Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2016 11:48 - Рилския светец покровител на България
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 4816 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 19.10.2016 11:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Патр. Евтимий пише, че цар Асен в свето кръщение бил наименован Йоан *. След това пренесъл мощите на св. Йоан от Сердика в Търново. Хипотетично може да се предположи, че цар Петър тоже е приел името Йоан и ако докажеме, че цар Петър е бил светец и неговите мощи са съществували, то имаме теза, че мощите на св Йоан Рилски са на цар Петър почитан под монашеското му име.


Всички налични днес сведенията за светеца са изключително от агиографски характер писани късно на свещи в 15-17 в а само последното на газ. Към 16 жития за четене (пространни) и за богослужение ( проложни) и разказа за пренасянето на мощите на св. Йоан Рилски, представен в няколко редакции, се добавят богослужебни химни в 15 редакции.

Най-старото агиографско съчинение за светеца, т.нар. Народно (безименно) житие на св. Иван Рилски е известно в цели шест преписа, като първият и най-ранен е Ръкопис № 1/26 в Рилския манастир от ХV в.;
То предава легендата за среща между св. Иван и цар Петър. Светеца е наречен “средеческий светилник” и “похвала средеческая”. Изобилстват сведенията за планинска витошка пустош, което трябва да е според някои мястото на пребиваването на светеца, рилската обител, нещо, като Ванчо Софиянчето от Варна.

Текстът на житието, според изследовател на Чудотвореца архим. доц. Павел Стефанов завършва с не много свързаното изречение: "Бъди ни помощник, на слушащите и четящите, и пишещите, и милост да получим, и прошка за греховете си".

Още по-несвързано е заключението на научения работник ( доц. Павел Стефанов ):
" Внимателното сравняване на преписите разкрива, че още през ХІV в. са съществували два варианта на това житие, защото се откриват различия в названията на споменатите местни имена. То е съставена в Рилския манастир или в Сердика (София). "
Подобно право да опрощават греховете било " Католишко гледище за властта на светците да опрощават грехове", пише Й. Иванов под черта по повод службата на цар Петър от Белградския миней.
"В познатите досега списъци на български светци цар Петровото име не личи." допълва академика през 1906 г. Както и във първата открита и известна служба паметта на българския цар Петър се почита заедно със Климент папа Римски на 30 януари.
Исторически източници за Безименно житие на св. Йоан Рилски ( и за другите б.а.) все още не са открити и нищо по-ранно от цитираното горе Ръкопис № 1/26 в Рилския манастир от ХV в., което н е нищо повече от зе скалъпена противоречаща една на друго агиография и това по самите думи на божи служители разбиращи от писания за убеждаване на бабички, какъвто е архимандрит Стефанов. У него фразата"Няма Исторически източници" гласи " няма литературнинизточници" за пародия на нещо основано единствено на попска литература за бабички от 16 -17 век възприета от бгмаймуняците за Историята им

Що се отнася до Рилският манастир няма никакви сведения да е билиздигнат по-рано от 16 век, на мястото на което е днес, а кога точно и какво е бил Рилският манастир е все още неясно без серизони археологически доказтелства за и против, тъй като дори самата Рилска грамота на цар Иван Шишмана от 1378 г., според мнозина учени и то българи занимавали се серизоно със сериозните исторически въпроси считат," че грамотата не е автентична и е написана или преписана през следващите векове."

Мнениетото на Везд Ист Анарх е, че грамотата е късно менте туй, като в нея се говори за Средец, а във Витошката грамота на Шишман града се нарича и е известен за царската канцелария, като София, като е известен, като София и в грамоти от по-ранни царе, което демонстрира и че т нар Рилска грамота на Шишман е късно менте манастирска сглобка.
Следващото по хронологията на научените работници житие на светеца е гръцкото на Георги Скилица, което отново е се съдържа в ръкопис № 1/26 в Рилския манастир от ХV век;, но спред научените им сътрудници, Народното житие било от десети век, а гръцкото от 12 век, когато живял Г. Скилица.

