Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2018 12:46 - ЗАДАЧА НОМЕР ЕДНО НА ДОБРОСЪСЕДСТВОТО С МАКЕДОНИЯ
Автор: shtaparov Категория: Политика   
Прочетен: 12987 Коментари: 42 Гласове:
49

Последна промяна: 05.10.2018 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                       ЗАДАЧА НОМЕР ЕДНО НА ДОБРОСЪСЕДСТВОТО С МАКЕДОНИЯ


   Задача №1 на добросъседството с Македония е проста но ефикасна. Тя не накърнява ничие достойнство,не изисква някоя от страните да си лъже народа или да изкривява истината,нито ражда претенции към нашите съседи. Тя иска само едно нещо- да се каже истината за помакедончването.

                                         image

  Тази задача е толкова скандална,че Скопие и София не са посмели да я повдигнат,понеже нейното изпълнение ще настъпи интересите на Белград и Москва. Тя обаче е най-важната: без нея всичко друго е камуфлаж и вдигане на пушилка!

                              image

  Задача №1 на добросъседството с Македония се състои от едно просто изискване- Македония да напише в своите учебници истината за помакедончването. Тази задача изключва нуждата от други задачи- ако тя бъде изпълнена,всичко друго ще се реши от само себе си,затова трябва да бъде поставена и като условие за членството на Македония в ЕС и НАТО! Ако обаче не бъде изпълнена а ние дадем път на тази страна към тези международни институции,значи сме признали крадеца за честен човек,убиеца за нежен поет-филантроп а ликвидатора на 1 милион Българи- за приятел на България!

image        


                                        image
    
   Никакво истинско добросъседство не е възможно докато това не бъде направено и онзи наш управник,който откаже да постави това условие на Македония ще запише своето име като един от най-глупавите и продажни дипломати в световната история,който защитава интересите на Белград и Москва и не го интересува оцеляването на Българския народ а онзи който го направи- като един от най-умните, смели и успешни дипломати,които Европа някога е имала! Ако днес бъде направен тоя пропуск, втори шанс няма да има- който го допусне,прави го завинаги!




Гласувай:
50


Вълнообразно


1. 1997 - При посещение на Осоговския манастир в днешна Македония
02.09.2018 14:09
видях основно икони на сръбски светци. Дали го имаше св. Иван Рилски не помня.

БКП още 1946 спря този курс, а сърбоманите действаха от преди Освобождението и до сега.
цитирай
2. barin - Здравей, Щапаров. Мисля, че лесно ...
02.09.2018 17:08
Здравей, Щапаров. Мисля, че лесно може да бъдем добри съседи с Македония, независимо под какво им е ще е държавата. Трябва те да признаят за насилственото каране българите да се пишат македонци, да отхвърлят всичката крадена от нас и другите държави история. Някой ще каже" Те няма да имат история". Така е, след като не са имали държава, а антична Македония е друго нещо. За подкрепа и опити за членство в НАТО и Европейските структури е още рано. Трябва първо те да направят много, а после да очакват подкрепа от нас. Трябва да се спре с изказванията и спекулиране за намиране на нещо македонско и населението да проумее, че е българско.
Поздрави!
цитирай
3. stih - ПОЗДРАВ!
02.09.2018 18:58
Прочетох с интерес и споделям мението Ви, Щапаров:

"Задача №1 на добросъседството с Македония се състои от едно просто изискване- Македония да напише в своите учебници истината за помакедончването. Тази задача изключва нуждата от други задачи- ако тя бъде изпълнена,всичко друго ще се реши от само себе си"

Благодаря за хубавата песен!
цитирай
4. zaw12929 - НЯМА ТАКЪВ...
02.09.2018 19:28
Онзи наш управник,който откаже да постави това условие на Македония ще запише своето име като един от най-глупавите и продажни дипломати в световната история,който защитава интересите на Белград и Москва и не го интересува оцеляването на Българския народ а онзи който го направи- като един от най-умните,смели и успешни дипломати,които Европа някога е имала! Ако днес бъде направен тоя пропуск, втори шанс няма да има- който го допусне,прави го завинаги!
цитирай
5. radostinalassa - Този продажен управник..
02.09.2018 20:19
няма ли да защитава по - скоро интересите на НАТО?
цитирай
6. vaquero - shtaparov,
02.09.2018 23:00
Да, прав си! Ако фактът на помакедончването не е отразен в "македонските" учебници и книги, отношенията между двете страни са фалшиви.
цитирай
7. shtaparov - видях основно икони на сръбски с...
03.09.2018 01:13
1997 написа:
видях основно икони на сръбски светци. Дали го имаше св. Иван Рилски не помня.

БКП още 1946 спря този курс, а сърбоманите действаха от преди Освобождението и до сега.

Преди 3-4 години там имаше 3 икони на св. Иван Рилски и 2- на св. Йоаким Осоговски. Сега иконите на втория светец са най-малко 6,а на първия е останала само една. А тези "икони" на сръбски "светци" даже не са на светци- там като светци са представени сръбските крале! Такива "икони" поначало не е имало- те са им натрапени в 30-те години на ХХ век,когато Македония бе сръбска колония а сега вместо да ги изтрият,сърбоманските им власти ги реставрират!
цитирай
8. shtaparov - няма ли да защитава по - скоро инт...
03.09.2018 06:47
radostinalassa написа:
няма ли да защитава по - скоро интересите на НАТО?

Не- ще защитава интересите на България.
цитирай
9. shtaparov - Да, прав си! Ако фактът на помаке...
03.09.2018 06:50
vaquero написа:
Да, прав си! Ако фактът на помакедончването не е отразен в "македонските" учебници и книги, отношенията между двете страни са фалшиви.

Да- никакво истинско добросъседство не е възможно,докато това не бъде направено и тази мисъл,на която ме наведе ще я включа в текста,понеже е много важна. Затова са прави хората когато казват,че двама души мислят по-добре от един.
цитирай
10. shtaparov - Прочетох с ...
03.09.2018 06:55
stih написа:
Прочетох с интерес и споделям мението Ви, Щапаров:

"Задача №1 на добросъседството с Македония се състои от едно просто изискване- Македония да напише в своите учебници истината за помакедончването. Тази задача изключва нуждата от други задачи- ако тя бъде изпълнена,всичко друго ще се реши от само себе си"

Благодаря за хубавата песен!

"Десилица" са голям състав,изпълняват прекрасни песни и клипове.
цитирай
11. shtaparov - (НЯМА ТАКЪВ...)
03.09.2018 06:58
zaw12929 написа:
Онзи наш управник,който откаже да постави това условие на Македония ще запише своето име като един от най-глупавите и продажни дипломати в световната история,който защитава интересите на Белград и Москва и не го интересува оцеляването на Българския народ а онзи който го направи- като един от най-умните,смели и успешни дипломати,които Европа някога е имала! Ако днес бъде направен тоя пропуск, втори шанс няма да има- който го допусне,прави го завинаги!

Ако не се намери такъв,не бива да чакаме много от Българщината в Македония- младите там са зомбирани от фалшивите учебници,глупости знаят глупости си баят.
цитирай
12. shtaparov - Здравей,...
03.09.2018 07:08
barin написа:
Здравей, Щапаров. Мисля, че лесно може да бъдем добри съседи с Македония, независимо под какво им е ще е държавата. Трябва те да признаят за насилственото каране българите да се пишат македонци, да отхвърлят всичката крадена от нас и другите държави история. Някой ще каже" Те няма да имат история". Така е, след като не са имали държава, а антична Македония е друго нещо. За подкрепа и опити за членство в НАТО и Европейските структури е още рано. Трябва първо те да направят много, а после да очакват подкрепа от нас. Трябва да се спре с изказванията и спекулиране за намиране на нещо македонско и населението да проумее, че е българско. Поздрави!

Прав си че дори да се отрекат от сегашните лъжи,те ще си имат история- историята на Българските князе Барис, Волег ,Драгон, Кубер, Мавър, Тарас, Тервел и Борис "Първи" е колкото наша толкова и тяхна- да не говорим за Дионис,родоначалника на рода Дуло и за неговия последовател че и потомък,който се именувал Александър!
цитирай
13. get - До 7. shtaparov - Какво казва в БЪЛГАРСКОТО Нродно събрание на 10 декември 1917 г. ЦИМЕРВАЛДСКИЯ "ЛЯВ СОЦИАЛИСТ" - Димитър Благоев ... ?
03.09.2018 09:10
shtaparov написа:
1997 написа:
видях основно икони на сръбски светци. Дали го имаше св. Иван Рилски не помня.

БКП още 1946 спря този курс, а сърбоманите действаха от преди Освобождението и до сега.

Преди 3-4 години там имаше 3 икони на св. Иван Рилски и 2- на св. Йоаким Осоговски. Сега иконите на втория светец са най-малко 6,а на първия е останала само една. А тези "икони" на сръбски "светци" даже не са на светци- там като светци са представени сръбските крале! Такива "икони" поначало не е имало- те са им натрапени в 30-те години на ХХ век,когато Македония бе сръбска колония а сега вместо да ги изтрият,сърбоманските им власти ги реставрират!


"Българското племе - твърди Блoгeв, - една шепа но добре организирано, дойде на Балканския полуостров и намери едно племе("славянско" - д.м.) мирно, още недоразвито в своята обществена организация още когато то се намираше в последната степен на варварството, когато току-що се формируваше като съюзи на племена за да мине по-нататък в период на цивилизацията в НАЦИЯ.

И тази по-организирана част(пра-българската - д.м.) и главно стояща на едно долно варварско стъпало, грабителска, жестока, която не познаваше никакво отвращение към каквито и да било средства, се нахвърли върху тези ("славянските" - д.м.) племена да ги завладее.
Но тези племена въпреки, че бяха неорганизирани, водиха дълго своята борба, против това българско племе."

- На въпроса на ДЕПУТАТ присъстващ на откровенията МУ - какъв се чувства?
Благоев отговаря:
"Аз съм родом от Загоричене, обаче аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН - АЗ, СЪМ СЛАВЯНИН."

- Тази "теория" на БЪЛГАРСКИТЕ "ПАТРИОТИ-СОЦИАЛИСТИ" ... започва да се изповядва ОЩЕ ОТ ВРЕМЕНА - от 1907 г. ... продължава ПОСЛЕДОВАТЕЛНО И ЦЕЛЕНАСОЧЕНО - и вече към 1946 г. СЕ ПОЯВЯВАТ ПЪРВИТЕ ПРИЗНАЦИ НА ОСМИСЛЯНЕ ... КАКВА СА Я НАДРОБИЛИ ПО НАЦИОНАЛНИЯТ ВЪПРОС ... "родните ни" комунисти, ТЕ И ПОДМЕТКА НА ЛЕНИНОВИЯТ КОМИНТЕРН и велико-руският империалист, СТАЛИН!?

П.П.
Щапаров, коментара ми не е толкова до теб а до "другарката в-к Дума" подписваща се и като "1997"!
Знае ли същата ЗА МЯСТОТО И РОЛЯТА на СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА БРСДП(т.с.) в ОТРОДИТЕЛСКАТА И АНТИНАЦИОНАЛНА ПОЛИТИКА ... възприета И ПРОВЕЖДАНА след това от ФИЛИАЛА НА КОМИНТЕРНА, БРП(к.)?
- Знае ли, ЗА КАКВО СЕ ГОВОРЕШЕ В УЧЕБНИЦИТЕ НИ ПО ИСТОРИЯ(писани по диктовката на СЪВЕТСКИТЕ ИСТОРИЦИ и ЕЗИКОВЕДИ) - ЗА ПРОИЗХОДА НА НАС БЪЛГАРИТЕ, като НАЦИЯ ... и то НЕ САМО ДО 1946 год. а до много по-късно?
- Знае ли за МЯСТО И РОЛЯ - на БЪЛГАРСКИТЕ СОЦИАЛИСТИ(те верни маши на КОМИНТЕРНА) - по "създаване на нации" ... или РАЗБИВАНЕ НА НАЦИОНАЛНО-ОСВОБОДИТЕЛНИТЕ НИ ОРГАНИЗАЦИИ, като: ВМРО ... на ТРАКИЙСКИТЕ БЪЛГАРИ ... на ДОБРУДЖАНЦИ ... на ПРОБЪЛГАРСКОТО(помашко-мохамеданско) дружество "Родина" ... и т.н. ... и т.н.?!!
цитирай
14. radostinalassa - Как си го представяш това?
03.09.2018 14:34
Сега сме придатък към САЩ , а пък управникът ни защитавал интересите на Москва и Белград? Има някакво разминаване. Може би на петата колона в Москва?
цитирай
15. nedovolen - Светлинка в тунела към добросъс...
03.09.2018 21:12
Светлинка в тунела към добросъседството!

Два случая от мен.
1990г. Присъствах на събиране в града ми на представяне книгата на ЖЖ/Господ да го прости/ - "България в голямата политика". Зададох му въпрос. Това /с извинение за невежеството, не съм я чел/, че сте се срещали със световни личности, какво значи в голямата политика. За мен България е книжно корабче в море, накъдето духне вятъра... Ама ние имаме заслуга, признахме Македония в самолета, летейки. Не коментирам.
2000-1г Бях поканен на един Ивановден в София. Беше и ЖЖ. Късно, се озовах на неговата маса. Бяхме вече добри познати. Говорихме за репресираните и др. Обадиха му се по телефона. Каза, извинявай, К. Обадиха ми се, Илия Минев е починал, трябва да тръгвам. Попитах го, как можахте да го оставите да умре в такава мизерия. Отговора не коментирам.
Има и други, но друг път.
Обичам хумора и да завърша:
Двама македонци се срещат в центъра на Ню Йорк. Е, брато, колко е малък света.
Не бе, брато, Македония е голяма...
Оставям 50ст за знаещите го.
:)))
цитирай
16. shtaparov - Сега сме придатък към ...
04.09.2018 09:03
radostinalassa написа:
Сега сме придатък към САЩ , а пък управникът ни защитавал интересите на Москва и Белград? Има някакво разминаване. Може би на петата колона в Москва?

Аз не посочвам конкретен управник а цялата ни политическа система- инак дори руснаците и Путин вече са ориентирани към САЩ но това е друга тема,която не ми се разисква.
цитирай
17. shtaparov - Светлинка в тунела към добросъс...
04.09.2018 09:08
nedovolen написа:
Светлинка в тунела към добросъседството!

Два случая от мен.
1990г. Присъствах на събиране в града ми на представяне книгата на ЖЖ/Господ да го прости/ - "България в голямата политика". Зададох му въпрос. Това /с извинение за невежеството, не съм я чел/, че сте се срещали със световни личности, какво значи в голямата политика. За мен България е книжно корабче в море, накъдето духне вятъра... Ама ние имаме заслуга, признахме Македония в самолета, летейки. Не коментирам.
2000-1г Бях поканен на един Ивановден в София. Беше и ЖЖ. Късно, се озовах на неговата маса. Бяхме вече добри познати. Говорихме за репресираните и др. Обадиха му се по телефона. Каза, извинявай, К. Обадиха ми се, Илия Минев е починал, трябва да тръгвам. Попитах го, как можахте да го оставите да умре в такава мизерия. Отговора не коментирам.
Има и други, но друг път.
Обичам хумора и да завърша:
Двама македонци се срещат в центъра на Ню Йорк. Е, брато, колко е малък света.
Не бе, брато, Македония е голяма...
Оставям 50ст за знаещите го.:)))

Затова е валидно основното правило в политиката:

МНОГО ХОРА- МНОГО СИЛА,МАЛКО ХОРА- МАЛКА СИЛА!
цитирай
18. shtaparov - видях основно икони на сръбски с...
04.09.2018 09:21
get написа:
shtaparov написа:
1997 написа:
видях основно икони на сръбски светци. Дали го имаше св. Иван Рилски не помня.

БКП още 1946 спря този курс, а сърбоманите действаха от преди Освобождението и до сега.

Преди 3-4 години там имаше 3 икони на св. Иван Рилски и 2- на св. Йоаким Осоговски. Сега иконите на втория светец са най-малко 6,а на първия е останала само една. А тези "икони" на сръбски "светци" даже не са на светци- там като светци са представени сръбските крале! Такива "икони" поначало не е имало- те са им натрапени в 30-те години на ХХ век,когато Македония бе сръбска колония а сега вместо да ги изтрият,сърбоманските им власти ги реставрират!


"Българското племе - твърди Блoгeв, - една шепа но добре организирано, дойде на Балканския полуостров и намери едно племе("славянско" - д.м.) мирно, още недоразвито в своята обществена организация още когато то се намираше в последната степен на варварството, когато току-що се формируваше като съюзи на племена за да мине по-нататък в период на цивилизацията в НАЦИЯ.

И тази по-организирана част(пра-българската - д.м.) и главно стояща на едно долно варварско стъпало, грабителска, жестока, която не познаваше никакво отвращение към каквито и да било средства, се нахвърли върху тези ("славянските" - д.м.) племена да ги завладее.
Но тези племена въпреки, че бяха неорганизирани, водиха дълго своята борба, против това българско племе."

- На въпроса на ДЕПУТАТ присъстващ на откровенията МУ - какъв се чувства?
Благоев отговаря:
"Аз съм родом от Загоричене, обаче аз НЕ СЪМ БЪЛГАРИН - АЗ, СЪМ СЛАВЯНИН."

- Тази "теория" на БЪЛГАРСКИТЕ "ПАТРИОТИ-СОЦИАЛИСТИ" ... започва да се изповядва ОЩЕ ОТ ВРЕМЕНА - от 1907 г. ... продължава ПОСЛЕДОВАТЕЛНО И ЦЕЛЕНАСОЧЕНО - и вече към 1946 г. СЕ ПОЯВЯВАТ ПЪРВИТЕ ПРИЗНАЦИ НА ОСМИСЛЯНЕ ... КАКВА СА Я НАДРОБИЛИ ПО НАЦИОНАЛНИЯТ ВЪПРОС ... "родните ни" комунисти, ТЕ И ПОДМЕТКА НА ЛЕНИНОВИЯТ КОМИНТЕРН и велико-руският империалист, СТАЛИН!?

П.П.
Щапаров, коментара ми не е толкова до теб а до "другарката в-к Дума" подписваща се и като "1997"!
Знае ли същата ЗА МЯСТОТО И РОЛЯТА на СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА БРСДП(т.с.) в ОТРОДИТЕЛСКАТА И АНТИНАЦИОНАЛНА ПОЛИТИКА ... възприета И ПРОВЕЖДАНА след това от ФИЛИАЛА НА КОМИНТЕРНА, БРП(к.)?
- Знае ли, ЗА КАКВО СЕ ГОВОРЕШЕ В УЧЕБНИЦИТЕ НИ ПО ИСТОРИЯ(писани по диктовката на СЪВЕТСКИТЕ ИСТОРИЦИ и ЕЗИКОВЕДИ) - ЗА ПРОИЗХОДА НА НАС БЪЛГАРИТЕ, като НАЦИЯ ... и то НЕ САМО ДО 1946 год. а до много по-късно?
- Знае ли за МЯСТО И РОЛЯ - на БЪЛГАРСКИТЕ СОЦИАЛИСТИ(те верни маши на КОМИНТЕРНА) - по "създаване на нации" ... или РАЗБИВАНЕ НА НАЦИОНАЛНО-ОСВОБОДИТЕЛНИТЕ НИ ОРГАНИЗАЦИИ, като: ВМРО ... на ТРАКИЙСКИТЕ БЪЛГАРИ ... на ДОБРУДЖАНЦИ ... на ПРОБЪЛГАРСКОТО(помашко-мохамеданско) дружество "Родина" ... и т.н. ... и т.н.?!!

За тази "шепа" Българи един ден ще напиша статия- голям срам за тюрколозите ще падне и голям смях за нас- тези глупаци са пропуснали нещо,с което ще им натрия тюркските носове до кръв!
цитирай
19. radostinalassa - През 1944-45 година става избиване на 24000 българи в Македония
04.09.2018 14:48
По заповед на евреите в Коминтерна. Избит е елитът на българите в Македония. Така направиха евреите и в Русия през 1917 година. Еднакъв почерк.
цитирай
20. shtaparov - По заповед на евреите в Коминтерна. ...
04.09.2018 20:03
radostinalassa написа:
По заповед на евреите в Коминтерна. Избит е елитът на българите в Македония. Така направиха евреите и в Русия през 1917 година. Еднакъв почерк.

Всъщност те са избити по заповед на Сталин и на сателитния му приятел Тито,който не е бил никакъв хърватин.
цитирай
21. radostinalassa - Това е зловещо
04.09.2018 20:13
Те са били арестувани по ценз, без причина. Каква изтода би имал Сталин от това? Той беше умен човек, посветен, за разлика от евреите, които слугуват на други сили.
цитирай
22. shtaparov - Те са били арестувани по ценз, без ...
05.09.2018 08:46
radostinalassa написа:
Те са били арестувани по ценз, без причина. Каква изтода би имал Сталин от това? Той беше умен човек, посветен, за разлика от евреите, които слугуват на други сили.

Правилното изречение за Сталин е: "Той беше умен човек,посветен подобно на евреите,от които произлизаше баща му.
цитирай
23. radostinalassa - Никак не си прав за Сталин
05.09.2018 14:09
Ако не беше той евреите щяха да превърнат русите в бели роби. Подчертавам бели, те не са никакви тюрки. И да унищожат езика им. Да не говорим за метисизацията, която се провежда с успех в Америка.
цитирай
24. shtaparov - Ако не беше той евреите щяха да пр...
05.09.2018 14:49
radostinalassa написа:
Ако не беше той евреите щяха да превърнат русите в бели роби. Подчертавам бели, те не са никакви тюрки. И да унищожат езика им. Да не говорим за метисизацията, която се провежда с успех в Америка.

Допускам че това са легенди за него,които нямат никакво основание.
цитирай
25. radostinalassa - Трябва да прочетете тогава , какви..
05.09.2018 16:47
са били еврейските болшевишки планове за Русия. Аз съм ги чела. Сталин е провалил плановете им с цената на доста убити евреи. Но все пак само един евреин може така да унищожи плановете им. Сега се шегуват, че Путин трябва да е евреин. Защото без нито един изстрел си върна Крим.
цитирай
26. get - До 24. shtaparov - Щапаров ЗАЩО ДОПУСКАШ да падаш до Радостинкините А-ИСТОРИЧНИ ... ?
05.09.2018 20:41
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
По заповед на евреите в Коминтерна. Избит е елитът на българите в Македония. Така направиха евреите и в Русия през 1917 година. Еднакъв почерк.
Каква изтода би имал Сталин от това? Той беше умен човек, посветен, за разлика от евреите, които слугуват на други сили.
Ако не беше той евреите щяха да превърнат русите в бели роби. Подчертавам бели, те не са никакви тюрки. И да унищожат езика им. Да не говорим за метисизацията

Допускам че това са легенди за него,които нямат никакво основание.


... и откровенно РАСИСТКИ БРЪТВЕЖИ?

- Първо!
КОМИНТЕРНА ПРЕСТАВА ДА СЪЩЕСТВУВА//Е РАЗПУСНАТ през 1943 г. - Тогава КАКЪВ КОМИНТЕРН - Е ИМАЛ ОТНОШЕНИЕ КЪМ СЛЕДВОЕННАТА ПОЛИТИКА на БАЛКАНИ и в ЧАСТНОСТ ВАРДАРСКА МАКЕДОНИЯ?
- Второ !
Нима ВАСИЛ КОЛАРОВ и ГЕОРГИ ДИМИТРОВ са евреи ?
ЗАЩОТО ?
А) КОЛАРОВ - след сваляните на Гр. Зиновиев ОГЛАВЯВА КОМИНТЕРНА ... като през 1935 година е ... ?
Б) Сменен от Г. Димитров КАТО ГЕНЕРАЛЕН СЕКРЕТАР НА КОМИНТЕРНА ... до неговото разпускане през 1943 година!

В) Сталин СПОРЕД НАШАТА АНТИ-ИСТОРИЧКА РАДОСТИНКА ... БИЛ ...?
radostinalassa написа:

Каква изтода би имал Сталин от това? Той беше умен човек, посветен, за разлика от евреите, които слугуват на други сили.
Ако не беше той евреите щяха да превърнат русите в бели роби. Подчертавам бели, те не са никакви тюрки. И да унищожат езика им. Да не говорим за метисизацията


... Радостинке, ЧАДО БЕЗПРОСВЕТНО - СТАЛИН Е ЕДНОЛИЧЕН ДИКТАТОР ... а Съветският съюз - КОЙТО ТОЙ ЕДНОЛИЧНО КОМАНДВА ... Е ИМПЕРИЯ!
- А съветската ИМПЕРИЯ ... от 1939 година ... ПЪРВО С ХИТЛЕР ... а после 1942 с Чърчил ... а през 1944 г. и с участието на Рузвелт РАЗДЕЛЯШЕ НЕ САМО ЕВРОПА а и СВЕТА НА СФИРЕ НА ВЛИЯНИЕ ... разбирай НЕО ... КОЛОНИАЛНА и ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКА ПОЛИТИКА!
цитирай
27. radostinalassa - С Гет не бих спорила
06.09.2018 10:36
Пиша до автора, но не получавам отговор. Аз съм много по - просветена явно от вас. За което трябва да съжалявате. Коминтерна и да е разпуснат, никой не е разпускал извечните планове на евреите. Те си продължават, въпреки съмненията на тоя и оня. В ход са и днес и ние го виждаме по състоянието на страната ни.
цитирай
28. shtaparov - са били еврейските болшевишки п...
07.09.2018 01:59
radostinalassa написа:
са били еврейските болшевишки планове за Русия. Аз съм ги чела. Сталин е провалил плановете им с цената на доста убити евреи. Но все пак само един евреин може така да унищожи плановете им. Сега се шегуват, че Путин трябва да е евреин. Защото без нито един изстрел си върна Крим.

Болшевишките планове за Русия са били тя да се отслаби и разпадне т.е. "разделяй и владей"- дотук са изпълнени на 30-40%.
цитирай
29. shtaparov - Пиша до ав...
07.09.2018 02:15
radostinalassa написа:
Пиша до автора, но не получавам отговор. Аз съм много по - просветена явно от вас. За което трябва да съжалявате. Коминтерна и да е разпуснат, никой не е разпускал извечните планове на евреите. Те си продължават, въпреки съмненията на тоя и оня. В ход са и днес и ние го виждаме по състоянието на страната ни.

Щом си по-просветена,кажи кога са основани Русия,Гърция и България?
цитирай
30. shtaparov - По заповед на ...
07.09.2018 02:21
get написа:
shtaparov написа:
radostinalassa написа:
По заповед на евреите в Коминтерна. Избит е елитът на българите в Македония. Така направиха евреите и в Русия през 1917 година. Еднакъв почерк.
Каква изтода би имал Сталин от това? Той беше умен човек, посветен, за разлика от евреите, които слугуват на други сили.
Ако не беше той евреите щяха да превърнат русите в бели роби. Подчертавам бели, те не са никакви тюрки. И да унищожат езика им. Да не говорим за метисизацията

Допускам че това са легенди за него,които нямат никакво основание.


... и откровенно РАСИСТКИ БРЪТВЕЖИ?

- Първо!
КОМИНТЕРНА ПРЕСТАВА ДА СЪЩЕСТВУВА//Е РАЗПУСНАТ през 1943 г. - Тогава КАКЪВ КОМИНТЕРН - Е ИМАЛ ОТНОШЕНИЕ КЪМ СЛЕДВОЕННАТА ПОЛИТИКА на БАЛКАНИ и в ЧАСТНОСТ ВАРДАРСКА МАКЕДОНИЯ?
- Второ !
Нима ВАСИЛ КОЛАРОВ и ГЕОРГИ ДИМИТРОВ са евреи ?
ЗАЩОТО ?
А) КОЛАРОВ - след сваляните на Гр. Зиновиев ОГЛАВЯВА КОМИНТЕРНА ... като през 1935 година е ... ?
Б) Сменен от Г. Димитров КАТО ГЕНЕРАЛЕН СЕКРЕТАР НА КОМИНТЕРНА ... до неговото разпускане през 1943 година!

В) Сталин СПОРЕД НАШАТА АНТИ-ИСТОРИЧКА РАДОСТИНКА ... БИЛ ...?
radostinalassa написа:

Каква изтода би имал Сталин от това? Той беше умен човек, посветен, за разлика от евреите, които слугуват на други сили.
Ако не беше той евреите щяха да превърнат русите в бели роби. Подчертавам бели, те не са никакви тюрки. И да унищожат езика им. Да не говорим за метисизацията


... Радостинке, ЧАДО БЕЗПРОСВЕТНО - СТАЛИН Е ЕДНОЛИЧЕН ДИКТАТОР ... а Съветският съюз - КОЙТО ТОЙ ЕДНОЛИЧНО КОМАНДВА ... Е ИМПЕРИЯ!
- А съветската ИМПЕРИЯ ... от 1939 година ... ПЪРВО С ХИТЛЕР ... а после 1942 с Чърчил ... а през 1944 г. и с участието на Рузвелт РАЗДЕЛЯШЕ НЕ САМО ЕВРОПА а и СВЕТА НА СФИРЕ НА ВЛИЯНИЕ ... разбирай НЕО ... КОЛОНИАЛНА и ИМПЕРИАЛИСТИЧЕСКА ПОЛИТИКА!

Прав си приятелю- коминтернът може да е правил планове за създаването на македонска "нация" но не той ги е изпълнявал,понеже е заминал в небитието 10 години преди Сталин.
цитирай
31. radostinalassa - Който не споделя мнението ви , е чадо безпросветно.
07.09.2018 21:29
По - добре звучи от водоплаваща птица.
цитирай
32. shtaparov - (Който не споделя мнението ви , е чадо безпросветно.)
08.09.2018 00:48
radostinalassa написа:
По - добре звучи от водоплаваща птица.

Нали беше по-просветена- защо не ми отговори на въпроса? Не става въпрос за моето мнение а за фактите- кога са основани казаните 3 държави според наличните автентични документи?
цитирай
33. radostinalassa - А аз чакам отговора за траките
08.09.2018 10:11
И пак съм просветена
цитирай
34. shtaparov - (А аз чакам отговора за траките)
09.09.2018 04:16
radostinalassa написа:
И пак съм просветена

Задай въпроса тук че нещо не го откривам- веднага ще му отговоря!
цитирай
35. radostinalassa - Въпросът ми беше какво значи името траки?
09.09.2018 11:18
А ти говореше за името Ципрас.
цитирай
36. shtaparov - А ти говореше за името ...
13.09.2018 00:52
radostinalassa написа:
А ти говореше за името Ципрас.

Въпросът явно и ти не го откриваш,а ЦИПРАС е КИПРАС с произход от Българската фамилия КИПРОВИ,която е точно от този район и по-специално от Солунско. "Ц" в гръцкия език никога не е съществувало- то е създадено там изключително под Българско влияние и първите "гърци",които се научили да го произнасят били погърчени Българи. В осакатената им откъм "екзотични" звуци азбука такава буква няма- затова днес я изписват със съчетанието ТС,което било непознато за древните елини.

За да не мисли някой,че гърците са приели "Ц" от римляните а не от нас веднага ще го приземя- по време на цялото римско владичество над Гърция,което продължило близо 1600 години хората,които днес наричаме "гърци" не успели да приемат "Ц"-то ни в писмения,ни в говоримия си език. Това приемане става чак след XVI-XVII век по времето на турците,когато ограничителните мерки на ромейската държава към такива влияния отпаднали. Гърците не са приели "Ц"-то и от турците,понеже те също го нямат в езика си и редовно го заместват с "Ч" или "ДЖ",понеже още не са се научили да го произнасят.
цитирай
37. get - @ 33. radostinalassa - А аз чакам отговора за траките?
18.09.2018 09:59
radostinalassa написа:
А аз чакам отговора за траките
А ти говореше за името Ципрас.


- Означава ВОДАЧ(говедар)-ТЕРАЧ(търсач) ... в съвременно звучение ПРЕДВОДИТЕЛ! То дошло от ОБЕКТА КОЙТО СА НАПРАВЛЯВАЛИ - Турове=говеда?

- Синонимни ДУМИ ОТ АНТИЧНОСТТА СА:
1.
- Тирас/Терес/Тюран/Тиран - отговарящи на съвременната ТЕРАЧ(търсач). В този смисъл Херодот в част ПЪРВА озаглавена Клио ... използва думата ТОРИЯ + предлога ИС ... като отделно е обяснил, че се отнася до Из+ДИРЯ, КОЕТО ОТГАВАРЯ НА съвременната ТЪРСЯ(бг.).
а) Същата я имаме документирана при тракийският бог Арес с ПРОЗВИЩЕ "Тереон" - със смисъл: "търсещ/предвождащ" ... който в латински звучи Марс "Градивус"(ПРЕДВОЖДАЩ дословно "крачещ пред" !) ... а това се е запазило до миналият век в солунският БЪЛГАРСКИ ДИАЛЕКТ - в думата "ГР(а/е)НДИШ ... = ОТИВАМ още и КРАЧА.
2.
Дума заместител на ДИРЯ(изписване в античност/гръцки вариант ТИУРЯ (и/или) ТИРЯ/ТЕРА ... ОТНОВО като ТЕРА, се е ползвала до скоро в миналото КАТО ГРАДИВНА ЧАСТИЦА в ПОНЯТИЕТО "ПО+ТЕРЯ" ... се явявала ... в песента за Биляна ... и момчето, което "ТЕРА кервана" ?
3.
- синонимната на ТИРЯ е ГЕТ=водя, която идва от протокоренова ДОКУМЕНТИРАНА В прото-индоевропейският език и звучала, като *Gw(e/t)o_ =
а) В този смисъл се среща при прозвището на бог Аполон, като ВОДАЧ=ГЕТ на музите.
Звучащо "Муза+Гет"!
б) същите ДВЕ ЧАСТИЦИ с ЕДНАКВО СМИСЛОВО значение/натоварване, са се използвали за да бъдат наричани трако-скитски народи от северна България и при-Черноморие, в античност, известни като "тира-гети", срещано още и като "тиран-гети" още по на изток ПРИ-АЗОВИЕ са наричани "тавро-скити"!

В заключение - СЛЕДВА ДА ОТБЕЛЕЖА ... СИНОНИМНОСТ НА ТОВА, КОЕТО ОБЯСНЯВАМ ЗА ТИР-ТЮР в Български език ... СЕ СРЕЩА и в други от Индо-европейското СЕМЕЙСТВО?
- Синонимната и идваща от подобна на българската е съвременната английска дума ЗА БИК(млад) ИДВАЩА от from Proto-Indo-European *(s)tаwros е "steer-бик" - която ОСВЕН ОСНОВНОТО си ЗНАЧЕНИЕ ??! ... има още значението ПОДОБНО НА БЪЛГАРСКОТО: ВОДЯ-НАПРАВЛЯВАМ ... на+ТИРВАМ!

- Радостинке "угро-финке" ДОКАТО НЕ ПРЕСТАНЕШ ДА ЧЕТЕШ ДА ЧЕТЕШ И ПРИЕМАШ ЕДНО КЪМ ЕДНО ЗА ИСТИНА ... ИСТОРИЧЕСКАТА >>П-О-М-И-Я<<!> от МОСКОВИТСКИТЕ(което следва да възприемаш за синонимно на УГРО-ФИНСКО, тоест хора КОИТО НЕ СА ЕВРОПЕЙЦИ) НАЦИОНАЛНО-ШОВИНИСТИЧНИ "ИСТОРИЧЕСКИ" САЙТОВЕ ... ще си ОСТАВАШ ЧАДО, все така БЕЗПРОСВЕТНО ... и ще си с релации към науката ОРНИТОЛОГИЯ - тоест ДОКАРВАШ на "голяма водоплаваща, бяла птица" - изписваща се с ПЕТ БУКВИ - В КРЪСТОСЛОВИЦАТА наречена ЖИВОТ !?

ТУК ВЕЧЕ - към теб ЩАПАРОВ - Въпрос?

- Как така се е получило, че в "славянският" български език ИМАМЕ ДУМИ - които са СПЕЦИФИЧНИ И ЗА МЪРТВИТЕ АНТИЧНИ гръцки и латински езици ... а при родственият ни, КАКТО НИ УБЕЖДАВАТ "руски език"(той и "славянски") ЛИПСВАТ ... А ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА НА ЛОГИКАТА И ФИЛОЛОГИЯТА СЛЕДВА ДА СА НАЛИЧНИ?

- Привет и ето ни тема ЗА РАЗМИСЪЛ, уважаеми Щапаров - доколко е ИСТИННА НАЛОЖЕНАТА НИ ТЕОРИЯ за "СЛАВЯНСКА ОБЩНОСТ" на езици и култура МЕЖДУ НАС ... и "най-големите славяни" МОСКОВИТИТЕ те и ВЕЛИКО-РУСИ ?!

