Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 20:58 - ИЗВЪНРЕДЕН ПОСТИНГ - ВАЖНО!
Автор: sparotok Категория: Политика   
Прочетен: 23728 Коментари: 83 Гласове:
98

Последна промяна: 24.03.2010 21:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                            ИЗВЪНРЕДЕН ПОСТИНГ - ВАЖНО!

 

 

Започнах този блог с целта да разкажа на всички сънародници истинската ни история и да покажа  що за хора са били дедите ни. Исках българите да получат самочувствието, което заслужават...Мисля, че донякъде успях, уверен съм, че много българи са се пробудили и гледат на себе си с други очи.

 

За съжаление работите ми разбуниха духовете и често се се разгаряше дълга дискусия. По принцип няма нищо лошо в това, но една група анонимни провокира умело чувствата на доста сънародници и се стигна до обмяна на не особено учтиви изрази.

 

Отправих на няколко пъти молба за умерен тон и взаимно уважение. Някои се вслушаха, дори мои опоненти удовлетвориха молбата ми. Има обаче още няколко дискутиращи, които продължават да се изказват прекалено остро, а дори и обидно. Тези коментари съм ги изтрил и за в бъдеще няма да ги допускам.

 

Отново призовавам всички, които посещават този блог да не дават воля на чувствата си! Знам, че не винаги е лесно. Знам, че понякога човек кипва, виждайки как някой друг хули Родината, но точно защото обичаме България, нека се държим като българи!

 

Нека да покажем, че можем да се владеем! Нека покажем, че сме силни хора! Провокациите няма да спрат, напротив, ще стават все повече и повече, но отвърнем ли на злото със зло и на пошлото с пошло, то с какво сме по-добри от враговете? Не губим ли всичко българско, ставайки като тези, за които няма нищо свято и почтено?

 

За да победим противниците си, първо трябва да победим себе си! Това е най-важната битка, без нея всичко е безмислено!



Тагове:   поведение,   обиди,


Гласувай:
99


Вълнообразно


1. womanly - Браво!
24.03.2010 21:14
Поддържам мнението ти и съм "за" - преди всичко да бъдем българи и да запазим ценностите си, които за съжаление са вече на изчезване, въпреки че всичко от самите нас си зависи, като хора, личности и изградени характери! Не знам друга нация така да съсипва себе си и по-важното - да го осъзнава и съвсем съзнателно - умишлено да го разрушава...
Поздрави и приятна вечер!
цитирай
2. breeze - Така е.
24.03.2010 21:22
Тогава да започнем веднага!
цитирай
3. panazea - Ще пишем само позитивно!
24.03.2010 21:24
А на лошото няма да отвръщаме! И ще запазим добрия тон!
:))
цитирай
4. sparotok - промяна
24.03.2010 21:29
womanly написа:
Поддържам мнението ти и съм "за" - преди всичко да бъдем българи и да запазим ценностите си, които за съжаление са вече на изчезване, въпреки че всичко от самите нас си зависи, като хора, личности и изградени характери! Не знам друга нация така да съсипва себе си и по-важното - да го осъзнава и съвсем съзнателно - умишлено да го разрушава...
Поздрави и приятна вечер!


Винаги има възможност за промяна към добро! Важното е да поискаме.
цитирай
5. sparotok - начоло
24.03.2010 21:30
breeze написа:
Тогава да започнем веднага!


Нека поставим едно светло начало!
цитирай
6. sparotok - Тит
24.03.2010 21:31
panazea написа:
А на лошото няма да отвръщаме! И ще запазим добрия тон!
:))


Преди време прочетох едно изказване на колежката Тит - Със злото не можеш да се бориш, трябва да го надживееш.
цитирай
7. divna8 - С теб съм, SPAROTOK, прав си :)
24.03.2010 21:35
Паднем ли до нивото на злото, не сме по-добри!!! А това, че им вадим очите, показва, че сме на прав път - иначе щяха спокойно да гледат отстрани...
Приятна вечер ти желая! :):):)
цитирай
8. aqualia - Съжалявам, но без да искам се дразня от лошия тон на някои "анонимни" твои читатели!
24.03.2010 21:43
Хубаво е, че си взел това решение. Тук не сме на футболен мач и наистина е недопустимо да замърсяваме ефира с омраза и унизителен тон! Поздравявам те, че ще предотвратиш това безмислие...
цитирай
9. mehmedbulgaristan - Борба със злото
24.03.2010 21:45
Борейки се със злото самите ние ставаме част от самото зло. Напълно те подкрепям.Поздрави
цитирай
10. breeze - А "да надживееш" значи...
24.03.2010 21:47
да виждаш по-светлата тоналност и на мрачното.:)
цитирай
11. sparotok - добро
24.03.2010 21:52
divna8 написа:
Паднем ли до нивото на злото, не сме по-добри!!! А това, че им вадим очите, показва, че сме на прав път - иначе щяха спокойно да гледат отстрани...
Приятна вечер ти желая! :):):)


Благодаря ти!
Придържайки се към доброто можем само да спечелим.
цитирай
12. sparotok - дразнене
24.03.2010 21:53
aqualia написа:
Хубаво е, че си взел това решение. Тук не сме на футболен мач и наистина е недопустимо да замърсяваме ефира с омраза и унизителен тон! Поздравявам те, че ще предотвратиш това безмислие...


Признавам, че и аз се дразня от неприличните коментари, понякога съм дори дълбоко засегнат, но се опитвам до простя и да не се поддавам на емоциите.
цитирай
13. sparotok - пасивност
24.03.2010 21:56
mehmedbulgaristan написа:
Борейки се със злото самите ние ставаме част от самото зло. Напълно те подкрепям.Поздрави


Пасивността понякога е най-добрата реакция.
цитирай
14. анонимен - "Толерантност в зверилник е ...
24.03.2010 22:14
"Толерантност в зверилник е равно на смърт!"-Н.Хайтов
цитирай
15. анонимен - Да преодоляваме препятствието. Танев
24.03.2010 22:18
Истината за Българите и Българизма, рано или късно ще се изясни. За съжаление, пионери в търсенето на тази истина са хора, като Спароток. Тази история е много обхватна. Тя е съпричастна с Траките; съпричастна е също и с Българите, които от 6 век преди Христа до 7 век след Христа са успели да се съберат отново със своите родственици Траките. Спорове и различни мнения ще има много. Важното е да има взаимно уважение. Убеден съм, че само активистите пионери ще измъкнат истинската древна Българска история, не достопочтените професори, които за съжаление остават доста консервативни. Бъдете живи и здрави всички. Много успехи. Г-н Спароток, очаквам нови разкрития. Благодаря за всичко. Бъдете жив и здрав.
цитирай
16. cefulesteven - Ето това е! А културата към която ...
24.03.2010 22:23
Ето това е!
А културата към която призоваваш, най-добре да я има изобщо и във всички блогове.
Само така смисълът им ще е оптимален.

Поздрави!
цитирай
17. анонимен - В блога отдавна злото надделява
24.03.2010 22:41
Разделя , владее с интриги и цинизми . Показва мръсната душа и беднoто и съдържание . Групички , заговори , обиди и всякакви присъщи не на човек , камо ли на българин действия . От страни е жалко и срамно ,че до такова ниво на простотия са изпаднали съблогерите ми , които се мислят за ,,интелигенция,,
ГНУСНО И ЖАЛКО ! А модерация им припява. Понякога и от там се пишат ,,анонимни ,, дори ,когато си сложил опция .
Зная ,че е трудно в България , но оставам с впечатление , че сами си го правите трудно и вместо да се забавлявате в блога се унищожавате и заливте със злоба , ненавист и зло . Животинско е от страни . УМИШЛЕНИ ДРАЗГИ !
Отвратена съм до крайност !
Спри си анонимните и дано от модерация пак не ти ги пускат .
Извинявай ,че толкова дълъг коментар написах , но ми е обидно и болно до какво ниво е стигнал българинът . Да прави зло по инерция .(

С поздрав Lidis
цитирай
18. panazea - sparotok,
24.03.2010 22:46
Az nali sym Panazea,
Имам конкретно предложение!
Първо , забрани коментари от анонимни , за да не те ядосват!
Второ , ако продължават , забрани всички коментари! Ние ще одобряваме писаното от теб чрез гласуване.
Успех!
цитирай
19. sparotok - анонимни
24.03.2010 22:51
panazea написа:
Az nali sym Panazea,
Имам конкретно предложение!
Първо , забрани коментари от анонимни , за да не те ядосват!
Второ , ако продължават , забрани всички коментари! Ние ще одобряваме писаното от теб чрез гласуване.
Успех!


Анонимните опоненти са добре дошли, не се страхувам от критика. Единственото ми условие е да се държат културно. Нека си атакуват, нека се съмняват, това е от полза за мен. Докато коментарите на анинимните са в границата на приличното, ще бъдат допускани.
цитирай
20. sparotok - злото
24.03.2010 22:55
lidis написа:
Разделя , владее с интриги и цинизми . Показва мръсната душа и беднoто и съдържание . Групички , заговори , обиди и всякакви присъщи не на човек , камо ли на българин действия . От страни е жалко и срамно ,че до такова ниво на простотия са изпаднали съблогерите ми , които се мислят за ,,интелигенция,,
ГНУСНО И ЖАЛКО ! А модерация им припява. Понякога и от там се пишат ,,анонимни ,, дори ,когато си сложил опция .
Зная ,че е трудно в България , но оставам с впечатление , че сами си го правите трудно и вместо да се забавлявате в блога се унищожавате и заливте със злоба , ненавист и зло . Животинско е от страни . УМИШЛЕНИ ДРАЗГИ !
Отвратена съм до крайност !
Спри си анонимните и дано от модерация пак не ти ги пускат .
Извинявай ,че толкова дълъг коментар написах , но ми е обидно и болно до какво ниво е стигнал българинът . Да прави зло по инерция .(

С поздрав Lidis


Лидис, разбирам болката ти. На мен също ми е неприятно да виждам как мои сънародници се покриват с кал, но не бива да се отчайваме. Вярвам, че във всеки има добро, някои просто са го затрупали дълбоко поради огорчение, отчаяние. Понякога злобата е защитна реакция на слаби хора страхуващи се да не се разбере колко са крехки.

Няма борба със злото, има само обръщане към доброто. Можем го, трябва само да го поискаме.
цитирай
21. sparotok - култура
24.03.2010 22:57
cefulesteven написа:
Ето това е!
А културата към която призоваваш, най-добре да я има изобщо и във всички блогове.
Само така смисълът им ще е оптимален.

Поздрави!


От нас зависи дали ще има култура в блога. Ако всеки се съсредоточи в доброто и обърне гръб на злото вече сме успели.
цитирай
22. sparotok - зверилник
24.03.2010 23:03
анонимен написа:
"Толерантност в зверилник е равно на смърт!"-Н.Хайтов


А задавате ли си въпроса защо има зверилник? Как се е стигнало до там?
Нали точно загърбването на доброто е създало зверилниците.

Чували ли сте поговорката - Изкрещи десет пъти на едно куче, че е бясно и то наистина ще побеснее.

Вместо да създаваме бесни кучета, можем да върнем усмивките по лицата на хората. Мисля, че резултата ще е по-добър.
цитирай
23. sparotok - благодаря
24.03.2010 23:09
анонимен написа:
Истината за Българите и Българизма, рано или късно ще се изясни. За съжаление, пионери в търсенето на тази истина са хора, като Спароток. Тази история е много обхватна. Тя е съпричастна с Траките; съпричастна е също и с Българите, които от 6 век преди Христа до 7 век след Христа са успели да се съберат отново със своите родственици Траките. Спорове и различни мнения ще има много. Важното е да има взаимно уважение. Убеден съм, че само активистите пионери ще измъкнат истинската древна Българска история, не достопочтените професори, които за съжаление остават доста консервативни. Бъдете живи и здрави всички. Много успехи. Г-н Спароток, очаквам нови разкрития. Благодаря за всичко. Бъдете жив и здрав.


Благодаря!
цитирай
24. tota - Поздрави Павел!
24.03.2010 23:29
Възхищавам ти се! "За да победим противниците си, първо трябва да победим себе си! Това е най-важната битка, без нея всичко е безмислено!" Дано да те разберат повече българи ...Хубава вечер!
цитирай
25. sparotok - промяна
24.03.2010 23:53
tota написа:
Възхищавам ти се! "За да победим противниците си, първо трябва да победим себе си! Това е най-важната битка, без нея всичко е безмислено!" Дано да те разберат повече българи ...Хубава вечер!


Ати, наистина е така, първата битка е тази със себе си, тя е и най-тежката. Победиш ли обаче, всичко ще е много по-лесно.

Хубава вечер!
цитирай
26. letisi - гневът е признак за слабост...и известна незрялост...
25.03.2010 01:20
а всъщност трябва да наблегнем на толерантността..това е един от компонентите на интелекта за който претендираме всички..
страхотен блог...поздрави:))
цитирай
27. анонимен - Гумата е най-великата победа
25.03.2010 01:44
И аз се възхищавам. Така историята става прани гащи. Без друго мнение. Стерилна.

По трудно е от гащите да сътвориш знаме. И да събереш под него не клакьори, а войници.

То няма да е прано, но истинските под него, те качват върху щит

От мене нямаш Аве Цезар...
цитирай
28. vladov2007 - дОБРЕ КАЗАНО
25.03.2010 05:13
българите да получат самочувствието, което заслужават." но те заслужават и много по вече- високи доходи, а така падат в калта с "високо самочувствие" или с мъка
Не отричам приноса Ви
Тези дето го отнемат засега са мнозинство
цитирай
29. bowman - ...
25.03.2010 05:20
Подкрепям отношението и позицията .
цитирай
30. mamas - Поздрави!
25.03.2010 07:21
Към добро призоваваш, дано се случва по-често.

Хубав ден!
цитирай
31. анонимен - Haresva mi vduhnovenieto na vsihcki ochstvashti v tozi blog!
25.03.2010 07:27
Hubavo e kogato chovek se vuodushevi, oshte e po-hubavo kokato ima i ezoterichnoto poznanie, za da mozhe pravilno da realnata situatsia. Eto i malko infomatsia po temata:

1.Chuvali li ste za Dimitur Susulov? Cheli li ste negovata kniga "Putyat na Bulgaria'?
2.Znaete li otkude Dimitur Susulov e vzel tsyalata arhielogichna i antropologihcna informatsia za da napishe knigata si?
3.Mislite li che Bulgarskata Istoria koyato e napisana osnovno ot Grutsi letopistsi e dostoverna? Mislite li che Grutskite letopistsi sa imali za tsel da opishat pravdopodobno koi sa Bulgarite?
4. Milsite li che Knyaz Boris e golyam Bulgarski geroi? Ili puk che priemaneto na Hristiyanstvoto ot Bulgarite e plus. Znaete li neshto za Paganisim?
5.Mislite li che Knyaz Boris ubivaiki svoite 100-te elitni genetichno-inzhenirani Bolyari ne e napravil Natsionalno Predatelstvo i ne e izvurshil Genetichno katsrirane na Bulgarskata natsia. Mislite li che otnoshenieto na Knyaz Boris kum Vladimir Raskate, purvorodniyat mu sin-Paganist, e dostoino za uvazhenie?
6.Koga ste chuli za purvi put za Genno Inzhenersvo?
7.Znaete li otkoga Bulgarskite Hanove sa zapochnali da se zhenyat za: Kumanki, Vizakntiiki, Hazarki, Hunki i drugi takiva. Znaete li kogato Bulgarski Han se ozheni za edna ot goreposechenite , kolko Bulgarin e negoviyat sin? A negoviyat vnuk? A negovite pra-vnutsi?
8.Znaete li koi sa nai-harakternite Bulgharski polozhitelni cherti? Tova sa svobodolyubivost, smelost i borbenost.
9.Znaete li koi sa nai-harakternite Bulgarski otritsatelni cherti? Tova sa omraza, zavist i predatelstvo.
10.Cheli li ste za Bulgarite kogato te sa zhiveli v Pamir, Kavkaz, Ukraina che te ne sa pritezhavali otritsatelnite cherti omraza, zavist i predateltsvo, po informatsia ot Ne-Grutski letopistsi.
11.Mislite li che edno genetichno inzhenirane mozhe da postavi v postoynna, borba edni sreshtu drugi: svobodolyubivost, smelost i borbenost, sreshtu omraza, zavist i predatelstvo?
цитирай
32. анонимен - Eto tova e predatelstvoto!
25.03.2010 07:30
Kogato tryabva avtorut na blog-a da odobri vseki nov komentar? Radvam che che avtorut na blog-a poluchi tova koeto mu pisah.
цитирай
33. анонимен - Наистина важно!
25.03.2010 07:36
Привет, Спароток! Аз съм от "анонимните" и чета това, което пишете с интерес. Коментарите ми са само няколко и винаги доброжелателни. И тук ще кажа, че трябва да се насърчават, а не да се критикуват Вашите търсения и огромния труд, които влагате. Спорове може и трябва да има, но нека те да са в културен тон, с уважение към автора. Тук съвсем не е място за злобни, дребни и агресивни хора, които, като нямат аргументи, сипят хули и обиди. Добре ще е да не ги допускате. А за културата на народа трябва много работа. Имам чувството, че съзнателно се култивира пошлостта, слабото образование и липсата на каквото и да е възпитание. Какво вижда едно дете в обикновеното българско семейство? Грубост, нелюбезност, липса на духовни интереси, липса на книги в дома, потоци от невероятно глупави сериали и шоу-програми. Наистина са най-важни първите седем години. И след това детето е податливо на влияние, но какво вижда в училището? Учителите не винаги са добре подготвени, учебниците-скучни и често са неразбираеми за учениците. А в двора-насилие и груби думи. В други страни религията играе важна роля във възпитанието, но у нас тя трудно се връща в сърцата ни. Може още дълго да се говори, но най-важното е, че има хора като Вас, които правят всичко възможно да събудят патриотичните чувства и усета за добро. Успех !
цитирай
34. erato7 - БРАВО!
25.03.2010 08:25
БРАВО!
цитирай
35. kass - sparotok
25.03.2010 09:11
Всяка дискусия е много полезно нещо, всеки човек е склонен да приеме и други гледни точки, макар и донякъде, това стимулира мисълта и повишава интелигентността на човек. Обидите автоматично затварят този процес и превръщат дискусията в безсмислен спор... Да правиш нещо, което няма смисъл е равно на глупост, такива дискусии е най-добре да се прекратят, защото само ще ти изгубят времето и изчерпат силите...
Поздрави!
цитирай
36. lado - Павле, имаш моите извинения за н...
25.03.2010 09:14
Павле, имаш моите извинения за няколкото по - остри отговора на опоненти.
При това в твоя блог, където винаги си бил толерантен - дори към ..............
Поздрави!
цитирай
37. rat - Не виждам нищо лошо в емоцията. Тя ...
25.03.2010 09:19
Не виждам нищо лошо в емоцията. Тя наистина понякога е лош съветник, но поне при нея лицемерието е по-малко. Когато някой съветва друг да победи първо себе си, дали той самият е победил себе си? Това се питам аз. Дали човекът, който дава тежки, общовалидни, общочовешки и мъдри съвети не се е взел твърде насериозно и е изгубил представа за реалността. Колко пъти той си е задавал въпросът: "защо тези хора така се разгорещяват под моите постинги? Дали причината не е в това, което съдържат моите постинги?"
Няма нищо по истинско от спонтанно изразената емоция.

цитирай
38. mikino - +1
25.03.2010 09:33
Уважавай и обичай врага си, за да го победиш! А да обичаш враговете си е много трудно... Все пак Нека бъдем добри и посрещаме с усмивка всяко нападение! Така ще направим по-лесен и собствения си живот! Най-силните оръжия са думите, стига да можеш да стреляш и да знаеш на къде!
цитирай
39. razkazvachka - Поздрави за добрата воля!
25.03.2010 09:35
В същия отбор сме, можеш да разчиташ!
цитирай
40. demograph - Прав си.
25.03.2010 10:10
Емоциите не убеждават. Убеждават спокойно поднесените аргументи. Но, моля те не ни лишавай от доброто, което излъчват твоите постинги. Понеже любовта към Народ и Родина, също е емоция.
цитирай
41. анонимен - Не наричайте Българите „халтурковци” - 1
25.03.2010 10:21
М.Г. и научните светила, които пишат под твое име много добре знаете, че истината в случая е по средата и че не винаги истината е удобна. Проблема не е в „халтурковците”, както наричате българите търсещи истината за своите деди. Проблема е във Вас, че прподължавате да ни натрапвате ”истини”, които са писани и утвърждавани във времена на блоково разделение, социалистически интернационализъм и на диктат от по големия брат.
Вие продължавате да ни убеждавате, че всичко което сте написали за историята на България през епохата на социализма е 100% вярно и 100% истина. Ето затова хората, които наричате „халтурковци” не ви вярват. Ясно е че писането на историята на България по времето на социализма е било трудна и политически обременена работа, но защо продължавате и сега да заблуждавате българите за някой обективни истини.
Хвала на Людмила Живкова , че успя на времето въпреки наложените догми да защити българската култура и да популяризира нашето тракийско наследство пред света.
цитирай
42. анонимен - Не наричайте Българите „халтурковци” - 2
25.03.2010 10:24
Като за начало можем да се обединим около обективните истини и Вие М.Г. и научните работници да си промените твърденията за следното:
Спрете да твърдите, че народа наречен с общото название траки е изчезнал в 5-6 веки и, че е претопен от склавините.
Уточнете каква е материалната култура на склавините по нашите земи и какъв е техния етногенезис 500-600 години преди 6-7 век. Може да спретнете и една изложба със склавински произведения на изкуството.
Спрете да наричате българският език и писменост „склавински”, защото сами знаете, че по времето на Цар Борис е създавана Българска, а не „склавинска” писменост.
Спрете да наричате старобългарският език „църковно славянски”, защото пак знаете, че „църковнославянски” е понятие наложено късно с цел да се игнорира ролята на старобългарският език в създаването на руската книжнина.
Спрете да преекспонирате участието на склавините в създаването на българската държава за сметка на местното тракийско население.
Започнете да утвърждавате тракийската цивилизация успоредно с елинската.
„Древните гърци” не са еталон за древност и култура.
Спрете да пренебрегвате наличието на Златната книга в НИМ. Направете и обективен анализ и публикувайте резултатите.
…………………..
Това за начало е напълно достатъчно. Учили сте тук там и знаете, че никога не трябва да подценявате мнението на обикновения човек.
Има проблем и той не е в българите наречени от Вас „халтурковци” ….. той е в наложените по различни причини догми в нашата история, които продължавате да отстоявате, като имате поведение на НЕбългари.
цитирай
43. sparotok - толерантност
25.03.2010 11:19
letisi написа:
а всъщност трябва да наблегнем на толерантността..това е един от компонентите на интелекта за който претендираме всички..
страхотен блог...поздрави:))


Да, простичко е, нали? Взаимното уважение ще доведе до бързото разрешение на даден проблем.
цитирай
44. injnina - В такава ситуация
25.03.2010 11:19
се налага Филтър на коментарите! Няма как - трябва да се запази добрият тон!
Поздрави и нека "керванът да си върви, кучетата да лаят...", ами нали това им е работата - да лаят, иначе ще бъдат безполезни.
Още веднъж -поздрави!!!
цитирай
45. sparotok - доходи
25.03.2010 11:21
vladov2007 написа:
българите да получат самочувствието, което заслужават." но те заслужават и много по вече- високи доходи, а така падат в калта с "високо самочувствие" или с мъка
Не отричам приноса Ви
Тези дето го отнемат засега са мнозинство


Самочувсвието води до пробуждане, пробуждането до единство, единството до будно гражданско общество, което от своя страна ще избере правителство милеещо за народа си.

За да не сме бедни трябва да сме будни.
цитирай
46. sparotok - културна дискусия
25.03.2010 11:23
kass написа:
Всяка дискусия е много полезно нещо, всеки човек е склонен да приеме и други гледни точки, макар и донякъде, това стимулира мисълта и повишава интелигентността на човек. Обидите автоматично затварят този процес и превръщат дискусията в безсмислен спор... Да правиш нещо, което няма смисъл е равно на глупост, такива дискусии е най-добре да се прекратят, защото само ще ти изгубят времето и изчерпат силите...
Поздрави!


Така е, пътят към истината минава през културната дискусия.
цитирай
47. demograph - Когато ерудитите преписват истории се налага "Халтурковците" да пишат историята.
25.03.2010 11:29
До сега съм срещнал над 10 книги на "халтурковци", които са по-честни към истината от луксозните, спонсорирани, знайно от къде, кухи от наука томове на "ерудитите".
Истинската история се пише в момента, преку съскането им. Също като "Забранената археология" скоро и "Забранената България" ще види бял свят.
цитирай
48. sparotok - да победиш себе си
25.03.2010 11:30
rat написа:
Не виждам нищо лошо в емоцията. Тя наистина понякога е лош съветник, но поне при нея лицемерието е по-малко. Когато някой съветва друг да победи първо себе си, дали той самият е победил себе си? Това се питам аз. Дали човекът, който дава тежки, общовалидни, общочовешки и мъдри съвети не се е взел твърде насериозно и е изгубил представа за реалността. Колко пъти той си е задавал въпросът: "защо тези хора така се разгорещяват под моите постинги? Дали причината не е в това, което съдържат моите постинги?"
Няма нищо по истинско от спонтанно изразената емоция.



Борбата със себе си е вечна. Дори и днес да си победил, утре е нов ден с нови предизвикателства. Никой не побеждава себе си напълно, важен обаче е стремежа към победа, важното е да останеш на начертания път.

Не мога да кажа, че съм победил себе си, но се боря всеки ден срещу тъмната си страна. Това е единственото, което мога да направя.

Задавал съм си често въпроса - Защо някои се разгорещяват от моите постинги?
Тъй като обаче с малки изключения опонентите са анонимни е доста трудно да разгадая мотивите им. За някои хора знам, че не са българи, явно някои факти от българската история ги дразнят, това обаче не е моя вина.
цитирай
49. sparotok - противници
25.03.2010 11:33
mikino написа:
Уважавай и обичай врага си, за да го победиш! А да обичаш враговете си е много трудно... Все пак Нека бъдем добри и посрещаме с усмивка всяко нападение! Така ще направим по-лесен и собствения си живот! Най-силните оръжия са думите, стига да можеш да стреляш и да знаеш на къде!


Уважавам противниците си, понякога обаче те самите не се уважават и падат на ниско ниво. Винаги съм готов да простя и дори да се сприятеля със старите си врагове...стига само и те да го искат.

цитирай
50. sparotok - благодаря
25.03.2010 11:46
razkazvachka написа:
В същия отбор сме, можеш да разчиташ!


Благодаря!
цитирай
51. sparotok - положително
25.03.2010 11:48
demograph написа:
Емоциите не убеждават. Убеждават спокойно поднесените аргументи. Но, моля те не ни лишавай от доброто, което излъчват твоите постинги. Понеже любовта към Народ и Родина, също е емоция.


Положителните емоции не са били никога проблем.
Нека има емоции, но да се избягват отрицателните.
цитирай
52. анонимен - от 14-СЪМ ЗА ГЪМЗА
25.03.2010 13:22
Чета постингите ти с голям интерес и одобрение!И много ми харесват!Това не е подмазване,а оценка!Цитата от Хайтов е просто едно добронамерено предупреждение за по-голяма яснота на ситуацията!Американците пък казват,че "Със стръвница не се преговаря,просто стреляш пръв!"С цитатите-до тук!Това,което правиш,е чудесно и го правиш добре!Да си жив и здрав!:)
цитирай
53. sparotok - важно
25.03.2010 14:09
injnina написа:
се налага Филтър на коментарите! Няма как - трябва да се запази добрият тон!
Поздрави и нека "керванът да си върви, кучетата да лаят...", ами нали това им е работата - да лаят, иначе ще бъдат безполезни.
Още веднъж -поздрави!!!


Не ми се иска да ползвам филтър, колко по-добре би било, ако всеки се придържа към културен тон!
Иначе имаш право, някои хора май са платени да хулят...
цитирай
54. sparotok - реакции
25.03.2010 14:11
lado написа:
Павле, имаш моите извинения за няколкото по - остри отговора на опоненти.
При това в твоя блог, където винаги си бил толерантен - дори към ..............
Поздрави!


Приятелю, аз също съм кипвал, не съм от камък, не съм непоклатим.
Нека от сега нататък първо да поохлаждаме разума преди да отговаряме.
цитирай
55. monna - Не одобрявам анонимните коментари и това, че,...
25.03.2010 14:43
...коментарът, ще бъде показан, след преглед от домакина на блога...
Модерацията за коментари, трябва да е свободна и всеки регистриран
да коментира, когато му е удобно във времето.
Анонимните много дразнят, защото пишат разни гадости и помрачават
настроението ни.
Продължавай, успех!
цитирай
56. hope17 - :)
25.03.2010 15:34
Последното, което си написал ме подсети за една мисъл : " Силен е този, който побеждава другите. Всесилен е онзи, който победи себе си "...Вярвай в себе си и онова, което правиш, празноглави и елементарни хора винаги ще има...не ги забелязвай :)
цитирай
57. krassko - Въобще не те чета.
25.03.2010 15:36
Нямам нужда от събуждане, нито е необходимо някой да ми отваря очите.

За какво е цялата тази врява ???
цитирай
58. ivankalilova - Поздрави! Аз вярвам, че доброто ще ...
25.03.2010 16:45
Поздрави! Аз вярвам,че доброто ще победи!
цитирай
59. blackle - Така е най-правилно, но не винаги ще ...
25.03.2010 18:54
Така е най-правилно, но не винаги ще успявате да го поддържате :)
Колкото и да се стараете все някой ще се изпусне.. особенно щом става дума за България !
цитирай
60. saradiva - Към 42.анонимен
25.03.2010 20:13
анонимен написа:
Като за начало можем да се обединим около обективните истини и Вие М.Г. и научните работници да си промените твърденията за следното:
Спрете да твърдите, че народа наречен с общото название траки е изчезнал в 5-6 веки и, че е претопен от склавините.
Уточнете каква е материалната култура на склавините по нашите земи и какъв е техния етногенезис 500-600 години преди 6-7 век. Може да спретнете и една изложба със склавински произведения на изкуството.
Спрете да наричате българският език и писменост „склавински”, защото сами знаете, че по времето на Цар Борис е създавана Българска, а не „склавинска” писменост.
Спрете да наричате старобългарският език „църковно славянски”, защото пак знаете, че „църковнославянски” е понятие наложено късно с цел да се игнорира ролята на старобългарският език в създаването на руската книжнина.
Спрете да преекспонирате участието на склавините в създаването на българската държава за сметка на местното тракийско население.
…………………..

------------------
Напълно подкрепям призивите ти! Но и те поправям - те, "старчетата" не употребяват определението "склавински", а "СЛАВЯНСКИ". Склавините е название за племена, "словени" е било определение, свързано с религията, а не с етноса или пък езика, а "славяни" е именно голямата манипулация, дигдисана в името на "илирийската идея", а по-късно използвана в името на имперските мераци на Рус.
Склавините не са нито словени, нито пък славяни.
Допускайки тази грешка, правиш голя-я-ям подарък на любителите на мита за "славянското море"...
цитирай
61. yuliya2006 - БЯЛА ЛЯСТОВИЦА Сънувах ...
25.03.2010 20:45
БЯЛА ЛЯСТОВИЦА



Сънувах бяла лястовица сър,

донесла бе и клонче от маслина.

