Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2020 19:36 - РОДИ СЕ ТРЕТАТА МИ КНИГА
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 2443 Коментари: 21 Гласове:
11

Последна промяна: 28.02.2020 19:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                  Уважаеми приятели,

Съобщавам ви,че вчера, 27 февруари 2020 година, излезе от печат третата ми книга - "ЗЛАТО ЗА СМЕТ - ИСТОРИЧЕСКИ НОВЕЛИ", ISNB 978-954-2948-62-9, публикувана от Издателство РАЛ КОЛОБЪР - София. 
 
 Корицата й е впечатляваща,но,за жалост,не успях да я представя в този пост, с компютрите съм скарана.

 Тази книга излезе след мъчителни перипетии,които продължиха три месеца.Те включваха и една позорна кражба от страна на предишното издателство,на което се бях доверила, на голяма част от аванса за предпечатна подготовка. Наложи се да сменя издателството, отново да се занимавам с предпечат и прочие дълги и крайно изнервящи теглила,харчове на още от оскъдните пари,намаляване на първоначално предвидения тираж...

 Но книгата се роди!

 Тя включва повечето от статиите ми,публикувани в блога през 2019 и началото на 2020 г.,както и някои по-ранни студии.Всяка статия е датирана. Статиите са разделени на дялове,а дяловете завършват с един "Именник на българската древност",който съдържа всички необяснени до днес древни имена,чийто смисъл съм разкрила чрез нашия великолепен роден език.
 
 На няколко места коректно и с голямо уважение съм цитирала имената или псевдонимите ( в случаите,в които имената не са ми известни) на някои от пишещите в блога,които са имали интересно мнение или са спорили с мен.В известен смисъл книгата дори приема чертите на летопис на дискусиите в блог.бг.

  Макар че текстовете в нея са предимно исторически, културологически и езиковедски, книгата ми съдържа и остри публицистични творби за днешната трагична участ на Отечеството,събрани в дял " България". Мненията ми за събития и личности от най-новото време са изказани от позицията на емигрант, несвързан с групички,партийки и лобита, независещ от работодатели и началници - това позволява на пишещия да бъде откровен,както с обектите на описание,така и със себе си.

 Едва ли има нужда да ви обяснявам смисъла на заглавието - то изобщо не е метафорично! Падението на властниците на Колония България и падението на жертвите им - нашето!защото продължаваме да търпим! - дойде до крайната си точка - да разменяме в прекия смисъл "ЗЛАТО ЗА СМЕТ"! 
  

 



Гласувай:
11



1. milady - много добре казано! допадна ми твоят стил..а, къде може да се намери книгата?
28.02.2020 19:42
Мненията ми за събития и личности от най-новото време са изказани от позицията на емигрант, несвързан с групички,партийки и лобита, независещ от работодатели и началници - това позволява на пишещия да бъде откровен,както с обектите на описание,така и със себе си./

милена,приеми моите най искрени симпатии!
успех ти желая, от сърце...
Юлия
цитирай
2. milenavarbanova9 - Скъпа Юлия,
28.02.2020 19:47
Книгата ще се продава в книжарница "Български книжици" и в книжарницата на ул.Славянска,но ти няма да я купуваш оттам,защото аз ще ти я пратя.Трябва да се уговорим през следващите дни чрез "съобщения"
цитирай
3. fun1001 - благодаря, но къде ще се..засечем )
28.02.2020 20:22

има ли електр. вариант тази книжка..
аз, искам и онази за Атлантида,да ми приготвиш..
ще ти пиша на лс,даа..

цитирай
4. milenavarbanova9 - към fun 1001
28.02.2020 20:47
Много текстове от книгата са познати - те са публикувани в блога ми.Да,пишете ми в "съобщения".
цитирай
5. barin - Честит9, Милена. Поздравления за ...
28.02.2020 20:48
Честит9, Милена. Поздравления за книгата. На година средно на представянето на 7-8 книги ходя и често си ги купувам с автографи.
Поздрави!
цитирай
6. milenavarbanova9 - Благодаря,barin,
28.02.2020 21:36
Ще ти я изпратя с автограф,но това те задължава да издадеш и своя книга - и да ми изпратиш!
Сърдечен поздрав и лека вечер!
цитирай
7. barin - Трудана работа, Милена. Може би ако ...
28.02.2020 21:39
Трудана работа, Милена. Може би ако се съсредоточа в една област и действам целенасочено ще стане. Имам материал за книга. Решил съм след десетина дена да публикувам тема, в която моите около 320 теми да ги подредя по области и тематика за по-лесно откриване от читателите.
цитирай
8. leonleonovpom2 - Поздрави, Милена!
28.02.2020 23:08
Попътен вятър на новата ти книга, да намери читателите си!
Да напишеш и други книги след нея!

Желая ти здраве и успех!
цитирай
9. milenavarbanova9 - Благодаря,Иване,
29.02.2020 08:41
Ако е рекъл Бог - ще напиша и други книги,да!
Но книгоиздаването и особено книгоразпространението у нас, са един кошмар.Влизаш в монополиста "Хеликон" и се оглеждаш - щандовете са заети 90 процента с англоезична литература,а от българските "автори" - Венета Райкова и биографии на спортисти и актьори.
С книги на щатните историци се занимават университетските издателства и академичните книжарници.Вече сме говорили за всичко това.Ще видим.
Кражбата на пари обаче от страна на хора,в които имах пълно доверие и никога не съм им искала разписки и отчети,беше потрес за мен.Този факт крещи и обявява гръмко дори в небесата за пълното падение на човека в България - вкл. на т.нар. интелигенция.Като добавиш плагиатите на идеи и терора на всякаквите там топлофикации,енерго и водни дружества,доктори - измамници и пр. и пр., почти преставаш да се надяваш,че страната ни отново ще стъпи на нозе. Как Отечеството ще оздравее,щом народът морално изгни и душевно заприлича на своите палачи?
Тъжно е. Бързам да се върна в България,а тук на всяка крачка затъвам в тиня.
Но не искам да ти развалям деня - и без това е доста рядък - 29 февруари!
Сърдечен поздрав !
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Милена!
29.02.2020 15:59
Споделям написаното от тебе
За съжаление, истина е Пълното духовно падение
И аз, с наивността на младостта ,мислех ,че ще се преборя с този октопод!? И тук и ще реализирам идеите и възможностите си! В България!?
Човек, който много уважавам, правилно ми казваше, бягай от тази черна дупка, аз съм зад тебе! Навън ще реализираш това, което притежаваш!!
Мислех, че греши Сгрешилият бях...аз!

Хубави мартенски дни ти пожелавам, Милена!

ПП-Март, противно на схващанията е месец на войната носи името на бога й- Марс Не ,че жените не са войнолюбиви в някои моменти, особено ,когато мъжете го заслужават!
Пуква пралетта и мъжете се стягат за война През зимата не се воюва!
цитирай
11. milenavarbanova9 - Иване,благодаря
01.03.2020 07:21
за чудесните пожелания!
Желая и на теб весела Баба Марта,честити и здрави мартенски дни!
Да,мъжете не воюват през зимата, но нека видим българските мъже на прага на пролетта,когато организираната мигрантска вълна отново се готви да залее България! Май всички ще се скрият и ще оставят Динко да ги отчита!
Или войнствените жени!
Сърдечен поздрав и приятна неделя!
цитирай
12. didanov - поздрави за книгата
01.03.2020 13:11
и за оригиналното заглавие, мисля, че ще се продава като топъл хляб :)
комбинирането на история с публицистика е също доста новаторско, във връзка с това четох наскоро една мисъл :"Историята не толкова учи, колкото наказва този, който прави едни и същи грешки" Поздрави
цитирай
13. milenavarbanova9 - към didanov
01.03.2020 14:37
Благодаря Ви,поздравът Ви много ме зарадва!
За топлия хляб - дано да сте прав!
Вие познавате повечето от историческите текстове,включени в книгата.Цитирала съм Вас,Иван Симеонов и още две-три имена на пишещи в блога, по повод изразени мнения в коментари към някои от моите статии.
Честит Първи март и сърдечен поздрав за идващия Национален празник на Родината - Трети март!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Благодаря ти Милена, за цитиран...
01.03.2020 20:13
Благодаря ти Милена, за цитирането!
Всъщност то е доказателство за авторитета на цитирания и за тежестта на написаното
Тъй- наречения импакт фактор
Спомням си ,как бях цитиран за пръв път в реномирано, чуждо, научно списание! Как събрах очите на всички! Беше в обзор, в направление, което при това не беше основно за мен . Авторът беше избрал около 400 публикации от цял свят От България бяха само две , моята и на човек от БАН!
Стана ми навик, да преживявам цитирането почти като авторство Внимателен съм, гледам и аз да съм коректен
Е, не мога да се оплача, с изключение на няколко наистина фрапантни случаи, хората ме цитират! Даже, последният път, в който благодарих на автора ,че не ме е пропуснал, той реагира светкавично Как може да ме пропусне, знае се ,че аз първи съм докладвал в тази област!
Моята студия ще я изпратя след Осми март- като подарък!

Желая успех на тебе и на книгата ти!
цитирай
15. milenavarbanova9 - към leonleonovpom2
01.03.2020 21:23
Много се радвам на коментара ти,защото иначе щях да ти пращам съобщение.Очаквам с нетърпение твоята книга,а аз ще ти изпратя моята.В аванс ти честитя Трети март,макар че дотогава сигурно ще разменим коментари по различни поводи. Желая ти хубава вечер!
цитирай
16. shtaparov - Браво- честито!
05.03.2020 09:04
Браво- честито!
цитирай
17. milenavarbanova9 - Благодаря,господин Щапаров!
05.03.2020 16:32
Благодаря,господин Щапаров!
цитирай
18. librarian - Браво и още много успехи Ви пожелавам!
24.03.2020 20:09
И дао горчилката от нечестното отношение на някои не Ви откаже никога!
Поздрави!
цитирай
19. milenavarbanova9 - Благодаря Ви за насърчението!То е ...
24.03.2020 20:13
Благодаря Ви за насърчението!То е толкова нужно!
Сърдечен поздрав и на Вас!
цитирай
20. anngry - Честита трета творческа реализация!
26.03.2020 19:57
Радвам се, че от приятел научих, както и заявих готовността си за подкрепа.
Пожелавам Ви нови творчески и личностни успехи.
цитирай
21. milenavarbanova9 - Благодаря,anngry,
26.03.2020 22:09
Щастие е да получа насърчението и поздравите на благороден човек!
Желая Ви от все сърце здраве и успех!
Лека вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 774913
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031