугодният архаичен ред на обществото и се ражда прехвалената гръцка „цивилизация“ ?!
Същата много точно се формулира от метека Аристотел, с неговата теория „за властването от човек над човека“ !!
- На практика какво се получава ? - „свободното“ атинско общество почива на основата на едно от най-несправедливите явления в човешката природа и морал ... робството !?

- С уважение ! - дано съм ви бил в помощ !

от Гет ктист
цитирай
94. sparotok - елини
30.09.2011 20:21
aristotelis написа:
Демокрация, плутокрация, клептокрация или охлокрация ........Много ми е приятно когато гет използва побългарен гръцки език, защото елинизма е навсякъде, просто навсякъде и без гръцки език просто не можете да се изразите а само лаете и лаете като кучета!!!!!!!!!!!!!


Такова поведение говори само за ниската ти култура и не допринася зо разрешаването на нищо.

Бъди внимателен когато говориш за елинизма, защото името елини не принадлежи по право на гърците.

Ели, елини идва от по-старото и споменато от Омир пеласгийско племе сели - пазителите на светилището на Зевс в Додона.

Както Херодот, така също Страбон, Плиний и др. са на мнение, че пелазгите са местно население, а гърците африкански нашественици...Това ще рече, че името елини гърците вземат от съвсем чужд народ родствен на траките.
цитирай
95. sparotok - Балкани
30.09.2011 20:26
germantiger написа:
Прав си Спароток, че няма всенародно зло или добро и че хората и качеството им не се определят от народност. Има обаче и манталитет и условия в които са израсли. Балканските условия най-вече раждат безкултурие, в масови мащаби. Няма съмнение, че раждат таланти и индивидуалности също!


За доминиращия манталитет и условията, в които жителите на Балканите израстват имаш право, така е...и така ще продължава да е още време, докато не дойде вътрешна необходимост за промяна. Тя не може да се наложи от вън...но според мен искрицата вече е запалена...
цитирай
96. sparotok - управление
30.09.2011 20:32
get написа:
- Каква форма на държавно управление има страната ни ?
- Демокрация, плутокрация, клептокрация или охлокрация ... най-вероятно това е някаква смесена форма от последните три (за мен) ?!

- Следва да си поставим въпросът й за ЛУСТРАЦИЯТА ?!(знам че някои ще кажат, че това е твърде закъсняло, като мярка - но дали е така ?) !

- Народът следва да се ограмотява исторически - защото историята, всъщност е описание на низ от политико-социални процеси !
- Ако това не се направи - хората, които справедливо искат промяна на статуквото, постоянно ще бъдат обект на заблуди и провокации, от поддръжниците на същото (тоест властимеещите) !

- Да не забравяме горчивата максима, добила популярност от времето на Френската революция, че ... Тя се подготвя от мъдреци, прави от храбреци, а се ползва ... от подлеци !!

- С уважение !


Гет, поне на мен не ми е известна държава, за която мога да кажа - това е истинска демокрация. Конците винаги се дърпат от невидими сили, за които медиите са слепи и неми.

Лустрацията...знаеш ли как ще се развикат някои "демократи", ако се започне лустрация у нас. Помниш какво стана когато поляците въведоха лустрацията, нали?

С това съм напълно съгласен - Народът следва да се ограмотява исторически.
Всъщност народът трябва да се ограмотява във всеки възможен аспект, иначе демокрацията е невъзможна, кого и какво ще избере слепеца?

Поздрави!
цитирай
97. bgwest - Има си начини на културен протест, ...
30.09.2011 21:00
Има си начини на културен протест, румънците дадоха прекрасен пример. Какво да направим ние, идеи, някой да подскаже нещо?


Ами просто облекчаваме визовия режим максимално.Напук.Ще спечелим мноо повече отколкото си мислим.
цитирай
98. get - - Може би за да си отговорям по същество, следва да си припомним какво казва Иван Богоров ?!
30.09.2011 23:32
sparotok написа:
get написа:
- Каква форма на държавно управление има страната ни ?
- Демокрация, плутокрация, клептокрация или охлокрация ... най-вероятно това е някаква смесена форма от последните три (за мен) ?!

- Следва да си поставим въпросът й за ЛУСТРАЦИЯТА ?!(знам че някои ще кажат, че това е твърде закъсняло, като мярка - но дали е така ?) !

- Народът следва да се ограмотява исторически - защото историята, всъщност е описание на низ от политико-социални процеси !
- Ако това не се направи - хората, които справедливо искат промяна на статуквото, постоянно ще бъдат обект на заблуди и провокации, от поддръжниците на същото (тоест властимеещите) !

- Да не забравяме горчивата максима, добила популярност от времето на Френската революция, че ... Тя се подготвя от мъдреци, прави от храбреци, а се ползва ... от подлеци !!

- С уважение !


Гет, поне на мен не ми е известна държава, за която мога да кажа - това е истинска демокрация. Конците винаги се дърпат от невидими сили, за които медиите са слепи и неми.

Лустрацията...знаеш ли как ще се развикат някои "демократи", ако се започне лустрация у нас. Помниш какво стана когато поляците въведоха лустрацията, нали?

С това съм напълно съгласен - Народът следва да се ограмотява исторически.
Всъщност народът трябва да се ограмотява във всеки възможен аспект, иначе демокрацията е невъзможна, кого и какво ще избере слепеца?

Поздрави!


„Трябва да направим българи и ще (я) има България.“ !!

от Гет ктист
цитирай
99. aristotelis - бъдната славянска графическа система,
01.10.2011 12:27
Скрий се в твоята мръсна дупка спароток, ти си един анонимен никой и се криеш като хлебарките, дълбоко комплексиран и нищожен!!!

Академик Васил Гюзелев

Като се започне от началото на VIII в. (от надписите към релефа на Мадарския конник, печатите на хан Тервел и др.), дълго време в канцеларията на Българското ханство широко употребявани са гръцката азбука и писменост.

Повече от 100 са издадените от покойния проф. В. Бешевлиев "Първобългарски надписи на гръцки език";
три от тях са на прабългарски език, но с гръцки букви.
Три фрагментарни надписа на латински език от периода 866-870 г. (времето на пребиваването на латинското духовенство в България) документират употребата на "римските букви".

Наложилата се в езическа България традиция на употреба на гръцкия език и писменост може да бъде характеризирана като мост за прехода й от варварство към цивилизация, основа за преминаване от лапидарна към книжовна писмена култура.
Усвояването и широката употреба на гръцкото унциално (главно) писмо осмислили на българска почва бъдната славянска графическа система, която била близка по начертание както до "римските", така и до "гръцките" букви.
цитирай
100. zaw12929 - негативизмът ни е навик...
01.10.2011 19:52
негативизмът ни е навик...
цитирай
101. nikikm - aristotelis
01.10.2011 21:45
aristotelis написа:
Скрий се в твоята мръсна дупка спароток, ти си един анонимен никой и се криеш като хлебарките, дълбоко комплексиран и нищожен!!!

Академик Васил Гюзелев

Като се започне от началото на VIII в. (от надписите към релефа на Мадарския конник, печатите на хан Тервел и др.), дълго време в канцеларията на Българското ханство широко употребявани са гръцката азбука и писменост.

Повече от 100 са издадените от покойния проф. В. Бешевлиев "Първобългарски надписи на гръцки език";
три от тях са на прабългарски език, но с гръцки букви.
Три фрагментарни надписа на латински език от периода 866-870 г. (времето на пребиваването на латинското духовенство в България) документират употребата на "римските букви".

Наложилата се в езическа България традиция на употреба на гръцкия език и писменост може да бъде характеризирана като мост за прехода й от варварство към цивилизация, основа за преминаване от лапидарна към книжовна писмена култура.
Усвояването и широката употреба на гръцкото унциално (главно) писмо осмислили на българска почва бъдната славянска графическа система, която била близка по начертание както до "римските", така и до "гръцките" букви.


Един път ти дадох съвет и донякъде ме послуша.това не ти вреди,Но: Недей да хвърляш глупашки в пространството мисли,писания и изказвания на хора купени,продажници или нечисти към собствения си народ!Особено към собствения си народ!Това са предатели,дори и на тебе не биха ти станали приятели,защото ще те предадат при първа възможност.НЕ СЕ ОБЛЯГАЙ НА ТАКИВА ИЛИ НА ТЕХНИТЕ ДУМИ, Приятелю! Не ги цитирай и не ни ги препоръчвай! Все едно ни продаваш използвани презервативи. И не бъди горд в лошия смисъл на думата,но облагороди това чувство с Истина и сремежът към Нея! Това ще ти върне достойнството и ще те направи велик! А, велик е всеки,който дори в ущърб на себе си,признава Истината,бори се за нея и я търси! Прави така и ще намериш хармония и благородство! Успех ти желая по този път! С най- добри чувства!..
цитирай
102. nikikm - До Гет
02.10.2011 20:50
цитат:- "Да не забравяме горчивата максима, добила популярност от времето на Френската революция, че ... Тя се подготвя от мъдреци, прави от храбреци, а се ползва ... от подлеци !! "
не знам дали ще прочетеш това,но,като помислих малко над горната сентенция,подразни ми окото думичката мъдреци и главното и място.След размисъл реших,че и мъдреците могат да бъдат подлеци и ми олекна.В моя редакция би звучало от подлеци се подготвя...и другото е същото.Може би мъдри подлеци.Карай няма значение.
цитирай
103. get - - Разбирам вътрешните Ви терзания, относно “Великата“ революция ! :))
03.10.2011 11:30
nikikm написа:
цитат:- "Да не забравяме горчивата максима, добила популярност от времето на Френската революция, че ... Тя се подготвя от мъдреци, прави от храбреци, а се ползва ... от подлеци !! "
не знам дали ще прочетеш това,но,като помислих малко над горната сентенция,подразни ми окото думичката мъдреци и главното и място.След размисъл реших,че и мъдреците могат да бъдат подлеци и ми олекна.В моя редакция би звучало от подлеци се подготвя...и другото е същото.Може би мъдри подлеци.Карай няма значение.

- Действително за “едни“ - това е “велика“ промяна :)) ... революция - за останалите това е една трагедия, разрушила извечно установените исторически порядки и обществен строй ?!!

- Това накратко - доколко са “велики“ Английската, френската и октомврийската революции - на останалото можем да си отговорим, като изясним кои финансови и политически сили, стояха зад подготовката и провеждането на тези насилия над обществото ?!!
цитирай
104. kostadin - Добре е съвремените гръцки първ...
04.10.2011 09:47
Добре е съвремените гръцки първенюта да имат, малко повече желание за истината историческа .Да си направят анализ на най древните исторически писмени сведения ,да анализират кои са т. н. гърци ,от къде им е корена и от кои богове са се пръкнали ,добре е да забравят византийското си имперско пренебрежително отношение,да осмислят кога се е появила тяхната демокрация и кой я е погубил.
Нека първо си изяснят кой и защо ги е лъгал ,че те са създатели на европейската култура .Корупцията не са я създали те, но виждаме докъде ги докара.Хубаво е да не търсим на ряпата корена ,а да се сплотим ,защото етносите ни са пред изчезване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sparotok
Категория: Политика
Прочетен: 13968200
Постинги: 250
Коментари: 30026
Гласове: 104068
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031