Погледнах я и не повярвах,

че тъй наблизо до мен е дошла.





Сънувах бяла лястовица сър

а времето тъй сиво ,мрачно.

Бе мъничка а светеше - звезда,

сърцето ми изпълни с надежда.





Сънувах бяла лястовица сър,

в туй време на телец златен.

На него кланят му се днес, молят

а не виждат че е празен , без душа.

05.11.2009

ДЖУЛИЯ БЕЛ

автор на снимкатаБЯЛА ЛЯСТОВИЧКА В ПАЗАРДЖИШКОТО СЕЛО КРАЛИ МАРКОВО -

http://vanex.blog.bg/turizam/2009/11/04/biala-liastovichka-sled-beliia-sniag.429176
цитирай
62. анонимен - BLAGODARIA TI
25.03.2010 21:25
4AKAME TVOITE 250 POSTINGA, I NAPISVANE NA NOVA ISTINSKA ISTORIIA NA BALGARIIA ! - OT BALGARI !!! -MOZE I SAS MEKI KORIZI - NIE WE GI ZAKALIM SAS ISTINATA, VIARATA I LUBOVTA KAM BALGARIIA! -USPEH.
цитирай
63. sparotok - благодаря
25.03.2010 21:36
анонимен написа:
4AKAME TVOITE 250 POSTINGA, I NAPISVANE NA NOVA ISTINSKA ISTORIIA NA BALGARIIA ! - OT BALGARI !!! -MOZE I SAS MEKI KORIZI - NIE WE GI ZAKALIM SAS ISTINATA, VIARATA I LUBOVTA KAM BALGARIIA! -USPEH.


Благодаря и аз!
цитирай
64. sparotok - така е
25.03.2010 21:38
blackle написа:
Така е най-правилно, но не винаги ще успявате да го поддържате :)
Колкото и да се стараете все някой ще се изпусне.. особенно щом става дума за България !


Да, така е, но поне сега ще се знае защо обидни коментари няма да се появават.
цитирай
65. sparotok - добро
25.03.2010 21:39
ivankalilova написа:
Поздрави! Аз вярвам,че доброто ще победи!


Добро се постига с добро.
цитирай
66. sparotok - избор
25.03.2010 21:43
krassko написа:
Нямам нужда от събуждане, нито е необходимо някой да ми отваря очите.

За какво е цялата тази врява ???


Господине, всеки има право на избор.
Вие сам решавате какво да четете, аз не мога да натрапя нищо.

"Врявата", за която говорите бе обяснение за това, че за в бъдеще злобни коментари няма да бъдат допускани. Критиката е добре дошла, само тона трябва да е културен.

Учуден съм, че не сте успели да разберете смисъла на толкова кратък текст.
цитирай
67. sparotok - анонимни
25.03.2010 21:44
monna написа:
...коментарът, ще бъде показан, след преглед от домакина на блога...
Модерацията за коментари, трябва да е свободна и всеки регистриран
да коментира, когато му е удобно във времето.
Анонимните много дразнят, защото пишат разни гадости и помрачават
настроението ни.
Продължавай, успех!


Благодаря ти!
цитирай
68. sparotok - доброто
25.03.2010 21:47
hope17 написа:
Последното, което си написал ме подсети за една мисъл : " Силен е този, който побеждава другите. Всесилен е онзи, който победи себе си "...Вярвай в себе си и онова, което правиш, празноглави и елементарни хора винаги ще има...не ги забелязвай :)


Да, особени хора винаги ще има...за съжаление.
цитирай
69. pegas08 - Събирай сили и продължавай!
26.03.2010 07:21
Злото, с огън и меч, изкоренявай!
цитирай
70. kristabella - Проблемът се състои в робската п...
26.03.2010 09:51
Проблемът се състои в робската психика и начин на мислене. Когато това, което е наслоявано с векове отшуми и се изчисти, пътят ще бъде отворен.
цитирай
71. candysays - Прекрасен призив!
26.03.2010 13:07
Много мъдър!..
Поздрави и успех! Много хора са с вас, тук.. Мнозина ви благодарим за чудесните постинги..
цитирай
72. zvezdichka - Въоръжи се
26.03.2010 14:23
с търпение Павел!
Много от хората ще си останат със затворени очи, колкото и човек да иска да му покаже скритото и то с цел укривано с години... Просто има изградени теории, които се поклащат, а на никой не му е приятно да му се разклатят "основите"... Така, че ще продължат да си лаят кучетата и кервана ще си върви, важното е наистина това, което призоваваш - борбата със себе си! Някои хора не могат да я осъзнаят тази борба... Но важното е, човек да вижда тъмната и светлата страна в своя характер, да ги разпознава и да се стреми към промяната...
Приятни почивни дни ти желая!
цитирай
73. sparotok - благодаря ти
26.03.2010 15:13
zvezdichka написа:
с търпение Павел!
Много от хората ще си останат със затворени очи, колкото и човек да иска да му покаже скритото и то с цел укривано с години... Просто има изградени теории, които се поклащат, а на никой не му е приятно да му се разклатят "основите"... Така, че ще продължат да си лаят кучетата и кервана ще си върви, важното е наистина това, което призоваваш - борбата със себе си! Някои хора не могат да я осъзнаят тази борба... Но важното е, човек да вижда тъмната и светлата страна в своя характер, да ги разпознава и да се стреми към промяната...
Приятни почивни дни ти желая!


