Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 16:46 - MR.Tattoo Zombie
Автор: tattoo Категория: Изкуство   
Прочетен: 6558 Коментари: 0 Гласове:
0



image

Рик постепенно се превръща в зомби. Досега е изтърпял 24 часа татуировки на стойност над 4075 паунда, но това е само половината от всичко, което иска да направи със себе си.

Ето част от интервюто, което даде за Bizzaremag.com

Какво те вдъхнови за татуировките?

Когато бях дете, си падах голям фен на костенурките нинджа. Исках да бъда такава и да живея в канализацията. Като поотраснах се влюбих в зомбитата и пожелах да стана едно от тях. Единственият начин да сбъдна мечтата си, бе да се татуирам.

Как се чувстваш в татуировките си сега?

Те винаги са били част от мен - даже още преди да си ги направя. Разкриват същността ми. Сега вече толкова съм свикнал с тях, че не ги забелязвам. Ако видиш някой с лилава коса, след 10 минути вече ще си мислиш "А, да, има лилава коса. Е, и?"

Какво би променил в татуировките?

Бих добавил повечко кръв, която да се стича отвсякъде. Много бих желал кръв, излизаща от очите ми и още няколко буболечки тук-там.

А какво е отношението на майката ти?

Е, не мисля, че тя си ме представяше такъв. Разбих й сърцето, когато си татуирах ръцете - "Направил си си ръце на скелет! Никога няма да си намериш добра работа!".

Но сега, след като видя, че съм решен на тази промяна, вика "Ако това е, което искаш да направиш, направи го до край! Не го започвай, ако мислиш, че ще стигнеш до средата и ще промениш мнението си."

image

Значи сега застава зад теб?

Да. Отначало като нямаше светлосенки или каквото и да било, ми казваше "Изглеждаш като боклук. Ще си останеш такъв цял живот". Но сега татуировките добиват форма и започва да схваща нещата.

Какъв съвет би дал на хората, които искат същите татуировки?

Те са шибани тъпаци и би трябвало да си измислят собствени идеи. Трябва да си оригинален. Мразя копирачите и идиотите, но ще се изкефя ако има повече зомбита. Мисля, че идеята за цяла група хора с лица, татуирани като черепи, е страхотна.

Не можеш да откраднеш нечий чужд характер. Не искам децата да се направят такива и да си провалят живота, само защото смятат, че е готино. Това трябва да си го носиш в себе си. Аз жертвах бъдещето си заради идеята.

Какво е влиянието на татуировките върху любовния ти живот?

Има момичета, които им се кефят, но това са момичета, които обикновено създават проблеми.

Срещам много хора, които не ме разбират, но всъщност няма нищо за разбиране. Аз съм реалист, с разсъдъка съм си и съм интелигентен.

Мислиш ли, че животът ти щеше да бъде по-добър, ако не се беше татуирал?

Всъщност, откакто съм така, съм много по-щастлив човек. Преди мразех горе долу всичко и всички. Просто исках да се отрежа на някоя мизерна улица и да псувам по минаващите коли, някакви такива глупости. Въобще не бях щастлив.

Май това и бе причината да си татуирам череп на лицето - исках да убия всички. Но после, като мина време, започнах да получавам позитивни отзиви. Хората започнаха да идват при мен и да ми разправят, колко готино съм изглеждал. Започнаха постоянно да ме канят по купони и барове. Непознати искат да се снимат с мен.
Наистина се забавлявам, така че животът ми се промени асолютно към по-добро. Честно, не бих променил нищо... не че имам голям избор, де.

image

www.nushostattoo.com



Тагове:   Tattoo,   Mr,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tattoo
Категория: Изкуство
Прочетен: 6395564
Постинги: 520
Коментари: 1324
Гласове: 9782
Спечели и ти от своя блог!