Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2016 20:14 - МИГРАЦИИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3323 Коментари: 9 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ... аз не знам кой съм бил във предишните свои животи,
може би върху мен се е срутил Тунгуският метеорит,
или просто съм плувал през Индийския с ред кашалоти,
и е твърде възможно да съм чезнещ в пространствата вид,

след торнада, цунамита, земетръси и ред катаклизми 
разпилях се в пламтящи стърнища като вятър в сено, 
не успях да се врежа, да се вместя във днешните схизми – 
и живяха във мен джихадист, бежанец и поет – три в едно, 

всеки ден, всеки миг аз мигрирах – с ятата на Север, 
всяка нощ в своя сън аз се срутвах – с ятата на юг, 
моят кратък живот Бог на мен ми го даде – forever! – 
и изобщо не вярвам, че някъде чака ме друг, 

някой ден – от Вълшебства натежи ли под мене килима, 
ще изчезна в небето – атом тих на Мария Кюри...
И – заклевам ви, братя, ако утре все още ни има, 
нека – 7 милиарда дечица, да бъдем пред Бога добри.

 




Гласувай:
19



1. ili4e - Майстор Чу.
17.04.2016 20:41
Поезия без аналог.
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
17.04.2016 22:00
"...изобщо не вярвам, че някъде чака ме друг..." (живот)
Май някой бе определил киното като "Великата илюзия". Не става дума за филма от 1937-ма.
И в театъра сами позволяваме да повярваме в реалността на действието...
Какво пречи да си внушим, че душите ни са обречени на странствания и превъплащения?
Ти, Валери, дори си беше направил селфи с твоята...
Повярвай, Животът forever е пред нас, но нито помним, нито можем да разкажем за изминалия път. Когато едно нещо е вечно, каквото и да напишем за съдбата му, все ще е вярно. Сам пишеш: "ако утре все още ни има". Е, тъкмо това трябва да е целта ни - да ни има, да сме добри и да творим и заради себе си, и заради бъдното.
Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - А колко хубаво звучи това:
"... разпилях се в пламтящи стърнища като вятър в сено..."
цитирай
3. indiram - Здравей, Валери!
17.04.2016 23:36
:-))) ... Снощи гледах някакво документо за Мария Кюри...
...
Тия глупости с предишни животи или прераждане... Съмнявам се!
А, ти, Валери, си Стихия в този си живот... И, право казваш, че друг...

"...моят кратък живот Бог на мен ми го даде – forever! –
и изобщо не вярвам, че някъде чака ме друг, ..."

А, пред Бога, всички сме добри дечица! - или, сме били добри...

Още ли сме 7 милиарда на Земята?... Малечко (Палечко) сме...

Поздрави!
И, забелязвам, че и Пиер е отбелязал в ПС нещо, което и аз исках да отбележа, да те попитам, дали и как си представяш "вятър в сено"... "пламтящи стърнища" ..
:-)))
цитирай
4. rosiela - Има и предишен,иследващ живот, Чу.
17.04.2016 23:36
Дай Боже пак да си поет, да ти чета вълнуващите стихове.

цитирай
5. zemja - Финалът!
18.04.2016 00:40
Да бъдем добри! – В това е смисълът на човешкия живот...
цитирай
6. zaw12929 - ако утре все още ни има, нека – 7 ми...
18.04.2016 14:48
ако утре все още ни има,
нека – 7 милиарда дечица, да бъдем пред Бога добри.
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Поезия без аналог. Благодаря. Чу
18.04.2016 16:17
ili4e написа:
Поезия без аналог.

Благодаря.
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - ". . . изобщо не вярвам, че н...
18.04.2016 16:18
pvdaskalov написа:
"...изобщо не вярвам, че някъде чака ме друг..." (живот)
Май някой бе определил киното като "Великата илюзия". Не става дума за филма от 1937-ма.
И в театъра сами позволяваме да повярваме в реалността на действието...
Какво пречи да си внушим, че душите ни са обречени на странствания и превъплащения?
Ти, Валери, дори си беше направил селфи с твоята...
Повярвай, Животът forever е пред нас, но нито помним, нито можем да разкажем за изминалия път. Когато едно нещо е вечно, каквото и да напишем за съдбата му, все ще е вярно. Сам пишеш: "ако утре все още ни има". Е, тъкмо това трябва да е целта ни - да ни има, да сме добри и да творим и заради себе си, и заради бъдното.
Бъди жив и здрав!
П и е р
ПС - А колко хубаво звучи това:
"... разпилях се в пламтящи стърнища като вятър в сено..."

Малиииий... Пиер, ти цял роман събра в един комент, брат? :-)))
Благодаря.
Чу
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - :-))). . . Снощи гледах някакво д...
18.04.2016 16:20
indiram написа:
:-))) ... Снощи гледах някакво документо за Мария Кюри...
...
Тия глупости с предишни животи или прераждане... Съмнявам се!
А, ти, Валери, си Стихия в този си живот... И, право казваш, че друг...

"...моят кратък живот Бог на мен ми го даде – forever! –
и изобщо не вярвам, че някъде чака ме друг, ..."

А, пред Бога, всички сме добри дечица! - или, сме били добри...

Още ли сме 7 милиарда на Земята?... Малечко (Палечко) сме...

Поздрави!
И, забелязвам, че и Пиер е отбелязал в ПС нещо, което и аз исках да отбележа, да те попитам, дали и как си представяш "вятър в сено"... "пламтящи стърнища" ..
:-)))

Ще те викна наесен и ще идем да гледаме като запалят добруджанските стърнища на север от Варна, страшна гледка!
Чу
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Дай Боже пак да си поет, да ти чета ...
18.04.2016 16:21
rosiela написа:
Дай Боже пак да си поет, да ти чета вълнуващите стихове.


Ако е рекъл Бог, Роси, ще.
Благодаря.
Чу
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Да бъдем добри! – В това е смисълът на ...
18.04.2016 16:22
zemja написа:
Да бъдем добри! – В това е смисълът на човешкия живот...

Няма да е лошо, макар засега това все някак си да ни се изплъзва...
Благодаря, Земя.
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - ако утре все още ни има, нека – 7 ми...
18.04.2016 16:23
zaw12929 написа:
ако утре все още ни има,
нека – 7 милиарда дечица, да бъдем пред Бога добри.

Няма да ни има, Зав, но поне може да си го помечтаем, нали?
Чу
цитирай
13. yotovava - И – заклевам ви, братя, ако утре все ...
18.04.2016 17:06
И – заклевам ви, братя, ако утре все още ни има,
нека – 7 милиарда дечица, да бъдем пред Бога добри.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - И – заклевам ви, братя, ако утре все ...
18.04.2016 19:56
yotovava написа:
И – заклевам ви, братя, ако утре все още ни има,
нека – 7 милиарда дечица, да бъдем пред Бога добри.

Бог ни търпи, Валюше, дори и да сме кофти.
Но пък какво ни остава, освен да ни запомнят с добро?
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9365031
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930