Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2020 12:15 - Българският модел
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 13497 Коментари: 16 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Българският модел е уникален.
Само с него, можеш да видиш празно чекмедже.
Само с него, вместо Пиета, икона ти е ПКП !

Българският модел


Ако сме дали нещо на света — това е българският модел.
Той е — както Хеопсовата пирамида или Вавилонската кула — нашият принос в съкровищницата на човечеството.
Казано сложно — това е състояние на духа. Определен начин на мислене.
Тип душевност.
Казано просто — обратното на всичко.
Колумб тръгва за Индия и открива Америка.
Ние тръгваме за Америка и стигаме в Индия.
Все откриваме Америка и все се оказва, че сме открили Индия.
Навсякъде по света в приказката на Андерсен кралят е гол.
У нас се получи обратното — кралят е облечен, а народът е гол. И гладен.
И безработен.
Навсякъде по света считат лудите за свестни, но болни хора.
У нас свестните считат за луди. Още от времето на Ботев.
Навсякъде по света дупките са предимно в сиренето.
У нас те са на ръководни места.
Там, когато стреляш по някого, той умира.
Тук, дори когато стреляш по друг, умира Алеко Константинов.
Там са велики народите.
Тук — Народното събрание.
Там от великото до смешното има само една крачка.
Тук няма никаква разлика.
При тях са свободни хората, а при нас — цените.
Това е българският модел.
Българският модел е по-лош от Бермудския триъгълник.
В Бермудския триъгълник нещата просто изчезват.
И знаеш, че ги няма.
При българския модел ги има, но не са те.
И не знаеш какво е.
Нарича се бензиностанция, но нито има бензин, нито ти сменят маслото, нито проверяват гумите, нито мият стъклата.
Знаеш само, че е най-високото на Балканите. Или най-широкото.
Според този модел българските джуджета са най-ниските в света, а българските мъже — най-мъжествените.
Българският модел е, когато мълчанието е злато, а преклонената главичка остра сабя не сече и по-добре яйце днес отколкото кокошка утре, защото кроткото агне от две майки суче.
И когато отвличаме останките на Чарли Чаплин за откуп.
При българския модел селяните идват в града, за да купуват мляко, а гражданите отиват на село, за да прибират реколтата.
Българският модел е велосипед без педали, но с десет кормила.
И когато заводите произвеждат художествена самодейност.
Българският модел е продупчена и завързана с конец стотинка. За да се возим безплатно в асансьор и да говорим безплатно по телефон.
При българския модел няма девета дупка на кавала. Тя не е пробита. Пробита е направо десетата.
Българският модел е не аз да съм добре, а ти да си зле.
Българският модел е неунищожаем.
С него ще бъде свършено, когато всички отидем в Канада.
Както ще бъде свършено и със самата Канада.

Станислав Стратиев



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - за копи-пейста.. ;)
28.09.2020 15:16
blackpredator/ЧеПът от СеУ-то написа:

хех, Чудо
wonder написа:
Ха така! Крайно време е за Земевладелска реформа в блога.
В шкартото да отиват и всички изразяващи се чрез самочувствен феодализъм.
За всички обработвани с копи-пейст блогови площи, раждащи ТрънДафили и торни бръмбари, подкастряне чак до пролетта и ба/н/даносване с мерак. ;)))

край на мичуринството ;)))

поЗдрави от Хисаря.. ;)
цитирай
2. blackpredator - оооооо,
28.09.2020 16:00
пулюгор написа:
поЗдрави от Хисаря.. ;)

хисарката двуцевка, как е?
нещо точноста с тоя ляф нарез?

Пулюраси, сър!
цитирай
3. анонимен - ЦИТИРАХ ти ТВОИ КОМЕНТАРИ..
28.09.2020 17:33
blackpredator/ЧеПът от СеУ-то написа:

хисарката двуцевка, как е?
нещо точноста с тоя ляф нарез?
Пулюраси, сър!

ТИ Отговаряш с ВНУШЕНИЯ.. ЯВНО Това са Възможностите ТИ..ЪХЪХЪХЪ..

цитирай
4. blackpredator - че цитирай ме дословно, ве каскет
28.09.2020 17:43
Мутри вън!

айде къш да праиш хендхисар на Лексито
цитирай
5. kvg55 - blackpredator,
28.09.2020 19:59
Станислав Стратиев добре е схванал нещата.
цитирай
6. blackpredator - ъхъ,
28.09.2020 20:09
kvg55 написа:
Станислав Стратиев добре е схванал нещата.

сущий Пулюгор
цитирай
7. catforlife - "Българският модел е вело...
28.09.2020 21:33
"Българският модел е велосипед без педали, но с десет кормила."... тъжно, че няма кой да върти педалите :(
цитирай
8. vencivaleri1951 - Стратиев е "наше" момче-на 9ти септември е роден:))))
28.09.2020 21:34
Голям фен съм му, но си изпатих за това. Беше по времето когато не се състоя прословутата ви битка пред тетевен между теб и комбрига-пардон да не го понижавам в длъжност -на дивизията.
Та "командирът" нещо се фукаше с някакво саке, което струвало еди колко си...
Пошегувах се , вкарвайки лафчета от "сако от велур" и като се почна една-ти знаеш ли кой съм, че си взимам саболета когато си искам и ходя в Лувъра, Елисейския и ти н

Та като си помисля и за един друг мой любимец...мамка му и прасе на това "шибано сако", където ме вкара в компанията на Гочето
цитирай
9. blackpredator - споко Кат,
29.09.2020 00:43
catforlife написа:
"Българският модел е велосипед без педали, но с десет кормила."... тъжно, че няма кой да върти педалите :(

"когато всички отидем в Канада", ще си наемем инуити
цитирай
10. blackpredator - Венци,
29.09.2020 00:48
като споменеш за тоя Хашеков герой, се сещам -
глупаците са нужни за равновесие..
цитирай
11. blackpredator - сори Гоче, оригиналът е у блог.бг небитието
29.09.2020 12:11
11:20 - ~ 8. vencivaleri1951
от: starforlife За постинг: Българският модел
ЕЙ, КАПУТ...
Ти ще спреш ли с ПУТЕНСКИТЕ си лъжи бе, МЕКОПИШКОВЕЦ СПЛЕСКАН?
Не ме карай да давам линк към въпросните "събития", свързани със сакото (ми), за да те видят и такива (като Мау в случая например) как ЛЪЖЕШ като ПУТКА, каквато си!

- Първо: За сакото (ми) тогава ти повдигна въпроса и то с идиотските си напъни да търсиш под вола теле (че да му смучеш ХУЯ, ПЕДАЛ с ПЕДАЛИТЕ). И само абсолютен ИДИОТ и КОМПЛЕКСАР може да обсъжда облеклото на околните (и "бабините му хавлиени кърпи - и "бабините" му хавлиени кърпи), което при нормалните хора е дори въпрос на удобство и практичност, а не мода.
Но ти не пропусна да ПРОСТЕЕШ, че сакото (ми) било от секънд хенд (в което впрочем и не виждам нещо лошо дори да беше истина), а АЗ ИЗОБЩО НЕ СЪМ ОТВАРЯЛ ПРЕДИ ТОВА ДУМА ЗА ЦЕНАТА МУ.
Просто то - сакото (ми) - присъстваше на облегалката на стола в кафенето, откъдето бях пуснал снимка и ти започна ИДИОТИИТЕ си КАКТО ВИНАГИ.
КОМПЛЕКСАРСКИТЕ СИ ИДИОТИ, ПЕДАЛ ДЪРТ!
- Второ: И сега С ЛЪЖА се опитваш да се изкараш интелектуалец с това, че видиш ли тогава си ме ебавал чрез творчеството на Стратиев, което ИЗОБЩО НЕ ОТГОВАРЯ НА ИСТИНАТА - нищо подобно не си използвал тогава, ГУГАЛЯК СОЛ-ТАШАКО СМОТАН!
И тук въпросът е не, че не помниш кое друго авторитетно име използва, за да се ГУГЪЛ-ПУДРИШ, а фактът, че ти нещата ги съчиняваш НА МОМЕНТА както ти падне, така, че да се направиш на това, което не си.
Защото всички помним по тази част от темата настойчивата ти идиотия, че съм бил лъгал да съм бил на театрална постановка, защото било преди 15-ти септември и такива преди тази дата нямало.
АБЕ ПЪЛЕН КАПУТ СИ ТИ, ВЕНЦИ!
Тоест, празен.
цитирай
12. blackpredator - еми факт си е бе Гоче
29.09.2020 12:13
с Венци може да се говори за театър, с теб за театро
и с фрак да одиш, се си си Гочо
хиатуса у първите двайсе, не се подпира с плотчето
то си личи от коментара ти..
цитирай
13. starforlife - ~ 12. blackpredator
29.09.2020 13:01
Знаем бе, знаем.
Знаем как се говори за Театър с човек, който спори и се надпира, че преди 15-ти септември нямало представления на сцена, а след това сам си признава, че от десетки години кракът му не е стъпвал в Театъра.
Ей така говорите за всичко вие, капути недоклатени.

ПС: Отлетя в небитието казваш?
Е... Аз затова го прехвърлих и то целия при Радо:
http://getmans1.blog.bg/politika/2020/09/29/tyjna-konstataciia.1729222
В 7-ми коментар. Репликата в края му. Реплика на... 7-ми тук.

А иначе: Театрото беше пред "Тетевен". Хааааа ха ха ха
Комедия, при представянето на която всички тук ти се смяха, мекопишковец бъзлив и жалък.
цитирай
14. blackpredator - ооооо,
29.09.2020 14:38
тая мантра Гоче, е само за кратунковци
че има ли какво да твърдиш друго ?!?!
то и аз бих твърдял същото,
ако бия път до София, яхнал непогрешимата си глупост
за разлика от тебе, аз не квася Дунава..
цитирай
15. starforlife - ~ 14. blackpredator
29.09.2020 14:49
- Тая мантра" я "твърдя" не само аз, а доста блогъри, които продължават да ти се смеят на мекопишковщината, така показателно демонстрирана по отношение на въпросната от теб нарочвана среща пред "Тетевен", с която стана за смях.

- Е да, ти не квасиш Дунава, а Нева или Волга да речем.
Защото си повече русофилистик, отколкото Бълтарин.

- А за да завърша с плюнченето ти спрямо Капут1951 и Театъра:
При Радо, в края на 10-ти от по-рано и 15-ти от току що коментари, поставям въпрос на Капут1951 и той като човек "с (който) може да се говори за театър" мълчи като насран комунист.
Сигурно мисли как да акОмОлира дЕсидентския си отговор.
Хааааааааааааааааааааааааааа ха ха ха
цитирай
16. blackpredator - Гоче,
29.09.2020 15:26
нали си знаеш,
че те смятам за мноо тъП
е, аз съм отдавна в блога наясно съм с "достата блогъри"
ама определено тъПите сте малко

за Венци
даже само покрай афишите да е минавал, му личи
при тебе Гоче и при делиорманския кратунко, нищо не личи
да съм по-ясен у сравнението - дъга срещу мъгла..

аре раскарай си простотията, тука е павирано..
цитирай
17. starforlife - ~ 16. blackpredator
29.09.2020 15:51
blackpredator написа:
нали си знаеш,
че те смятам за мноо тъП
е, аз съм отдавна в блога наясно съм с "достата блогъри"
Знам бе, знам.
То така се пънеше, че не съм тук от преди всички ви от изклецаната ви групичка...
Което естествено е просто абсолютно невъзможно в светлината, че съм тук ПРЪВ...
Ама вече не толкова наскоро получи "потвърждение" от...
Абе, Пръъъц... Нали многУ разбираше ханглийстия...
Я кажи що значи "catforlife"?
Хаааааааа ха ха ха


ПС: Разкарвам се, защото хем вече не си ми интересен... Хем много време ти отделих, микроцефале недоклатен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912785
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031