Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2013 16:37 - КАК ИЗГЛЕЖДАМЕ В ОЧИТЕ НА ДЕЦАТА СИ?
Автор: decatani Категория: Тя и той   
Прочетен: 2612 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.02.2013 16:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
   Наблюдавах как седем годишният ми син се заяжда с три годишната си сестра, заради това че върви бавно към вкъщи на връщане от парка. Той гореше от желание да се прибере за любимото си телевизионно шоу и неумолимо я дразнеше. Започнах да го мъмря и тогава си спомних как преди един ден аз бях също толкова нетърпелива, карайки го да се облече по-бързо за учлище. Внезапно ми проблесна, че съм била нетърпелива почти през целия си живот. Също така осъзнах, че ако искам да дам добър пример на децата си, се нуждая от промяна. Това се случи преди няколко месеца и съм щаслива да заявя, че се уча да проявявам повече търпение и да отделям повече време за неща като това да приготвя децата си за училище например. Чувствам се много по-добрем, по-малко напрегната и учудващо - откривам промени  и в сина си. Действията наистина казват повече от думите.”

Чизу

   Вниквайки в себе си и обръщайки внимание на примера, който даваме на децата си, можем да коригираме поведението си, ако това е необходимо.

   Трябва да се вгледаме отблизо в себе си, без да  сме прекалено сурови, без да преувеличаваме своите силни, както и слаби страни, за да видим как изглеждаме в очите на децата си и какво те копират от нас. Каква ирония – често ние не предприемаме нищо ново за да подобрим живота си, но бихме го направили в името на децата. Още един от чудните дарове на децата е, че извикват у нас най-доброто, на което сме способни.

Facebook: Академия за родители XXI век

Академия за "Родители 21-ви век" гр.Варна




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: decatani
Категория: Тя и той
Прочетен: 444331
Постинги: 114
Коментари: 72
Гласове: 132
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930