Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
12.04.2021 10:16 - Опонятен необят
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3442 Коментари: 5 Гласове:
-16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Прииждат думите и в техен плен
разтваря се в прегръдка светлината,
аз хлътвам смело в твой небесен дзен
и знам, че още влюбен си в душата ми. 

Безгрижно през смълчаните гори
запяват птици приказни с гласа ти.
И всяка твоя дума в мен твори
от стихове вълшебните сонати. 

Целуваш ме с цветята призори.
прегръщаш ме в страстта на буен вятър.
Щастлива съм – в мен твоя дух гори
и опонятва с обич необята.


image

 




Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Дела,
12.04.2021 16:51
моето голямо " Браво". Изумена съм от прелестта и дълбочината на стиховете.
Осем минуса са малко, очаквай 40 най- малко.
Не се стигат лесно такива талантливи висини, не е шега работа.
Затова - дай да отброим повече цифрички, та да си покажем безсилието.
цитирай
2. wonder - https://wonder.blog.bg/izkustvo/2021/03/28/syrce-do-syrce.1755170
12.04.2021 17:45
rosiela написа:
Дела,
моето голямо " Браво". Изумена съм от прелестта и дълбочината на стиховете.
Осем минуса са малко, очаквай 40 най- малко.
Не се стигат лесно такива талантливи висини, не е шега работа.
Затова - дай да отброим повече цифрички, та да си покажем безсилието.


Еее, имаме стих-фаворит с цели 50 минуса от полигоралното недоразумение с 300-те рега. ;)))
Хубава вечер!
цитирай
3. rosiela - Не думай. Значи е тотално психясало!
12.04.2021 19:39
wonder написа:
rosiela написа:
Дела,
моето голямо " Браво". Изумена съм от прелестта и дълбочината на стиховете.
Осем минуса са малко, очаквай 40 най- малко.
Не се стигат лесно такива талантливи висини, не е шега работа.
Затова - дай да отброим повече цифрички, та да си покажем безсилието.


Еее, имаме стих-фаворит с цели 50 минуса от полигоралното недоразумение с 300-те рега - "Сърце до сърце". ;)))
Хубава вечер!

цитирай
4. lexparsy - Опонятен необят..., опонятва с обич необята....
14.04.2021 20:44
Аз тъкмо си мислих че съм започнал да придобивам някаква поетична изказвателна въображаемост, която да е скандална не само за хейтърите... но трябва да се учим още... защото самото заглавие е поезия за послание...
Ами защото не може някакви си мозъчни миоми с импланти, до опонятват обятията ни, дадже и на нормалните хора, които искат да се споделят...
И да ти споделя още че не ми се пише в този блог който прилича на обществена тоалетна, където всеки може да задраска и да допиша каквото си казал, и да положи огромен Труд, авторски дете нарисува портрет по негово подобие... И защото не трябва да учим извънземните графомани да имитират естествените земни хора които останаха все по-малко...
   Лекс
цитирай
5. wonder - Аз тъкмо си мислих че съм започнал да ...
15.04.2021 09:17
анонимен написа:
Аз тъкмо си мислих че съм започнал да придобивам някаква поетична изказвателна въображаемост, която да е скандална не само за хейтърите... но трябва да се учим още... защото самото заглавие е поезия за послание...
Ами защото не може някакви си мозъчни миоми с импланти, до опонятват обятията ни, дадже и на нормалните хора, които искат да се споделят...
И да ти споделя още че не ми се пише в този блог който прилича на обществена тоалетна, където всеки може да задраска и да допиша каквото си казал, и да положи огромен Труд, авторски дете нарисува портрет по негово подобие... И защото не трябва да учим извънземните графомани да имитират естествените земни хора които останаха все по-малко...
   Лекс


Въображението, особено поетичното, е светлинната нишка на могИята в нас, вписваща ни в нагорното Чувствопознание.
Хейтът е характер, съсипан от самоопорочен живот. Никой не може да предвиди какво , освен бръмбари, има в меката глава на хейтъра. Той по правило е лъжец, уголемяващ падението си злобеейки ежедневно срещу собственото си бездарие и безличие.
Добротата е земния ареал на правилните хора. :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15126750
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193737
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031