Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2020 18:22 - ДЪРЖАВАТА Е ИЗМАМНИК С ТЕЛЕФОННА ЦЕНТРАЛА https://www.lentata.com
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1096 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДЪРЖАВАТА Е ИЗМАМНИК С ТЕЛЕФОННА ЦЕНТРАЛА Все едно ми е вече дали ше ме измами влашки циганин с телефонна централа или държавата ще ме наказва за разни неща. Еднакво взимат. Взимат ти най-вече нервите и обидата, че си българин.

image

Мартин Карбовски | 22/06/2020

Подкрепи свободното слово

Подкрепете независимата журналистика. Свободата има нужда от съмишленици.

Направи дарение за 5 лв. Направи дарение за 10 лв. Направи дарение за 20 лв. Направи дарение за 100 лв. Звънят от телефон 0882 160874. Казват, че са от финансовата агенция и имате задължение към някоя община. Не се представят. Казват, че дължите пари. Ако решите да върнете телефонно обаждане на същия телефон, чувате автоматичен отговор и че всички оператори са заети. Звучи тържествено Моцарт. След малко ви казват, че ще върнат обаждане. Това са мошеници. Тайнствени измамници, с които няма обратна връзка. Петима циганина с телефонна централа. 
Като им се вържеш ти дават сметка, плащаш, те прибират парите, а полицията след две години ще ви прати хартиено писмо, в което се казва, че разследването е прекратено. Но като се замислих може и да греша. 
Дали това са измамници? 
По същия начин се държи и държавата с мене. Държи се като циганин с телефонна централа. 
Ма кой се обажда, за какво се обажда, колко дължа, да не би да има грешка?! 
Държавата, както и циганинът с телефонната централа не ти дава да разбереш нищо. 
Призовка ли е, какво е, съобщение ли е, покана за екзекуция ли е - не е ясно, докато не обиколиш гадната държава, която се държи като циганин с телефонна централа. Все едно ми е вече дали ше ме измами влашки циганин с телефонна централа или държавата ще ме наказва за разни неща. Еднакво взимат. Взимат ти най-вече нервите и обидата, че си българин. Чакаме да ни върнете обаждане. И да ни върнете и живота, който живяхме в тая скапана държава. Чухте ли ме от 0882 160874?!
Поне тия като те мамят ти обясняват добре какво да направиш, за разлика от държавата. Ама се замислих - циганин с телефонна централа - ми точно това е държавата, моята. Ех!:))

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19702344
Постинги: 44667
Коментари: 6160
Гласове: 7174
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031