Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2013 00:35 - Танго с вятъра...
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 34063 Коментари: 86 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Танго с вятъра...
 

Летежна и облечена в червено
Душата се запъти към безкрая
Реши да потанцува непрогледно
Танго със вятъра на път за Рая... 

Прегърна го и тихо му прошепна
„Сега съм твоя цели три минути
Върти ме аз дочувайки прибоя
Вълна ще съм в ръцете ти прочути”... 

И вятъра я скъта до сърцето
Целуна я със своята усмивка
Понесоха се двамата в небето
Към някаква си облачна отбивка... 

Издигна я с криле във висините
Разходи я по приказните друми
Осъществили танца на мечтите
Забравиха житейските заблуди...

Накрая спряха бавно се стопиха
Един във друг прегърнали страстта си
За миг реалност нежна сътвориха
Погребали в дълбокото страха си ... 

С последните акорди на тангото
Душата отлетя ефирна
А вятърът остана да я чака
Обикнал бе съдбата И немирна...

:)









!!!*








!!!*














Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jenyivanova - великолепно е...
09.12.2013 07:15
http://www.youtube.com/watch?v=B2bGuN5sMjQ John Powell - Assassin's Tango
нямам какво да добавя освен тангото.
добро да ти е утрото, мила моя! <3
цитирай
2. musicriver - 1. jenyivanova - великолепно е...
09.12.2013 09:04
jenyivanova написа:
http://www.youtube.com/watch?v=B2bGuN5sMjQ John Powell - Assassin's Tango
нямам какво да добавя освен тангото.
добро да ти е утрото, мила моя! <3


Добро утро, Жени!
Страхотно е това парче, което си избрала! Благодаря ти!*
Има нещо мистично в този танго ритъм...
Дали за начало на деня да не уважим и Лилито? (Иванова имам впредвид, че и тя ги пее готини тангата...)

Танго със спомена - Лили Иванова
http://vbox7.com/play:014012ac

Всеки спомен е едно танцуване...
Успешна нова седмица, Жени!*
А относно изказването за китката и костюма, добре се посмях!:))
Благодаря ти! Създаде ми настроение в началото на деня!
До скоро! Днеска да ги нищим тангата, ама да не забравяме и блуса...
Прегръдка, мила!* <3
цитирай
3. jenyivanova - блуса е частта от мен, която...
09.12.2013 09:18
...няма как да забравя :)
но все пак и тангото е на дневен ред ...ето нещо, което много обичам
Tango in Harlemm :) http://www.youtube.com/watch?v=qDxtsPseia8 :)(не е много в контекста на стихото, ама ти ще ми простиш, нали?!)
хайде, запретвам полите, местя китката от другата страна и по задачи тръгвам :))))
хубав да ти е и денят и успешна седмицата! ***
цитирай
4. flymore - Добро утро, musicriver!:)))
09.12.2013 09:30
Толкова ми хареса комбинацията от прекрасна поезия и музиката, сгряваща душата и повдигаща в ранно утро тонуса на човека!
Благодаря, мила!
Слънчева, неповторима седмица!
Прегръдки!:)
цитирай
5. musicriver - 3. jenyivanova - блуса е частта от мен, която...
09.12.2013 13:27
jenyivanova написа:
...няма как да забравя :)
но все пак и тангото е на дневен ред ...ето нещо, което много обичам
Tango in Harlemm :) http://www.youtube.com/watch?v=qDxtsPseia8 :)(не е много в контекста на стихото, ама ти ще ми простиш, нали?!)
хайде, запретвам полите, местя китката от другата страна и по задачи тръгвам :))))
хубав да ти е и денят и успешна седмицата! ***


Добър ден, Жени!*
Страхотно е това Харлемското...
Ще ти простя ли?;) Мхм... :))))
При мен е слънчево! Имаше и много смях сутринта в стаята ми!
Подарих на колежките ми едни ароматни фен шуи пръчици,
докато им изпитвах наблюдателността и им дефилирах с новата си
секси къса рокля, която имам от съботния ден... :))
Удобриха ме, а на опаковките на пръчиците, които имат и
интересни различни поставчици, според вътрешните ми
усещания за всяка една от тях, се оказа че има някакви снимки
от индийската митология и приказност, та познай - след като
първо установиха мириса на различните пакети, взеха да обсъждат
Кама Сутрите от рисунките... Викам им - Който за каквото си мисли,
аз за релакс и духовно прочистване съм ви ги подарила,
пък вий като решите и за.... другите работи ги ползвайте...хахаха:)))))
Подариха ми усмивки, Жени и съм сигурна че цялата ми седмица ще е
Слънчева и ползотворна! Разказах ти го, защото знам че ще те усмихне,
а искам да си усмихната и да има само радост около теб!*
Следобедна прегръдка и успешна работа! <3
След тангото от мене - блус...

Това детенце - блусарско чудо слушала ли си го?
Аз много го обичам от както го открих през 1997-ма...
JONNY LANG - FIGHT FOR MY SOUL
http://www.youtube.com/watch?v=3aOVqqcfn_U
цитирай
6. musicriver - 4. flymore - Добро утро, musicriver!:)))
09.12.2013 13:35
flymore написа:
Толкова ми хареса комбинацията от прекрасна поезия и музиката, сгряваща душата иповдигаща в ранно утро тонуса на човека!
Благодаря, мила!
Слънчева, неповторима седмица!
Прегръдки!:)


fly,
радвам се!*
Важно е струва ми се да започваме седмицата "с отскок"! :))
Помъчих се да компилирам извадки от харесани преди време
филмчета, в които се е танцувало танго в някаква форма
с открити случайно в мрежата интересности свързани с
изпълненията на професионални танцьори!
Ще се радвам повече хора да намерят по нещо за себе си!*
топла прегръдка за теб и усмихната най-вече нова седмица! :))

Herbie Hancock , Joss Stone & Jonny Lang - When Love Comes To Town
http://www.youtube.com/watch?v=ebOXokj_JsM
цитирай
7. jenyivanova - За тангото...:)
09.12.2013 13:56
Все пак не съм ти качила Straight To Number One, можеш да обмислиш прошката, нали :))))))
Бе тия пръчици с рисунки от въпросната митология не ще да са много за точно духовно пречистване, бих рекла аз....ма ти можеш да застъпваш тезата, де :))))
(разсмя ме:) )

https://www.youtube.com/watch?v=aTMAi1bL8Dg - нека ти попеят Бони Райт и дядо ти Джон Лий Хукър :) и бъди в настроение, да не забравяш усмивката днес :) <3
цитирай
8. karaiany - Mного красив и нежен стих!...
09.12.2013 14:30
Mного красив и нежен стих!
Особено харесах финала и нека ти е все така немирно! :)
Там е жарта, за която говорихме . Угасне ли, все едно че сме умрели приживе.
Всичките ти танга са супер, но моето предпочитано е танго Роксан. Там има една двойка, която излъчва страст колкото хиляда слънца. Познай коя е:)
А ето и моето най- предпочитано танго:

http://www.youtube.com/watch?v=oB-RS000NLs
цитирай
9. valeska - ...
09.12.2013 18:01
Танго с вятъра... страхотно!* Поздрави!
цитирай
10. faktifakti - уникално е
09.12.2013 18:43
заедно само 3 минути , а ние какви сме ненаситни, винаги искаме поне цял живот, хахахаха
цитирай
11. monaliza121 - Привет, Музик!:)
09.12.2013 18:47
Танго с вятъра, на път за Рая... прощален танц... прекрасен.
Има едно друго танго с живота, изпепеляващо, изстрадано, истинско.
И една клечка кибрит, последна...

http://www.youtube.com/watch?v=6rPAP64DyBU&list=PL19CC7AC21E64EB42

Филмът е "Изпепеляване"










цитирай
12. paciencia - Поздрави!
09.12.2013 22:51
Страхотно е било тангото между лежерната душа и лудия вятър! Макар и само 3 минути. Хубаво настроение има в блога ти! Благодаря!
цитирай
13. musicriver - 8. karaiany - Mного красив и нежен стих!...
09.12.2013 23:10
karaiany написа:
Mного красив и нежен стих!
Особено харесах финала и нека ти е все така немирно! :)
Там е жарта, за която говорихме . Угасне ли, все едно че сме умрели приживе.
Всичките ти танга са супер, но моето предпочитано е танго Роксан. Там има една двойка, която излъчва страст колкото хиляда слънца. Познай коя е:)
А ето и моето най- предпочитано танго:

http://www.youtube.com/watch?v=oB-RS000NLs


Привет, Ади!*
Немирно - Да!, но спокойно - Не! :))
Искам да танцувам танго,
но имам нужда от оня специален партньор,
който ще усети тялото ми на 100 процента и просто
ще ме накара да го следвам буквално инстинктивно!
Помня преди много години - 2000-та бяхме на един лагер
с приятели и едната вечер се озовахме в дискотеката.
Приятелката ми беше оконтузена, с бинтован крак!
Ама това не И пречеше да подскача на един крак - здравия, докато другия
беше опънат в шпагат на един висок стол, да размахва и пери ръцете и да се дерем двете шегувайки се с песента на една фолкаджийка Силвия - тя,
фолк певицата пееше "На просякиня ли приличам, или на хубава жена"...,
а ние с дружката ми пеехме "На куцакиня ли приличам, или на кукаща жена,
защо контузия получих, остана ми поне душааааа! Благодаряяяяяя!" хахаха :))))) - > ей за туй парче иде реч : http://www.youtube.com/watch?v=MGI2hIFzWfA Обаче по-важното се случи, когато пуснаха един микс с латино денс и като скочихме с нейния готин брат един срещу друг и като взехме да се въртим - той ме мота напред - назад, пируети, тарталети, дива работа от всякъде, събрахме очите на присъстващите, накрая като спря музиката и всичките дето се бяха събрали да ни гледат избухнаха в аплодисменти! Бяхме направо като в Dirty dancing!*
Ето с това начена всичко, до колкото помня - пускам ти го и ти пожелавам спокойна нощ, че кръвта ми кипна като го чух тоя микс и малко може да поденся след малко! Прегръдка топла,

Mega Mix- Gipsy Kings
http://www.youtube.com/watch?v=0c7CtvIEQIc
:)
цитирай
14. musicriver - 9. valeska - ...
09.12.2013 23:17
valeska написа:
Танго с вятъра... страхотно!* Поздрави!


Vалчи,
благодаря ти, мила!*
На тебе ето тази песничка, прегръдка топла и пожелание за нощ изпълнена със звездни летящи волно сънища :
BZN - El Condor Pasa
http://www.youtube.com/watch?v=W1l5eNOlOYY
!*
цитирай
15. musicriver - 10. faktifakti - уникално е
09.12.2013 23:24
faktifakti написа:
заедно само 3 минути , а ние какви сме ненаситни, винаги искаме поне цял живот, хахахаха


Еви,
аз искам достатъчно минути, за да отговоря -> на един единствен конкретен въпрос, чийто отговор някой трябва да знае!... 3 - 5 - 10 - 15 няма значение! Само един въпрос е... аз го знам кой е... но това не е достатъчно....
Прегръщам те и благодаря ти, че прочете по твоя Уникален начин!*
Черпя те ето това за лека нощ :

Julio Iglesias--Mammy Blue
http://www.youtube.com/watch?v=TT2AVon8jEA
!* :)
цитирай
16. musicriver - 11. monaliza121 - Привет, Музик!:)
09.12.2013 23:38
monaliza121 написа:
Танго с вятъра, на път за Рая... прощален танц... прекрасен.
Има едно друго танго с живота, изпепеляващо, изстрадано, истинско.
И една клечка кибрит, последна...

http://www.youtube.com/watch?v=6rPAP64DyBU&list=PL19CC7AC21E64EB42

Филмът е "Изпепеляване"


Привет, Тинка!*
Ооооо, Изпепеляването го има тук, в рекичката, но... е скрито!... :)
На 18.03. с едно стихо беше ...

*
*
*
*

*
*
*
*

после там накрая на земята
сенки две се сливат във едно
и политат волни в светлината
с вятърният ритъм на танго

Когато ти драснат клечката се превръщаш във факла,
с тебе палят кладата, като се разгори хубаво, те мятат
в нея и въпроса е да не те е страх... Ако си Огнен дракон -
в утрото се оказва, че си оцелял, целия в сажди, пепел, чернилка,
но Оцелял, с драконите на рамо... и колкото и да те тегли сърцето
към Любовта, си следваш мисията и съдбата, колкото и да ти е трудно
и ти остава да се надяваш някъде някога на Чудо... подарено от Съдбата,
за да сбъднеш нечий безгласен копнеж...
Прегръдка, Тинка, благодаря ти и да послушаме Лили...

ЛИЛИ ИВАНОВА: ЗА ТЕБЕ БЯХ
http://www.youtube.com/watch?v=imM-c7YJ3Og&list=PL19CC7AC21E64EB42
....
цитирай
17. musicriver - 7. jenyivanova - За тангото...:)
09.12.2013 23:51
jenyivanova написа:
Все пак не съм ти качила Straight To Number One, можеш да обмислиш прошката, нали :))))))
Бе тия пръчици с рисунки от въпросната митология не ще да са много за точно духовно пречистване, бих рекла аз....ма ти можеш да застъпваш тезата, де :))))
(разсмя ме:) )

https://www.youtube.com/watch?v=aTMAi1bL8Dg - нека ти попеят Бони Райт и дядо ти Джон Лий Хукър :) и бъди в настроение, да не забравяш усмивката днес :) <3


Жени,
сетих се за това Straight To Number One... Много нажежаващо парче!!!
Хах, да обмисля ли прошката? ;)
А тезата - почвам да застъпвам - застъп, застъп, застъп....tez A-ta :)))))))
Опс, застъпих си направо опашката и сега се мята като бясна,
въртейки параболи, румбоиди и зигзази :)))))
Благодарско за кака ми Бони Райт и дядо т(м)и Джон Лий Хукър - супер парче и видео!*
But now it's time for one of my Top the Best blues singers - пускам ти един цял албум, прегръщам те и ти пожелавам сладки сънища Жени :

My Janis....!*
Enjoy, dear!
Janis Joplin's Greatest Hits - Full Album
https://www.youtube.com/watch?v=fpA7vy0y9UE
цитирай
18. musicriver - 12. paciencia - Поздрави!
09.12.2013 23:59
paciencia написа:
Страхотно е било тангото между лежерната душа и лудия вятър! Макар и само 3 минути. Хубаво настроение има в блога ти! Благодаря!


Вася,
Три - три, колкото - толкова....
Важното е да са пълноценни и да носят радост, утеха, мечтателност, сила да се лети и.... най-вече онова усещане за Обич, което те прави пълноценен човек!
Прегръдка топла и винаги когато ти се слуша нещо наминавай насам...
Прегръдка и голяма усмивка за Теб!*

Ето нещо, което преди години можех да свиря на бас китарата,
ако се пробвам и сега сигурно след някой и друг тренинг ще успея да го
издрънкотя - бяха май пет акорда на кръст ;)
Deep Purple - Hush
https://www.youtube.com/watch?v=u1kZ9zYr7kk

:)
цитирай
19. jenyivanova - :)))))))
10.12.2013 00:37
не знам защо днес цял ден се сещам за Джанис Джоплин....няма случайни неща, мила моя :)
В моята коментарна рубрика съм ти сложила нещо, което е много различно и ще го допълня тук...
лека да ти е нощта :)<3
http://www.youtube.com/watch?v=AcL7UemRuWU Andrea Bocelli and Dulce Pontes - O Mare E Tu
цитирай
20. musicriver - 19. jenyivanova - :)))))))
10.12.2013 00:54
jenyivanova написа:
не знам защо днес цял ден се сещам за Джанис Джоплин....няма случайни неща, мила моя :)
В моята коментарна рубрика съм ти сложила нещо, което е много различно и ще го допълня тук...
лека да ти е нощта :)<3
http://www.youtube.com/watch?v=AcL7UemRuWU Andrea Bocelli and Dulce Pontes - O Mare E Tu


Аз, обаче, взех и преди сън се разплаках, Жени... като чух Дулсе на фона на Енио Мориконе... и текста... А клипа с Андреа Бочели - страхотен!*...
Лека, Жени! До утре, мила!*
Да излитаме, викам...
<3

Bond - Space
http://www.youtube.com/watch?v=-YK6zeEwoZc
цитирай
21. jenyivanova - идеята не беше това...но и за се разплаках
10.12.2013 01:11
написах нещо...но реших, че за спомените ни не е мястото тук...има лични съобщения....
лека да ти е...казват, че пречиствали сълзите...не е вярно...
http://www.youtube.com/watch?v=XmV1fL7yl_c
цитирай
22. hopfen - Колежке, тази вечер
10.12.2013 01:16
съм сух отвсякъде, но като прегледах този постинг съм като пиян:))
Това е спешъл за теб, смятам, че като клип почти се доближава до стихът:
http://www.youtube.com/watch?v=6gBYq5A7M0o
цитирай
23. paciencia - Благодаря!
10.12.2013 02:18
Специалният поздрав беше точно в десятката! Умирам си за Пърпъл! Връщат ме в други времена- млади и замечтани. Завиждам ти за китарата!
Ето и от мен това, мога да го слушам безкрай.

http://www.youtube.com/watch?v=4wAPTsjhrjM
цитирай
24. musicriver - 21. jenyivanova - идеята не беше това...но и за се разплаках
10.12.2013 09:11
jenyivanova написа:
написах нещо...но реших, че за спомените ни не е мястото тук...има лични съобщения....
лека да ти е...казват, че пречиствали сълзите...не е вярно...
http://www.youtube.com/watch?v=XmV1fL7yl_c


Добро утро, Жени!
Страхотно парче на Гънс... и казва толкова много...
Може би ще го използвам по-натам...
За сълзите... незнам... Те са си наши и е добре да ги обичаме, като такива!* :))
Има една песен, която от доста време си слушам...
Малко е тъжна, но е много хубава и с готин текст!
Пускам ти я за добро утро! И ще очаквам включване от теб!*

пп : Песничката ми асоциира по повод мислите Ни за пускането,
защото аз съм напълно съгласна с теб, мила!*
Прегръдки, Жени!И успешен ден днес!
Адски се радвам, че си говорим! И си мой приятел!*

Passenger - Let Her Go
http://vbox7.com/play:4b89dd64ec
цитирай
25. musicriver - 22. hopfen - Колежке, тази вечер
10.12.2013 09:18
hopfen написа:
съм сух отвсякъде, но като прегледах този постинг съм като пиян:))
Това е спешъл за теб, смятам, че като клип почти се доближава до стихът:
http://www.youtube.com/watch?v=6gBYq5A7M0o


Колега,
друг път да не ми "прескачаш" модерацията, акУ мЪ уважавЪш:)))))
Радвам се за усещанията ти от стихото! Дано махмурлукът тази сутрин
да е по-лек, щом си се опиянил от танците-манците на душата с вятъра!
Клипа е адски точно попадение! Благодаря ти сърдечно, приятелче!*
Винаги създаваш настроение, като се появиш!:))
Хубав и усмихнат зимен ден ти пожелавам!*

Айде малко резачки за отскок сутрешно :
Rammstein - Du Hast
http://vbox7.com/play:4e5c361c48
цитирай
26. musicriver - 23. paciencia - Благодаря!
10.12.2013 09:22
paciencia написа:
Специалният поздрав беше точно в десятката! Умирам си за Пърпъл! Връщат ме в други времена- млади и замечтани. Завиждам ти за китарата!
Ето и от мен това, мога да го слушам безкрай.

http://www.youtube.com/watch?v=4wAPTsjhrjM


Вася, добро утро!*
Едва тази година разбрах смисъла на текста на тази песен за мен лично!
Благодаря ти, че я сподели! Радвам се, че си тук!***
Успешен нов ден ти пожелавам и... да слушаме музика!
Това е мощно средство за борба на тъгите, липсите и каквото там се сетиш и създава някаква празнота....!
Прегръдка и от мен за теб с ето това любимо :

Един от албумите на Пърпъл (любимата ми група),
които най-много харесвам :
Deep Purple - Perfect Strangers (Full album)
http://www.youtube.com/watch?v=hIqaV3lF8nQ
цитирай
27. jenyivanova - Добро да е и твоето утро :)
10.12.2013 09:58
Изслушах песента...знаеш вече какво е предизвикала като усещане, нали :)
Тъгата е като сълзата - винаги са неканени, но са контраста...който ще потвърди и наличието на диаметрално противоположните емоции...когато ги има, де :)))
сетих се за друга любима песен...невероятен текст и страхотно изпълнение...дано намеря и клипа, който имам предвид :) https://www.youtube.com/watch?v=7BljgJv0Yj8 (не е търсения клип, но...)
Madrugada и Honey Bee

Бъди и honey, бъди и bee днес, дружке! не забравя да се усмихваш :) <3 ***
цитирай
28. sestra - А, значи тогава е било, когато
10.12.2013 12:06
вятърът е научил онези вихрушки, с които постоянно се закача, сварим ли се някъде по пътищата...Така ли? :)
цитирай
29. musicriver - 27. jenyivanova - Добро да е и твоето утро :)
10.12.2013 12:18
jenyivanova написа:
Изслушах песента...знаеш вече какво е предизвикала като усещане, нали :)
Тъгата е като сълзата - винаги са неканени, но са контраста...който ще потвърди и наличието на диаметрално противоположните емоции...когато ги има, де :)))
сетих се за друга любима песен...невероятен текст и страхотно изпълнение...дано намеря и клипа, който имам предвид :) https://www.youtube.com/watch?v=7BljgJv0Yj8 (не е търсения клип, но...)
Madrugada и Honey Bee

Бъди и honey, бъди и bee днес, дружке! не забравя да се усмихваш :) <3 ***


Ще Бъда, Жени!*
Днес ми бе потребно да бъда Топъл Дъх, че сутринта 25 минути не мога да вляза в колата, заради замръзналите ключалки! Няма да казвам накрая как ги размръзнах, че ме е срам... :)))) На ледена шушулка се превърнах....
После, обаче, песните по радиото ме стопиха...
И верно се усмихвах... И си мислех как Съдбата винаги ни праща подходящите хора, в подходящия момент....
От мен обедно ето това :

Ellie Goulding - Figure 8
https://www.youtube.com/watch?v=8ETet-EbaoM
(незнам прозвуча ми като парче за силни жени)

Прегръдка, Жени!*

цитирай
30. musicriver - 28. sestra - А, значи тогава е било, когато
10.12.2013 12:31
sestra написа:
вятърът е научил онези вихрушки, с които постоянно се закача, сварим ли се някъде по пътищата...Така ли? :)


Систър, hug hug hug!*
Само ник-а ти дори като прочета и ми става топличко!
Така, Така, Така!:)))
Той.... Вятъра.... Винаги ще е обичан....
Ама по последни донесения душата е хукнала към други измерения....
Ииииии незнам....
Сложнотия Е, когато се сблъскат душа, която е напълно наясно със себе си и вятър, който се вее дезориентирано и още живее не през девет планини в десета, ами през Седем галактики в Девета и е болен от страхов хроничен грип да си върши работата по предназначение съобразно жизнените параметри, хах :)))))) Понякога съм ужасна.... направо не мога да се понасям и затова ще се самонакажа с една постна манджа за обяд....
Айде изчезвам, че ме чакат на едно място....
Надявам се да вдигна нечие кръвно, както вдигат моето всяка нощ между Вселените и ме карат да се тревожа, като един завършен егоист! :)))))))

Chambao - Lo mejor pa ti
https://www.youtube.com/watch?v=Hdtn1qzC_UY
цитирай
31. jenyivanova - :)))))
10.12.2013 12:54
Не знам как си ги размръзнала...ама аз с парфюм :))) точно тези ключалки не заслужаваха произхода на въпросната течност, но при ниски температури и леден вятър няма какво толкова да му мислим :)

относно хората :) Смятам, че Вселената си знае работата и праща когото и каквото, там където :)***
да вземе да ти попее Брус Уилис, а...жИстоко изпълнение, да знаеш :)))
http://www.youtube.com/watch?v=nDXkd2NyCCE
цитирай
32. musicriver - 31. jenyivanova - :)))))
10.12.2013 14:36
jenyivanova написа:
Не знам как си ги размръзнала...ама аз с парфюм :))) точно тези ключалки не заслужаваха произхода на въпросната течност, но при ниски температури и леден вятър няма какво толкова да му мислим :)

относно хората :) Смятам, че Вселената си знае работата и праща когото и каквото, там където :)***
да вземе да ти попее Брус Уилис, а...жИстоко изпълнение, да знаеш :)))
http://www.youtube.com/watch?v=nDXkd2NyCCE


Хах, Жени,
идеята с парфюма е страхотна! Ама май ще си купя спрей...;)
И няма да хАбя чародейните мириси за ключалки разни безобразни хахаха :)))))
А аз си купих едни крила и една плочка цветна... Когато си купувам висулки разни, незнам... първо гледам и някак от разстояние се опитвам да ги почувствам и с тези, с които се случи си ги вземам... Така стана с крилата и с тази цветна плочка, която вече дори ми е на врата... :))
Когато в първия момент се допря до кожата беше хладна и въздействаше страшно успокояващо, а сега като я докоснах вече е топла.... вече е Мен...
Крилата за сега само ги гледам... Момента да си ги закача на врата ще дойде...
Купих и едни, да ги подаря на някой, който днес има празник...:)))))
Стига да успея да стигна довечера до него...
Прегръщам те...!*
Ed Sheeran - Give Me Love (Like Her)...
http://www.youtube.com/watch?v=FOjdXSrtUxA

(това ми е една от любимите песни и видео клип)
(така си ходя аз.... с крилата...., просто той не е полицай....
вече знам какъв е....и няма да успея да се пронижа със стрелата...,
след като мина през най-важния тунел и си изпълня най-важното предназначение....)
:)***
цитирай
33. makont - Понякога си заслужава,
10.12.2013 16:58
последният танц... Много красиво написано. Благодаря, беше ми много приятно при теб!
цитирай
34. jenyivanova - Ще стигнеш наврме за празника....
10.12.2013 17:04
...сигурна съм :) Занеси му и крилата, занеси му и песен :)
и позволи на себе си и сърцето ти да имате крила и тази вечер :)
Прегръдка! <3
https://www.youtube.com/watch?v=MD4oOX-lHsc
Katie MELUA - Piece by Piece :)***
цитирай
35. paciencia - Привет!
10.12.2013 17:28
Пак съм тук! Този път да благодаря за албума на Пърпъл. Тази сутрин си го взех (тайно) и го изслушах. Създаде ми едно специално настроение, неописуемо, носталгично-приятно. Благодаря!
Ще надниквам:)
цитирай
36. usmivka99 - Поздрав! Хубаво е!!!
10.12.2013 20:27
Много...
цитирай
37. musicriver - 33. makont - Понякога си заслужава,
10.12.2013 23:07
makont написа:
последният танц... Много красиво написано. Благодаря, беше ми много приятно при теб!


Здравей Майче!*
Понякога или Винаги? ;)
Като се замисля рано или късно всички танцуваме последен танц...
Разделите ни помагат най-пълноценно да осъзнаем какво е другия за нас...
И на мен винаги ми е приятно при теб!
Благодаря ти!
До скоро! :))

Uriah Heep - Rain
http://www.youtube.com/watch?v=VrbgbL-iIOY
цитирай
38. musicriver - 34. jenyivanova - Ще стигнеш наврме за празника....
10.12.2013 23:27
jenyivanova написа:
...сигурна съм :) Занеси му и крилата, занеси му и песен :)
и позволи на себе си и сърцето ти да имате крила и тази вечер :)
Прегръдка! <3
https://www.youtube.com/watch?v=MD4oOX-lHsc
Katie MELUA - Piece by Piece :)***


Жени,
нямаше как да отида на празника, но добре че са телефоните!:))
Ще И дам крилата като я видя тия дни...
Много хубава песен на Кейти... Благодаря ти, Жени!*
Парче по парче, а? Не е ли мъчително така?
Аз - хряс и айдииии (шегувам се)... винаги повече ме интересуват
потребностите на другия, не моите и се съобразявам... ама съм и инатлива... :))))
Има неща, за които като се опъна като магаре на мост и много е трудно,
да не кажа невъзможно да ме мръднат... но това касае ситуации за принципни
положения, не ежедневието...
На ей това попаднах случайно отстрани, в предложенията на ю-туби-то докато слушах Кейти, спомних си я и ми прозвуча приятно в тихото на нощта :
Timmy T - One More Try
https://www.youtube.com/watch?v=fr02Ahz0lT4

Hugs!*
цитирай
39. jenyivanova - :)
10.12.2013 23:38
ще започна първо с песента, за която ме подсети тази на Тими....
първото изпълнение е на Естер Филипс (черен глас) :))), но Меена пее като черна, всъщност :) https://www.youtube.com/watch?v=bwN6AVjoNqQ за текста няма да споменавам изобщо...
относно потребностите, пък и за протокола: съобразявам се вече и с моите...по равно...е най-равно :))))))) <3***
цитирай
40. musicriver - 35. paciencia - Привет!
10.12.2013 23:42
paciencia написа:
Пак съм тук! Този път да благодаря за албума на Пърпъл. Тази сутрин си го взех (тайно) и го изслушах. Създаде ми едно специално настроение, неописуемо, носталгично-приятно. Благодаря!
Ще надниквам:)


Привет почти полунощно, Вася!:)
И аз обичам тайнствено така да ходя и да си намирам
разни интересни неща в мрежата, а после да ги споделям на хората с които общувам, за да ги усмихвам и да им създавам настроение!:))
Пърпъл малко на махла я обърнаха България в последните години!
Нали все при Цонко се тътрят и висят в Каварна;)
Аз съм ги гледала само веднъж - на първия им концерт в България през 1998-ма и беше диво до козирката! Страхотно си изкарахме! :))
Сетих се нещо по повод онази песен точно от този албум - Knocking At Your Back Door и една мисъл на Хорас Дж. Браун - Ако Съдбата ти затваря вратата, влез през прозореца! Незнам защо ми хрумна това... Звездно-зимна работа...
Прегръщам те!
Да послушаме и нещо на едно "Пърпълно бебенце"?;)

Rainbow - Rainbow Eyes (1978)
https://www.youtube.com/watch?v=VaRTocPWbhQ

Прегръдки и спокойна нощ, Вася!*
цитирай
41. musicriver - 36. usmivka99 - Поздрав! Хубаво е!!!
10.12.2013 23:58
usmivka99 написа:
Много...


Благодаря, Усмивке!*
И при теб е хубаво винаги!
Много! :))

Ето нещо музикално-речно и за теб специално и
пак да минеш да подариш усмивка на рекичката, нали?! :))
Земля В Иллюминаторе
http://www.youtube.com/watch?v=cgKK_1fV5lo&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A

Лекичка! :)
цитирай
42. musicriver - 39. jenyivanova - :)
11.12.2013 00:23
jenyivanova написа:
ще започна първо с песента, за която ме подсети тази на Тими....
първото изпълнение е на Естер Филипс (черен глас) :))), но Меена пее като черна, всъщност :) https://www.youtube.com/watch?v=bwN6AVjoNqQ за текста няма да споменавам изобщо...
относно потребностите, пък и за протокола: съобразявам се вече и с моите...по равно...е най-равно :))))))) <3***


Жени,
тая песен за... нощи, желания, и с това соло на китарата...
Ааааааа лошо Жени ;) образуваха се вълнички в рекичката :)))))
Страхотно е това парче! И на мен ми стана от Любимите и си го слушам
на тъмно и насаме със себе си....
И като стана въпрос за тишина.... Аз обичам китарно, много... Дано ти допадне това изпълнение на Sound of Silence!*
Romantic GUITAR - Sound of Silence
https://www.youtube.com/watch?v=U2Gd6eMyBXg&list=PL7VxR66rotKHGMv5gWxJnDeZUsv03M87d

Аз също съм За равновесието в едни отношения, Жени!*
Ама кантарите и топузите ги мъкнат под мишница други ЛичностИ в моя свят,
аз съм специалист по други неща и добре че съм търпелива и мога да чакам и до края на земния си живот (ако се налага) всеки да реши какво, как, кога, колко и защо иска, та има шансове да се уредя и аз с роля в нечий баланс, защото аз винаги се съобразявам с другия, а не със себе си (дори и на моменти да изглежда противното, ключовата дума е "изглежда" просто имам.... как да се изразя... умението да виждам по-напред...)... :))))))

(кът' се теглят чушки, доматета, песни, ветрове, дъждове, километри и каквото там се сетиш)

Мила! <3***
цитирай
43. jenyivanova - :)
11.12.2013 01:31
от зеленчуците след претегляне ще направим салата :) ветровете ще са в косите, а дъждовете няма да са в очите :) по пътя който иска сам да върви километър дори :)
( не е като да няма рима - подпийнал Елюар :)))) )
а песента...песента е и в сърцето, и в душата, нали така :)
една много кахърна песен :) https://www.youtube.com/watch?v=GzKFEx-wsJo
Damien Rice - Cheers darlin' :)<3***
цитирай
44. musicriver - 43. jenyivanova - :)
11.12.2013 02:36
jenyivanova написа:
от зеленчуците след претегляне ще направим салата :) ветровете ще са в косите, а дъждовете няма да са в очите :) по пътя който иска сам да върви километър дори :)
( не е като да няма рима - подпийнал Елюар :)))) )
а песента...песента е и в сърцето, и в душата, нали така :)
една много кахърна песен :) https://www.youtube.com/watch?v=GzKFEx-wsJo
Damien Rice - Cheers darlin' :)<3***


Преди да спя чух кахърната работа...;)
Супер това парче! А подпийнал Елюар направо ме умори от смях като сравнение... :)))))
За песента - абсолютно точно!
Хайде марширувам към леглото, че утре няма да мога да стана....
Оставям ти една песничка да си я чуеш утре сутринта!*
Прегръдки, Жени! Винаги има път! Просто имай достатъчно вяра!*

Eva Cassidy - True colors
https://www.youtube.com/watch?v=Dh4gUjdYl9M&list=PL7VxR66rotKGhlYgCdtLRrDIhi31g5IJ8

Hugs <3!*
цитирай
45. kenzovnaks - Винаги има Път
11.12.2013 07:44
и няма връщане назад , защото сме Българи!!!!
цитирай
46. paciencia - Здравей!
11.12.2013 09:34
Минах да си взема музика за кафето. Благодаря! Музикално да ни е! И усмихнато:)
цитирай
47. jenyivanova - за пътя, за кахърите, за песните....и изобщо :)
11.12.2013 09:48
добро да ти е утрото, my dear! :) пътя е на кръстопътя, всъщност и изборите предстоят, бих казала :) относно Вярата - трите сестри се вихрят около нас, а майка им София ги наблюдава "мъдро" :))) трите не могат една без друга (имам предвид притчата, естествено :) )
да ти е светъл денят <3 *
https://www.youtube.com/watch?v=lUD4KSnR5v8 NOIR Rain 1971
цитирай
48. musicriver - 45. kenzovnaks - Винаги има Път
11.12.2013 10:19
kenzovnaks написа:
и няма връщане назад , защото сме Българи!!!!


Добър ден, Николай!
И аз така вярвам, че Винаги има път,
само траекторията на движение се сменя!
А за връщането и дали то се предопределя от това дали сме българи или не - ами незнам - индивидуално е!
Аз също не се чувствам на мястото си в България!
Знам и мястото където ще се чувствам добре,
но дали в този живот ще стигна до него???... Незнам...
Вървя си и Дано...
Хубав ден ти пожелавам! И успехи в постирането! :)

Cream - I Feel Free
https://www.youtube.com/watch?v=Qb_Uu0eTNWk
Enjoy! :)
цитирай
49. musicriver - 46. paciencia - Здравей!
11.12.2013 10:26
paciencia написа:
Минах да си взема музика за кафето. Благодаря! Музикално да ни е! И усмихнато:)


Здравей, Вася!*
Радвам се, че моята музичка ти звучи, докато се събуждаш!
Обичам разговорите с позитивни и обичливи хора, а ти си такава!:))
Днес бил международния ден на тангото - така съобщиха по радиото!
Хах, сякаш имам екстрасентски способности и в седмицата, в която е въпросния специален ден за танга, при мен е поста с тангата и стихото за тангото с вятъра.... :)))
Много се усмихнах като го чух! В синхрон сме с Вселената, което е чудесно!*
По този повод ти пускам ето това красиво нещо :
Santiago's Dream (Santiago Hernandez & Isabelle Rune)
https://www.youtube.com/watch?v=TG5F4rt2Ol4

Хубав и усмихнат ден, Вася!
При мен грее слънце!*
цитирай
50. musicriver - 47. jenyivanova - за пътя, за кахърите, за песните....и изобщо :)
11.12.2013 10:41
jenyivanova написа:
добро да ти е утрото, my dear! :) пътя е на кръстопътя, всъщност и изборите предстоят, бих казала :) относно Вярата - трите сестри се вихрят около нас, а майка им София ги наблюдава "мъдро" :))) трите не могат една без друга (имам предвид притчата, естествено :) )
да ти е светъл денят <3 *
https://www.youtube.com/watch?v=lUD4KSnR5v8 NOIR Rain 1971


Привет, Жени! Наспа ли се?
Аз... трудно... Ама пак съм кукуряк!*
Често стоим на кръстопътища, като дезориентирани,
но струва ми се в такива моменти трябва да гледаме внимателно
с втория чифт очи през невидимото и да разчетем правилно знаците,
които неизмено присъстват!
Относно трите сестри - аз пък, за едни други три се сетих,
от които най-голямата е Най-Важна! ;) Ама то май принципно е така -
най-големите дават тон и затова винаги се слушат и обичат най-много!*
Аз и затова винаги съм искала да имам по-голям брат или по-голяма сестра,
но Вселенския замисъл се е оказал друг и ме е натоварил с друга роля....
Ако в притчата Вяра е най-голямата значи шансовете за добър развой
са много добри!:))
И твоя ден да бъде светъл и много успешен <3*

И за теб танго, предвид празника на тангото днес :
TANGO Esquina Carlos Gardel Facundo & Magdalena
https://www.youtube.com/watch?v=KrDn43rjfXk
Прегръдки!*
цитирай
51. paciencia - Здравей!
11.12.2013 19:56
Дойдох да си прибера поредния подарък- музика. Благодаря за това нежно, чувствено танго! Слушах го с нощното кафе.
Забелязах вече твоите свръхестествени способности! Когато отворих поста с Тангото, бях точно на тази вълна и го приех като отговор на мислите ми. А и съвпадението с деня на Тангото...нямам думи!
Поздрави, и все така ни дарявай красота! Благодаря за гостоприемството!
цитирай
52. jenyivanova - :)))
11.12.2013 22:54
Най-накрая мога да коментирам и да ходя по приятелските дувари :)))
Може днес да е ден на тангото, ама мен ме избива на блус нещо...и то не какви да е...открих една интерпретация на Джеф Бек и Пол Роджърс и ми се иска всеки, който намине от тук да я чуе...:) http://www.youtube.com/watch?v=Z0p1e3z6AIE
Прегръдка, мила ми! <3***
цитирай
53. musicriver - 51. paciencia - Здравей!
11.12.2013 23:42
paciencia написа:
Дойдох да си прибера поредния подарък- музика. Благодаря за това нежно, чувствено танго! Слушах го с нощното кафе.
Забелязах вече твоите свръхестествени способности! Когато отворих поста с Тангото, бях точно на тази вълна и го приех като отговор на мислите ми. А и съвпадението с деня на Тангото...нямам думи!
Поздрави, и все така ни дарявай красота! Благодаря за гостоприемството!


Добра нощ, Вася!*
Сестричката, Еви, Жени, Ти и още няколко хора сте причината поради която все още съм тук... Така че, благодаря ви!:))
Нека споделяме емоции чрез музиката и да си създаваме поводи за радост и усмивка в дните! Така винаги ще бъдем Чудеса и ще творим вълшебности за другите около нас!*
Спокойна зимна нощ с ето това от мен :
Buddy Guy - All that makes me happy is the Blues
http://www.youtube.com/watch?v=WQ4Tkhhi0YE

Дано харесваш блусарите, защото аз много...
Прегръдка топла, Вася!*
цитирай
54. musicriver - 52. jenyivanova - :)))
11.12.2013 23:53
jenyivanova написа:
Най-накрая мога да коментирам и да ходя по приятелските дувари :)))
Може днес да е ден на тангото, ама мен ме избива на блус нещо...и то не какви да е...открих една интерпретация на Джеф Бек и Пол Роджърс и ми се иска всеки, който намине от тук да я чуе...:) http://www.youtube.com/watch?v=Z0p1e3z6AIE
Прегръдка, мила ми! <3***


- Кой хлопа по дувара в този късен час?
- Аз хлопам, каза Жени!
- Прескачай, чакам вече час!!!
- Прескачам, каза Жени!:))))
Джеф Бек и Пол Роджърс - Страхотни!И клипа на Лили - Супер!!!
За кривите дървета - не буквално, разбира се, ами... как да се изразя приятелски и ползотворно! Обичам го тоя израз и определение - криво дърво, щот' и аз съм на моменти доста сериозно такова...;) То не случайно подобни, с характерни видови белези се намират и се привързват едни към други...Ама то това всъщност е чар... на кривонделите :)))))
И за тебе специално, Жени - > Buddy Guy - I Need You Tonight
http://www.youtube.com/watch?v=3F0Y9ATFYi4

Прегръдка и на тебе, мила! <3***
цитирай
55. jenyivanova - :))) аз в ролята на Финдли....
12.12.2013 00:20
(нали помниш онзи подпийнал Елюар - прескочих, не сЪ прибих :))) )
блус и стихо - неочаквано добра комбинация:) и двете сме омъжени за блуса, май...
не, три сме - и Шемекия Коупланд :))) https://www.youtube.com/watch?v=G2dWno-94E0 <3 ***
нали си взе Са(н)тана от моя дувар :)))
цитирай
56. musicriver - 55. jenyivanova - :))) аз в ролята на Финдли....
12.12.2013 00:57
jenyivanova написа:
(нали помниш онзи подпийнал Елюар - прескочих, не сЪ прибих :))) )
блус и стихо - неочаквано добра комбинация:) и двете сме омъжени за блуса, май...
не, три сме - и Шемекия Коупланд :))) https://www.youtube.com/watch?v=G2dWno-94E0 <3 ***
нали си взе Са(н)тана от моя дувар :)))


Жени,
с тоз подпийнал Елюар ще изкараме на бЕл свЕт нов лаф за мохабет!:))))))
А Сантана ми набива душевния клин в момента и направо си умирам от кеф! Много го обичам това парче - сякаш свредел се върти и бавно, постъпателно и целенасочено цЕли и търси най-дълбокото на същността ми - от тоя тип песни ми е и китарните сола и въобще цялата хармония на това парче Бляк меджик уомънското!!! Адски благодарско - супер ми е в слушалките и в тъмното....*
Сега ще пусна и Шемекия!!! Ооооо Супер - от Любимостите! Благодарско!*
От мен за лека и наспивна нощ ей това :
Donovan - Season Of The Witch
https://www.youtube.com/watch?v=AbkIAa939D8

Прегръдка, Жени и до утре сутрин!*
цитирай
57. jenyivanova - :)
12.12.2013 01:32
С това парче на Сантана върви и едно стихо, което сега не мога да изровя :)))
кратичко, ама наситено с жената от песента :)))...и си виках...бе аз и стих ти написах...и си мечтая да ми посвири. С дружки се хилехме, че я Сантана, я Дейвид Гарет вързани за крака на масата и ще свирят цЕла нощ, понякога и Том Арая:)))...а ние с някой от ония вечни трима мъже, които подкрепят всяко момиче в беда (трите Дж.) - Джони Уокър, Джим Бийм и Джак Даниелс - с тях любовта е винаги споделена :)))) (да речеш, че пия, ама много ми знаят устата, та ти оспамих дувара :)))) )
искаш ли тази сутрин да ти посвири Дейвид, а :)))
http://www.youtube.com/watch?v=bZ_BoOlAXyk
клипа е страхотен, ще видиш :)
до утре, мила :)*
цитирай
58. ishchel - Хубаво е...:)
12.12.2013 01:42
Понесоха се двамата в небето
Към някаква си облачна отбивка...

този вятър освен галантен е и добре ориентиран:) - не знам защо, усмивката не ме напусна докато го четях - много ми хареса.
Поздрави!
цитирай
59. musicriver - 57. jenyivanova - :)
12.12.2013 11:20
jenyivanova написа:
С това парче на Сантана върви и едно стихо, което сега не мога да изровя :)))
кратичко, ама наситено с жената от песента :)))...и си виках...бе аз и стих ти написах...и си мечтая да ми посвири. С дружки се хилехме, че я Сантана, я Дейвид Гарет вързани за крака на масата и ще свирят цЕла нощ, понякога и Том Арая:)))...а ние с някой от ония вечни трима мъже, които подкрепят всяко момиче в беда (трите Дж.) - Джони Уокър, Джим Бийм и Джак Даниелс - с тях любовта е винаги споделена :)))) (да речеш, че пия, ама много ми знаят устата, та ти оспамих дувара :)))) )
искаш ли тази сутрин да ти посвири Дейвид, а :)))
http://www.youtube.com/watch?v=bZ_BoOlAXyk
клипа е страхотен, ще видиш :)
до утре, мила :)*


Добър ден, Жени!*
Днес си позволих да се поуспЯ:)))))
Да... мечтите някой да ти посвири... Усмихнах се като го прочетох
това изречение... За пиенето - аз пия само по чаша вино на вечеря,
а иначе минерална вода и сок...:)))))
А клипа беше Върховенски просто - как се мултиплицира в цветност!*
Невероятно усещане! Благодаря ти, Жени, че ме усмихна след сън!*
Незнам защо се сетих за ето тази хубава песничка,
която много обичам, а също и символите в клипа, дано ти допадне Алсу ->

Алсу - А у моей любви
https://www.youtube.com/watch?v=HFd8SEwvtSs
цитирай
60. musicriver - 58. ishchel - Хубаво е...:)
12.12.2013 11:33
ishchel написа:
Понесоха се двамата в небето
Към някаква си облачна отбивка...

този вятър освен галантен е и добре ориентиран:) - не знам защо, усмивката не ме напусна докато го четях - много ми хареса.
Поздрави!


Здравей, Ани,
радвам се, че те е накарало да се усмихнеш!*
Най-щастлива съм, когато съм накарала някой друг да усети щастливост!
Аз нямам претенции за поет - просто... споделени мисли някакви си
от моите дълбини... Преди време блогчето си беше бягство,
от нещо което ме връхлетя неочаквано и за което не бях подготвена,
а сега остана просто спомен... и място, където да послушвам музика
и да си водя разговори с готини хора...
Хубав зимен ден ти пожелавам!*

Алсу and Enrique Iglesias - Number One
https://www.youtube.com/watch?v=-NHppDBHjsU
цитирай
61. jenyivanova - ето на какво попаднах...
12.12.2013 12:51
много ми хареса...
някакси спокойствие ми донесе....
http://www.youtube.com/watch?v=XrdnzC2fY_k&feature=share
Mary Taylor -Brooks- Only in my dreams
да ти е спокоен остатъкът от деня, дружке! :)*
цитирай
62. musicriver - 61. jenyivanova - ето на какво попаднах...
12.12.2013 13:13
jenyivanova написа:
много ми хареса...
някакси спокойствие ми донесе....
http://www.youtube.com/watch?v=XrdnzC2fY_k&feature=share
Mary Taylor -Brooks- Only in my dreams
да ти е спокоен остатъкът от деня, дружке! :)*


Благодаря ти, Жени!*
Страхотно изпълнение...
Път ме чака...
Като се върна ще драсна...
Прегръдка топла и успешно приключване на седмицата...

OMAR AKRAM - Daytime Dreamer(new album 2013)
http://www.youtube.com/watch?v=Kp6QWquibds

Андреа Петко е супер!
Незнам дали си И гледала видео клиповете,
но са страхотни просто!*
До скоро, Жени!*
цитирай
63. paciencia - Привет!
12.12.2013 17:09
Благодаря за Бъди Гай! И мене ме прави щастлива блус музиката. Особено в тишината на нощта. А сега послушах Алсу и дуета с Енрике Иглесиас. Благодаря! В блога ти има цял извор.
А това с коментарите случайно ли е? Двата ти нощни коментара към мен (40 и 53) са точно в един и същи час (23:42). Като магийка някаква...Поздрави и да ти е все така музикално- поетично!
цитирай
64. jenyivanova - :)
12.12.2013 20:59
до скоро :) http://www.youtube.com/watch?v=a7MhcZbHYZA
Melody Gardot - Cry Wolf <3
цитирай
65. musicriver - 63. paciencia - Привет!
13.12.2013 00:27
paciencia написа:
Благодаря за Бъди Гай! И мене ме прави щастлива блус музиката. Особено в тишината на нощта. А сега послушах Алсу и дуета с Енрике Иглесиас. Благодаря! В блога ти има цял извор.
А това с коментарите случайно ли е? Двата ти нощни коментара към мен (40 и 53) са точно в един и същи час (23:42). Като магийка някаква...Поздрави и да ти е все така музикално- поетично!


Набързичко.... ;)
За коментарите - вероятно е някаква магия:))
Случайно е станало, но аз като се вгледах в цифрите видях цели две неща
свързани с мен, въпроса е ти какво би открила ;)
Вълшебствата се случват на този, който вярва в тях!
Часовника на лаптопа ми показва различно от часовника на блог.бг,
така че съм пуснала коментарите "на сляпо", Вася, а това засилва мистиката...
Явно Вселената ти изостря вниманието над нещо, знам ли... :))
Прегръдка и утре за Добро утро ето нещо също готино за слушане :

Knopfler & Clapton - Same old blues
http://www.youtube.com/watch?v=rYsXp3GMxak
цитирай
66. musicriver - 64. jenyivanova - :)
13.12.2013 00:32
jenyivanova написа:
до скоро :) http://www.youtube.com/watch?v=a7MhcZbHYZA
Melody Gardot - Cry Wolf <3


Жени,
вълка да не плаче, или само от радост и щастие!*
Страхотно парче! Благодаря ти, че ми го пусна! (hug)
Мислех, че няма да има интернет, но се оказа че има! :))
Много обичам едно парче на Ерик Клептън!
Пускам ти го и ти пожелавам Спокойна нощ, мила и утре усмихнато утро!*
Прегръдка! <3

Eric Clapton - Old Love (amazing live version)
http://www.youtube.com/watch?v=O_j9KEjrY4o

пп:
И ето това по повод на лъжите, за които пее Мелоди Гаро, сетих се за ето тая песничка, защото днес я слушах по радиото в колата и някак ...ме докосна...
Мастило - До Края (Mastilo - Do Kraia)
http://www.youtube.com/watch?v=BhonAo1K5gY
цитирай
67. jenyivanova - :) добре появила се...
13.12.2013 00:58
така де...тъкмо си мислех, че Майката Цивилизация няма да обърне гръб на тръгналото по пътя чедо :) иначе как ще слушаме Ерик, още Клептън...нали :)***
http://www.youtube.com/watch?v=kFa0ne7rhSk
Eric Clapton & J.J. Cale и Hard To Thrill
да ти е наспивна нощта, мила ми! <3
цитирай
68. musicriver - 67. jenyivanova - :) добре появила се...
13.12.2013 15:52
jenyivanova написа:
така де...тъкмо си мислех, че Майката Цивилизация няма да обърне гръб на тръгналото по пътя чедо :) иначе как ще слушаме Ерик, още Клептън...нали :)***
http://www.youtube.com/watch?v=kFa0ne7rhSk
Eric Clapton & J.J. Cale и Hard To Thrill
да ти е наспивна нощта, мила ми! <3


Здрасти, Жени!*
Изслушах ги чак сега, защото снощи изключих
малко след 00.35! Много убийствен текста на това парче!!!
В интерес на истината ми се иска понякога Майката Цивилизация да ми обърне гръб, да се забия в дън гората тилилейска, първо да спя три дни и три нощи,
несмушавана от други шумове (освен от вълчи вой, примерно, ама аз няма да го чувам, щот' ще спА непробудно), после да си ходя на воля из гората и да ми мирише на бор, докато ми се прояснят мислите, да се надишам на чист въздух, да си почина от всякакави компютри, разговори, музики и каквото там се сетиш свързано с цивилизацията, което дразни и натоварва сензорите и накрая да се върна в Хорския свят направо Нов Човек!*

И сега след тирадата - чичо Клептън...а най-вече Ерик ;) :
Eric Clapton - Change The World
http://www.youtube.com/watch?v=x11NA63gLDM

Усмивки, Жени! :))
цитирай
69. paciencia - Приятна да е вечерта ти:)
13.12.2013 20:24
Благодаря за музиката! Оползотворих я тази сутрин с едно горчиво кафе. Пълно удоволствие! Лека да е нощта ти! Поздрав от мен(не знам дали ще ти хареса):

Alex Ubago y Amaia Montero
https://www.youtube.com/watch?v=31jUnLkY5ro
цитирай
70. jenyivanova - :)))
13.12.2013 21:28
най-накрая мога да пиша :))) пак нещо с компа ми :)
По въпроса с новия човек :) все ми идва на ум израза: "Иде ми да хвана гората"...не ще да го е казал напразно народния мислител, нали така :)))
хайде, Елюар Трезвеника те поздравява с това https://www.youtube.com/watch?v=LJUWIeol7Lw - клипа е на Лили, заслужава си, ъф корс :))))
Tito & Tarantula - Strange Face Of Love
цитирай
71. musicriver - 69. paciencia - Приятна да е вечерта ти:)
14.12.2013 16:36
paciencia написа:
Благодаря за музиката! Оползотворих я тази сутрин с едно горчиво кафе. Пълно удоволствие! Лека да е нощта ти! Поздрав от мен(не знам дали ще ти хареса):

Alex Ubago y Amaia Montero
https://www.youtube.com/watch?v=31jUnLkY5ro


Здравей съботно следобедно Вася!
Бе не беше много лека, ама...;)
... че стана тая сутрин и една издънка с ТВ каналите, ама... кво да се прави - заспали сме...
Страхотна песничка !Благодаря ти сърдечно. Не разбирам текста, но музиката я почувствах!* Определено искам да ти кажа, че внасяш свеж и различен полъх в моите музикални търсения, което е страхотно! :))
Имам един приятел, който знае испански! И през седмицата си говорим нон стоп в Скайп! Ще взема да го накарам да ми преведе текста на тази песничка...
Случайно докато гледах клипчето, което си ми изпратила попаднах на едно парче, което звучи много яко, на група Paramore! Хареса ми като музициране, а също визията и гласа на певицата им! Пускам ти го и ти се усмихвам, Вася! :))

Paramore - Crush Crush Crush
https://www.youtube.com/watch?v=UB_Pg8nqr44
цитирай
72. musicriver - 70. jenyivanova - :)))
14.12.2013 16:44
jenyivanova написа:
най-накрая мога да пиша :))) пак нещо с компа ми :)
По въпроса с новия човек :) все ми идва на ум израза: "Иде ми да хвана гората"...не ще да го е казал напразно народния мислител, нали така :)))
хайде, Елюар Трезвеника те поздравява с това https://www.youtube.com/watch?v=LJUWIeol7Lw - клипа е на Лили, заслужава си, ъф корс :))))
Tito & Tarantula - Strange Face Of Love


Женииии, хелоу! :))))))
Абсолютно Съгласна с народния мислител!*
Елюар Трезвеника е направил страхотен избор!!!
Всяка Любов има странно лице, но до толкова до колкото съвпада
с визията за случване на Обичащия, то значи си е напълно нормално и правилно!
Хах сетих се за оня израз... четен някъде преди време - Душата на обичащия, живее в тялото на обичаната... Ето ти странна ситуация, но от собствен опит бих казала напълно реална! :))
Какво да ти пусна пред вечерно?
Rebecca Laird - едно изпълнение от блус битката през 2012-та?
https://www.youtube.com/watch?v=UPrAD9w-kic

Прегръдка топла, Жени!*
цитирай
73. jenyivanova - Здрасти :)
14.12.2013 17:45
нямам какво да кажа в допълнение на твоето...и двете сме написали достатъчно за душата, струва ми се...Изследвала съм достатъчно собствената си. Неуспешно.
https://www.youtube.com/watch?v=Wd9_FU-Lpa0
Bossa n'Stones и Sympathy for the Devil
:)***
цитирай
74. paciencia - :)
14.12.2013 18:28
Благодаря за музиката, супер е!
Аз мислех да ти превеждам текста на клипа, дето ти изпратих, но го намерих с превод.
http://www.youtube.com/watch?v=Ki2pWAWyXMg

В оригинал обаче думите са по-силни и ми харесва. Това „умирам“ е в смисъл „копнея„, „умирам от желание“ или „бих дал всичко“.

Благодаря ти, че отделяш от времето си! Благодаря за музиката и дано да отминат неприятностите!
С най- добри чувства:)
цитирай
75. jenyivanova - не ми превеждай, не се налага :)
14.12.2013 18:44
неприятностите не ги пренасям тук...в моя акаунт е казано достатъчно и на чуждите дувари - също...
Вселената не прощава агресията. Не прощава и лъжата. Не прощава заблудите. Не прощава безсмислените битки за измислени правила...Не прощава нищо...Няма да съдя никого, защото всеки има своя мотив...Моят мотив да съм тук, на твоят дувар, е да поговорим и да слушаме заедно музика. Това е. на мен ми е достатъчно и за това оставям другото при мен :) Благодаря за загрижеността и подкрепата! :) ще изразя казаното с песен, естествено :)***
Много ми се слуша това...страхотна старинна песен, текста е за вярата и верността...чуй я с мен <3 https://www.youtube.com/watch?v=N3_Bd32qaVs
Ray Charles & Willy Nelson Seven Spanish Angels
Прегръдки! ***
цитирай
76. musicriver - 73. jenyivanova - Здрасти :)
14.12.2013 18:53
jenyivanova написа:
нямам какво да кажа в допълнение на твоето...и двете сме написали достатъчно за душата, струва ми се...Изследвала съм достатъчно собствената си. Неуспешно.
https://www.youtube.com/watch?v=Wd9_FU-Lpa0
Bossa n'Stones и Sympathy for the Devil
:)***


Жени,
успехите зависят от търпението и постоянството, мисля си аз!
Докато четох коментара ти и се сетих за един стих писан преди време...
Просто как да се изразя... Някак не беше момента рекичката да го изпее...
Незнам... Може би ще ти хареса и ще прочетеш между редовете някаква тайна рецепта за достигане до възможното познание на душата... Знам ли?!?!....
И аз все още съм с пръст на бутона рисърч и му давам да потрепва от време на време...

Love The Way You Lie ...

космическа безкрайност
във която
ще те докосвам Винаги
в съня
ще бъда твоята
Единствена Сакралност
пресечната ти точка
във Света

разпъваш ме на кръст
и ме прибираш
като ветрило
скрило страхове
една надежда
винаги ми вливаш
Обичайки
под звездното небе

открих те
и Завинаги ще пазя
в сърцето си
едно море
и оня сън във който
в синевата
политаме
с преплетени ръце

отново излъжи
и докосни ме
аз виждам Истината
в твоите очи
Съдбата ме дамгоса
с твойто име
и тъй ще бъде
нека да боли

:)
Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna
http://www.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U

пп : Стихото е писано на 10.01.2012...
Прегръдка, Жени!*
цитирай
77. jenyivanova - написах коментар,
14.12.2013 19:02
но не виждам твоят, нито пък моят отговор...няма значение..със сигурност е при теб....но относно превода май съм отговорила на paciencia...бе изобщо се оматах :)))))
стихото е много твое..така го усещам :) и много ми хареса, ама много :)***

https://www.youtube.com/watch?v=Q4uIvWVwRMU ако знаеш колко много я харесвам тази песен...и още няколко, де :)***
цитирай
78. musicriver - Благодаря за музиката, супер е!...
14.12.2013 19:08
paciencia написа:
Благодаря за музиката, супер е!
Аз мислех да ти превеждам текста на клипа, дето ти изпратих, но го намерих с превод.
http://www.youtube.com/watch?v=Ki2pWAWyXMg

В оригинал обаче думите са по-силни и ми харесва. Това „умирам“ е в смисъл „копнея„, „умирам от желание“ или „бих дал всичко“.

Благодаря ти, че отделяш от времето си! Благодаря за музиката и дано да отминат неприятностите!
С най- добри чувства:)


"Да вярвам, да сънувам, да оставя всичко просто да се случва,
като забравя за страха от страданието..."

Страхотно!
Благодаря за превода, Вася!*
Наистина невероятна песен!!!
А неприятностите... О! Те са по-скоро извор на смях и леееко неудобство за мой близък, но... какво да се прави... Заспала съм и не съм изключила телевизора... :))))))
Хубава зимна вечер ти пожелавам, мила!
Адски ми е приятно, че си тук при мен!*

Нещо на ЕнрикеТО, което много обичам.... :))
Enrique Iglesias - Se Te Ne Vai
http://www.youtube.com/watch?v=KQu8MDzthZE
цитирай
79. musicriver - 75. jenyivanova - не ми превеждай, не се налага :)
14.12.2013 19:21
jenyivanova написа:
неприятностите не ги пренасям тук...в моя акаунт е казано достатъчно и на чуждите дувари - също...
Вселената не прощава агресията. Не прощава и лъжата. Не прощава заблудите. Не прощава безсмислените битки за измислени правила...Не прощава нищо...Няма да съдя никого, защото всеки има своя мотив...Моят мотив да съм тук, на твоят дувар, е да поговорим и да слушаме заедно музика. Това е. на мен ми е достатъчно и за това оставям другото при мен :) Благодаря за загрижеността и подкрепата! :) ще изразя казаното с песен, естествено :)***
Много ми се слуша това...страхотна старинна песен, текста е за вярата и верността...чуй я с мен <3 https://www.youtube.com/watch?v=N3_Bd32qaVs
Ray Charles & Willy Nelson Seven Spanish Angels
Прегръдки! ***


Всичко е тука, Жени! Споко!*
Знаеш испански, а? ;)
С риск да се повторя, пак ще кажа - и това ще отмине и ще те оставят на спокойствие! Хората грешно си мислят, че когато тръгнеш да изразяваш себе си под някаква форма на първо място ти е важно тяхното мнение - да, важно е, но не и с цената на това да се чувстваш неспокоен, огорчен, обиден, психически натоварен. Рано или късно източниците на негативни емоции биват полени със света вода и всичко утихва, спокойствието се възстановява, но пак да ти кажа - търпение му е майката! :))
Парчето, което си ми пуснала е страхотно. Не го бях слушала отдавна.
Благодаря ти, мила!*
цитирай
80. musicriver - 77. jenyivanova - написах коментар,
14.12.2013 19:22
jenyivanova написа:
но не виждам твоят, нито пък моят отговор...няма значение..със сигурност е при теб....но относно превода май съм отговорила на paciencia...бе изобщо се оматах :)))))
стихото е много твое..така го усещам :) и много ми хареса, ама много :)***

https://www.youtube.com/watch?v=Q4uIvWVwRMU ако знаеш колко много я харесвам тази песен...и още няколко, де :)***


Жени,
тука можеш да се омотваш и да се пренамираш колкото си искаш!*
Аз особено вечер винаги качА един фенер на едно дърво за ориентир! :))
До скоро, че ме викат на масата. Ще мина малко по-късно да ти сложа песничка...
Прегръдка топла!*

Edit -> Жени, ето и песничката която ми прозвуча...
Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman
http://www.youtube.com/watch?v=hq2KgzKETBw
:)***
цитирай
81. jenyivanova - :)
14.12.2013 23:00
Забавлявай се...
https://www.youtube.com/watch?v=t1bDniBj-C8
Here We Go Again - Ray Charles & Norah Jones
цитирай
82. musicriver - 81. jenyivanova - :)
14.12.2013 23:46
jenyivanova написа:
Забавлявай се...
https://www.youtube.com/watch?v=t1bDniBj-C8
Here We Go Again - Ray Charles & Norah Jones


Много противоречия откривам в тая песен, Жени, да ти кажа...
Ама е хубава и изпълнението - Чудно!*
Благодаря ти!*
Дълго мислих какво да си пусна тая вечер?
"Знак на съдбата" ще е!:))
Та в тоя ред на мисли ти пожелавам лека нощ с ето това парче и ти казвам - Споко, всичко ще е наред!*

The Distance - Serendipity Soundtrack
http://www.youtube.com/watch?v=cMuYZ2DstTs&list=PL03D96E8919472B2F

цитирай
83. jenyivanova - Какви противоречия откриваш в п...
14.12.2013 23:56
Какви противоречия откриваш в песента...това е една от любимите ми песни...:)*

изобщо не се замислям какво да ти кача, защото това ме намери днес в you tube, не го бях слушала :)***
https://www.youtube.com/watch?v=_kASjW_aPbQ Naughty Boy - Wonder ft. Emeli Sand&#233;
Прегръдки, мила моя! <3***
цитирай
84. musicriver - 83. jenyivanova
15.12.2013 00:19
jenyivanova написа:
Какви противоречия откриваш в песента...това е една от любимите ми песни...:)*

изобщо не се замислям какво да ти кача, защото това ме намери днес в you tube, не го бях слушала :)***
https://www.youtube.com/watch?v=_kASjW_aPbQ Naughty Boy - Wonder ft. Emeli Sand&#233;
Прегръдки, мила моя! <3***


Ми... как какви противоречия?!?!?!:)))))
Уж ще се приемат взаимно отново, ще са заедно, пък той заявява пеейки, че глупак щял да бъде Пак, тя Пак щяла да му разбие сърцето (той пък много сигурен, че се и вживял в ролята на жертвата, хах :))))??? Когато Любовта е налична и споделена, глупаци няма, като че ли и никой нищо не жертва, просто защото потребността му е да бъде част от другия, а след това и да е себе си?!;)
Емили Санде разбива и с текст и с клип, от всякъде!!!
Много благодарско за тази чудесност, Жени!*
Прегръдка и на тебе!*

Я виж тука нещо от 28.12.2011-та в черновите на рекичката :
Someone Like You...

Вчера беше времето когато
ти дойде на моя бряг,
песен с нежност ми прошепна,
приюти ме в своя свят.

Днес минутите изтичат,
слънцето сред сняг заспива,
в сънищата ми Луни надничат,
прах копнежа ми покрива.

Утре е така далече,
само мога да гадая,
нищо не очаквам вече,
ала пак за Теб мечтая....

Adele - Someone Like You...
http://www.youtube.com/watch?v=hLQl3WQQoQ0
цитирай
85. jenyivanova - Лека да ти е...
15.12.2013 00:42
...и наспивна да ти е, мила ми...:)***

https://www.youtube.com/watch?v=YiOYsnET6Iw <3
DIANA KRALL "Just The Way You Are"
цитирай
86. musicriver - 85. jenyivanova - Лека да ти е...
15.12.2013 03:14
jenyivanova написа:
...и наспивна да ти е, мила ми...:)***

https://www.youtube.com/watch?v=YiOYsnET6Iw <3
DIANA KRALL "Just The Way You Are"


Лека, Жени!*
Patti Smith's "Because the Night"
http://www.youtube.com/watch?v=0brHGJ6xqbk

:)***
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 425755
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031