Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2014 13:17 - Посветено...на Приятел и човекът Х...
Автор: tanya7713 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2077 Коментари: 1 Гласове:
10



За тайните, които споделихме ,
за часовете, отделени за обяди ,
за алкохола, който не изпихме ,
за добрината, от която ти ми даде....
За твоето приятелство чудесно ,
за неоткъснати за мен цветя ,
за това, че с теб е интересно
по всяко време на деня....
За топлите очи, в които плувам ,
за донкихотовския дух ,
затуй, че никога не те целувам
и думи зли от теб не чух....
За миговете, във които помълчахме,
за разговорите ни насаме,
затуй, че много близо бяхме
до тъй далечното море....
За всичко,със което ми показа ,
че ме харесваш и че аз съм
в нежните ти мисли даже ,
във нотките на твоя глас...
За смешната вода, която пихме
във “криво” дворче... За дъжда.
Затуй, че нищичко не скрихме
един от друг... –
Благодаря! image





Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojil - Прекрасно!!!
13.03.2015 17:28
Прекрасно!!!
цитирай
Търсене

Архив