И още нещо ... ЗАЩО ... ?
- Защо протокореновата от която идват по-старите наименования на тира-гети и тавро-скити ... са с протокоренова ОЗНАЧАВАЛ БИК-ГОВЕДО ... а при нас българите ... първата частица ОТНОВО КОРЕСПОНДИРА с това животно БИК-БУЛ-ВОЛ ... та са ни нарекли БОЛ/ВОЛ ... БЪЛ-гари?
- Като втората частица "гари" е отглас на частица от езика на индо-арийските народи и е отговаряла на ПРИНАДЛЕЖНОСТ към по-голяма общност ... както пише Раковски за частицата(суфиксиална-наставка) "-ар" ... грънчАР, бългАР, воло(в)АР ... и т.н.?
цитирай
38. shtaparov - А аз чакам отговора за траките А ...
18.09.2018 16:41
get написа:
radostinalassa написа:
А аз чакам отговора за траките
А ти говореше за името Ципрас.


- Означава ВОДАЧ(говедар)-ТЕРАЧ(търсач) ... в съвременно звучение ПРЕДВОДИТЕЛ! То дошло от ОБЕКТА КОЙТО СА НАПРАВЛЯВАЛИ - Турове=говеда?

- Синонимни ДУМИ ОТ АНТИЧНОСТТА СА:
1.
- Тирас/Терес/Тюран/Тиран - отговарящи на съвременната ТЕРАЧ(търсач). В този смисъл Херодот в част ПЪРВА озаглавена Клио ... използва думата ТОРИЯ + предлога ИС ... като отделно е обяснил, че се отнася до Из+ДИРЯ, КОЕТО ОТГАВАРЯ НА съвременната ТЪРСЯ(бг.).
а) Същата я имаме документирана при тракийският бог Арес с ПРОЗВИЩЕ "Тереон" - със смисъл: "търсещ/предвождащ" ... който в латински звучи Марс "Градивус"(ПРЕДВОЖДАЩ дословно "крачещ пред" !) ... а това се е запазило до миналият век в солунският БЪЛГАРСКИ ДИАЛЕКТ - в думата "ГР(а/е)НДИШ ... = ОТИВАМ още и КРАЧА.
2.
Дума заместител на ДИРЯ(изписване в античност/гръцки вариант ТИУРЯ (и/или) ТИРЯ/ТЕРА ... ОТНОВО като ТЕРА, се е ползвала до скоро в миналото КАТО ГРАДИВНА ЧАСТИЦА в ПОНЯТИЕТО "ПО+ТЕРЯ" ... се явявала ... в песента за Биляна ... и момчето, което "ТЕРА кервана" ?
3.
- синонимната на ТИРЯ е ГЕТ=водя, която идва от протокоренова ДОКУМЕНТИРАНА В прото-индоевропейският език и звучала, като *Gw(e/t)o_ =
а) В този смисъл се среща при прозвището на бог Аполон, като ВОДАЧ=ГЕТ на музите.
Звучащо "Муза+Гет"!
б) същите ДВЕ ЧАСТИЦИ с ЕДНАКВО СМИСЛОВО значение/натоварване, са се използвали за да бъдат наричани трако-скитски народи от северна България и при-Черноморие, в античност, известни като "тира-гети", срещано още и като "тиран-гети" още по на изток ПРИ-АЗОВИЕ са наричани "тавро-скити"!

В заключение - СЛЕДВА ДА ОТБЕЛЕЖА ... СИНОНИМНОСТ НА ТОВА, КОЕТО ОБЯСНЯВАМ ЗА ТИР-ТЮР в Български език ... СЕ СРЕЩА и в други от Индо-европейското СЕМЕЙСТВО?
- Синонимната и идваща от подобна на българската е съвременната английска дума ЗА БИК(млад) ИДВАЩА от from Proto-Indo-European *(s)tаwros е "steer-бик" - която ОСВЕН ОСНОВНОТО си ЗНАЧЕНИЕ ??! ... има още значението ПОДОБНО НА БЪЛГАРСКОТО: ВОДЯ-НАПРАВЛЯВАМ ... на+ТИРВАМ!

- Радостинке "угро-финке" ДОКАТО НЕ ПРЕСТАНЕШ ДА ЧЕТЕШ ДА ЧЕТЕШ И ПРИЕМАШ ЕДНО КЪМ ЕДНО ЗА ИСТИНА ... ИСТОРИЧЕСКАТА >>П-О-М-И-Я<<!> от МОСКОВИТСКИТЕ(което следва да възприемаш за синонимно на УГРО-ФИНСКО, тоест хора КОИТО НЕ СА ЕВРОПЕЙЦИ) НАЦИОНАЛНО-ШОВИНИСТИЧНИ "ИСТОРИЧЕСКИ" САЙТОВЕ ... ще си ОСТАВАШ ЧАДО, все така БЕЗПРОСВЕТНО ... и ще си с релации към науката ОРНИТОЛОГИЯ - тоест ДОКАРВАШ на "голяма водоплаваща, бяла птица" - изписваща се с ПЕТ БУКВИ - В КРЪСТОСЛОВИЦАТА наречена ЖИВОТ !?

ТУК ВЕЧЕ - към теб ЩАПАРОВ - Въпрос?

- Как така се е получило, че в "славянският" български език ИМАМЕ ДУМИ - които са СПЕЦИФИЧНИ И ЗА МЪРТВИТЕ АНТИЧНИ гръцки и латински езици ... а при родственият ни, КАКТО НИ УБЕЖДАВАТ "руски език"(той и "славянски") ЛИПСВАТ ... А ПО ВСИЧКИ ПРАВИЛА НА ЛОГИКАТА И ФИЛОЛОГИЯТА СЛЕДВА ДА СА НАЛИЧНИ?

- Привет и ето ни тема ЗА РАЗМИСЪЛ, уважаеми Щапаров - доколко е ИСТИННА НАЛОЖЕНАТА НИ ТЕОРИЯ за "СЛАВЯНСКА ОБЩНОСТ" на езици и култура МЕЖДУ НАС ... и "най-големите славяни" МОСКОВИТИТЕ те и ВЕЛИКО-РУСИ ?!

И още нещо ... ЗАЩО ... ?
- Защо протокореновата от която идват по-старите наименования на тира-гети и тавро-скити ... са с протокоренова ОЗНАЧАВАЛ БИК-ГОВЕДО ... а при нас българите ... първата частица ОТНОВО КОРЕСПОНДИРА с това животно БИК-БУЛ-ВОЛ ... та са ни нарекли БОЛ/ВОЛ ... БЪЛ-гари?
- Като втората частица "гари" е отглас на частица от езика на индо-арийските народи и е отговаряла на ПРИНАДЛЕЖНОСТ към по-голяма общност ... както пише Раковски за частицата(суфиксиална-наставка) "-ар" ... грънчАР, бългАР, воло(в)АР ... и т.н.?

Това е чудесно попадение,което може да покаже на някои неверници как Траките (Тураки,Народът на туровете) са станали Волгари (Вол-гури,Народът на воловете) в момента,в който туровете изчезват като вид,понеже са изтребени по римските гладиаторски арени.
цитирай
39. get - До 38. shtaparov - Щапаров ТОВА Турове-Тевкри ... ни отнася ДО ЕДНО МНОГО СТАРО НАСЕЛЕНИЕ - Създател ... ?
18.09.2018 17:26
... СЪЗДАТЕЛ на КРИТО-МИНОЙСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ - КОЯТО НЕ Е ГРЪЦКА!

- Относно думите ТУР и синонимната ВОЛИНТОС - доста лингвисти считат, че са с "тракийски" произход!
- А последните ТУРОВЕ са живеели СВОБОДНО В ДИВО СЪСТОЯНИЕ до 17-ти век, в горите на съвременна Полша ... инак в другата Европа са избити или ДОМИСТИЦИРАНИ В МНОГО ПО-РАННИ ВРЕМЕНА!
Доказано е, че ТУРа е ПРЕКИЯТ ДИВ ПРАРОДИТЕЛ - на съвременните ПИТОМНИ ГОВЕДА още и СКОТ ... но не и СКИТ :))) !
shtaparov написа:

Това е чудесно попадение,което може да покаже на някои неверници как Траките (Тураки,Народът на туровете) са станали Волгари (Вол-гури,Народът на воловете) в момента,в който туровете изчезват като вид,понеже са изтребени по римските гладиаторски арени.


- Това население също се среща изписвано в ЕГИПЕТСКИТЕ НАДПИСИ ... при Рамзес 3-ти, във връзка с "Морските народи"?
- Това население Е ПРЕДШЕСТВЕНИК на ФИЛИСТИМЛЯНИТЕ с неговата символика на НА ГЛАВНИЯТ БОГ - като БИК!
- Всичко това ВЛИЗА В КОНФЛИКТ С НАЛОЖЕНАТА ПРО-СЕМИТСКА и БИБЛЕЙСКА ТРАКТОВКА ... че НАЙ-СТАРОТО НАСЕЛЕНИЕ И КУЛТУРА от БЛИЗЪК ИЗТОК е СЕМИТСКО В СВОЯТА СЪЩНОСТ - КОЕТО НЕ Е ВЯРНО ... ?
- Защото ИМЕННО СЕМИТИТЕ от Близък изток (Аарец Исраел) ... ВОЮВАТ И ПОДЧИНЯВАЙКИ(с помоща на семетските си сродници от Египет) унищожават ТАЗИ ПО-СТАРА КУЛТУРА И БОЖЕСТВЕН ПАНТЕОН!
ПАНТЕОН НА КОЙТО ГЛАВНИЯТ БОГ е със СИМВОЛИКА НА "ТУРА" - БИКА-ВОЛА ... от там ВОЛ-гари!
Именно от там идва неистовата омраза на СЕМИТИ КЪМ РОДСТВЕНИТЕ НА ФИЛИСТИМ-БАЛЕСТИНци, финикийците бог Бел-Мелкарт!
- Именно гърците-семити(по мислене) кога искат да обидят някого му викат МАЛАКА ... то идващо от МЛЯКО ... отново с релации КЪМ ГОведаТА ... БИКА още в свободен и неопитомен вид ТУР ... таврос (алтернативно) гръко-семитско название!

- Тази култура НАЧЕНА ОТ ЧАТАЛ-ХЬОЮК в юго-западна Анатолия (с релации варненската ХАЛКОЛИТНА КУЛТУРА) на хората ОБОЖЕСТВЯВАЩИ "Богиня МАЙКА" и нейните консорти(следовници) БИКА + ЛЪВА ... тръгни по тази "пътечка" и ще откриеш МНОГО ИНТЕРСНИ НЕЩА ЗА ПРЕДШЕСТВЕНИЦИТЕ НИ туровете-гоети ... накратко назовавани в съвремието Б/Вол-гари?

- Привет и ... тук е раковничета ... не в блатата на ЦЕНТРАЛНА РУСИЯ ... населявана от УГРО-ФИНИТЕ САМОЗВАНЦИ ... започнали В КЪСНИ ВРЕМЕНА ДА СЕ ИЗКАРВАТ "СЛАВЯНИ" - сиреч и ЕВРОПЕЙЦИ!
- Просто ние с КУЛТУРАТА И ЕЗИКА СИ - сме изкарали тези самозванци "СЛАВЯНИ" от блатистите им обиталища КЪДЕТО СА СЕ ЗАНИМАВАЛИ С ЛОВ И РИБОЛОВ и СМЕ ГИ НАУЧИЛИ ... НА ТОВА ... Що е ЦИВИЛИЗАЦИЯ - тоест да живеят ЖИВОТ в ЦИВИТАС - ГРАДОВЕ ... и това става КЪМ ЕДИНАДЕСЕТИ ВЕК - не по-рано ?!
цитирай
40. shtaparov - . . . СЪЗДАТЕЛ на КРИТО-МИНОЙСКАТА ...
18.09.2018 23:40
get написа:
... СЪЗДАТЕЛ на КРИТО-МИНОЙСКАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ - КОЯТО НЕ Е ГРЪЦКА!

- Относно думите ТУР и синонимната ВОЛИНТОС - доста лингвисти считат, че са с "тракийски" произход!
- А последните ТУРОВЕ са живеели СВОБОДНО В ДИВО СЪСТОЯНИЕ до 17-ти век, в горите на съвременна Полша ... инак в другата Европа са избити или ДОМИСТИЦИРАНИ В МНОГО ПО-РАННИ ВРЕМЕНА!
Доказано е, че ТУРа е ПРЕКИЯТ ДИВ ПРАРОДИТЕЛ - на съвременните ПИТОМНИ ГОВЕДА още и СКОТ ... но не и СКИТ :))) !
shtaparov написа:

Това е чудесно попадение,което може да покаже на някои неверници как Траките (Тураки,Народът на туровете) са станали Волгари (Вол-гури,Народът на воловете) в момента,в който туровете изчезват като вид,понеже са изтребени по римските гладиаторски арени.


- Това население също се среща изписвано в ЕГИПЕТСКИТЕ НАДПИСИ ... при Рамзес 3-ти, във връзка с "Морските народи"?
- Това население Е ПРЕДШЕСТВЕНИК на ФИЛИСТИМЛЯНИТЕ с неговата символика на НА ГЛАВНИЯТ БОГ - като БИК!
- Всичко това ВЛИЗА В КОНФЛИКТ С НАЛОЖЕНАТА ПРО-СЕМИТСКА и БИБЛЕЙСКА ТРАКТОВКА ... че НАЙ-СТАРОТО НАСЕЛЕНИЕ И КУЛТУРА от БЛИЗЪК ИЗТОК е СЕМИТСКО В СВОЯТА СЪЩНОСТ - КОЕТО НЕ Е ВЯРНО ... ?
- Защото ИМЕННО СЕМИТИТЕ от Близък изток (Аарец Исраел) ... ВОЮВАТ И ПОДЧИНЯВАЙКИ(с помоща на семетските си сродници от Египет) унищожават ТАЗИ ПО-СТАРА КУЛТУРА И БОЖЕСТВЕН ПАНТЕОН!
ПАНТЕОН НА КОЙТО ГЛАВНИЯТ БОГ е със СИМВОЛИКА НА "ТУРА" - БИКА-ВОЛА ... от там ВОЛ-гари!
Именно от там идва неистовата омраза на СЕМИТИ КЪМ РОДСТВЕНИТЕ НА ФИЛИСТИМ-БАЛЕСТИНци, финикийците бог Бел-Мелкарт!
- Именно гърците-семити(по мислене) кога искат да обидят някого му викат МАЛАКА ... то идващо от МЛЯКО ... отново с релации КЪМ ГОведаТА ... БИКА още в свободен и неопитомен вид ТУР ... таврос (алтернативно) гръко-семитско название!