Доколко и то е наречено гръцко, може да съдим от факта, че е известно само на български, т.е. то е гръцко, защото гръцкият оригинал на гръцки е загубен. Ако има пък гръцкиоригинал, то по дифолт си е "гръцко"

Има ли възможностт грък да преписва от български оригинал, който да бъде загубен и да остане само гръцкият препис в своя български превод ? БГ проституцията е доказала, че така възможност не съществува. Ако нещо е известно само на български, т.е. то е гръцко, защото гръцкият оригинал на гръцки е загубен.

Скилица научил за намиращите се в града мощи в мн.ч. м.род. на българския светец и с молитва към св. Иван, след което се излекувал от ревматизъм.
Дочул за чудото Мануил І Комнин отърчал в Сердика и светеца излекувал ръката му.
В житието на Скилица са описани храмовете на Средец, в които са се намирали чудотворните мощи в мн ч м род.
Не е ясно кой е светеца, и дали е Рилският чудотворец, защото не е свързан с името на цар Петър, нито е ясно кога е починал, т.е. византийски глупости за минерални извори. които по-късните фанариори и исихасти ще използват за модел в 15-19 век на Рилския чудотворец от Сердика.

От тези две проложни ( забогослужение) житиета са създадени останалите и то главно от "гръцкото" за баните.

Първото от няколкото проложно житие използва житието на Скилица, като го съкращава и преработва за живота на светеца и пренасянето на мощите му през 1195 г. в Търново. Налична добавка от ХVІ в говори за турското нашествие и пренасянето на мощите на светеца отново в манастира през 1469 г.
В откъснати листове от Драгановия миней от ХІІІ век отбиблиотеката на Зографския манастир на Атон се съдържа второ проложно житие. То е ценно с изключително интересни факти.
Един от тях е отново свързването на Рилският чудотворец с цар петровото име. Мощите на Рилския светец били пренесени в Сердика незнайно от къде от хора на цар Петър.
Според другия маджарски поп неверник ослепял, защото не вярвал в светостта на "схизматика", за чиито мощи на Трапезица бил издигнат манастир.
Трето проложно житие отново говори за пренасянето на мощите от самия цар Петър в Средец, но изпуска топлата маджарска връзка, която е заменена със селски бой. Не маджари а селяни нападнали светиня му край некъв понор. Тук за пръв път се появява и пещерата, като понор, характерен елемен за софийско, наименован като “Врьтопень”. И днес понорите са известни сред неукото селене, като Въртопи.
За житието на патриарх Евтимий, на сръбски е излишно да се коментира, нито да сеобсъждт исихастките му възгледи. Късните съчиненията на победилото исихаство
от 15-17 в са преисвани дотолкова, че бгпроституцията днес изучава бабините им деветини за история. Достатъчно е да спомена тук само изобразяването и подменянето в паметта на българите образа на цар Калоян и като образ, икона, и като нескопосаното описани за убийството му от св Димитър изучавано и в учебниците по история от лайномети за лайномети на лайнометски.
За това, кога е писано сръбското житие на патриарха и от кого в добавка на сръбския език от 17 век достатъчна атестация са изразите в които Средец е наречен европейски град

" Естъ же съ Средец въ пределъх европейскъх един сящъ ут славнихъ и нарочитьй градувъ" ,
нещо което е писано далеч след падането подтурско под влияние на европейскта картография и западняшка историография.
Още във Витошката грамота на Шишман града се нарича и е известен за царската канцелария, като София, което демонтрира и че т нар Рилска грамота на Шишман е късно ментеманастирска сглобка.

Търново е наречен в житието приписвано на Евтимий преславен град " преславньiи град Трънwвъ" и велик град "Трiнwвъ велицъмъ", но не и царевград Търнов, както града се вличае още от първата четвърт на 13 век и нещо което заклетия противник на униатски Консантинопол търновския патриарх няма как да пропусне.
Житито е от тогава когато е издадено 17 век бъкано с исихастката измислица и пообни " търновски" житиета на победилото фнариотство и бгпроституцията може и да доказват, че съдържа не слпвата на Евтимий , ами и тези на Мойсей.
Известната Рилска повест от Владислав Граматик описва пренасянето на мощите на светеца Рилски от Търново в Рилската обител през 1469 г. и палеографията на ръкописа е от ХІ век.
Димитър Кантакузин е от рода на довелите турците на полуострова и главната му задача е да пише житиета на Рилския светец, които ще се налагат , като истинската история на неграмотните бгпопове.
Днес разполагаме с много  преписи на житието на Рилския светец но независимио от разночетенията в различните преписи едно е ясно- най-ранните са от 15-16 век и всичко е нескопосана късна агиографска измислица създадена с цел да подмени реална история .
Последващите житиета са компилации от тези на евтимий с новите сказки за бабички по пренасянето на мощите и утвръждаването му за закрилник на българите, като стигаме до най-новото на отец Серафим/ поп Никодим в което се набляга на посещението на цар Петър кореспонденцията му със Рилския светец, т.е. сам със себе си.
Патр. Евтимий пише, че цар Асен в свето кръщение бил наименован Йоан *. След това пренесъл мощите на св. Йоан от Сердика в Търново. Хипотетично може да се предположи, че цар Петър тоже е приел името Йоан и ако докажеме, че цар Петър е бил светец и неговите мощи са съществували, то имаме теза, че мощите на св Йоан Рилски са на цар Петър почитан под монашеското му име.


При въстановяването на царството на българите не случайно първия цар носи името петър. От Рим са изпратени мощите на светецацар отнесъл някога и подарил на апостолическия престол мощите на климент папа рмски и в знак на признателност и чест цар петър е бил погребан в гробницата в криптата в църквата на светеца в Рим сан Клементе.
Мощите на цар петър са върнати в България, униатска държава признала върховенството на апостолическия престол, най могъща европейска сила в следващите триста години, дотам, че на обявения кръстоносен поход на папата срещу българия заради необезпокояваните и ширещото се в българия богомилство по-времето на Иван Асен Втори нито един западен владетел не се осмелява да тръгне срещу България и кръстоносния поход напапата се проваля. Победилото християнство, разбирай, и гръцката фанариотщина обаче си казват думата и подпомоганатиот образуваната от сръбския помак везир създал сръбска патрирашия изличават и подменят спомена за вазилевса Петър с измислен светц изобразяван по същия начин с агиография създадена да подмени царя закрилник по дифолт на българия със измислена фигура на светец чийто живот протекъл по времето на петър , царя се срещал и се съветвал с него срещу богомилите и даже ветеца се оказал оказал и негов братпоради липса на сестрица славянка!
Аскетичност и святост лъха от образа на царя тясна дългта сива брада на отшлник пустинник, с която се изобразчва агиографската измслица светията съзаен да заличи и одмени образа на цар петър светия инок бивш цар български, за кйто БПЦ не подозирали до 1906 че съществувал и че те имало и такъв светец! В Българското Изобразително Изкуство няма образ по свет от лика на Вазилевса Петър, изобразен, като светец пустинник и с титла, която само дедо Боже може да му даде Вазилевс / виж печат на петър вазилевс

Йордан Иванов из "Български старини из Македония", започва главата "Служби на цар Петър" със следното :
"В познатите досега списъци на български светци цар Петровото име не личи."
А лайнометите доказаха, че Византия не му била признала и титлата Вазилевс щото се давала от дедо Боже и само те Му имали номера!?
Най-ранния спомен за сурогата светец подменил паметта на свети цат Петър се съдържа разбира се в докюмент от след падането на България под Турско рбство- Скопския миней от 1451 г. По неква случайност славата на светиня му се дължала на цар Петръ който пренесъл мощите му от Рилския в Средец !
После славата му е разнесла, като тази на кирил и методи !
Чии тлени останки лежат в Рилския- на агиографската измислица св Иван или на реален светец инок бивш цар български василевса Петър, к/о завършил своя път в Рим
Мощите на цар Петър може да са донесени от всеки един кръстоносен поход помъкнали ги като реликва и гаранция за успех или заложили и продали за пари а допускам че може да са връчени лично на Самуил от папата и не случайно Калоян споменава само Петър и Самоило за който същ се знае че е признат от вазилевс за папата

Нищо чудно да са дпреддени като поощрение и разменна монета и за да убедят българия да приеме униатсвото защото то ето това е доказателството за връзката на българия с апотолическата църква имнно цар петър погребан в сан клементе и както казва калоян бг царете са Петър и Самоил Да казва папата Петър е с нас ето ти мояи му за доказ синко

Клайнер потвърждава това дори и за Симеон казва че е от римската църква и точно папата го мъмри когто пали гръцките църкви


Косвен доказателство намираме във факта че когато моите са отмъкнати от унгарците от Сердика то подобно кощунств не би могло да стане без снкциониранто му от папата който пък от своя страна е чист пред съвеста си за подобна иначе краба заяото това са мищите предадени от Рим на България и той я е анкционирал и разрешил на Унгарците но ето че когато гу слагат н маджарско е случва бедствиет църкват ли е рзрушаваше или нещо подобно и те ги връяат в Сердика

Но не тов е важното факта е петър е нещо повече от цар и светец той е учител на Църквата от най велик ранг Апостолски защото оставя легация равна на апостолска и затова е и Закрулник на България нещо подмененос измилен закрилник и закрилници

Та кой яе си закриля рожбата освен създтеля и баяаи Петър е напрвил 40 епископии


Васил Втори пише че запазва всичко от петур повече от 40 непископии с градове хиляди и десетки хиляди църкви са това и всичко е свързано с петър бдокюментирано от Васил кохто го запзва

е Как ще изенс еподобно неще и ще се появи закрилник светец на Бългрия Иван а Петър ще отиде в забрава!? как ще се запълни тази зееща дупка

Ами как бгпроституцията не му била признала Титлата Басилвес защото едва ли н бгпроституципта е създала цели институти да обясняват кво било ойкуменето и как титлата базилевс се дваал от дедо Боже

е мама им дба нщастна цар петър ли не е наязно не знае който е съзал 40 епискйопии квое базилевс и от как и от кой се два аче модерен маймун и проститут ще казва кво не признавал Петър лу е идоита ч има печати петръ вазиплвес които си ги самонаправил като бщаи и н него не му били пизнали титлата вазилесвс

Че апостолството на птър по създаването на българска държава и църкав е фак не амо от указите на васил втори запазил вичко на Петър и от факата че възстановяването на българия отново става от негово име и за негова сметка първит цар е наречен петър
Как ще изчене подобно нещео и изведнъж светеца закрилник семоказал измилсифцата св Иван венъж ебан завинаги ебан После закрилници на ебаните пък стават другата измислица апостолите на славяните братп Грим

до там че БПЦ да не знае чр има ли светец цар !? създал 40 епископии дтам че бгпоститути да му обясняват кво9 емхистиянство и тили и ойкумене
не нам не нам
представяните за мояи на св Иван Рилски са на практика мощите на св цар Петър
тая дупка се е покрила с тъпня за бабички св Иван закрилник на българите и бъгария който подменен с апостоли на славяни
Smelo moxe da kaxeme, qe pyrvo vyznikbva kulta kym sv Petka Tyrnovska kato zakrilnica bylgarska na Bylgari[ s cel pomen[neto za pametta na Petry po vrmenata na  Georgi Terte i dinasti[ta na praktika vyzri syhranli[ pravslavieto      В служба от 1451 г. Й. Иванов откри следи от времето , когато българите са смятани за новопокръстен народ. Цело Чудо е, че не я обяви за службата на братя Грим или брат им Климент Римски и Борис Покръстителя им.

" О ти избрано стадо Христово и верни съборе новопокръстени люде, елате да се притечем всички в деня на честната памет на преблажения отца Ивана, който просия в Рил/м/ската планина и сега дойде при нас. Ето, пред нас лежи неговото всечестно тяло; то крепи у нас чистата вяра и събаря еретическите мъдрувания на ония, които не вярват във възкресението; то и след смъртта дава знак на слепите, чрез него хромите прохождат, схванатите се разпущат, изнемощелите заякват, бесовете изчезвати нашите благоверни царе укрепват срещу противниците"

Текста демонстрира, че службата е съчинено през десети век и че почитаният преблажен отец не може да бъде друг а самият цар Петър, който е оставил на новопокръстения си народ, Църквите запазили България, както е записал в постановлението си Васил II:

" Защото, ако и да станахме господар на тая страна ( България) запазихме непокътнати нейните права, като ги потвърдихме с наши хрисовули и грамоти. Също и сегашният архиепископ на България постановяваме да има толкова епархия, колкото е била при цар Петра, и да владее и управлява всичките епископства на България."
Това е времето на цар Петър по което възникналоо учението на поп Богомил, както е указано в т нар Борилов синодик, " Попа бгwмила иже при пе/тръ цри блъгарстъмь. въспрiемшаго манихеискж/ж сiж ересь и въ блъгарстъ/ земли разсъавшаго. " Известна е кореспонденцията м/у цар Петър и чио му, Кнстантинополския патриарх засягаща проблема на новата ерес.

и не друг а цар петър " крепи у нас чистата вяра и събаря еретическите мъдрувания на ония, които не вярват във възкресението" се казва в житието, за което научения работник ненаучно определя, О ЧУДО, че не ставало дума за Борис Покръстителя, а за светинята Йоан Рилксия, пардон Римскиия от Сердика, съгражданин на българите !

И тва ако не е Чудо, да затриеш царя създал България, историческа личност и дала повод на Васил да даде на Българския архиепископ толкова колкото и при цар Петър а да се кланяш на агиографско измлислено чучелото , защото царя Петър го бил инсталирал да свети с неговата светлина в душите на християните забрвили че имали цар Сетец ма си спомнили в 15 век че той им бил инсталирал светеца закрилник

Освен неква кришнарска радост, че имали пустинник, който се хранел с пчели ( явна алюзия с Йоан Предтеча нагъвал скакалци-б.а) нищо от делата и живот на светеца не заслужва вниманието на съселяните на съгражданина на българите с изключение, че от всяко житие изскача цар Петър, неизвестния светец за БПЦ който, каква ирония е факта, че с това, че оказал височайшо внимание превърнал някой в светец в очите на народа само по волята на височайшото си царско си благовнимание, което в крайна сметка се оказало и главната причина Римкия чудотворец да бъде считан за светец и да съществув в съзнанието на тъмните балкански убекти от 15-16-17-18 век а имено след, като цар Петър заповядал на царските охранени хора да инсталират телесата му в Сердика, светоста на инсталирания се разнесла по тези ширини и това тутакси докюментирано в 15 век, цели три века преди по тези ширини да е появат братя Грим, чийто прзник бил празнуван за пръв път в описание на руски търговец в 19 век, а първия матрялен факт от братя грим била чешма издигната в 1885 г с вода от Извора за жадни душици.

Йордан Иванов отбелязва: " истинското си светителко достойнство получил, след като останките му били пренесени от цар Петър в Средец"

Известен с това че е известен !; Бил привлякъл погледа на цар Петър един вид прототипа на Парисс Хилтон известна с това че е известна Ми да беше помолил некой грък да му подаде огледало и воала БПЦ щеше да има и цар светец в регистрите си
Предполагаемия светец живял в ерата на богомилството не е оставил и един акорд срещу богомилите но за сметка на това изтребил доста скакалци и заслужил вниманиетона православитео забравило че имали цар светец историческа личност упоменара и във гръцките фермани, до там го обявчт за отец и съгражданин на българите гаче те са некоя житна култура застражени от скаклците и той им е спасителя
И такива тези не липсват на бглайнометеи които като ги зачете человек гребат с решетото рашевци разни култури в един момент читателя започва да обръща заглавието и да си мисли че е попаднал в някой институт по зърнени култири или по микробиология на развитие на млечно кисели хранително вкусови зърна на научените сътруднички и превръщане им в интституции за производство на бацилус булгарикус при лаборатория на медицинска академия.

Отеца съгражданинин на българите и средецки чудотворец се превърнал и в рилски, което рилски е на една черта от римски, до там че не е ясно какво се опитват да прикриват поповете исихасти за някой отец римски съгражданин на българите за доказ на цар Йоан пред апостолическата катедра и техен отец и покровител на другия с римско потекло Йоан, който е осран повече и от светеца инок и бивш цар Петър, нищо че докюментирано е довлекъл де що има мощи до които се е докопал в Търново, за да се превърнат в Търновски светци, а за награда е осран и изтипосан от победилите христипни пронизан от покровителя на рода си св Димитър ( виж т 2 гл 5 на ист анарх) за радост на исихазъма и гръцката фанариотщина наложила, че да ядеш скакалци привлича царско внимание и ти помага да забравиш за царете си, защото те превръща в дзвезда за научените работници.
Все пак натрапчивото появяване на цар петровото име и свързването на житието на рилски светц с него при липсата на каквито и да е литературни сведения за подобна историчска личност, него по думите на арх доц Стефанов " липсват каквито и да е литертурни сведения за светеца " ни задължава да погледнем критично на предоставените късно изплували текстове за житието му в които е запазен спомена за цар Петър. за който об аче БПЦ немала спомен, и да се запитаме , а не е ли тази служба служба за цар Ппетър преработена в 14 15 век от победилите фанариоти, и кой почита народа под името Йоан съгражданин на българите и римски чудотворец от Сердика заявен не за българин по род а с неясното " съгражданин на българите" гаче е довлечен от чужбина

В тази светлина изчезването на цар светец през 10 век установил 40 епархии с хиляди църкви и появяването на светец закрилникна българите йоан в 14 15 век свързан с изчезналия иначе цар петър още повече буди недоумение, защото днес извън вскакво съмненеи е доказано, че цар петър е историчека личност и е бил светец и мощите му са били налични, и книжнината му се е чела и разпространявала до нчалото на 17 век, което разбира се превърна хипотезата изказана тук, че цар Петър се е замонашил, като Йоана в теза тъй като на практика мощите и службите към цар петър са факт .

От текст на службата към рилския светец от 1451 г има основание се счита, че под това име Йоан се е замонашил цар Петър. Самата история с изчезването на цар Петър и побягването му в Рим, където се замонашил е повече от любопитна ище повече с появяването му като РиМски светец в две служби и няколко, като РиЛски, в добавка на сведението на печатаря Яков Крайчек който е записла, че имало светец инок бивш цар Български чиито книги били разпространени в началото на 17 век във Венеция, и койт свършил своя живот в Рим," Съж изьводь wбретохь азь Иаковь вь книгаь Петра Цра Бльгарскаго иже бiеше томоy настолни градь велики Преславь и оy мрет вь велики Римь " в подкрепа на Анонимната БГ хроника, че царят Етър побягнал от насилниците в Рим, и се изпарил яко дим от хисторити на бглайнометите, гаче не е историческа личност Т.е. и по туристическите правила има безусловно путвърждение,че цар Петър(инокааго Бъвшагом Цар Блъгаром) е починал в Рим, нещо за което нито БПЦ нито БГ лайнометите признават и до днес доказали математичски от цели две гръзки сведения, че царят, като етър се капичнал в сведенията на Лъв Дякон през 963 г и нямал време да стане инок светц или в още по наученото далу му още пет години живот, сведение на Г Скилица за смъртта му чк в 968 г. , но на правилната иначе дата 30 януари, изчислена от лайнометите по осраното иначе и без доказателствена стойностт за целите на бгпроституцията " наше", " родно", "местно" сведение написано н а презряния български от българин на българин за българи записано да обърква истинската история на научените работници и техните учени сътруднисцици.
Известно , че редица езически култове и религии са се съхранили, защото поклонниците им са се включили в християнството и са започнали да се почитат като християнски обичаи.

В тази светлина дори не е конспирациоона теория да се предположи, че за да спасят мощите на цар Петър от исихасткия погром и тоталното им заличване, на прктика успешно, народа започва да го почита , като Йоан и исихатката се хваща на хорото и довежда изтриването на паметта на цар Петър докрай с измислените фанариотски житиета, в които обаче закодиран изплува образа на реалния светец почитан от българите като техен закрилник цар Петър
Влезлият в тъмната Кутия на Пандора в 14 век св. цар Петър при отварянето и в 16 се е превърнал в Рилски чудотворец. Педерасите наебали баща си, светеца отец Петър не се свенят и връчват най-тежка и отговорна роля дотогава изпълнявана от реалната историческа фигура и светец цар Петър- Закрилник на България, на своята исихатска измислица Рилския чудотворец изпълнявана от късната агиографска фигура на светия на име Йоан. Наебалите веднъж баща си не се спират до тук и много скоро обявяват на търг отговорнта роля - Закрилник на България. Наддаващи не липсват. И проститутите връчват наградата на най-високия наддал- Ватикана с Апостолите на Славяните печели конкурса и братя Грим са узаконени за Закрилник н Българите от новата порода балканци. Веднъж отворена Кутията на Пандора няма спиране.
Ветеринарни слабоумни мучат за доказ, че са тракийци в митологията на гърците, и с патос се наапреварват да изброяват тураките сюлеймановци и юстиниановци на византийския престол, значи са българи, психопати плагиатори предсказват, какво искали да докажат съвременни гърци, за пръв път на български, какво били българите, на гръцки, попрецъфтели отдавна олекнали лелки отвикнали от истината, как да вкарват дявола в пъкъла, не пропускат да се правят на божи кравици в Историята и да разясняват от студиото на Павлов и други подобни средношколски срещия, какво били искали да кажат прабългарите с френските си наклоности към гръцката любов да го натегнат на всекиму, ако не ... но, поне виртуално, куето псе и то изляло графоманияата си, фпичатлено от половинчатиет напъни на каката удря едно рамо ан наученото невежеството, но вместо за гларуси с делиорманските помияри , допълва истерията по История за която им плащат с удовлетворяване на графоманските си наклоностти за галените исихастки матрони домъкнати от Кучето Униат за прослава на Търново, в подкрепа на тезата,че заслужено е завършил живота си в исихастката клоака на стъпкан от коня на светиня му от Солун, домъкната в Търново от Сицилинците, но липсваща за доказ в отворената от бгпомиярите Кутия на Пандора в Историята на новата източна порода със закрилници Апостолите на Славяните .

                                                                                            



Гласувай:
7



1. iliyanv - Възпитаниците на Делиорманската академия на науките
20.10.2016 07:22
слагат минуси анонимно и се таят в кьошето, без да могат да обелят и членоразделно мучене. Карат си яваш-яваш без да се отклоняват от схемата на Златарски и сие нито с милиметър. И "исихазма" им е такъв. Ивановската скална църква е датирана от времето на цар Александър, па тя видиш ли е от времето на Йоан Асен Втори, 130 години по-стара. Когато скалния скит е съществувал, а църквата е била изписана с "многото злато на царя", идеолозите на исихазма дори не са били родени...
цитирай
2. rizar - Не ми стана ясно, само с Владислав Граматик ?
20.10.2016 20:05
Искаш да кажеш, че той е човек на Димитър Кантакузин ли ???

Известната Рилска повест от Владислав Граматик описва пренасянето на мощите на светеца Рилски от Търново в Рилската обител през 1469 г. и палеографията на ръкописа е от ХІ век.
Димитър Кантакузин е от рода на довелите турците на полуострова и главната му задача е да пише житиета на Рилския светец, които ще се налагат , като истинската история на неграмотните бгпопове.

Палеографията на ръкописа на "Владислав Граматик" доказва, че всъщност тя редактир оригинал от 11в. ,който Кантакузините преформатират с изтривания и дописвания времето , мястото и истинския човек ???
цитирай
3. rizar - Ако
20.10.2016 20:07
ръкописа на Владислав Граматик се подложи на химически анализ, вероятно може да се докаже за писанията от 11в. и дописвания от 15в . ???
цитирай
4. marknatan - ръкописа на Владислав Граматик се ...
21.10.2016 05:05
rizar написа:
ръкописа на Владислав Граматик се подложи на химически анализ, вероятно може да се докаже за писанията от 11в. и дописвания от 15в . ???


сарказъм, фратер. Илиричекия герой използва изпитното средство срещу делиорманската помиярщина която не разбира от пуезия, фратер, сарказъма.

Владислав грамати е историческу персонац живял в 15 век т е Рилската му повест е прозиведенеа в Сърбия на србката ридакция на черковно славянския или за целите на бг хисториографията става само за задни нужди по метод на черкословянските ридакции за доиказ кои с а българите на чиято мймуняка пород им се подфърлт купеки изрази като плеография и великите алхимице се осират да доказват от ко9га били пичатите на Петър Белгун или епикоп исая


сполай ти за немедленото у
цитирай
5. syrmaepon - За района около София като предп...
21.10.2016 12:10
За района около София като предположение съм съгласна. За това, че Иван Рилски е от царското семейство е силно примамлива и романтична / не я отхвърлям/ - но кой е той ? Тъкмо прочетох за езическо светилище край Рилския манастир - и ето ти и причината там да има манастир и да се пренесат мощите на българския светец - вероятно там някой /местното население/ е извършвал упорито някакви ритуали и борбата между светините веднага влиза в ход. )
цитирай
6. marknatan - Днес извън всякакво съмнение е д...
22.10.2016 04:09
Днес извън всякакво съмнение е доказано, че цар Петър е историчека личност и е бил светец и мощите му са били налични, и книжнината му се е чела и разпространявала до началото на 17 век, и е бил използван за възстановяването на българската държава, и в тази светлина изчезването на цар светец през 10 век установил 40 епархии с хиляди църкви и появяването на светец закрилникна българите Йоан в 14 15 век свързан с изчезналия иначе цар Петър още повече буди недоумение, което разбира се превърна хипотезата изказана тук, че цар Петър се е замонашил, като Йоан, в теза и правдоподобно историческообосновано обяснение на изчезнали събития, тъй като на практика мощите и службите към цар Петър са факт.
цитирай
7. marknatan - При възстановяването на българ...
22.10.2016 04:10
При възстановяването на българската държавност на българите не случайно първия цар носи името Петър, светското име на царя, чиято държавност, не тази на Самуил или Симеон или нещо ново или друго се оставя непокътнато от Васил Втори, който пише, че запазва всичко от Петър, това са повече от 40 епископии с градове, села , хиляди и десетки хиляди църкви и миряни са това и всичко е свързано с Петър.

" " Защото, ако и да станахме господар на тая страна ( България) запазихме непокътнати нейните права, като ги потвърдихме с наши хрисовули и грамоти. Също и сегашният архиепископ на България постановяваме да има толкова епархия, колкото е била при цар Петра, и да владее и управлява всичките епископства на България."

Или дали гръцки дали българки свещеници са служели през тези т нар 200 г " византийско" робство, след " осовбождението", наследството на Петър, който се явява един вид Учител и Апостол на Църквата, Закрилник на българите и България, е непокътнато и то преминава в ноосъздадената българската държава, потвърдено с възкачването на престола и от Белгун под царското име Петър

Константин Бодин също е възцарен под името Петър. Това не са сучайности.

От една страна за да се обособи и разграничи от брат си станал Петър, но от друга и на Асен му е необходимо да бъде духовноосиновен от Петър за да се утвърди, като приемник и продължител на наследството му България и той приема духовното му име Йоан.
цитирай
8. barin - Св. Йоан Рилски е наш покровител и ...
22.10.2016 18:25
Св. Йоан Рилски е наш покровител и основен светец. Добре, че си написал тема за него. Аз в част от темата"Българските светци" имам малко писано за него. Да си припомним, че скоро( на 19 октомври) беше празникът му. Поздравления за материала!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850057
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031