Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2015 21:51 - ЧУВСТВА В РИТЪМ, ПИАНО И ЛУЛИ,И АЗ ИМАМ СЪРЦЕ,А КАК БОЛИ!
Автор: sekirata Категория: Поезия   
Прочетен: 979 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Проф. Андрей Пантев

image

Вежди Рашидов



image

Проф. Димо Димов

image

Иво Хаджимишев

image

Даниел Вълчев

image

Васко Жеков

български писател бил е и актьор,редактор,директор на музей,говорител на СБХ,секретар на СБП,завършва българска филология във ВТУ "Св.Кирил и Методий"
Роден е на 09.01.1941-там, където е роден и моят баща Христо Трифонов Цветанов 06.10.1926 -с.Ласкар Плевенско, заклет пушач, но не с лула.

image

image

image

Това съм аз,ммм... да,много време на мама след смъртта, красавица бе тя, но неразбрана,
все и викаха че била зла?!

image

image


image

image

Моята майчица почина в тази къща на дядо ми, която по късно остана на брат ми, а във вилата му до нея почина баща ми. В тази къща мама бе прогонена от жилището си в Плевен от Магдалена Пенчева Плевен ул.Бъкстон 3, която с помощта на връзките на сина си с Иван Костов беше му в листата в Кърджалийски район, където се ожени и остана там в ДПС момчето и Пламен Иванов развалиха нотариален акт и сега се шири Още в центъра на град Плевен сама в голямата двуетажна къща раздадена на фирми ..за пари, а тя от лакомия в една стая. И никой кмет досега не посмя да и събори къщата,макар че Плевен центъра  е обновени се обновява постоянно,но нея не я пипат,брей....!!!  Затова не обичам властващите, посегнаха и на мама тогава, а дъщеря ми живееше в Драгалевци с нейния Бойко Божилов до самите двори на Иван Костов. Дъщеря ми,която едва не ..убиха и сега в Плевен се гаврят с нея ,както и със единият син на брат ми. Кой,коя, кои- самият Господ знае ....

МОЖЕ БИ И ТЕЗИ С ТЕЗ ЛУЛИ!!!!!


Та за баща ми по погрешка дядо ми го записал да учи руска филология, което баща ми до смъртта си не му прости. Бащо ми също пишеше стихове и то доста добри, пак в рима и имаше много красив почерк и  подпис. Затова или не аз учих музика, като мама, но по късно прописах стихове, а по по късно разкази, но руски език владея перфектно, ей така от малка, без да ходя в Русия. Аз не съм родена,не съм живяла в с.Ласкар Плевенско,татко се е оженил за мама от  с.Бохот Плевенско, където съм родена и израсла, където е и погребан.

Това беше мужду другото, колкото до мъжът с лулата нито един от тези тук не ми допадат, този с лулата за който  е стихът ми не е отдавна между живите.

Лула пуши човек,
който освен нуждата от алкалоида никотин има нужда и от някакъв по-екстравагантен имидж.Ако за обикновения пушач пушенето е индивидуален уют, битка с абстинентния синдром (все пак тютюнът е слаб наркотик, нали), то за пушача на лула в манипулациите и пафкането има зрелищност, ритуал, малко театър, ако щете.С лула обикновено димят значими личности (или такива, които искат да са), но при всички положения люде, които умеят да бъдат в центъра на вниманието. Флобер, Петър Велики и Сталин са известни със своите лули, освен другите хубави и лоши неща, които са сътворили. Важното е, че вероятно добре са усещали трепетното очакване, което са внушавали между две смуквания - първият, дали ще изръси някой дълбок афоризъм, а вторият и третият - дали ще запратят някого към върха на кариерата му или към Сибир с една дума между облаците дим.

Инструментите
за това занятие също са важни. Основна принадлежност е един метален уред - придружител, който се състои от три части - "кирка", "тампон" и "лъжица". Тъпкачът служи за тъпкане на тютюна по време на пушенето, кирката - своеобразно шомполче, за избутване на сажди и други наслоения от каналите, а лъжицата - за изчегъртване на пепелта от огнището. Освен това могат да се използват капачки срещу вятър, както и специални поставки. За транспортиране лулата се нуждае и от особен калъф, който да не пропуска въздух. Сериозният лулопушец може да ползва омекотители - за чистене, и овлажнители (при по-големи количества съхраняван тютюн). Особено е необходим почистващият инструмент - ример, който трябва точно да пасва на огнището, за да не го драска.Не е малко, нали?
Ако ви се вижда сложно, пушете си цигарките.
Или не пушете изобщо - това е най-добрият вариант.

Спри да пушиш с таз лула!

Защо не грее слънцето еднакво,
за теб, за мен, за нашите деца?
Така усмихваш се чудатно
и всяваш в мене горест и тъга.
Очите ти се смеят,
пушиш си лулата,
сред този дим
си неуловим.
Но виждам,
пламъче скокливо в тях трепти!
О,знам!
Обичаш!
Влюбен си!
В поетеса талантлива?
В артистка нежна и красива?
В бизнесменка пресметлива?
Ясно.
Фатална е жена,
и спри да пушиш с таз лула,
защото лягам си.
Сама.
Без теб.
Без любовта!

А.Х.Т.
sekirata cekupama








Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5302850
Постинги: 6083
Коментари: 3244
Гласове: 28795
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930