Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2019 06:52 - "СЛОВОТО днес" - Съюз на българските писатели
Автор: veninski Категория: Изкуство   
Прочетен: 11433 Коментари: 16 Гласове:
32

Последна промяна: 16.06.2019 08:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
                      В брой 22 от 13 юни 2019 година на "СЛОВОТО днес" на Съюза
                      на българските писатели бе публикуван моя разказ "Бабахак" от                                                                                    последната ми книга "Прекършена севда".
                   
                    image
                 
                          Разказът може да прочетете малко по-нататък в блога ми на
                      адрес http://veninski.blog.bg/izkustvo/2018/12/18/babahak.1639005


                       
         




Гласувай:
32



1. blogvayvof - Хубав разказ
15.06.2019 07:50

Абониран съм за Словото. Прочетох разказа.
Хубав разказ - хареса ми.
Пожелавам нови вдъхновения!
цитирай
2. veninski - 1. blogvayvof - Хубав разказ
15.06.2019 07:59
blogvayvof написа:

Абониран съм за Словото. Прочетох разказа.
Хубав разказ - хареса ми.
Пожелавам нови вдъхновения!


Сполай ти, приятелю! Радвам се, че хареса моята авелзаманска историйка! Желая здраве и вдъхновение!
цитирай
3. toti55 - Поздрави!
15.06.2019 08:45
Радвам се за теб!

Успех!
цитирай
4. veninski - 3. toti55 - Поздрави!
15.06.2019 09:04
toti55 написа:
Радвам се за теб!

Успех!


Благодарности от сърце! Поздрави и на теб!
цитирай
5. katan - Поздравления, Васко!
15.06.2019 13:45
Разказът съм чела няколко пъти и всеки път ми харесва и откривам нещо, което съм прочела по друг начин предишния път.
Хареса ми илюстрацията, защото се покрива с моите представи за красивата Несрин.Не можах да прочета името на художника.
Продължавай с публикациите в "Словото днес. Не публикувай всичко:).
Успех, скъпи приятелю!
цитирай
6. veninski - 5. katan - Поздравления, Васко!
15.06.2019 14:19
katan написа:
Разказът съм чела няколко пъти и всеки път ми харесва и откривам нещо, което съм прочела по друг начин предишния път.
Хареса ми илюстрацията, защото се покрива с моите представи за красивата Несрин.Не можах да прочета името на художника.
Продължавай с публикациите в "Словото днес. Не публикувай всичко:).
Успех, скъпи приятелю!


Благодаря ти, Катя! Радвам се, че оценяваш сътвореното... Красивата илюстрация е поставена от редакцията на вестника, а художничката е М.Кирилова. Поздрави от Родопите!
цитирай
7. donchevav - Безценно е това, което твориш! Р...
16.06.2019 00:13
Безценно е това, което твориш! Радвам се, че намира нови пътища да достигне до все повече читатели! Поздравления за публикацията! Успех!
цитирай
8. veninski - 7. donchevav - Безценно е това, което твориш! Р..
16.06.2019 06:53
donchevav написа:
Безценно е това, което твориш! Радвам се, че намира нови пътища да достигне до все повече читатели! Поздравления за публикацията! Успех!


Благодаря ти, Вени! Радвам се, че си между моите читатели! Поздрави от Родопите!
цитирай
9. kvg55 - veninski,
17.06.2019 12:10
Поздравления!
До видиш отпечатани в централни издания и други свои материали.
Впрочем, има ли сега списания за нова българска литература, както навремето - "Септември", "Пламък".
цитирай
10. veninski - 9. kvg55 - veninski,
17.06.2019 12:51
kvg55 написа:
Поздравления!
До видиш отпечатани в централни издания и други свои материали.
Впрочем, има ли сега списания за нова българска литература, както навремето - "Септември", "Пламък".


Сполай ти, приятелю! Сега има електронни сп."Литературен свят", "Факел БГ" и др. Има и литературни издания на Дружествата на българските писатели по места - "Проглед", "Знаци", "Култулна палитра" и др. Поздрави от Родопите!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздравления, приятелю!
18.06.2019 07:08
Свикнах с твоите заслужени успехи и ги приемам като нешо обичайно!

Ти живееш и твориш в един свят за Българщината край

Батак, Брацигово ,Перущица- всяко от тях с огромна заслуга да я има днес България Брацигово, което единствено удържа на атаките и преминава в настъпление Принудени са да пратят редовна армия, модерно въоръжена Цял полк, с оръдия Срещу няколко стотин въстаници
И Васил Петлешков, като Ян Хус на кладата! Полумъртъв, повтарящ-" Сам съм, други няма"
Такива хора ражда Родопа!

Да е благословено делото ти!
цитирай
12. veninski - 11. leonleonovpom2 - Поздравления, приятелю!
18.06.2019 08:12
leonleonovpom2 написа:
Свикнах с твоите заслужени успехи и ги приемам като нешо обичайно!

Ти живееш и твориш в един свят за Българщината край

Батак, Брацигово ,Перущица- всяко от тях с огромна заслуга да я има днес България Брацигово, което единствено удържа на атаките и преминава в настъпление Принудени са да пратят редовна армия, модерно въоръжена Цял полк, с оръдия Срещу няколко стотин въстаници
И Васил Петлешков, като Ян Хус на кладата! Полумъртъв, повтарящ-" Сам съм, други няма"
Такива хора ражда Родопа!

Да е благословено делото ти!


Благодаря ти, Иване! Висока оценка ми даваш... Не съм сигурен, че я заслужавам. Поздрави от Родопите!
цитирай
13. elineli - Всичко
19.06.2019 23:07
из под перото ти е по човешки топло, истинно и сърдечно, а архаизмите красиво му довнасят автентичност. Знаеш пристрастията ми към думичките ти, знай и че се радвам от душа на успехите ти, Писателю Приятелю! :)
цитирай
14. veninski - 13. elineli - Всичко
20.06.2019 06:05
elineli написа:
из под перото ти е по човешки топло, истинно и сърдечно, а архаизмите красиво му довнасят автентичност. Знаеш пристрастията ми към думичките ти, знай и че се радвам от душа на успехите ти, Писателю Приятелю! :)


Сполай ти от дъното на душата ми, моя морска приятелко! Трогна ме... Умееш да си служиш с думите...
Желая родопско здраве и дълголетие, орфеевско вдъхновение и много радост от внуци и правнуци! Поздрави от Родопите, стара приятелко!
цитирай
15. ckarlet - Имам всички твои книги, които съм ...
03.09.2019 08:49
Имам всички твои книги, които съм прочела на един дъх... Напълно споделям и подкрепям всички твои успехи и похвали. Харесвах Родопите, но чрез твоите разкази и описания заобичах още по-силно това магнетично място. Радостното е, когато видиш, че тази любов се предава и на младите поколения. Благодаря, че те познавам и мога да се докосна до този вълшебен свят, който ти създаваш!
цитирай
16. veninski - 15. ckarlet - Имам всички твои книги, които съм ... "
03.09.2019 11:27
ckarlet написа:
Имам всички твои книги, които съм прочела на един дъх... Напълно споделям и подкрепям всички твои успехи и похвали. Харесвах Родопите, но чрез твоите разкази и описания заобичах още по-силно това магнетично място. Радостното е, когато видиш, че тази любов се предава и на младите поколения. Благодаря, че те познавам и мога да се докосна до този вълшебен свят, който ти създаваш!


И твоето слово е магнетично, Скарлет... Радвам се, че ти има!!! Сполай ти, приятелко свидна! Желая на теб и на голямото ти семейство родопско здраве и дълголетие и сбъдване на мечтите на 100%! Прегърни и поздрави от мен най-младото семейство!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: veninski
Категория: Изкуство
Прочетен: 1933879
Постинги: 126
Коментари: 7216
Гласове: 161379
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031