2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Прочетен: 1604 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.12.2020 17:53
Искане от КЗП | Друго |
Да бъде преустановена практиката клиенти да бъдат разпитвани за имотното им състояние както и да бавят времето на клиентите си,когато се касае само за плащане на сметка И ОТГОВОРЪТ ОТ КЗП: ДО Г-Н ГЕОРГИЕВ ГРАД ШУМЕН E-mail адрес:
ОТНОСНО: Постъпила Ваша жалба в КЗП с вх. № С-03-7050/26.11.2020 г.
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН ГЕОРГИЕВ,
Във връзка с подадената от Вас жалба и извършената по нея проверка Ви уведомяваме, че вътрешните правила за работа на дадено търговско дружество (във Вашия случай „А1 България” ЕАД) и начина на работа на неговите служители не се контролират от Комисия за защита на потребителите. Информираме Ви, че съгласно действащото в страната нормативно законодателство ефективен правен способ за защита на субективните Ви граждански права и интереси се явява исковата претенция пред компетентния граждански съд, чието съдържание се изразява във възможността да се предяви срещу лицето или лицата /във Вашия случай срещу „А1 България” ЕАД /, което считате, че ви е засегнало с искания за присъждане на обезщетение за нанесените Ви имуществени и неимуществени вреди, освен ако не уредите предварително взаимоотношенията си с фирмата по доброволен начин със съответното споразумение. Следва също да имате предвид, че към момента на устните договорки между Вас и служителя на търговеца не е имало представител на КЗП, за да се установи има ли извършено администартивно нарушение от търговеца и респективно да му се ангажира администаривно-наказателната отговорност. С оглед изложеното изразяваме съжаление, че не можем да Ви окажем съдействие в конкретния случай, но Ви уверяваме, че при нарушаване на Вашите права, предоставени от Закон за защита на потребителите и другите закони, влизащи в рамките на компетентността на КЗП, винаги може да се обърнете за съдействие, информация, извършване на проверка и предприемане на своевременни законоустановени мерки.
С уважение, ЕЛЕНА ГУНЧЕВА Директор РД-София
|
Как да се избегне ужасна грешка в бизнес...
Малък и среден бизнес (различия)