Да, важно е човек да вижда тъмната и светлата страна на своя характер...и да избира доброто, защото нашият избор ни прави това, което сме.
цитирай
74. sparotok - постинги
26.03.2010 15:18
candysays написа:
Много мъдър!..
Поздрави и успех! Много хора са с вас, тук.. Мнозина ви благодарим за чудесните постинги..


Българите заслужават да знаят истината за себе си. Толкова много сме изстрадали, нека да видим и светлата страна.
цитирай
75. sparotok - психика
26.03.2010 15:22
kristabella написа:
Проблемът се състои в робската психика и начин на мислене. Когато това, което е наслоявано с векове отшуми и се изчисти, пътят ще бъде отворен.


Наложен ни е комплекс за малоценност, който изобщо не заслужаваме.
Дано по-скоро се оттървем от заблудата, че винаги сме били малко народче, което не е играло значителна роля. Да можеха само българите да знаят ще за народ сме били.
цитирай
76. sparotok - злото
26.03.2010 15:26
pegas08 написа:
Злото, с огън и меч, изкоренявай!


Когато българите разберат истината за себе си, злото ще изсъхне е ще изчезне.
цитирай
77. veninski - С теб съм, приятелю!!!
26.03.2010 17:00
С теб съм, приятелю!!!
цитирай
78. kristabella - Не народче, а Народ. Народ, с който ...
26.03.2010 18:07
Не народче, а Народ. Народ, с който са се съобразявали, който са зачитали, от който са се страхували.
Нужно е да възвърнем имперското си мислене.
цитирай
79. анонимен - всички тук "вибрират" на една честота - хунорската /българската/ идея...
28.03.2010 18:42
Идеите не само се материализират, но и са ВЕЧНИ и се пазят в ДНК.
Нашто племе е "осъдено" не само да оцелее, но и да спаси другите!
Българин е духовно звание. Затова, горе главите!
Сетете се как съединението прави силата, привлича и фокусира енергията. Как става това при прелетните птици, пчелите, мравките, и как древните са премествали 800 тонни камъни за Баалбекската веранда?!
Тази сила е във всеки един от нас! Само трябва да се събуди отново.
Една идея, един лидер, един народ!
Сега ни трябва последната стъпка - единодействието.
Петър
цитирай
80. sparotok - мислене
06.04.2010 00:12
kristabella написа:
Не народче, а Народ. Народ, с който са се съобразявали, който са зачитали, от който са се страхували.
Нужно е да възвърнем имперското си мислене.


Колко си права само! Всичко започва от самочувствието, всичко!
Докато се свиваме в черупката ще се подиграват с нас е ще ни крадат историята, а и земята. Дедите ни бяха горди хора, такива трябва да станем и ние!
цитирай
81. анонимен - Съвремено доказателство за тракейския проиход на българите
10.04.2010 12:27
Траките са били народ повече от пясйка, а сега ние техните потомци сме не повече от 10 милиона, като тук слагам и българите които живеят извън страната - в Украйна, Молдова, Македания, Гърция, Румъния, Албания и другаде. Не съм историк, но популярната история пише, че траките са били многочислен, но неорганизиран народ и затова не са могли да наппавят здрава държава, за да се противопоставят на по-малобройните но по-добре организирани варвари. Траките са били несговорни, разединени и затова са станали лесна плячка.
Фактът че българите днес са разпокъсани вътре в страната между различните партии и се намират в постоянна и непримирима борба помежду си и всяка фракция се опълчва против всички други, като се възприема за единствена, която знае "пътя, които води към храма" и обвинява всичко останали за предатели, некадърници, за крадци,за маскари. Няма нищо което да ни обедини, нападамесе взаимно и така вкупом се погубваме. До края на века няма да има и следа от българската държава, от българския народ. Едни се наричат турци, други се възприемат като македонци, българите в Егейвска македония са вече станали гърци, тези от Добруджа, които живеят на руманска територия са се претопили и са станали румънци, а ние които живеят в България, се срамуват от българския език и пишем и говорим на английски. Днес младото поколение масово учи английски език (в това няманищо лошо) но подменя българските думи с английски и по този начин деномстрира неуважение към родната ни реч, всички пишат на латиници (виж в Интернет), а не на кирилица......Всичко това красноречиво говори, че сме останки от траките, и вървейки по техния път, скоро ще го завършим, като се затрием, защото изглежда това е заложен в гемона ни.
цитирай
82. анонимен - sparotok ти си добър човек
29.04.2010 14:42
Поднасям ти моите уважения!
цитирай
83. sparotok - дискусия
29.04.2010 18:28
katana написа:
Поднасям ти моите уважения!


Благодаря ти!

Дискусия трябва да има, но тонът в нея ще определи и резултата. Взаимното уважение е нещо изключително важно и трябва да се държи на него.

Когато има спор, победеният ще се признае по-лесно за победен, ако към него се подходи тактично, ако бъде спестено честолюбието му.

Чел ли си за Миямото Мусаши?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sparotok
Категория: Политика
Прочетен: 14548183
Постинги: 250
Коментари: 30026
Гласове: 104303
Календар
«  Октомври, 2024  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031