Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2013 00:09 - Здравей отново, деденце!
Автор: anibel Категория: Други   
Прочетен: 5881 Коментари: 17 Гласове:
-8

Последна промяна: 04.01.2013 15:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Няма да повтарям втори път.
1. До утре в 8 часа дезактивираш постингите за мен.
2. До утре в  10 и аз дезактивирам
 постингите за теб и убеждавам xara да скрие нейните затеб.
3.Обръщам се към Андромаха да изтрие постингите за теб, понеже там не може да си ги триеш сам.



от
Andromaha
до
дата: 2012-12-24 03:02:49

Не можеш да триеш нищо

Забравяш за мен и аз за теб.
Иначе дори иидея нямаш какво те чака.
Да сложим край - имам други теми за писане, а не за теб.

А, и Честита Нова година!


Първо не съм ти ,,рожбо,, и второ не ми дръж такъв тон, защото
май ти си нямаш идея какво те очаква, нещастнико!
Ако искаш да сложим край на всичко, то трябва да ми се ПОМОЛИШ, ама хубаво да ми се ПОМОЛИШ. И тогава ще сложа край с тебе. Докато не направиш това, аз няма да се откажа от идеята си хората да видят кой си всъщност ти - това, което и пред огледалото не искаш да видиш.
Така че, не ти, а аз ти дадох шанс да спрем всичко, а ти продължи да ми се правиш на интересен...
Така че, няма какво да ти се обяснявам повече. Вече няма, ама наистина няма нито да те чета, нито да ти отговарям на теб и стоте ти производни в блога...
Или ми се молиш, както трябва или чао.
А, Честита Нова година и от мене, Ферхунде деденце!





Гласувай:
20



1. kamosutrov - Леле, мале, Ани
03.01.2013 00:51
Ама тоя се е вженясал съвсем. :-)))))))))))) Хич не му прощавай, дори и да се помоли. Сега е един, след 10 мин. е още 3-4 ма. Преди време го водих за носа 24 часа, тъпанара му с тъпанар, да отрича, че не е Херувим. Дори изплю една свръх умна мисъл. Че технически погледнато, Херувим го е плагиатствал, но това било негова работа. :-))))))))) Знаеш ли, имам идея. Да вземем, че да запознаем всичките Полигори и Полигорки, че да не се бъркат един с друг.:-))))))))
цитирай
2. aip55 - Не го
03.01.2013 01:41
- познавам, но явно и хапчетата му са малко.Та той не е никакъв мъж, щом с една жена се заяжда. Явно е психясал кърлеж, който търси да намери слабините на жертвата си, но съм сигурен, че няма да стигне далеч.Такива типове са слаби и дребнави душици, овчедушието им е по рождение. Ако никой не муи обръща внимание, той ще се активира още повече(защото се чуства малоценен) и за да изпъкне накрая сам ще се яви на хоризонта.....
цитирай
3. allly - Елементарен е. . . полугол. . . не ...
03.01.2013 06:23
Елементарен е...полугол...
не знам жал ли да изпитвам към същността му или да се смея...
полугол- това е послание от мен......611113****
цитирай
4. allly - Да го пусна и тук, че Кукото вероятно ще го изтрие:))
03.01.2013 11:32
11:31 - Дрънкай си:)) Не ми пречиш. . . . А ...
Дрънкай си:))
Не ми пречиш....
А законно ли е да си мъж и да се правиш на жена? Законно ли е да заблуждаваш наивни дами, че си велик поет, да омотваш в заблуди момичета...
Знаеш ли, че вече има поне 3 които са съгласни да напишат жалба с/у теб и да бъдат свидетели...
Нали се сещаш на кой ще повярват?:)))
Ти си мисли, че аз съм престъпник Павле Ферхунде, а реалността ще ти потропа на вратата скоро и само да не се озъбиш и да използваш диагнозата си за оправдание...
За кой се мислиш не мога да разбера, елементарен си....нали се сещаш, че аз не съм самотна изтрещялка която можеш да заплашиш...? Анибел и тя е доста яка мацка ....Къде се буташ между шамарите да се зяждаш с такива хора?
Как съм придобила информация можеш само да гадаеш....
Ако ти дойдем на гости, ще ни приемеш ли за един разговор ОЧИ в ОЧИ...примерно с НОВА ТВ? Ти им кажи какви сме престъпници , а ние ще кажем какво знаем за теб и дейността ти в нета:))))
Нали искаш да си известен? Сега е твоя звезден миг...
цитирай
5. kamosutrov - Римоанализ на „Зърната ти са топли като вятъра” 1
03.01.2013 11:36
на saportok
Пак се събличаш в тъмното и мракът целува тялото ти.
Омаян, гледам гърдите ти,а те блестят и парят.
До преди миг бях в пустинята, в леглото сега е раят.
Целувам алчно гърдите ти, зърната им ме изгарят.
Ръцете ти ме обвиват, пораждат страшна аритмия.
Целувам жадно корема ти, и по-надолу, и всичко...
Звездите гледат зарадвани, и те харесват тялото ти.
Луната пък е унесена, и ми се вижда отчаяна.
Живот и смърт се преплитат, с тебе сме в друга вселена.
Влюбен съм в теб от година, а ти си влюбена в мене.
Ти си жена на вуйчо ми, а аз съм долен предател.
Но с тебе се чувствам истински, за теб аз съм топъл вятър.
Зърната ти са топли като вятъра, забравям, че съм предател..

Камо Сутров е озадачен. Озадачен ли? Направо си сащисан… Бе, що за вуйчовци има тоз автор? Първо влизат в стаята на автора по никое време и му показват рая си, сега пък имали и жена. Ми, човещина си е. К`во толкова. Да се върнем на тази почти римична изповед.
Значи, авторът живее при вуйчо си или обратното, та присъства на събличането на вуйна си.
Тамън се опустинил и се чуди какво да прави и хоп, вуйна му се съблича, иска да си легне. Вуйчото га няма, щото е юрнал да показва рая си на други места. И тогава.. О, тогава! Авторът юрва да отмъщава на вуйчо си. Как така ще показва рая си на други, а пренебрегва него. Автора. Оставен без Рай, авторът погва вуйна си. Вуйната, и тя е в режим „отмъщение”. Щото, таковата, и тя си иска рая, ама нещо е обез раяна и е обзета от щения. Оправдано си е. К,во толкова. Всеки си иска Рай и това си е.
Сега, тук има нещо интересно.
„Звездите гледат зарадвани, и те харесват тялото ти.
Луната пък е унесена, и ми се вижда отчаяна.
Живот и смърт се преплитат, с тебе сме в друга вселена.”
От какво е отчаяна Луната? От това, че вуйната е оставена без „Рай”, от това, че авторът прави „Рай” ръчно, или че авторът не може да покаже никакъв Рай, щото къщата ще му се види тясна, когато вуйчото се върне. Авторът си мълчи по въпроса.

Продължава. Ама ха!
цитирай
6. kamosutrov - Римоанализ на „Зърната ти са топли като вятъра” 2
03.01.2013 11:40
Може би е показал нещо в последния ред. Завоалирано, едно такова. Чувства се виновен, че е пренебрегнал женственото в себе си и му а кофти. Мнооого кофти.
Камо Сутров си блъска главата. Не може да си обясни, що посвещението е на saportok. Дали и saportok е показвал Рая си на автора. Оферта за бъдещо райопоказване ли е. Камо Сутров ще разбере.
цитирай
7. zlokuche - Психично болен е, но заедно с това, ...
03.01.2013 13:22
Психично болен е, но заедно с това, достатъчно хитър, за да си използува диагнозите за собствени си цели - разбирай, за да прави мръсно на когото му падне ей така, заради кефа и за да се бута напред. А това вече нито е простимо, нито безобидно.
цитирай
8. zaw12929 - http://store4. data. bg/angel...
03.01.2013 16:00
http://store4.data.bg/angelhell/vesela_koleda/vesela_koleda.swf
цитирай
9. kamosutrov - Хе... вача 20 полигора са се отчели
03.01.2013 17:20
И още ще има. От мен да го знаеш. Полигоре, к`во ще кажеш за римоанализа? Точен, нали?
цитирай
10. zlokuche - Камо, вече са 23. Броячът цъка. . . ...
03.01.2013 18:17
Камо, вече са 23. Броячът цъка...точно като таксиметъра на Путефф.
цитирай
11. yotovava - Горе главата, Анабел
03.01.2013 18:45
Представи си как само Пулиграфчо цяла нощ няма да спи. :)
цитирай
12. kamosutrov - Анибел си е наше момиче
03.01.2013 19:27
Така ме забавляват Полиферхундетата. Луд умора няма, само топурка по клавиатури.
цитирай
13. kamosutrov - Баси, 26 полигора ...
03.01.2013 19:48
До 150 имаш още хляб да ядеш.:-)))))))))))))
цитирай
14. allly - Полчо, скоро ще ти лъсна задника ...
03.01.2013 22:09
Полчо , скоро ще ти лъсна задника ЛИЧНО:))))
Не знаеш какво е да приема лично това което правиш в нета с хората...не ми дреме колко си болен в главата и колко си смотан...Мога да те ошамаря лично, мога да те накарам да си говориш сам не само в нета и основно в блогбг , а да караш самосвалче по пътя и да си задаваш въпроси и сам да си отговаряш...Изобщо допускаш ли колко е малка България , да не говорим за Пловдив и Хисар....Кой си ти бе дрисльо некъпан, да заплашваш и да правиш интриги на хората...Знаеш ли, че има начин да си платиш сметките с лихвите?
Но да не споделям какво ще стане, нека публиката чака развитоето...аз чакам нещо и аз....едва днес се заемам с теб Мършояд (това е идея за нов ник за теб)!!!
цитирай
15. aip55 - За
03.01.2013 23:51
всички които защитават Ани, ЧНГ http://www.youtube.com/watch?v=nYf9sqlEWJo
цитирай
16. misistiti - Приказка
04.01.2013 09:34
Попаднах в гъста, тъмна и страшна гора! Искаше ми се да е сън! Потърках очи, да се събудя, и да видя отново светлина, но и това не помогна! Продължих
с надежда да изляза, но стана още по-страшно!!!Иззад гъсталака се показваха ужасяващи глави на озъбени, гладни и жадни за кръв чудовища...Прикрих се, и с широко отворени от страх очи, наблюдавах как чудовищата се бият, хапят, ръфат и как кръвта им пръска наоколо...Гадост...Ощипах се. Сън ли е това? Вече сме 21 век, ако е приказка от 1001 нощ, макар и страшна, хубаво е, че няма вече
жертви, сега войната е интелектуална. Жалкото е, че умствените сили се хвърлят на вятъра, използвайки най-подлото оръжие - безплатната и безценна
КАЛ!!! Замислих се - какъв вълшебен свят биха сътворили същите тези воюващи,
ако впрегнеха всичките си възможности, в един общ духовен, светъл идеал...
Мълниеносна мисъл ми просветна, че много съм се размечтала...'Утопия това е,
сложно е, стар човек да промениш - направо - НЕВЪЗМОЖНО Е!!!
За съжаление, не можах да завърша приказката със щастлив край...
Надявам се някой друг да има по-добра идея, ще се радвам, да я промени.Чакам!!!
цитирай
17. kamosutrov - Ани, надявам се със следващия ти пост да изкараш още Полигори
04.01.2013 12:05
само 28! Нищо работа. :-))))))))))))) Имай пред вид, че с още няколко са си разменили паролите и нищо чудно да отбелязваш минуси от напълно непознати ти до сега акаунти.
Пиша го при тебе, за да го прочете Хисарския травестит и да не се прави на хитърчо. Аз му знам всичките номера. Но той не знае всички мои. :-))))
Нали знаете, че съм лют фен на изненадите?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anibel
Категория: Поезия
Прочетен: 1161686
Постинги: 643
Коментари: 2486
Гласове: 7825
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол