Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2016 20:20 - Моята Буря
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7869 Коментари: 18 Гласове:
11

Последна промяна: 27.02.2021 21:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 
Таях Мечта от много време
При тихата ми и добра Река
Дъждът да завали, да слее
Небесната и Земната Вода
Небето и Земята да танцуват заедно
Под ритъма на пролетния Дъжд
И с чистия си аромат треви омайни
Цялата Вселена да дарят
Приседнах на брега, зачаках кротко
Слънцето погали хребета игриво
Вятърът довя отнейде отвисоко
Пера на Ангели, песни на Самодиви
Гръмки гласове отекнаха във Небесата
Причерня навред, земята стихна
Диви патици се устремиха над реката
И във убежищата си се скриха
Дъждът пое в обятията си тревите
Във вихрен танц ги силно завъртя
В танца им се съживиха пак Душите
А аз облегната на моя бряг стоях
Гледах тихо черното Небе
Попивах жадно всеки звук и песен
На Земни и Небесни светове
И в Ритъма им светъл се понесох
Дъждът намокри моето лице
Докосна с топли пръсти и косата
А аз танцувах като палаво Дете
В очите ми - огряла Светлината
Гласът, отекнал от Небето
Се вряза в моето Сърце
И аз оставам тук, където
Съм винаги танцуващо Дете

                                                                 

 


image



image




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Блитц въпрос, а защо трябва да се ...
22.09.2016 20:29
Блитц въпрос, а защо трябва да се вижда скелета на таблицата?
:)

И още нещо зелените палчета са ти заспали.
цитирай
2. vesever - Ми, сложих рамка 0, разстояние м...
22.09.2016 20:33
Ми, сложих рамка 0, разстояние между клетките 0....и предполагах, че няма да са вижда...
А, за палчетата нямам идея, не е от мен. :)
цитирай
3. vesever - Леко преформих визията в горната и ...
22.09.2016 21:10
Леко преформих визията в горната и долната клетка, така ми стои по-добре.
цитирай
4. krassko - Тази която подскача долу и си скубе косите е доста стряскаща.
22.09.2016 22:46
Сигурно няма да мога да заспя, или ще я сънувам...
Нещо стана и музиката ти спря. Дали вече не я спирам по телепатия.
цитирай
5. vesever - ;)) Краси, ще ти кажа като Начо - не ...
22.09.2016 23:02
;)) Краси, ще ти кажа като Начо - не разбираш /в случая от танци/ ))
Добре де, ще чакам да завали и ще направя мой танц под дъжда, няма да е стряскащ, а много деликатен.
Но трябва да се чака за него, до следващия дъжд.
Музиката тук е кратка, да, спира малко преди края.
Това е индианска музика за Духовете.

цитирай
6. krassko - Въобще голяма бъркотия е
22.09.2016 23:16
Защо като копиран твоя снимка ми се отваря експлоръра и тя се появява там?
Защото си я качила като Флаш. А Гифовете си влизат в гугъл хром най спокойно. Не минават ли всички по един и същ път. Не, снимките ги няма в сървъра, затова е всичко.
цитирай
7. vesever - Не, снимката ми също е гиф, не е флаш, ...
22.09.2016 23:24
Не, снимката ми също е гиф, не е флаш, обаче не е през експлорера, нямам идея защо ти отваря него, аз засега съм с Waterfox и през него качвам всичко...
цитирай
8. zax - Поздрав.
22.09.2016 23:39
О, напротив.

Нарисувай личице
с две очички и носле
Клонки петопръсти за ръчички

А който не вижда картинката
да измие своите очички.

Или ... да го правиш така
че да спестиш водата на света.
:))
цитирай
9. vesever - Имаше една такава скоропоговорка, ...
22.09.2016 23:43
Имаше една такава скоропоговорка, която научих в подготве, като заек, но на немски:

Punkt, Punkt, Komma, Strich -
Fertig ist das Mondgesicht

май съм го забравила нататък.

Водата е полезна
Защо да я пестя ;)
цитирай
10. vesever - Хе, хе, виж сега какво измислих. И ...
23.09.2016 00:11
Хе, хе, виж сега какво измислих.
И отивам да спя -
да се надяваме,
че никого няма да поразя.
Светкавица е това,
а не шега :)
цитирай
11. krassko - Видях
23.09.2016 09:16
Премести светкавицата или сложи по големи :)
Все пак внимавай, аз вчера постигнах голям успех:
Накарах монитора да стане черен и да подскача като тебе в градината.
Но като потанцува - миряса и пак си работи нормално.

Казаха че в града има празник на занаятите,
дали няма да демонстрираш някоя светкавица за радост болярите.
цитирай
12. ysmivka - Поста пее, готино. (аз бих използвала думичката публикация, ама това е друга тема)
23.09.2016 09:33
Ако сложиш в черното да танцуват садистични германци, ще си на верния път.
цитирай
13. vesever - Краси, няма да имам време да ида до ...
23.09.2016 09:59
Краси, няма да имам време да ида до града, за съжаление. Позиционирах се в градинката на слънце и лек ветрец и ще бачкам кротко цял ден. Всеки със занаята си :) Не знаех за празника. Би било много интересно да го видя, на Самоводската чаршия ще трябва да е, това е едно прекрасно самобитно място в Търново града голяма. Но надали ще успея, освен ако не си намеря бърз транспорт, с автобяса отнема безумно много време и ше закъснея с поръчката.
В късния следобед обещах на децата да претичаме до реката, и обмислям евентуално да направя фотосесия с воали при любимото ми дърво.
Да, светкавиците носят да са по-големи, обаче много ще се издължи цялостната визия, а ми се иска да е компактна и прегледна...
В началото светкавиците бяха отстрани, и доста по-големи имаше, и малки, бях сложила към 5-6...три пъти преформих визията на поста, докато доби този вид и сега ми допада, от трите този ми стои най-добре.

Усмивка, прекрасно, радвам се, че вече имаш музика!
А, садистични германци не харесвам, аз съм по дружелюбните танци. :)
цитирай
14. vesever - Ето, уголемих малко горната све...
23.09.2016 10:13
Ето, уголемих малко горната светкавица :)
цитирай
15. seasonofthewitch - Новите предложения за твоята Първа ...
23.09.2016 15:57
Новите предложения за твоята Първа къде да ги слагаме,Веси?:))
Ако колегата няма против:

http://eboa.blog/poezia/2016/09/23/seksi-ot-radost.1478264
цитирай
16. vesever - Сийзън, засега идеята ми е следн...
23.09.2016 16:08
Сийзън, засега идеята ми е следната:
В предпоследния ден от месеца ще постна, в моето време: 20:20 часа, постинг покана за вашите предложения. Които предложения се получат за 1 денонощие, до последния ден на месеца в 20:20 часа, ще влязат в "Нашата Първа".
Така ще наименувам постинга.
Засега имам 2 предложения от теб, постинга на faktifakti и сега този на eboa.
Не знам какъв брой постинги да определим...може би около 20...но това ще го уточним и в зависимост от броя на постъпилите предложения.
Много се радвам за тази идея и ти благодаря, може да се получи супер забавно и приятно, ако и други колеги се включат с предложения.
Предполагам, че за 1 денонощие бихме събрали достатъчен брой постинги, които да оформят Нашата Първа :)
цитирай
17. seasonofthewitch - Постингите-предложения може да не ...
23.09.2016 16:17
Постингите-предложения може да не са само стихове.:)
цитирай
18. vesever - Да, всичко, което ви е впечатлило, и ...
23.09.2016 16:19
Да, всичко, което ви е впечатлило, и даже колкото по-разнообразни жанрове имаме, толкова по-добре.
Де факто вие ще предлагате, аз само ще оформя накрая, ще попълня Нашата Първа с Вашите предложения :)
Ако смяташ, че едно денонощие е малко, мога и по-рано да пусна поканата за предложения, да имат време колегите да реагират...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042776
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол