Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2016 01:52 - МОЛИТВА КЪМ СВ.ВМЧЦА ВАРВАРА
Автор: sourteardrop Категория: Изкуство   
Прочетен: 2757 Коментари: 0 Гласове:
0



(УДОСТОЕНА С ДАРА ДА ПРЕДПАЗВА 
ОТ ВНЕЗАПНА СМЪРТ)
-------------
Към тебе, премъдра и прекрасна, света,
славна и всехвална дево, великомъченице Варваро,
аз немощният прибягвам и, като ублажавам с 
похвали твоите мъченически страдания,
падам и те моля: виж греховните ми рани,
виж и немощта на моята душа и, подбудена от твоето милосърдие и благост, погрижи се да ме изцериш. Обърни внимание на молитвения ми глас и чуй моя вик, като непосрамващо мое прибежище. Моли Светата единосъщна, животворяща и неразделна Троица – Бога за мене, грешния твой раб, да ме помилва сега и в деня на моята смърт.

Аз зная, света дево, че, ако пожелаеш, ти си силна да ми помогнеш, и че нищо не е за тебе невъзможно, стига да не презреш моите молитвени въздишки! Нека твоето многострадално тяло излекува многото страсти на моята душа и тяло. Твоята глава, посечена с меч, нека даде на главата ми вода, очистителна за моите грехове. Нека твоите пречисти устни запазят устата ми от празнословие, и нека ги отворят винаги да възвестяват хвала на Господа. Твоите очи, които са видели Троичната светлина, нека видят и моето желание да върша доброто, тъй че и аз да отвръщам очи, за да не виждам суетата, но винаги да съзерцавам небесното блаженство. Нека твоята отсечена ръка ме напише в книгата на живота и нека ме удостои винаги да издигам ръце към Всевишния, и да не плета измами. Твоите нозе, които са бързали към Божия чертог при небесния Младоженец, нека направят така, че и аз с моите нозе да бързам за всяко добро дело и нека законът Господен бъде светилник пред нозете ми и светлина за моите пътеки. Нека твоите рани ме освободят от моите греховни рани, и нека твоята многократно проливана в мъченията кръв очисти душата и тялото ми от всяка нечистота. Нека твоята смърт не ми даде да умра без изповед и покаяние!

Защото макар и да си прославена като усърдна молитвеница за всеки добър дар, то Господ Бог те е дарувал най-вече с благодатта да избавяш прибягващите към тебе от внезапна смърт. Затова моля те, избави и мене окаяния от нея, чиста дево, великомъченице Варваро, и с всемощните твои молитви, удостой ме, подкрепен с благодатта на Божествените Тайни на Тялото и Кръвта на моя Господ и Спасител, да имам безболестен, непосрамен и мирен завършек на моя живот, и така готов да премина далечния път на смъртта дори до Небесния Сион, където да се удостоя и аз заедно с тебе лице с лице да видя Триединия Бог, и да Го славя винаги, и във вечни векове. Амин.

image



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sourteardrop
Категория: Изкуство
Прочетен: 4653261
Постинги: 5200
Коментари: 2777
Гласове: 1234
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930