- Тази култура НАЧЕНА ОТ ЧАТАЛ-ХЬОЮК в юго-западна Анатолия (с релации варненската ХАЛКОЛИТНА КУЛТУРА) на хората ОБОЖЕСТВЯВАЩИ "Богиня МАЙКА" и нейните консорти(следовници) БИКА + ЛЪВА ... тръгни по тази "пътечка" и ще откриеш МНОГО ИНТЕРСНИ НЕЩА ЗА ПРЕДШЕСТВЕНИЦИТЕ НИ туровете-гоети ... накратко назовавани в съвремието Б/Вол-гари?

- Привет и ... тук е раковничета ... не в блатата на ЦЕНТРАЛНА РУСИЯ ... населявана от УГРО-ФИНИТЕ САМОЗВАНЦИ ... започнали В КЪСНИ ВРЕМЕНА ДА СЕ ИЗКАРВАТ "СЛАВЯНИ" - сиреч и ЕВРОПЕЙЦИ!
- Просто ние с КУЛТУРАТА И ЕЗИКА СИ - сме изкарали тези самозванци "СЛАВЯНИ" от блатистите им обиталища КЪДЕТО СА СЕ ЗАНИМАВАЛИ С ЛОВ И РИБОЛОВ и СМЕ ГИ НАУЧИЛИ ... НА ТОВА ... Що е ЦИВИЛИЗАЦИЯ - тоест да живеят ЖИВОТ в ЦИВИТАС - ГРАДОВЕ ... и това става КЪМ ЕДИНАДЕСЕТИ ВЕК - не по-рано ?!

Следата която показваш е интересна,но няма лесно да бъде проследена- бикът и говедото са рядко изобразявани от Българите което означава,че не са им били повече присърце от коня и елена например. Сещам се и за онези,според които ВОЛГАРИ означавало ВОЛК-АРИ (Хората на вълка) в което също има здрав смисъл с единствената забележка,че досега не е открито нито едно изображение на вълк върху рисунките и графитите от древна България.
цитирай
41. get - До 40. shtaparov - Раковски, говори за КАНТЕМИР ... ?
19.09.2018 02:20
... князът на Богданско(отговарящо на съвременни Молдова и Бесарабия) КОЙТО БИЛ ИЗМАМЕН от Петър I-ви?
shtaparov написа:

Следата която показваш е интересна,но няма лесно да бъде проследена- бикът и говедото са рядко изобразявани от Българите ...

Второ: според изворови данни ПРИБЛИЗИТЕЛНО ТАМ СЕ Е НАМИРЪЛ "ОНГЪЛА" на Аспарух?
Трето: там ПРЕЗ ВТОРИ ВЕК В КАРТАТАТА НА ПТОЛЕМЕЙ са отбелязани ХУНИ - което Менхен-Хелфен отрича, като НЕДОСТОВЕРНО?
Четвърто: Влез в българската Уикипедия и напиши "Герб на Молдова" ?
- Видя ли главата на ТУР-а?

Тура(бик) и Лъва СА БИЛИ ДВЕТЕ свещени ЖИВОТНИ-КОНСОРТИ(следващи) Великата Богиня майка на траките ... в частност и на фригийския им дял КИБЕЛА Бендида ... и под други имена?
При нас БЪЛГАРИТЕ СЕ Е НАЛОЖИЛА СИМВОЛИКАТА НА СВЕЩЕННИЯ ЛЪВ - при СЕВЕРНИТЕ НИ ОСТАТЪЦИ в Молдовско-Бесарабско ТУР-БИК-ВОЛ ... поне до такива изводи съм достигнал до настоящия момент?

Пък ти проверявай и не се притеснявай да ме критикуваш - това за мен е полезно защото? Човек съм, увличайки се има опасност да се объркам, сам себе си?
цитирай
42. shtaparov - . . . князът на Богданско(отгова...
19.09.2018 22:12
get написа:
... князът на Богданско(отговарящо на съвременни Молдова и Бесарабия) КОЙТО БИЛ ИЗМАМЕН от Петър I-ви?
shtaparov написа:

Следата която показваш е интересна,но няма лесно да бъде проследена- бикът и говедото са рядко изобразявани от Българите ...

Второ: според изворови данни ПРИБЛИЗИТЕЛНО ТАМ СЕ Е НАМИРЪЛ "ОНГЪЛА" на Аспарух?
Трето: там ПРЕЗ ВТОРИ ВЕК В КАРТАТАТА НА ПТОЛЕМЕЙ са отбелязани ХУНИ - което Менхен-Хелфен отрича, като НЕДОСТОВЕРНО?
Четвърто: Влез в българската Уикипедия и напиши "Герб на Молдова" ?
- Видя ли главата на ТУР-а?

Тура(бик) и Лъва СА БИЛИ ДВЕТЕ свещени ЖИВОТНИ-КОНСОРТИ(следващи) Великата Богиня майка на траките ... в частност и на фригийския им дял КИБЕЛА Бендида ... и под други имена?
При нас БЪЛГАРИТЕ СЕ Е НАЛОЖИЛА СИМВОЛИКАТА НА СВЕЩЕННИЯ ЛЪВ - при СЕВЕРНИТЕ НИ ОСТАТЪЦИ в Молдовско-Бесарабско ТУР-БИК-ВОЛ ... поне до такива изводи съм достигнал до настоящия момент?

Пък ти проверявай и не се притеснявай да ме критикуваш - това за мен е полезно защото? Човек съм, увличайки се има опасност да се объркам, сам себе си?

Култът към Кибела,а също към свещения бик все още присъства в някаква степен при Българите и роднинските им народи но затова- в някоя друга статия.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shtaparov
Категория: Политика
Прочетен: 4814867
Постинги: 267
Коментари: 9063
Гласове: 136732
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Потомци на Алцек в Италия- гайди и тъпани,Български носии,цървули и навуща
2. Българска аристокрация през XV-XVII век
3. Българи от Ниш 2018 г. празнуват деня на Съединението
4. 105 Български въстания срещу турците
5. Български печат на 4300 години
6. Тракийската богиня ДУЛА- виж ДУЛО и календарния термин ДИЛОМ
7. Автономни градове и области през XV-XVI в. в България
8. Тюрколози умишлено крият стари истории на България,издадени преди векове в чужбина
9. Фалшификатори на Българската история върлуват безнаказано в Уикипедия
10. Спароток срещу фалшификаторите на история
11. Мнението на велики личности за Българите
12. Скитско племе Авари- факти и извори
13. Ето колко е лесно да се разбере истината за произхода ни: статия на Спароток
14. "Пра"-Българите са потурчени с купища цинични лъжи по наш адрес,измислени от руската "наука"
15. България е дала заем на Франция през 1907 г. 145 милиона златни лева
16. Българска сватба от старо време- ориг.запис от 1962 г.,няма къде да го видите днес
17. Германски племена с феноменални имена: Дули,Галомани,Кавки,Камари,Фраки,Аварини,Еруски (Етруски),Балти,Бактери (=Бактри),Аугандзи (=Афганци),Албани,Гермиони,Вируни,Варни и пр.
18. Бълг.език забранен в Татарстан 1928 г.,а татарите клали Българи в Русия 1884г.
19. Руснаци спрягат Българите в конференция за Тенгри
20. Руски данни за Киев- основали го индуси,в него имало монголоиди и тюрки
21. Русите роднини на тюрките- руска статия
22. Евреите с италиански корени,навярно от етруските
23. Манихейството вид гностицизъм,основа на дуализма и богомилството
24. Орфей и синът му били в Египет- Спароток
25. Български календарни животни в дакийския зодиак
26. Сърби и Хървати в Стара Велика България
27. Българските тайни езици- част от тях
28. Истинската Илиада е фригийската
29. Именникът на князете- проучване на Стефан Чурешки
30. Ценни сведения за морските народи