Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: damned
Категория: Други
Прочетен: 439761
Постинги: 145
Коментари: 261
Гласове: 1479
Постинг
22.04.2012 18:53 - Чаках те да се родиш
Автор: damned Категория: Други   
Прочетен: 2591 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тук съм. Теб те няма.
Чаках те да се родиш.
Изминах хиляди мили
с една-едничка мисъл -
да те прегърна,
преди да заспиш.
Усмихваш се.
А после изчезваш.
Отиваш незнайно къде.
В ръцете си носиш душата ми,
и с нея обичта в очите...
Завиваш ги с моето сърце.
(Нишката, която ни свързва,
почти ще се скъса...)
В друга реалност
дочувам смеха ти
и ми се иска да заплача.
Като малко дете...
Ела! Прошепни ми,
че си тук... че си жива!
Дай ми дихание
от своите устни.
Запей ми онази песен.
Ти знаеш коя...
Помоли се за мен.
(Щастие мое...
аз съм тук, у дома!)
Не ме оставяй...
Не си отивай!
Със себе си носиш
светлина.

Звукът от хиляди камбани
заглъхва някъде далеч.
В нашата вселена
изстиват звезди.
Искаше да си помълчим...
Боже!
Изминах хиляди мили,
за да ти кажа всичко.
Тук съм. Теб те няма.

Чаках те да се родиш.




Тагове:   обич,   болка,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
23.04.2012 21:45
Тук съм...
цитирай
2. анонимен - :)
28.04.2012 18:51
mt46 написа:
Тук съм...

Радвам се, че се отби! :) Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене