Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2020 22:19 - Виц на вечерта
Автор: missana Категория: Забавление   
Прочетен: 1825 Коментари: 10 Гласове:
2

Последна промяна: 16.02.2020 02:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Малкият Иванчо разтревожен пита баща си:
Тате, какво е бъдещето на България?
- Да остане без българи - отговаря бащата.
А кои ще останат тогава? - любопитства Иванчо.
- Прабългарите, сине!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - :-))))))
15.02.2020 23:03
нещо те сърби...комай..
цитирай
2. missana - Може и да си права. Thanks!
16.02.2020 00:30
fun1001 написа:
:-)))))) нещо те сърби...комай..

цитирай
3. rosiela - Младене,
16.02.2020 03:16
Не е за приказване.
цитирай
4. missana - За жалост е така, Роси.
16.02.2020 10:31
rosiela написа:
Младене, Не е за приказване.


Благодаря ти за коментара и ти пожелавам светла неделя и много успешна нова седмица!
цитирай
5. lexparsy - Правилно прича бащицата Младен!
16.02.2020 11:11
Само после уточнил, че потомците на праМиналите българи тепърва ще преБъднат...!
Защото в момента са командировани профилирано за обмяна на опит, по целия земен свят.
А на родна земя са оставили етническите си групи, и "...ровки" такива, изпратени да се профилират в сферата на уСлугите... (, но тях ги "сърби някъде комай":)))
После рекъл:
- А а после Иванчо, какво ще бъде "Дошло е време да изясним и осъзнаем една Истина!", както прочетох в постинга на Бат Ого (batogo, 15.2.20)

Поздравление за вица Младен, но нека е не вечерта ни, а на денуването ни бъдно!
Лекс
цитирай
6. missana - Благодаря сърдечно, Лекс!
16.02.2020 21:48
lexparsy написа:
Правилно прича бащицата Младен! Само после уточнил, че потомците на праМиналите българи тепърва ще преБъднат...!
Защото в момента са командировани профилирано за обмяна на опит, по целия земен свят.
А на родна земя са оставили етническите си групи, и "...ровки" такива, изпратени да се профилират в сферата на уСлугите... (, но тях ги "сърби някъде комай":)))
После рекъл:
- А а после Иванчо, какво ще бъде "Дошло е време да изясним и осъзнаем една Истина!", както прочетох в постинга на Бат Ого (batogo, 15.2.20)

Поздравление за вица Младен, но нека е не вечерта ни, а на денуването ни бъдно!
Лекс


Дай боже да преБъдваме, защото другото е чисто безумие! Амин!
цитирай
7. rosiela - А последният виц от тази вечер е:
16.02.2020 22:46


БАЛАДА ЗА ПРОВИНЦИАЛНИЯ ПОЕТ
С ботушки шик и шапка идиотка,
със шалче, завъртяно на врата,
с боксьорска стъпка, пъргав като котка,
във София пристигнах заранта.
И ей ме, на – попийвам си тютюна,
кой – чудя се – сега да хващам друм?
Ела при мен – и дай да те целуна,
и после да ме заведеш на ЦУМ.
Ще гледаме и мача „Левски” – „Челси” –
пак ще ядат една гора пердах.
Ток удря на трамваените релси,
но с теб от тока мен не ме е страх.
Ще черпиш ли едно кафе на „Плиска”?
Или ще пийнем нейде две бози?
А после аз ръка ще ти поискам –
речи ми да! И – Боже, помози!
Над Витоша, когато падне мракът,
понеже нямам друго мепесе,
не щеш ли да се метнем с теб на влака?
Във Варна влакът да ни отнесе?
Ще опечем на тенекето миди.
Ще ти редя куплет подир куплет –
поет, поискал София да види.
И София да види жив поет.

Валери Станков



Провинциален поет чете на радио Ереван своята балада.
От радиото отговарят:
- Пиши, пиши, но не се надай!
цитирай
8. missana - Благодаря ти, Роси!
17.02.2020 00:43
rosiela написа:
А последният виц от тази вечер е:

БАЛАДА ЗА ПРОВИНЦИАЛНИЯ ПОЕТ
С ботушки шик и шапка идиотка,
със шалче, завъртяно на врата,
с боксьорска стъпка, пъргав като котка,
във София пристигнах заранта.
И ей ме, на – попийвам си тютюна,
кой – чудя се – сега да хващам друм?
Ела при мен – и дай да те целуна,
и после да ме заведеш на ЦУМ.
Ще гледаме и мача „Левски” – „Челси” –
пак ще ядат една гора пердах.
Ток удря на трамваените релси,
но с теб от тока мен не ме е страх.
Ще черпиш ли едно кафе на „Плиска”?
Или ще пийнем нейде две бози?
А после аз ръка ще ти поискам –
речи ми да! И – Боже, помози!
Над Витоша, когато падне мракът,
понеже нямам друго мепесе,
не щеш ли да се метнем с теб на влака?
Във Варна влакът да ни отнесе?
Ще опечем на тенекето миди.
Ще ти редя куплет подир куплет –
поет, поискал София да види.
И София да види жив поет.

Валери Станков



Провинциален поет чете на радио Ереван своята балада.
От радиото отговарят:
- Пиши, пиши, но не се надай!


Това стихче е наистина като виц!

"Над Витоша, когато падне мракът,
понеже няма друго мепесе"
Един кондуктор ще разклати влака
и кон в софийското поле
(пиян) ще се тресе...

По ми харесва в този вариант!


цитирай
9. rosiela - Младене,
17.02.2020 13:38
сега те съзрях и не мога да спра да се смея...
цитирай
10. missana - То и аз, Роси, като прочетох, благодарение на теб, стиха му в коментарното си поле
17.02.2020 15:55
rosiela написа:
Младене, сега те съзрях и не мога да спра да се смея...


се смях до припадък!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037782
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031