Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2015 01:41 - Да живее всичкото циганин
Автор: rumcajs Категория: Други   
Прочетен: 516 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Мъж и жена решават да си разделят отговорностите и всеки ден един от тях да се грижи за прехраната на семейството.....
Прибира се мъжът от работа и гледа -  бележка:
- Скъпи, излизам с приятелки... днес има спагети, тенджерата е в шкафа, сиренето и маслото в хладилника - сготви си ги!
На другия ден, жената се прибира от работа и намира бележка...
- Скъпа, отивам с момчетата на по бира. За вечеря има риба. Въдиците са в коридора!
                                                                        ***

SMS: "Здравейте! Вашият GSM оператор, Ви съобщава, че тарифния план на вашия телефон е променен. Тарифата се определя според дължината на вашия член. Колкото е по-къс, толкова е по- евтино.
Честито вие говорите безплатно!"

                                                                   ***

Изповед: "Прибирам се вкъщи, отварям хладилника и гледам: какво ли няма - хляб няма, сирене няма, салам няма, месо няма, мляко няма, риба няма, плодове и зеленчуци няма, абсолютно нищо няма! Сядам на диванчето в хола, вземам атласа, разгръщам го: къде ли не съм ходил - из Европа не съм ходил, в Америките не съм ходил, в Азия, Африка и Австралия не съм ходил, даже в Македония и Антарктида не съм ходил! И какво да правя - отивам в кръчмата, пия едно-две, три-четири...десет-петнайсет, заспивам там, събуждам се на сутринта и гледам - нищо ми няма: портфейлът ми го няма, обувките ми ги няма, костюмът и го няма, ризата ми я няма, НИЩО МИ НЯМА!..."
     

                                                        ***

Видовете тройки
Македонска тройка: Двама правят секс, третият лежи с нож в корема.
Руска тройка: Мъж, жена и мечка.
Студентска тройка: Двама правят, третият се прави, че спи.
Гръцка тройка: Двама убеждават трети, че правят секс, той се прави, че им вярва.
Италианска тройка: Двама говорят, че ще правят секс, третият също говори.
Еврейска тройка: Двама правят секс, третият урежда правата за излъчване.
Арабска тройка: Двама правят секс, третият подготвя динамит и изявление.
Афганистанска тройка: Един прави секс, другият държи козата.
Българска тройка: Един прави секс, другите двама му дават акъл.






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rumcajs
Категория: Други
Прочетен: 25609
Постинги: 26
Коментари: 5
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930